مراحل ثبت پلمپ دفاتر تجاری در پورتال اداره ثبت شرکت‌ها

در این حالت اگر نوع درخواست صورتجلسه تغییرات باشد می توانید با پاسخ به چند سوال وارد سامانه شده و پیگیری را انجام دهید. در این صفحه باید اطلاعات شرکت خود از جمله «شناسه ملی» و «شماره ثبت» را وارد نموده و «نوع شرکت» را از فهرست مربوطه انتخاب و «تاریخ جلسه» را وارد می نماییم. سپس «نوع صورتجلسه» را از فهرست انتخاب و در انتها کلید «جستجو» را کلیک می نماییم. مراحل ثبت درخواست و ارسال مدارک بدرستی انجام شده لیکن از طریق sms اطلاع رسانی می شود اما با این حال به سایت ثبت شرکتها هر روز تا بازشدن درگاه پرداخت اینترنتی مراجعه کنید تا فرایند پرداخت انجام و سپس منتظر دریافت دفاتر قانونی باشید. سلام.از مطالب مفید و کاربردیتون سپاسگذارم.فقط یک سوال برای من پیش اومده شاید چون بار اوله که میخوام دفاتر رو پلمپ کنم باشه.. بعد از طی مراحل ثبت در سامانه آیا همراه مدارک خواسته شده ما باید دفاتر کل و روزنامه رو هم خریداری و پست کنیم به اداره ثبت شرکت ها یا بعد از طی کردن مراحل و تایید کارشناس با پرداخت هزینه دفاتر رو تهیه و از طریق پست برای ما ارسال میکنند.

سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست

میزان سرمایه شخصیت حقوقی در زمان تاسیس حداقل سرمایه یکصد هزار تومان می باشد. با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین ثبت تغییرات مجرب بسپارید. صورتجلسات توسط اعضای هیئت مدیره (و در صورت وجود ، بازرسین) امضا می گردد. احتمال وجود ایراد سیستمی وجود دارد، پس از چند روز مجددا اقدام به ارسال نمایید نمایید.

عدم نیاز به مراجعه حضوری

اگر تا 72 ساعت آینده پول به حساب شما بازنگشت، باید به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید. اشخاص بدون فعالیت تجاری پس از ثبت درخواست خود برای پلمپ دفاتر باید آن را به‌صورت سفید تا پایان سال مالی نگه دارند. شما باید دفاتر روزنامه و کل را قبل از شروع سال مالی درخواست کنید تا از طریق پست به دست شما برسد. پس از تکمیل این دفاتر بر مبنای اسناد مالی خود، دفاتر را در محلی مطمئن نگهداری نمایید. هرگونه خط خوردگی، خراشیدگی، پارگی یا خیس شدن، مشکل‌زا خواهد بود. در نهایت دفاتر پلمب توسط حسابرس و ممیز مالیاتی به صورت دقیق رسیدگی خواهد شد.

ثبت‌یار با ارائه خدمات آنلاین، علاوه بر افزایش سرعت در امور ثبتی به تسهیل آن پرداخته است تا شما مجبور نباشید وقت زیادی را در فرآیندهای اداری از دست بدهید. این به معنای سادگی یک ثبت بی‌دردسر است که شما می‌توانید علاوه بر انجام امور ثبتی خود به صورت آنلاین، دفاتر پلمپ سال 1400 خود را دریافت نمایید. در این گام باید اطلاعات تک تک اعضای هیئت مدیره شرکت را به نوبت وارد نموده و در انتهای هریک روی دکمه “ثبت اطلاعات شخص” کلیک نمایید. دفاتر پلمپ ، سالانه دریافت و مطابق با فعالیت‌ها و معاملات شرکت یا تاجر، تنظیم می‌شوند.

  • در صورتی‌که ممیزان مالیاتی یا حسابرسان بخواهند اظهارنامه عملکرد شما را حضورا چک کنند، به این دفاتر مراجعه خواهند کرد و نباید تناقضی بین وضعیت‌های مالی وارد شده در سیستم و این دفاتر وجود داشته باشد.
  • کارگروه تخصصی ثبت، منابع طبیعی استان اصفهان و شرکت عمران بهارستان …
  • علاوه بر این با همان کد رهگیری که به نام شرکت شما اختصاص پیدا کرده درخواستتان را تجدید کنید .
  • من مدارک ام رو در تاریخ 29 مهر 96 پست نمودم و زمان پذیرش هزینه های پلمپ در تاریخ 24 مهر میبایست پرداخت میشده که بنده تاریخ 30 مهر پرداخت نمودم.

تعیین مدت شرکت نیز متناسب با نوع آن متغیر است چنانچه مدت زمان هیئت مدیره در شرکت های مسئولیت محدود به مدت نا محدود است ولی در ثبت شرکت سهامی خاص به مدت 2 سال است . 7- متقاضی اساسنامه را در سامانه اداره ثبت شرکتها بارگذاری، و بارکد شده آن را در 2 نسخه چاپ می نماید. کلیه اعضای موسسه تمامی صفحات اساسنامه را امضا می نمایند و به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می دهند.

تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. گام بعدی را کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید ، این صفحه اظهارنامه می باشد که باید متن اظهار نامه را وارد کنید ، ( میتوانید متن های قبلی را کپی و در این بخش وارد کنید نیازی به تایپ مستقیم در این بخش نیست ) پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. این نوع از شرکت‌های ثبتی مناسب افرادیست که سرمایه‌ی چندانی ندارند و سرمایه‌ی آن‌ها تبدیل به سهام نمیشود و شرکا تنها به میزان سرمایه‌ای که در شرکت گذاشته‌اند در برابر ضرر و زیان‌های وارده بر شرکت متعهد هستند.

ما در این قسمت به کلیات مدارک مورد نیاز اشاره کردیم اما حتما باید قبل از درخواست از مشاورین مجرب ثبتی جدیدترین و بروزترین لیست مدارک را دریافت کنید. زمانیکه یک شرکت تصمیم میگیرد در مکانی دیگر به علت گسترش فعالیت خود شعبه یا شعبات جدید ایجاد کند، برای شرکت مانند تغییر آدرس می باشد و دارای شرایط ثبت برند تجاری و مدارک یکسان است و همان مراحل در سازمان ثبت شرکت ها طی خواهد شد. پس از پذیرش نهایی سامانه یک رسید پذیرش همراه با کد پیگیری به شما می دهد که باید 2 نسخه از آن پرینت بپیرید و به همراه مدارک به اداره پست در قالب پاکت پستی زرد رنگ مخصوص تغییرات، به آدرسی که در رسید پذیرش درج شده ارسال کنید.

آسان ثبت ، اولین سامانه ثبتی آنلاین فعال در سراسر ایران ، کلیه هزینه های خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی و … را در همان ابتدای کار به شما اعلام می کند و این هزینه ها تحت هیچ عنوانی تا پایان کار افزایش نخواهند یافت ! شما با ثبت نام در آسان ثبت در آگاهی از احتمال ثبت نام شرکت و همچنین تعیین موضوع فعالیت تخصصی خود ، استعلام نام برند و بسیاری موارد دیگر به صورت آنلاین مشاوره دریافت می کنید.

پس از این تاریخ باید مجددا اقدام به ثبت و ارسال اوراق جدید نمایید. کپی کارت ملی و کپی شناسنامه ی افراد را در دفترخانه برابر اصل نمایید. در صورتی که مجوزی از ارگان خاصی دریافت ننموده باشید و یا معرفی نامه ای نداشته باشید، ارسال اوراقی که ذکر نموده اید کفایت می نماید. اطلاعات وارده شده در سایت با صورتجلسات ارسالی به صورت فیزیکی مغایر می باشد. نام شرکت تا سه ماه اعتبار دارد و در طول این زمان امکان هیچ تغییری در مفاد اساسنامه و … وجود ندارد. در این مرحله شما امکان مشاهده اطلاعات وارد شده را نخواهید داشت، می توانید مدراک تائید شده را سایت پرینت تهیه فرمائید.

دفاتر پلمپ و پلمپ دفاتر

پلمپ دفاتر توسط اداره مالیات انجام می‌شود ولی درخواست آن باید به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه شود. درخواست پلمپ دفاتر توسط اداره ثبت به اداره مالیات ارجاع داده می‌شود و سپس اداره مالیات، دفاتر را برای متقاضی ارسال می‌کند. سپس وضعیت حدود حق امضاء اعضاء هیات مدیره و پس از آن سمت عضو هیات مدیره را مشخص نمایید. فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه ثبت شرکت و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید. پس از طی مراحل ذکر شده، وارد صفحه ی تایید صحت اطلاعات خواهید شد.در این مرحله می بایست گزینه ی تایید اظهارنامه پلمپ و مدارک مورد نیاز را انتخاب کنید. امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی، افراد می توانند از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها درخواست خود را نسبت به اخذ پلمپ دفاتر تجاری اعلام نمایند.

مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. ۱- پس از ورود به سامانه از بخش بالای سایت گزینه«میز خدمات الکترونیکـ» را انتخاب و بر روی گزینه «پیگیری درخواست» کلیک نمایید. در صفحه جدید اداره کل استان و واحد ثبتی را انتخاب می کنید و در کادر پائین آن مشخصات شرکت و یا موسسه غیرتجاری خود را وارد می کنید و به گام بعدی می روید. می توانید جواب صورتجلسه را بین ۷ تا ده روز پس از ارسال به اداره ثبت روی سایت مشاهده نمایید. در صورتی که کار آگهی شود، اصل آگهی را دریافت ننمایید و طی درخواستی به اداره ثبت کرج انصراف خود را از این موضوع اعلام نمایید.

پلمپ دفاتر چیست و یک نکته مهم که باید به آن توجه کنیم؟!

هنگامی که از خدمات غیر حضوری استفاده می کنید، در وقت خود به طرز چشم گیری صرفه جویی خواهید کرد. مراجعه به شرکت ارائه دهنده خدمات پول زیادی را از لحاظ مالی برای شما به دنبال خواهد داشت. 4- برای تشکیل شرکت های نسبی باید حداقل 2 نفر سهامدار در ابتدای تاسیس وجود داشته باشند.