نام شرکت و نمونه اسم های سه سیلابی زیبا

توسعه و موفقیت یک کسب و کار در گرو انتخاب نامی درست و متناسب با موضوع فعالیتی شرکت است . اسم خاص را انتخاب کنید زیرا اسامی خاص فقط به یک چیز تعلق میگیرد،مثل اسم انسان یا اسم اماکن و اسم حیوان که فقط مخصوص آن شخص یا شیء است. نباید اسمی که انتخاب میکنید تکراری باشد،باید هر اسم three سیلابی باشد یعنی نباید کمتر از three سیلاب باشد،لاتین نباشد،دارای ریشه و معنا ومفهوم فارسی باشد،اگر میخواهید از اعداد استفاده کنید نباید به صورت عددی باشد بلکه باید حروفی نوشته شود.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ما ( جهان ثبت ) تماس بگیرید. اسم شرکت ها باید از قوانین مندرج در اداره ثبت شرکت ها تبعیت کند و به پارامترهای مختلفی از جمله نوع فعالیت شما بستگی دارد . از این رو شما با تماس موسسه آراکس می توانید در کم ترین زمان اطلاعات در این زمینه را دریافت کنید .

  • واژه هایی مثل شرکت ، سهامی ، گستر ، شمال ، جنوب ، شرق و غرب ، به تنهایی نمی تواند کامل کننده اسم باشد.
  • سلام من یه اسم در ضمینه شرکت خدماتی میخوام.من حامی زنان بی سرپرست هستم و فقط با اونا کار میکنم،میخوام یه مضمون ارامش دهنده داشته باشه اسمم.
  • پس از آن ارائه ی رسید بانکی و البته اصل صورتجلسه ی امضا شده به قسمت تعیین نام در اداره ثبت شرکت ها .
  • به همین منظور ما به شما سایتی را معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به آن از تکراری یا جدید بودنِ نامِ انتخابی خود برای شرکت تان اطمینان حاصل کنید.

در انتخاب نام شرکت بایستی دقت کنید که شبیه نام شرکت هایی که به ثبت رسیده اند نباشد در صورتی که این چنین نباشد نام شما رد می شود. انتخاب نام شرکت به صورت تک سیلابی و دوسیلابی وهرآنچه که . جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. با ثبت شرکت از سوء استفاده های افراد متخلف جلوگیری می نمایید و دیگر شرکت ها هم با اطمینان بیشتری با شما وارد معامله می شوند.زیرا شرکتی که ثبت می شود از پشتوانه مالی و حمایت دولتی خوبی برخوردار می شود. نام شخص حقوقی (نام شرکت) ثبت شده با رعایت تاریخ تقدم، مختص شخصی است که به نام آن در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است و دیگری حق اختیار عین نام مذکور یا متجانس (تام، ناقص حرکتی، لفظی) آن را ندارد.

اسامی و عناوینی که با شئونات انقلاب اسلامی متضاد باشد ، قابل ثبت نخواهد بود . نام برند باید از نام های تجاری دیگری که قبلا به ثبت رسیده اند متمایز باشد چنانچه چیزی حدود پنجاه درصد شباهت با سایر برند ها موجب رد اظهارنامه علامت تجاری درخواستی می گردد . لازم به ذکر است در دسته مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی انتخاب نام بسیار دشوار است و احتمال شباهت با برند های دیگر بسیار بالا است . نام برند نباید از اسامی شناخته شده و مشهور باشد چرا که طبق قوانین موجود ، اسامی معروف قابلیت ثبت نخواهند داشت . همچنین میتوانید اخبار و آموزش های مارا دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید.

