ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

در مقالات موجود در سایت به طور کامل درباره انواع این شرکت ها صحبت کرده ایم. هر شرکت از همکاری حداقل دو سهامدار، شریک و یا بنیان گذار تشکیل میشود که با هدفی مشترک و به منظور انجام امور اداری، تجاری، خدماتی گرد هم می‌آیند تا به اهداف کوتاه مدت و یا بلند مدت خود جامه‌ی عمل بپوشانند. تنها برخی از شرکت‌های حقوقی مجاز هستند که یک نفری به تاسیس شرکت بپردازند و سایر شرکت‌ها باید حتما بیشتر از یک نفر باشند. نام یا عنوانی که فرد تاجر تحت آن نام و علامت تجارت می کند برند محسوب می شود. برند یا نام تجاری چنانچه بر طبق قانون ثبت شود حمایت قانونی می شود. ثبت علامت تجاری بر طبق ماده 576 قانون تجارت اختیاری بوده و پس از ثبت برند هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نمی تواند از آن برند استفاده نماید.

ثبت برند یک امتیاز معتبر است که گرفتن این مزایا از اداره کل مالکیت صنعتی امکان پذیر است،که تولید کنندگان و صاحبان مشاغل برای محصولات خودشان اسمی را انتخاب می کنند که بعد از شناخته شدن توسط بازار هدف (مشتریان ) ، شناخته و مطرح می شود. در شرکت های سهامی خاص ،سهامداران و بازرسان به هیچ عنوان نباید نسبت فامیلی داشته باشند. من میخواستم به جهت راه اندازی کسب و کار مجازی، یک شرکت ثبت کنم اما در آینده احتمال اینکه احتیاج به سرمایه گذار پیدا کنم برای توسعه بیشتر(و درصدی از شرکت را در اختیار او قرار دهم)، وجود دارد. درود و وقت خوش.با تشکر از مطالب.میخوام بدونم ثبت شرکت در کشور هدف صادرات بهتره یا در کشور صادر کننده؟مورد دیگه هم اینکه میخوام در زمینه چوب کار کنم.میشه منیعی معرفی کنید تا اگر قوانین و شرایط خاصی داره مطلع بشم. از دست دادن، از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها یکی از موضوعاتی است که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد.

  • حداقل اعضا برای ثبت این شرکت ها باید ۲ نفر باشد.حداقل سرمایه باید یک میلیون ریال تعیین شود.افرادی که قصد انجام امور بازرگانی دارند شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می نمایند.مدت فعالیت هیئت مدیره در این شرکت ها نامحدود می باشد مگر اینکه در اساسنامه چیز دیگری قید شود.
  • توجه کنید که این بازرس ها نباید از افراد خانواده سهامداران باشند.
  • ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ازطریق سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی بخش پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.
  • ازسوی دیگر پرداخت مالیات و پیشگیری از رقابت‌های ناسالم اقتصادی ازجمله ویژگی بارز ثبت محسوب می‌شود.

توجه کنید که شرایط ثبت هر یک از این انواع شرکت ها با دیگری تفاوت هایی دارد در ادامه شرایط هر یک از آن ها را به طور کامل شرح خواهیم داد. افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. همانطوری‌که مستحضر می‌باشید یکی از مهم‌ترین مراحل در ثبت شرکت انتخاب نام شرکت می‌باشد. برای انتخاب نام شرکت باید حداقل سه کلمه وجود داشته باشد و لازم است که در زمان ثبت شرکت‌ در سامانه مربوطه 5 نام را به سازمان ثبت شرکت‌ها پیشنهاد دهید.

مدارک ثبت تضامنی

منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود. در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و… تفاوتی که میان شرکت‌های مسئولیت محدود و سهامی خاص است به 9 بخش تقسیم می‌شود که می‌توانید در مقاله ای … بخوانید، ولی هم ‌اکنون به طور خلاصه به چند سه اصلی آن اشاره می‌کنیم. مدارک لازم برای ثبت هر یک از شرکت‌ها بر اساس مراحل فوق باید تهیه و تکمیل شود.

همچنین شرکت در راستای ارتقاء سطح سرمایه و افزایش آن مختار بوده و کل سرمایه بایستی به مدیر عامل شرکت تحویل داده شود و متقابلا مدیرعامل شرکت با ارائه گواهی بانکی دریافت سرمایه را پذیرا باشد و بدان اقرار نماید. قابل ذکر است که حداقل سرمایه جهت ثیت شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می‌باشد. شرکت های با مسئولیت محدود از جمله شرکت هایی هستند که از جمع دو یا چند نفر ثبت برند تجاری برای انجام فعالیت های مختلف تجاری شکل می گیرند. در شرکت های با مسولیت سرمایه به سهام و تعداد سهم تقسیم نشده و هر فرد به اندازه سرمایه خود مسول و ضامن تعهدات و سود و زیان شرکت می باشد. بعد از ارسال و کارشناسی اگر ایرادی از طرف کارشناس وجود نداشته باشد ، ابلاغیه برای مراجعه و مطالعه پیش نویس آگهی و پرداخت وجوه ثبتی صادر میشود .برای ثبت باید نام مناسب اتخاذ نمود .

