سامانه جامع ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری در رشت

متقاضیان ثبت تاسیس و تغییرات شرکتها و موسسات غیرتجاری باید اطلاعات موردنیاز را بر اساس فرم‌های موجود در سامانه جامع ثبت شرکتها وارد نموده و پس از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام نمایند. پرونده ارسال شده به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری پس از بررسی صحت مدارک ارسال شده با توجه به ثبت نام سیستمی به مرحله کارشناسی می رود و در آنجا پس از طی نوبت توسط کارشناسان تایید و آگهی صادر میشود. آگهی صادر شده به همراه یک نسخه از اوراق ثبتی ارسال شده توسط رئیس اداره ممهور به مهر سازمان ثبت اسناد و املاک می گردد. پس از صدور آگهی شرکت به شرکت شماره ثبت و شناسه ملی تعلق می گیرد و شرکت رسما می تواند شروع به فعالیت نمایند. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. ماده2) مرجع ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری پس از وصول ثبت تاسیس، نسبت به بررسی‌ نام‌های پیشنهادی شخصیت حقوقی اقدام و نتیجه پذیرش و یا عدم پذیرش نام را به نحو الکترونیکی به متقاضی اعلام می‌نماید.

در مرحله سوم باید نوع تصمیم جلسه را تعیین نموده و سپس گزینه افزودن تصمیم جلسه را انتخاب نمایید. تنظیم اساسنامه و تغییر در مفاد اساسنامه مانند تغییر در نام شرکت، موضوع شرکت و غیره. پس از کاستی ها و فزونی ها ی صورت گرفته بر روی سرمایه شرکت در طی فعالیت آن ، کاهش اجباری بر روی سرمایه کنونی و حال شرکت اعمال می گردد. تنها در صورتی شرکت شکل می گیرد که بین شرکا و سهامداران با در نظر گرفتن ضوابط و قوانین حقوقی قرادادی شکل بگیرد. اگر این انحلال از طرف حکم دادگاهی باشد حکم تصفیه بر عهده فردی که در اساسنامه شرکت غیر تجاری ذکر شده است انجام می شود و این تصفیه و انحلال، براساس قانون تجارت انجام می گیرد. خیر امکان ادامه پرونده ای که فرمودین وجود نداره درخواست شما باطل شده، مجدد از ابتدا باید کل فرآیند رو طی کنید و درخواستتون رو ارسال کنید.

در ادامه به عناوین بخشی از خدمات موسسه ثبتی ثبتینو اشاره می کنیم. 2- معمولا مراحل ثبت موسسه تفاوت ها زیادی به مراحل دیگر شرکت ها ندارد. از بارزترین تفاوت های موسسات با شرکت ها در زمان ثبت، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری می باشد که در زمان دیگر شرکت ها نیازی ندارید.

  • مسئولیت محدود کفایت می کند و در حالتی که شرکت تان را بخواهید به صورت مسئولیت محدود ثبت نمایید نیاز به 2 نفر جهت تاسیس شرکت دارید که دارای بودن مدرک تحصیلی ضروری نمی باشد.
  • زیرا طبق قوانین، شما به هیچ وجه نمی توانید تنهایی به تاسیس شرکت بپردازید.
  • سامانه ثبت شرکت ها به قوه قضائیه ، ثبت احوال و سایر ادارات مربوطه متصل است به صورتی که در ثبت در هر مرحله قابل استعلام است به عنوان نمونه کدپستی باید استعلام دار باشد یا وارد نمودن اطلاعات هویتی به اشتباه ، امکان گذر از مرحله را از شما سلب خواهد کرد .

ثبت تغییرات موسسات نیز باید در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار آگهی شوند و تا پیش از انتشار این آگهی‌ها، استناد به آن تغییرات در مقابل اشخاص ثالث معتبر نخواهد بود. گفتنی است که انتخاب روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تغییرات موسسه در آن منتشر می‌شود اختیاری است و اجباری به درج شدن نام آن در اساسنامه وجود ندارد. مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود.

نحوه ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

ما قصد داریم در موسسه حقوقی ثبت ملل در ارتباط با موضوع ثبت شرکت غیر تجاری صحبت نماییم. ب- متقاضی پس از ملاحظه مفاد پیش نویس سند، به منظور پرداخت حقوق دولتی و امضای نسخه چاپی آن به مرجع ثبت شرکتها مراجعه می‌نماید. ماده4) پس از بررسی‌ کارشناسی چنانچه مورد تقاضا منطبق با مقررات نبوده و یا نقض در مستندات و مدارک ملاحظه شود، مراتب جهت رفع نقص مطابق تبصره ماده 1 به متقاضی اطلاع داده می‌شود. متقاضی مکلف است ظرف مدت 30 روز نسبت به رفع نواقص اعلام شده اقدام نماید. در غیر این صورت مدارک و مستندات ارسالی از طریق پست اعاده و ادامه رسیدگی به مورد تقاضا، منوط به ورود مجدد اطلاعات به سامانه و اخذ کد پیگیری جدید می باشد.

