سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری Irsherkat Ssaair

افرادی که متقاضی پلمپ یک دفتر قانونی می باشند، می توانند با ورود به این بخش از سامانه، درخواست خود را برای پلمپ یک دفتر قانونی ثبت کنند. به منظور پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی لازم است که اشخاص اطلاعات مختلفی از جمله هیئت مدیره شرکت، مشخصات شخصیت حقوقی، اطلاعات متقاضی پلمپ دفتر قانونی و … پس از ارسال مدارک لازم برای ثبت پلمپ دفاتر تجاری، کارشناسان این اداره مدارک را بررسی می‌کنند و در صورت تایید آنها، اجازه پرداخت هزینه این کار صادر می‌شود.

مغایرت پاکت به این معنی است که باید از دفاتر پستی منتخب و با پاکت و پوشه مخصوص ارسال گردد. چون با اصلاحات انجام شده در قانون مالیاتهای مستقیم تاخیر در اخذ دفاتر جریمه ای متوجه مودی نمی کند. پس از ثبت کلیه اطلاعات این صفحه با استفاده از کلید “گام بعدی” می توان به صفحه بعد وارد شد . چنانچه اطلاعات موردنظر نیاز به حذف داشته باشد می توان با استفاده از“حذف دفتر مورد تقاضا” آن اطلاعات راحذف نمود . پس از ورود اطلاعات دفتر مورد تقاضا ، می بایست کلید “ذخیره دفتر مورد تقاضا” جهت ذخیره اطلاعات کلیک شود . ابتدا دفتر روزنامه ، تعداد صفخات و تعداد جلد را انتخاب می کنیم وسپس کلید ذخیره را کلیک می کنیم.

  • جهت اخذ دفاتر پلمپ شده هر سال؛ باید سال قبل از آن؛ در واقع پیش از شروع سال مالی جدید؛ اقدام به دریافت دفاتر پلمپ شده نمود.
  • حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت به میزان یک میلیون ریال می باشد.
  • در نهایت این دفاتر به سازمان یا اداره ای تحویل داده نخواهد شد و باید به صورت سالم و منظم در محل شرکت نگهداری شده و به بازرسین و حسابرسان در موعد مقرر ارائه شود.
  • پس بهترین حالت این است که برای جلوگیری از این جریمه ها نسبت به ثبت دفاتر پلمپ خود اقدام کنید تا چنین جریمه هایی را متحمل نشوید.
  • شما بعد از ثبت خود باید کارت بازرگانی اخذ کنید تا بتوانید به صورت رسمی و قانونی کار کنید.

چرا که کاربران می توانند با مراجعه به این سایت به آدرس اینترنتی my.ssaa.ir بخش بزرگی از خدمات آن را دریافت نمایند. در ادامه خدمات قابل ارائه این سایت که در حال حاضر فعال هستند را بیان می کنیم. اما اکنون که با خدمات فراوان این سامانه به صورن آنلاین آشنا شده اید، به آموزش نحوه ورود و ثبت نام در ان برای شما می پردازیم. یکی دیگر از شرکتهای تجاری که با ارائه سهم به عموم مردم همراه است، سهامی عام می باشد. ثبت شرکت با سهامی عام به دلیل ارتباط با بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، قوانین و مراحل خاص خود را نیاز دارد و بهتر است تا با مشاوره و تجربه کافی به این حوزه وارد شوید. در این نوع شرکتها، بخشی از سرمایه توسط واگذاری سهام تامین می شود و نیاز به تهیه مدارک، و طی کردن مراحل خاص خود دارد.

روزنامه‌ها

این اداره مسئولیتی در قبال نوبت های اخذ شده در روزهای تعطیل نخواهد داشت. و نمیدونیم که از کجا باید شروع کنیم و چه مراحلی رو طی کنیم مثلاً چه شرایطی داره و باید چه مدارکی رو ارائه بدیم. قصد دارم یک کارگاه تولید مواد شوینده راه اندازی کنم چه نوع شرکتی به بنده پیشنهاد میدیم. قصد دارم یک شرکت تاسیس کنم .کار من تولید بازیهای کامپیوتری هست.

در این مقاله، سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir، امکانات سامانه جامع ثبت شرکتهاف سایت جامع ثبت شرکت ها و امکانات سایت جامع ثبت شرکتها توضیح داده شده است. «صورتجلسات تغییرات»، «اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی»، «رهگیری درخواست»، «اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی»، «ثبت درخواست تاسیس»، «کد فراگیر اتباع خارجی» خدماتی هستند که در این بخش ارائه می شوند. چون از طریق اداره ثبت شرکتها این پروسه برای شما ممکن است طولانی باشد سریعترین روش از طریق موسسات حقوقی برای این کار است. بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود. بنابراین در پایان مطلبِ نحوه پیگیری ثبت شرکت به حالتهای احتمالی پرونده اشاره می کنیم.

