سامانه تعیین نام شرکت موسسه حقوقی دادمهر

ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا 100 به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. خیر سامانه ثبت شرکت در تهران و کلیه شهرستان ها فقط وب سایت اداره ثبت می باشد و کلیه مراحل غیر از تحویل مدارک به پست و تحویل آگهی تاسیس، به صورت آنلاین می باشد. از زمان ثبت شرکت تا پایان سال شما فرصت دارید که نسبت به دریافت دفاتر پلمپ اقدام کنید. همچنین باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی مبادرت نمایید.

در مورد اخیر بایدظرف سه ماه پس از تأسیس اداره یا شعبه‌ی ثبت اسناد در محل مزبور، شرکت را در دفتر ثبت اسناد، به ثبت رساند. انتخاب گزینه تأیید مدارک مورد نیاز، پذیرش نهایی و دریافت رسید پذیرش اینترنتی. هر کسی که طرح جدیدی را خلق کند یا توسط قرارداد استخدام به کارفرما متعلق باشد، می‌تواند متقاضی طرح صنعتی باشد. شخص حقیقی و شخص حقوقی می‌توانند درخواست ثبت طرح صنعتی را داشته باشند.

حال باید نوع صورتجلسه ( مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، مجموع عمومی فوق العاده یا صورتجلسه هیئت مدیره ) و نوع تصمییم را انتخاب و بقیه اطلاعات را تا انتها انجام دهید. تیم حقوقی «تهران ثبت» اعتماد مشتریان را ارزش تلقی کرده و با در نظر گرفتن و بکارگیری جدیدترین فناوری و دانش روز و همگام کردن آن با ارایه خدمات ثبتی توانسته بیشترین امتیاز را در جلب رضایتمندی مشتری دریافت نماید. تهران ثبت در مسیر طولانی خود به لطف خداوند متعال تاکنون موفق به ثبت بیش از صدها شرکت، برند، موسسه و مجوز شده است و خدا را شاکر هستیم که تاکنون به تعداد انگشتان دو دست مشتری ناراضی نداشته ایم.

برای اینکه بتوانید شخصا شرکت ثبت کنید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند. در ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیاز به بلوکه کردن سرمایه نمی باشد و سرمایه صرفا اظهاری است. طبق ماده ۷ قانون ثبت شرکت ها هرگونه تغییراتی که به نمایندگان شرکت یا مدیران شعب آن مربوط می شود باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردد. و تا زمانی که این امر صورت نپذیرد هرگونه فعالیتی که نماینده یا مدیر سابق انجام داده است فعالیت شرکت محسوب می گردد. در این نوع شرکت ها برخلاف شرکت سهامی،سرمایه شرکت به سهام تقسیم نمی گردد.

  • در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.
  • بعد از آنکه نام شرکتتان تایید شد شما باید از اوراقی که سایت به شما می دهد 2 نسخه پرینت بگیرید و به امضا تمامی سهامداران برسانید.
  • امروزه در بیشتر کشورها و نظام‌های حقوقی این نوع از شرکت‌ها تعریف شده‌اند و بسیار مورد توجه کارآفرینان قرار دارند.
  • در صورت کامل بودن مدارک ارائه شده ، کارشناس اداره ثبت شرکت ها در کرج اقدام به تهیه پیش نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می دهد.

سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد. موسسه حقوقی کارا با کادری متخصص و مجرب در زمینه های ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت خدمات خود را به صورت ویژه ارائه می نماید. لازم به ذکر است برای ثبت اسم شرکت، باید پنج نام برای شرکت خود انتخاب نمایید و به ترتیب اولویت در سامانه ثبت شرکت وارد کنید تا از بین آن ها یکی مورد تایید قرار گیرد. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود .

مراحل ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

سامانه ثبت شرکت میزان به صورت آنلاین تمامی هزینه ثبت شرکت و سایر نیازهای شما را از ابتدا به صورت شفاف به شما اعلام می کند و هیچگونه هزینه پنهانی در ادامه روند انجام پرونده به موکلان اعلام نخواهد شد. مهمترین هدف ما در سامانه ثبت شرکتهای میزان تعهد و صداقت توامان است. این تعهد در قبال مشتریانی است که ما می خواهیم همکاری بلند مدت و دوستانه ای با آنها داشته باشیم.

