ثبت شرکت

امکان دارد بتوانید روند ثبت در سامانه ثبت شرکتها را یاد گرفته و شرکت خود را تاسیس کنید. اما پرتقاضا ترین شرکت نوع مسئولیت محدود می باشد که با کارت ملی و شناسنامه اعضای مورد نظر قابل ثبت می باشد. خوب البته این شوخی بود ولی زمانی باید برای اخذ کارت بازرگانی اقدام کنید که کسب و کار شما نیاز به تجارت یا همان واردات و صادرات کالا انجام می دهد. در شرکت تعاونی باید سهام شرکت بین اعضای تعاونی تقسیم شود.شرکت تضامنی1- معمولا شرکت های تضامنی طرفدار زیادی ندارند و از لحاظ تعداد بسیار کمتر از انواع دیگر شرکت ها می باشند. علت تقاضای کم برای شرکت های تضامنی وجود موارد محدود در موضوعاتی می باشد که می توان با آن شرکت تضامنی تاسیس کرد.

  • برای تنظیم صورتجلسه افزایش سرمایه و مطالعه هزینه و جزییاتش، روی آن کلیک کنید.
  • ی)صورتجلسه راجع به جلسه اولین هیات مدیره دایر بر انتخاب رئیس و نایب رئیس و منشی هیات مدیره،انتخاب صاحبان امضاهای مجاز و اسامی و مشخصات آن ها و انتخاب مدیر عامل.
  • معمولا در راستای تحقق برخی از اهداف اجتماعی که کسب سود نیز بخشی از آن محسوب می‌شود شرکت تعاونی تاسیس می‌شود.
  • انتخاب یک اسم بسیار مناسب برای شرکت به گونه ای که تشابه اسمی با سایر شرکت ها مخصوصا شرکت های بزرگ و شناخته شده نداشته باشد.

مراحل ثبت شرکت به طور عمومی با آپلود کردن مستندات خواسته شده، شروع می شود. به‌طور کلی تمامی افرادی که اقدام به ایجاد کسب و کار که منجر به سودی شود کنند مشمول مالیات می‌شوند،مودیان مالیاتی جهت بهره‌ مندی از تسهیلات و مزایای در نظر گرفته شده در قانون، موظف به انجام تکالیف قانونی هستند.در نتیجه عدم انجام دادن این تکالیف محرومیت‌ها و جرایمی برای شخص در بر دارد. امروزه به دلیل حمایت ها، معافیت ها و تسهیاتی که به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود، در خواست برای ثبت شرکتهای دانش بنیان افزایش یافته است. مرحله ی بعدی بعد از اینکه اطلاعات کافی و مورد نیازیتان را در رابطه با ثبت شرکت جمع آوری کردید و تصمیمتان را برای اینکه چه نوع شرکتی را به ثبت برسانید گرفتید هزینه ثبت شر کت میباشد. در گام بعد باید وارد سامانه ی ثبت شوند و در آنجا ثبتنام کنند و از اطلاعات پرونده پرینت بگیرند و به همراه رسید پذیرش به اداره ی ثبت ارسال کنندو سپس برای آگهی انحلال در روزنامه اقدام کنند. باید از روزنامه ای که آخرین تغییرات شرکت و اعضای هیئت مدیره در آن چاپ شده کپی تهیه و ارائه کنند.

کد اقتصادی و مشاوره مالیاتی شرکتها

پس از تسلیم مدارک شرکت و ارائه نام شرکتها، زمان آن خواهد رسید که امور مربوط به ثبت شرکت در سامانه ی اداره ثبت شرکتهارا انجام دهید. برای این منظور باید تمامی اطلاعات شرکا ، سهامداران، اعضا هیئت مدیره و بازرسان شرکت را به طور کامل وارد کرده. که این امر را واحد اجرایی موسسه ثبت شرکت ایلیا کاملا تخصصی و تضمینی انجام خواهد داد که نیازی به انجام فرآیند ثبت توسط شما نخواهد بود.

ثبت شركت

شرکت نسبی نیز مشابه شرکت تضامنی است و تحت عنوان خاصی تشکیل می شود ، تنها تفاوت آن این است که شرکاء به میزان آورده خود مسئول پرداخت تعهدات و قروض شرکت هستند . از اجتماع حداقل دو نفر برای انجام فعالیت تجاری تشکیل می شود و شرکاء این شرکت ها به میزان آورده خود در مقابل تعهدات و قروض مسئول خواهند بود . فرم ثبت شرکت زیر را تکمیل و جهت بررسی و مشاوره رایگان با موسسه تماس بگیرید. گام بعدی پر کردن اطلاعات مربوط به سهام و سرمایه شرکاء و سهامداران است.

مدارک برای انحلال شرکت با مسئولیت محدود

قابل ذکر است که حداقل سرمایه جهت ثیت شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می‌باشد. در رابطه با نام شرکت نام هایی که نیاز به مجوز دارند میباست ابتدا مجوز آنها اخذ گردد و بعد از آن اقدام به ثبت شرکت نمود . نام هایی که تایید و ثبت آگهی می شوند مهلت آنها نامحدود است ولی اگر آگهی نشوند فقط ۳ ماه تاریخ اعتبار دارند . حق تقدم نام های ثبت شده با توجه به تاریخ ثبت آنها می باشد که این حق بعد از انحلال و تصفیه منقضی می شود . در این راستا و بر اساس قوانین وضع شده هرگونه فعالیت اقتصادی در حال انجام به صورت شراکتی نیازمند ثبت یک شخصیت حقوقی است.