برند یا نام تجاری که برای محصولات و خدمات یا شرکت ها اطلاق می شود، نامی است که محصولات و خدمات و شرکتها را از سایر شرکت ها متمایز می کند. به صورت عامیانه برند یا نام تجاری به صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از برند یعنی استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص به طوریکه حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود. روی پذیرش قبلی درخواست اصلاحی را ثبت نمایید و تقاضای تائید اسم قبلی را برای اداره ارسال کنید. پس از چند روز آگهی به صورت اتوماتیک و طبق شماره ی مکانیزه به روزنامه ی رسمی و روزنامه ی کثیرالانتشار ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید که تا پایان سال 1400 برای دریافت پلمپ دفاتر سال 1400 و 1401 فرصت دارید. از آنجایی که شما گزینه دفاتر خاص را انتخاب کرده‌اید، باید دفاتر را از کتاب فروشی‌ها تهیه نموده و به آدرس مرکز پستی اعلام شده جهت پلمپ کردن مراجعه فرمایید. آوا حقی کارشناس محتوای حقوقی و ثبت شرکت‌ها من آوا حقی، حقوق خوانده و عضوی از خانواده ثبت‌یار هستم، در اینجا مطالبی که برای خودم جذاب و کاربردی بوده با زبان ساده و روان به اشتراک می‌گذارم تا مفاهیم حقوقی رو بهتر درک کنیم.

سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست

به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید. ثبت فرهنگ تعرفه هایی را که در زمان عقد قرارداد به شما اعلام می کند تا آخرین روز ارائه خدمات تغییری در عدد قرارداد بوجود ایجاد نمی کند. پس حتما در زمان استعلام هزینه از دفاتر ثبتی در تهران، به این نکته توجه کنید که این قیمت هزینه نهایی باشد که به شما اعلام می کنند. کارشناسان و وکلای ثبت فرهنگ با افتخار آماده مشاوره 0 ثبت برند تجاری تا a hundred در زمینه تاسیس و راه اندازی شرکت هستند. اگر زمان کافی برای مراجعه به دفتر ثبت فرهنک را ندارید نگران نباشید. ما در هر نقطه ای از شهر تهران که باشید به شما خدمات حضوری ارائه می کنیم.

ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها

همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند.

مراحل نحوه ثبت الکترونیکی شرکت توسط متقاضی ثبت شرکتها

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات غیر حضوری علاوه بر مالی، در زمان خود هم صرفه جویی خواهید کرد. کپی مدارک هویتی نام برده شده در بالا برای شریک یا شرکایی که قصد خارج شدن از شرکت را دارند. مجامع فوق العاده و صورت جلسه های نوشته شده در آن ها زمانی دارای وجاهت قانونی برای ثبت و اجرا هستند که حداقل به رای موافق دو سوم افراد حاضر در جلسه رسیده باشند.

بله ایشون می تونن مدیر عامل شرکت شما باشن و مدرک تحصیلی دیگه ای نیاز نیست، مورد دوم هم برای تغییرات در اداره ثبت شرکتها نیاز هست نامه تاییدیه اداره کار رو ارائه کنید.در اساسنامه شرکت شما هم احتمالا قید شده که هرگونه تغییرات با اجازه اداره کار اماکن پذیر هست. بعد از تایید ، با ورود اطلاعات در سامانه ثبت شرکتها و دریافت کد رهگیری ، می توانید پیگیری های لازم ، در رابطه با روند پیشرفت پرونده و تصمیمات اخذ شده را انجام دهید . این شرکت‌ها باید تغییرات را به تایید پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار برسانند و سپس ثبت تغییرات شرکت را به همراه اصل مدارک و مجوز به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال کنند. شرکت های تجاری در انواع مختلفی قابل تاسیس و ثبت بصورت قانونی در آگاه ثبت و سازمان ثبت شرکتها می باشند.

لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت . چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می شود که باید اقدام تغییرات شرکت به رفع آن کنید و مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید. ، سامانه ای است که از سوی سازمان اسناد و املاک کشور به منظور تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری راه اندازی شده است.

در این گام باید نوع شرکت را انتخاب نمایید و سپس نام های پیشنهادی را به ترتیب اولویت از اول تا پنجم را باید به درستی در سامانه وارد نمایید . مشكلي كه در حال حاضر در زمان پر كردن فايل پلمپ دفاتر داريم اين است كه پيام ميدهد اين مشخصات با نام شخص ديگري پر شده است، در صورتيكه براي اولين بار است كه مشخصات براي پلمپ دفاتر را تكميل ميكنيم. لطفاً راهنمايي بفرماييد كه اين اشكال را از كجا پي گيري كنيم و رفع اشكال كنيم. شما از آنجا که به سلامتی اولین سال فعالیت خود را شروع کرده اید . فقط برای یکی از سالهای 91 ثبت شرکت در تهران تا 94 چنانچه بیش از 1.5 خدماتی و تولید و خرید وفروش باشد ملاک قرارگرفتن در گروه اول و الزام اخذ دفاتر قانونی را بهمراه دارد.