ثبت شرکت سایت

شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که پس از تولید خدمات (دانش بنیان) ، دانش و ارائه راه کار تولید آن می توانند از مزایا و تسهیلات قانونی برای مدت معین تا تولید اصل استفاده کنند . با ورود اطلاعات جهت ثبت شرکت از طریق سامانه آسان ثبت بدون مراجعه حضوری در کمترین زمان میتوانید شرکت را ثبت و جهت پیگیری با مشاورین ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید. از آنجایی که شما با داشتن تنها یک شرکت با موضوع خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی و خدمات نرم افزار کسب و کار خود را راه اندازی کنید. پس مدت زمان راه اندازی شرکت آی تی و طراحی سایت زمان زیادی برای شما نخواهد برد. در چنین مواردی به شما پیشنهاد می دهیم که از شخصی با تخصص و مهارت کافی در هیئت مدیره بهره ببرید. برای مشاوره در این خصوص می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید.

مراحل ثبت شرکت نسبی

✔ حالا که شرکت خود را راه اندازی کردید چگونه می توانید مشتری جذب کنید و در فضای اینترنت به راحتی بازاریابی کنید با کمترین هزینه. اصل فیش بانکی که سپرده گذاری 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت را تایید می کند. 2- به فروش رساندن کالا در مناطق ویژه اقتصادی فقط ویژه ی تبعیت های خارجی است اما در مناطق آزاد فروش محصولات هم برای تبعه های خارجی و هم داخلی پیگیری ثبت تغییرات شرکت امکان پذیر است. برای شرکت های پیمانکاری، رتبه بندی شرکت ها در ۱۱ رشته معرفی شده و در پایه های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ تعریف می شود و شرکت های مهندسی مشاور در ۳ پایه رتبه بندی می شوند. می شود لطفا در مورد اینکه میزان مالیات یک شرکت چند درصد است و چگونه حساب می شود توضیح دهید. فعالیت شعبه در ایران تحت نام و با مسؤولیت شركت اصلی (مادر) خواهد بود.

تهیه دو نسخه از صورت جلسه‌ مجمع عمومی مؤسسین که و سهامداران و موسسان آنرا امضا کرده باشند. این شخص به مدت ۱۰سال در قبال بدهی­ها، طلب­ها، مالیات­های مستقیم و غیرمستقیم و سایر امور شرکت که هنوز تمام نشده مسئول است. قابل ذکر است که برای انحلال یک شرکت تمام شرکا می بایست صورت جلسه مخصوص انحلال شرکت را امضا کنند. مشتریان ثبت شرکت در تهران همچنین به برند شما اعتماد بیشتری دارند و به راحتی می توانند فعالیت های مختلف از جمله فعالیت های آنلاین را انجام دهند، زیرا مشتری نمی تواند شما را ببیند، به راحتی به محصولات یا خدمات شما اعتماد کرده و خریداری می کند. شما می توانید به روش های مختلفی شرکت خود را ثبت کنید و هر مورد مزایا و معایب خود را دارد.

در صورتی که مدت تعیین شده اساسنامه منقضی شود و مجمع عمومی هم به هر دلیلی مدت آن را تمدید نکرده باشد. چنانچه این مدارک را تکمیل کرده‌اید، تیک تأیید مدارک مورد نیاز را زده و پذیرش نهایی را بزنید. این مرحله مانند مرحله‌ی قبل است و با زدن «دریافت متن شرکت‌نامه» متن آن در کادر پایینی ظاهر می‌شود و قابل تغییر است.. اطلاعات مربوط به نماینده‌ی شرکت و اختیارات آن در این قسمت باید تکمیل شوند. هر گونه فعالیت مربوط به مشاوره بورس، سبدگردانی، تعهدات، معاملات اوراق بهادار و خدمات الکترونیک بورس اوراق بهادار.

ازجمله مزیت‌های ثبت شرکت و نظارت بر این حیطه، دریافت کسب مجوز جهت فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی است. ازسوی دیگر پرداخت مالیات و پیشگیری از رقابت‌های ناسالم اقتصادی ازجمله ویژگی بارز ثبت محسوب می‌شود. با آگاهی بر راهنمای چگونگی ثبت شرکت‌ها و اخذ کارت بازرگانی دریافت کُد و یا شماره اقتصادی نیز لحاظ می‌شود. بدین ترتیب با توجه به مقررات و قوانین مربوطه در سازمان‌های زیربط مانند وزات دارایی و وزارت اقتصادی، افراد می‌توانند جهت تاسیس شرکت و دریافت کُد اقتصادی اقدامات لازم را مبنی بر چگونگی عملکرد شرکت ثبت شده به انجام برسانند. حق‌الوکاله ثبت شرکت هزینه‌ای است که برای تنظیم مدارک و پیگیری امور پرداخت می‌شود.