به همین دلیل می توانید قبل از اقدام از چند موسسه قدیمی استعلام بگیرید تا با خیال راحت بهترین موسسه را انتخاب کنید. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم. خوب مباحث مالی در انجام هر کاری نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. در هنگام تاسیس یک شرکت هم اطلاع و آگاهی از همه موارد انجام این کار اهمیت بسیار بالایی دارد. مشابه تمامی امور خدماتی دیگر، سپردن کار به متخصص یا صحیح و خطا کردن و یادگیری و انجام کار، کاملا به تشخص شخصی شما بستگی دارد. سلیقه‌ها متفاوت هستند و ما سعی داریم برای تمامی سلیقه‌ها راهکار ارائه دهیم.

بدین ترتیب با توجه به مقررات و قوانین مربوطه در سازمان‌های زیربط مانند وزات دارایی و وزارت اقتصادی، افراد می‌توانند جهت تاسیس شرکت و دریافت کُد اقتصادی اقدامات لازم را مبنی بر چگونگی عملکرد شرکت ثبت شده به انجام برسانند. بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه نوع شرکتی ثبت کنید باید نام شرکت ثبت تغییرات شرکت و موضوع فعالیت را انتخاب کنید. می توانید به مقالات راهنمای انتخاب نام و موضوع فعالیت شرکت مراجعه نمایید. سپس با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکتها می توانید کلیه تقاضاهای مربوط به ثبت تاسیس را انجام دهید. برای انجام هر یک از مراحل نیاز به یک راهنمای کاربلد ثبتی دارید.

✔ حالا که شرکت خود را راه اندازی کردید چگونه می توانید مشتری جذب کنید و در فضای اینترنت به راحتی بازاریابی کنید با کمترین هزینه. در صورتی که شرکت غیر فعال باشد و گواهی عدم فعالیت را داشته باشد مالیات برای آن تعلق نمیگیرد. ح)فهرست اسامی و مشخصات و نشانی اعضای اولین هیات مدیره و بازرس یا بازرسان اعم از اصلی و علی البدل و مدیر عامل که حاوی امضای آن ها باشد. از نظر مقنن سلامت و صحت قرارداد زمانی محرز می شود که موارد ذیل در انعقاد آن رعایت شده باشد.

ثبت شرکت با سهامی عام به دلیل ارتباط با بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، قوانین و مراحل خاص خود را نیاز دارد و بهتر است تا با مشاوره و تجربه کافی به این حوزه وارد شوید. در این نوع شرکتها، بخشی از سرمایه توسط واگذاری سهام تامین می شود و نیاز ثبت شرکت به تهیه مدارک، و طی کردن مراحل خاص خود دارد. برای اطلاعات کامل راجع به هر کدام از انواع ثبت شرک و ثبت برند به مقاله مربوطه مراجعه کنید. انتخاب نام شرکت و تایید این نام توسط کارشناسان تعیین نام اداره ثبت شرکتها یکی از اقدامات اولیه ثبت شرکتها است.

به منظور عقد قرارداد رسمی برای همکاری می توانید به موسسه آگاه ثبت واقع در آدرس درج شده در استان تهران مراجعه نمایید و کلیه مراحل را انجام دهید. بصورت اینترنتی و آنلاین نیز برای کاربرانی که در سایر شهر های ایران می باشند، امکاناتی را در نظر گرفته ایم و برای دریافت مدارک نیز نگران نباشید. در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد. اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت یک شرکت تلقی می شود.

در این گام باید مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت را تهیه و ارائه دهید تا بازرسان و کارشناسان آنها را مورد بررسی قرار دهند .این گام از مراحل مهمی است که باید پشت سر بگذارید و با توجه به نوع شرکتتان مدارک لازم را ارائه کنید. شرکت با مسئولیت محدود یکی از پر متقاضی ترین و مهم ترین و متداول ترین انواع شرکت ها می باشد که این روزها به ثبت می رسد.شرکت با مسئولیت محدود به شرکتی میگویند که جهت انجام امور و فعالیت های تجاری بین ۲ یا چند نفر تشکیل شود. داشتن گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضا و موسسین، داشتن معافی دائم یا پایان خدمت، داشتن اساسنامه ای که به امضا و تصویب رسیده ثبت برند باشد، داشتن مجوز تاسیس شرکت از وزارت تعاون، از جمله مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت تعاونی میباشد. از مهمترین ارکان شرکت های سهامی میتوان اساسنامه را نام برد که تمام شرکت های سهامی (شرکتهای سهامی عام و شرکتهای سهامی خاص و همچنین شرکتها ی با مسئولیت محدود) باید دارای آن باشند در غیر اینصورت شرکتشان ثبت نخواهد شد ( در بقیه ی شرکت ها به طور معمول و رایج شرکتنامه جایگزین اساسنامه است). با توجه به توضیحات مذکور ، گستره فعالیتی ، حداقل تعداد اعضاء و سهامداران ، سرمایه شرکت از میان 7 نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ، شرکت مورد نظر را انتخاب نمایید .