اضافه کردن کلمات توصیفی از قبیل اصل،نوین،برتر،برترین،نو به اسامی ثبت شده قبلی پذیرفته نمی شود. نام یا نام اختصاری یا حروفی که رسماَ متعلق به دولت باشد از قبیل ایران،کشور،ناجا، مگر با ارائه مجوز از مقام ثبت شرکت صلاحیت دار دولتی. کلماتی مانند ایران،ملت ،سازمان ،وزارت که تداعی کننده دولتی بودن و یا شبه دولتی بودن را دارند قابل ثبت نیستند . حداقل سیلاب برای ثبت نام یک شرکت یک حروف و حداکثر نامحدود می باشد .

استفاده از اسامی بیگانه در تعیین نام شرکت

اکثریت افراد که ثبت شرکت را انجام می دهند به جهت انتخاب مناسب و زیبا ترین نام برای حرفه خود زمان گذاشته و حتی هزینه های اضافی نیز می کنند تا به نتیجه مطلوب برسند. ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید. اكثر مراجعین كه فقط نام شركت را می دانند به قسمت تعیین نام مراجعه نموده و با توجه به اسم شركت شماره ثبت آنها از دفاتر موجود استخراج و به آنها داده می شود. بطور كلی در قسمت تعیین نام های ارسالی از وزارتخانه ها و دادگاهها و سازمانها و ادارات و شركتها همگی بطور جداگانه تفكیك شده و مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد. ص- در مورد اعتراض شركتها به اسامی متشابه كه بعلت عدم مشاهده در دفاتر و یا به نظر مدعی یا مدعیان به اسم اعلام شده در این قسمت اعتراض آنها مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد و حتی در مواقع ضروری با مراجعه به دادگاه ها، ذینفع را در این مرحله یاری می دهد.

لذا به منظور پیشگیری از رد نام در سامانه ی اداره ی ثبت شرکت ها، قبل از ثبت نام شرکت در سامانه حتماً نام انتخابی را استعلام نمایید. اسم شرکت و برند به دلیل خاص بودن باید کاملاً تخصصی انجام شود از این رو لیست نمونه اسامی قابل ثبت را می توانید از راه مشاوره آنلاین و تخصصی کارشناسان حقوقی ایلیا دریافت کنید. در مقاله مربوط به اسامی خاص نیز می توانید نمونه اسامی خلاقانه را مشاهده کرده و از این راه نامی مناسب برای شرکت و برند خود برگزینید.

اسامی ثبت شرکت

در انتخاب اسم شرکت نباید کلماتی من جمله شاهد ، ایثارگر ، بسیج ، بنیاد و … استفاده گردد مگر در شرایطی که از سازمان ها و نهاد های مربوطه مجوز های لازم اتخاذ گردد . تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و عندالاقتضاء اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت ممکن خواهد بود. از همین رو است که برای به حداقل رساندن مشابهت نام شرکت های مختلف با یکدیگر، نامی که برای شرکت خود پیشنهاد می دهید باید شامل حداقل سه کلمه خاص و غیرعام باشد که ترکیب مشابه آن در اسم سایر شرکتهای ثبت شده وجود نداشته باشد. برخلاف برخی تصورات رایج، شاید دانستن ابن نکته برای شما جالب باشد که روزنامه رسمی نام یک روزنامه خاص با کارکرد خاص است و به هر روزنامه‌ای که قانونی چاپ و پخش شده، روزنامه رسمی گفته نمی‌شود.

