دانلود کتاب واردات و صادرات (نسخه PDF) اثر جان جی کاپلا – فیدیبو

برای اطلاع از جزئیات مدارک مورد نیاز کارت بازرگانی لازم است با یک مشاور صادراتی خبره مشورت نمایید. از جمله پیش نیازهای ورود به فرآیند صادراتی و تبدیل شدن به یک صادر کننده هستند. معمولا افراد و سازمان هایی که به صورت غیر مستقیم کالاهای خود را صادر می کنند نیازی به دریافت کارت بازرگانی ندارند. توجه به درخواست ارسال پیش فاکتور یا پرفرما، از دیگری مواردی است که در مشاوره صادرات به شکل جدی مورد بررسی قرار می گیرد. سرمایه گذاری بر روی کالاهای سودآور و بدون ریسک، موضوع مهمی است که در مشاوره صادرات به اروپا می توان شاهد بررسی آن بود. در حالی که صادرات یک فرآیند چند مرحله ای است و بدون راهنمای صادرات نمی توان در این عرصه قدم نهاد. قبل از ورود به دنیای بازرگانی و صادرات و واردات کالا، یک یا چند جلسه مشاوره صادرات، الزامی است. در دنیای امروز اهمیت صادرات و بازرگانی خارجی بر کسی پوشیده نیست.

  • داشتن گواهینامه های لازم
  • شرکت غیر مختلط سهامی
  • شرکت تعاونی
  • این پروسه 15 روز کاری بطول می انجامد
  • چین (43٪ از کل جهانی)
  • لازم است که سرمایتان از یکصد میلیون ریال کمتر نباشد

در فرآیند صدور کارت بازرگانی سازمان توسعه تجارت و اتاق بازرگانی هر استان دخیل هستند و این فرآیند زیر نظر این دو سازمان انجام می شود. اطلاع و آشنایی از مقررات بین الملل، زبان، فرهنگ و .. در این فرآیند ضروری به نظر می رسد. مقایسه این دو رقم حاکی از کاهش ۴۵.۱ درصدی صادرات ایران از نظر وزنی طی فصل بهار ۹۹ است. آنچه در این میان بیشتر جلب توجه میکند، صادرات کالاهای غیرنفتی ایران است که در نخستین ماه امسال، نسبت به فروردین ۱۳۹۸، یک سقوط ۳۶ درصدی را تجربه کرده و از دو میلیارد و ۵۹۵ میلیون دلار، به یک میلیارد و ۶۵۲ میلیون دلار کاهش یافته است. برای تبدیل شدن به یک صادرکننده راه طولانی در پیش است. آن را به تعدادی از فعالیتهای آن مرتبط میکنند. دستورالعمل ها برای مشاور گمرکی صادرات و اجرای قوانین توسط دولت هر کشور تدوین می شود و از طریق سازمان ها و ارگان ها اجرا می گردد. راهنمای صادرات گام به گام، مجموعه دستورالعمل هایی است که به افراد کمک می کند تا برای ورود به بازارهای بین المللی و صادرات و واردات کالا آماده شوند.

کسب و کار

جذابیت و خاص بودن صادرات در بین المللی بودن آن است. واپسماندگی بازرگانی خارجی کشور ۸۲ میلیون نفری ایران زمانی آشکار میشود که حجم صادرات غیرنفتیاش را، آن هم با ترکیب بسیار دست پایین آن، با چند کشور دیگر مقایسه کنیم که در روزگاری نه چندان دور از لحاظ اقتصادی همسطح و یا حتی واپسماندهتر از ایران بودند. شاید شما هم هم اکنون به دنبال پیدا کردن یک مسیر جدید برای صادرات کالاها باشید. شرکت بازرگانی و ترخیص کالا – ترخیص کارا و شرکت ترخیص کالا – در ادامه روش های مختلف ورود به بازار بین المللی را هم از طریق تولید داخلی و هم از طریق تولید خارجی بیان می نماید. وظیفه این مشاوره، توضیح مسائل حقوقی و مالی گمرک است تا صادرکنندگان بهتر بتوانند امور تجاری و مبادلات بین المللی خود را پیش ببرند. نیازمند دریافت مشاوره صادرات هستند تا از هدر رفت بودجه جلوگیری کنند. ایجاد و برقراری روابط تجاری با سایر کشورها نیازمند آشنایی با مراحل صادرات کالا، منابع تهیه محصول، آشنایی با شرایط پرداخت، قوانین و مقررات، اعتبارات اسنادی، انواع بیمه حمل و نقل، بارنامه، بازرسی و مراحل ترخیص کالا است.

صادرات از ایران

شرکت ناشا وارد کننده و صادر کننده انواع محصولات صنعتی و کالاهای مصرفی بوده و در دایره وسیعی از برند های داخلی و خارجی با حجم های مختلف مشغول فعالیت می باشد. گذشته از اینکه چه کالاهایی را قرار است صادر کنید، کشورها به طور معمول به تمام کالاها یا خدمات نیاز دارند؛ اما این که بر سر قیمت، با کدام فروشنده به توافق برسند و یا این که مجوزهای بهداشتی و صادراتی دریافت شده است یا خیر، در موفقیت صادرات یک کالا دخالت دارد. اگر یک منطقه تحت پوشش یک اتحادیه قرار داشته باشد، قوانین گمرکی و صادراتی و وارداتی توسط همان اتحادیه معین میشود. به طور مثال، مشاوره گمرکی صادرات و قوانین آن برای صادرات به اروپا، توسط اتحادیه اروپا و سازمان جهانی گمرک تنظیم می گردد. اگر شرکت شما قصد ورود به بازارهای جهانی را دارد، اولین قدم، فکر کردن در مورد کالاهایی است که ارائه می دهید. یکی از بهترین سایتها در این حوزه نیز نئوفارم است که بالغ بر 40 کلمه کلیدی حوزه بازرگانی ، صادرات و واردات را پوشش می دهد. مشاوره بازرگانی یکی از بهترین راهحلها برای برداشتن گامهای اصولی در این حوزه و رفع چالشهای پیشرو میباشد.

واردات و صادرات

This content has been generated by GSA Content Generator Demoversion!

دیدگاهتان را بنویسید