ثبت شرکت سامانه

تولیدکنندگان،تجار و شرکت ها برای دریافت تسهیلات نیاز به ارائه ی علامت تجاری(برند) می باشند. شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 1 یا چند نفر شریک ضامن و 1 یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود. برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و شرکتها از سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص است این امر طوری صورت می گیرد که حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود. برند ها به صورت نوشته تجاری یا لوگو تایپ یا نوشته تجاری و لوگو جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند.

کافیست درخواست خود را ثبت کنید، از ما مشاوره بگیرید و اطلاعات کسب کنید، مدارک خود را به صورت عکس و یا فایل ارسال کنید، میزان هزینه را از طریق سایت آنلاین پرداخت کنید و در زمان موعد سرویستان را تحویل بگیرید. از آنجایی که صاحبان شرکت سهامی خاص می توانند تا ۱۰ برابر سرمایه ثبت شده خود از سیستم بانکی وام بگیرند ، بنابراین در هنگام اخذ تسهیلات معمولا” باید افزایش سرمایه داشته باشند. شرکت سهامی خاص شرکت بازرگانی تلقی می گردد و برای اخذ تسهیلات بانکی، گرفتن نمایندگی‌های و یا شرکت در مناقصات و مزایده‌های دولتی و نمایشگاهها از اعتبار نسبتا” خوبی برخوردار است. ثبت برند و ثبت علائم تجاری چگونه صورت می گیرد؟ برند یا نام و نشان تجاری وسیله ای در تجارت محسوب می شوند که توسط آن ها می توان به تفکیک محصولات،تولید کنندگان کالا و خدمات ،فروشندگان و تجار مختلف پرداخت را از هم تشخیص داد. شامل نقش،تصویر،رقم،حرف،عبارت،مهر،لفاف و شکل که برای تفکیک محصول یا تجارتی خاص از سایرین به کار می رود. حق بهره برداری از هر برند و علامت تجاری منحصراً در اختیار کسی است که آن را در اداره مالکیت صنعتی و معنوی ثبت کرده باشد تخطی ازاین قانون موجب پیگرد قانونی خواهد بود.

سامانه ثبت شرکتها

چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. در مرحله بعد، مدیران شرکت باید اعضای هیئت مدیره و افراد کلیدی شرکت را تعیین کنند. سمت هر کدام از آن ها باید با بعضی از اطلاعات هویتی شان ثبت شود.

همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند . قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت شرکت ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید . مدارک لازم برای ثبت شرکت با توجه به نوع شرکتی که انتخاب می کنید متفاوت است. بعد از گذشت 5 الی 10 روز باز هم با مراجعه به سایت اداره ثبت و وارد کردن کد پیگیری می توانید وضعیت پرونده را ببینید که اگر بدون ایراد بوده باشد تایید شده است.

آموزش ثبت شرکت

پیدا کردن این فرم به صورت فایل word که قابل دانلود نیز باشد در اینترنت کار سخت و طاقت فرسایی است. هدف ما این است که با قرادادن این فرم ثبت برند های صورتجلسه تغییرات کار را برای شما آسان تر کنیم. لذا می توانید در ادامه مطلب فرم های مورد نظر خود را به راحتی دانلود و تکمیل کنید.

در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود.

مجـری انجام ثبت برند، ثبت علامت تجاری و لوگو، ثبت تضمینی برند، رفع اخطار های اظهارنامه های ثبت برند و ثبت علامت تجاری لوگو در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب. جهت استعلام هزینه ثبت برند و لوگو هم می توایند فرم استعلام راپر نمایید. طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام ثبت تغییرات کاملا رایگان نام مورد نظر شما. انتخاب بازرس شرکت – زمان انتخاب بازرسین قانونی شرکت – انتخاب حساب… شما جهت اطلاع از نظر کارشناسان اداره در مورد پرونده ارسال شده به آن اداره محترم می بایست به قسمت پیگیری درخواست مراجعه و نوع درخواست و شماره پیگیری خود را در آن کادر وارد کنید تا نظر کارشناس برای متقاضی نمایش داده شود.