همچنین در انتخاب نام شرکت ، مخاطبین بازار را در نظر بگیرید و از انتخاب نام های پیچیده و دشوار برای شرکتتان بپرهیزید.نامی را انتخاب نمایید که به راحتی تلفظ شود و در اذهان باقی بماند. برای این کار می توانید با فراهم نمودن لیستی از اسامی انتخابی، نطر دیگران را نیز جویا شوید. کلیه نام هایی که در واژه نامه های رسمی کشور نظیر دهخدا و یا معین دارای ریشه باشند ،قابلیت ثبت در اداره ثبت شرکت ها می باشند. ماده ۱۱- در تعیین و تغییر نام اشخاص حقوقی (تغییر نام شرکت) رعایت مواد ۹۵ و ۱۱۷ و ۱۴۱ و ۱۶۳ و ۱۸۴ و ۲۰۰ قانون تجارت و تبصره ذیل ماده ۴ لایحه اصلاحی قانون تجارت و تبصره ذیل ماده ۱ آئین نامه ثبت تشکیلات و موسسات غیرتجاری الزامی است . ماده ۱۰- نام اشخاص حقوقی ثبت شده با تسلیم صورتجلسه ای که با رعایت قوانین ، مقررات و شرایط اساسنامه متناسب با نوع شخصیت حقوقی تنظیم و به مرجع ثبت شرکت ها ارائه می شود ، قابل تغییر خواهد بود . به منظور پرداخت مبلغ حق الثبت وکیل رسمی شرکت سهامی که وکالتنامه دارد و یا یکی از شریک ها موظف است تا مدت یک ماه به اداره ی ثبت شرکت ها مراجعه کند.

ثبت شرکت عمرانی ساختمانی در کرج

نام محل در اسم شرکت در صورتی مورد تائید اداره ثبت قرار میگیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد. شرکتی به عنوان شرکت اینترنتی وجود ندارد و می بایست بین مسئولیت محدود و سهامی خاص یکی را انتخاب و اقدام به ثبت آن نمایید. لطفا با شرکت در تماس باشید تا کارشناسان لیست اسامی پیشنهادی را خدمتتان ثبت برند ارائه دهند. برای دریافت لیست اسامی پیشنهادی لطفا تماس بگیرید یا شماره تماس خود را ارسال نموده تا کارشناسان خدمتتان تماس بگیرند. پس از بررسی اسم شرکت شما و تایید آن، اکنون باید اوراق شرکت خود را پرینت نمایید. در این مرحله اسم شرکت شما در شرکت نامه، اظهارنامه و اساسنامه شرکت ثبت گردیده است.

قانون گذار این اجازه را برای سازمان و شرکت ها صادر کرده که بتوانند از اسم های اصیل اقوام ایرانی در نام خود استفاده کنند. راهکار اولی که ما بارهای بار در مقالات قبلی هم روی آن تاکید نموده‌ایم مالکیت یک برند علاوه بر نام تجاری شرکت است. ، طبقه یا طبقات مورد نظر خود را به درستی انتخاب نمایید. نام انتخاب شده بایستی با شئونات جمهوری اسلامی ایران مطابقت داشته باشد. از ان جایی که هر شخص حقوقی همانند هر شخص حقیقی بایستی دربردارنده نام باشد تا بتوانند آن را تشخیص دهند بنابراین نام شرکت می بایست خاص باشد. چنانچه اطلاعات مجموعه ای به یکی از طرق فوق یافت نشد نشان دهنده آن است که این مجموعه به عنوان شرکت به طور قانونی ثبت نشده است.

انتخاب نام شرکتجزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. نامی محدود کننده برای شرکت در نظر نگیرید، به عنوان مثال شما الان در زمینه ی تولید لیوان فعالیت می کنید و کلمه ی لیوان را در نام شرکت ذکر می کنید، اگر چند مدت بعد تصمیم بگیرید تولیدات سایر ظروف را در برنامه ی کاریتان قرار دهید، اسم انتخاب شده فعالیت شرکت را محدود خواهد کرد. در تعیین نام شرکت ها برای تعیین نام ثبت تغییرات شرکت می بایست از اسم خاص استفاده گردد.اسم خاص کلمه ای است که می تواند مستقیماَ نهاد جمله باشد و برای دلالت بر شخص،شیء یا مفهومی به کار می رود. ماده ۲- نام اشخاص حقوقی عبارتست از واژه یا واژگان با معنی که متقاضیان ثبت اعم از ایرانی یا خارجی برای شناسایی شخصیت حقوقی به مرجع ثبت پیشنهاد می نمایند . برای انتخاب نام شرکت مناسب می توانید از اسامی خاص با تعداد بالا به طور مثال آراد ،آریا و سپهر استفاده کنید.