سامانه ثبت شرکتهای غیر تجاری

حمایت از سرمایه‌گذاری‌های حقیقی ، مشروع و در چارچوب قانون از تاکیدات مکرر ریاست قوه قضاییه و مسئولان دستگاه قضایی کشور است که البته سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم از این قاعده مستثنی نیست. این موضوع سبب شد تا«مرتضی ادب» مدیرکل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در گفت‌وگو با «حمایت» از برنامه‌های این سازمان در حمایت از سرمایه‌گذاران بگوید و به تغییرات شرکت تشریح مقررات ثبت شرکت‌های خارجی اشاره‎ای داشته باشد. انحلال اختیاری موسسات غیر تجاری به دست مدیر یا مدیران تصفیه انجام می‌گیرد. این فرد یا افراد وظیفه دارند طبق آنچه در اساسنامه پیش‌بینی شده است، ابتدا انحلال مجموعه را به طور رسمی اعلام کنند و بعد از گذشت شش ماه از تاریخ انحلال و پیگیری کارهای ناتمام، برای اعلام ختم تصفیه اقدام نمایند.

پس از تحویل مدارک به اداره، بخش مربوطه استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید. شرکتی است که تحت نام مخصوصی بین یک عده شرکای سهامی و 1 یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود. شرکتی است که تحت نام مخصوصی جهت انجام امور تجاری بین 2 یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود به طوری که اگر دارایی شرکت برای ادای قروض و تعهدات شرکت کافی نباشد هریک از اعضای شرکت به تنهایی مسئول پرداخت تمام قروض و تعهدات شرکت در مقابل افراد ثالث است. به شما a hundred ثبت برند درصد اطمینان می دهیم که پس از خواندن این مقاله ، به هیچ تحقیق دیگری راجع به ثبت شرکت تان نیاز نخواهید داشت و کاملا می توانید با ذهنی باز و اطمینان خاطر راجع با ثبت مجموعه خود تصمیم گیری نمایید. قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید .

ببینید هر نوع شرکت بر اساس قوانین ثبتی خود شرایط خاص خود را دارد. پس ابتدا باید بسنجید که نیاز کاری شما به چه نوع شرکتی خواهد بود. بعد از اینکه کامل متوجه شدید که چه نوع شرکتی باید ثبت کنید باید به سراغ تحقیق در خصوص شرایط تاسیس آن بروید. قیمت های ما خیلی کم نیست ولی به جرات مناسب ترین قیمت تاسیس شرکت با توجه به کیفیت خدماتی که دریافت می کنید را تجربه می کنید.

خدمات بعد از تاسیس شرکت

پس از تکمیل فرم مربوطه، با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص گشوده می شود. منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود. در ثبت شرکت قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و… انصراف نیز به این معنی است که از تغییر اطلاعات منصرف شده اید.

ما قبلاً در همین وبسایت بصورت مفصل در مورد هزینه ثبت انواع شرکت و موسسه مقاله‌ای را منتشر کرده‌ایم که توصیه می‌نماییم مطالعه بفرمایید. بنابراین موسسین و تشکیل دهندگان موسسه، می‌توانند سرمایه ثبتی را تا هر میزان که بیشتر از حداقل مذکور باشد، انتخاب کنند. جلسات هیئت مدیره با حضور اكثریت مدیران موسسه رسمیت پیدا میکند و تصمیمات آن‌ها با اكثریت آراء دارای اعتبار خواهد بود. سلام بله دوست عزیز فرقی نمی کنید کجای کشور باشید ما فرآیند تغییرات شرکت رو برای شما با افتخار انجام می دهیم. برای تغییر دادن بازرس اصلی و حسابرس (اضافه نمودن یک موسسه حسابرسی جدید) چه مدارکی باید به همراه صورتجلسه ارسال شود.

در ضمن باید علاوه بر اینکه شرکت شما در مناطق آزاد به ثبت می رسد باید فعالیت های کاری و تجاری شما هم در منطقه آزاد باشد. مناطق آزاد ایران شامل مناطق ماکو، اروند، چابهار، ارس، قشم، کیش و انزلی می باشد. یکی از بزرگترین نقاط قوت شرکت ها در مناطق آزاد معافیت مالیاتی می باشد. 2- شرکا در این شرکت ها مانند ضامن هستند و در قبال شرکت ضمانت دارند و مدیران نیز از میان شرکایی که در شرکت سرمایه گذاری کرده اند انتخاب می شوند و حداقل باید یک نفر به عنوان مدیر تعیین شود و در حوزه اختیارات وظیفه خود، ریاست برنامه های کلان را بر عهده بگیرد. پس ابتدا کسب و کار خود را بررسی کنید تا از بین انواع شرکت هایی که وجود دارد مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید، سپس به نحوه این نوع شرکت دقت کنید تا به بهترین شکل این کار را انجام دهید. افرادی که در موسسه یا شرکت ذی سمت می باشند همان اشخاص می باشند.

ثبت موسسات و تشکیلات غیر تجاری در تهران در اداره ثبت شرکت‌ها و در شهرستان‌ها در اداره ثبت مرکز اصلی آن به عمل خواهد آمد. البته فرایند درخواست آنلاین و ثبت‌نام اولیه اینترنتی در سامانه ثبت شرکت‌ها به صورت یکپارچه انجام می‌گیرد. گفتنی است که ثبت تشکیلات موسسات غیرتجاری‌ای که در خارج از کشور به ثبت رسیده‌اند فقط در تهران امکان‌پذیر است. همچنین موسسات غیر تجارتی خارجی ثبت‌نشده که قصد فعالیت در ایران را دارند، موظف‌اند برای ثبت موسسات غیر تجاری در ایران اقدام نمایند.