نمونه اسم برای ثبت شرکت و برند نام فارسی برای ثبت برند و شرکت اسامی پارسی

البته استارباکس نام شخصیت پری دریایی در رمان موبی دیک، نهنگ سفید می باشد که این نام در کنار لوگوی پری دریایی نیز بی تاثیر در موفقیت و به یاد ماندن نام این شرکت نمی باشد. استفاده نمایید؛ که در این حالت میتوانید از اسامی ثبت شرکت دلخواه که ممکن است مقداری هم طولانی تر باشد استفاده نمایید. نام برند پوشاک اریکا را سرچ کنید دید خوبی به شما خواهد داد. و یا از اسامی ترکیبی مانند دکوراسیون داخلی خانه برتر، دکوراسیون داخی خانه نو و… استفاده نمایید.

  • نام برندی قبلی شما دارای شباهتی با نام برند یک محصول دیگر داشته و باعث به اشتباه افتادن مشتری می شود.
  • ثبت برند برای شرکت های تجاری باعث می شود شرکت شناخته شده باشد و برای تبلیغ یا صادرات محصولات مشکلی به وجود نیاید.
  • همیشه با این دیدگاه در انتخاب نام برند خود نگاه کنید که در آینده ممکن است تجارت جهانی خود را هم داشته باشید و به صادرات بپردازید.
  • اگر تجربه برند نامناسب باشد ، نام برند برای هر محصول یا خدمتی بد به نظر می‌آید.
  • بسیاری از شرکت در طول مدت زمانی حدود ۶ ماه بیش‌از ۳۰۰۰ اسم مختلف را بررسی می‌کنند.

سلام من با یه اسمی دارم چند ساله کسب و کارم رو پیش میبرم . دامنه اش رو دارم و نام کاربری تمام شبکه های اجتماعی هم همینطور. حساس ثبت تغییرات بودن یعنی این که اسمی که انتخاب کردید رو همون اول در گروه‌های کوچکی از افراد مختلف تست می‌کردید مشخص می‌شد تلفظش سخته.

می‌توانید لیستی از ایده‌های مختلفی که به ذهن شما خطور می‌کند، تهیه کنید. پس از پایان کار، موارد نامناسب را حذف کنید و به لیست کوتاهی برسید. با این نام برند شما را میشناسند، سمت شما جذب میشوند و مشتری‌تان میشوند.

یکی از کلیدی ترین مباحث در کسب و کار ، تبلیغات و فروش انتخاب اسم برند تجاری می باشد که دارای شرایط و ضوابط مختص به خود است . نام هر برند اعتبار آن است و به صورت جداگانه از اسم شرکت انتخاب می شود. مثلا، نام برند شرکت آیفون، اپل است و با لگوی سیب آن را نمایش می دهند. در زمان انتخاب یک علامت تجاری باید نهایت دقت را در رابطه با آن به خرج داد. زیرا، پس از انتشار نام برند در بازار فروش محصولی خاص، تغییر دادن آن به قیمت سنگینی برای شرکت تمام خواهد شد. انتخاب اسم برای برند با وجود اسم‌های تجاری زیاد، باعث شده است تا برخی از شرکت‌ها اسم خود را اختراع کنند.

انتخاب اسم برندلیست نمونه اسامی برند زیبا خاص ایرانی و هنری

انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تأسیس شرکت است. نام گذاری یک برند نیازمند صبر و شکیبایی است و بزرگترین مانع در انتخاب نام مناسب قطعاً زمان است. بسیاری از کسب و کارها حتی حاضر نیستند زمان صرف کنند و یا منابع لازم را برای انتخاب یک اسم مناسب مطالعه کنند که این به خودی خود کاری اشتباه است. در مرحله بعد لازم است نامی را انتخاب کنید که مستقیم یا غیرمستقیم و در زیر پوششی شفاف به محصول و یا خدمت شما اشاره کند.

چکیده‌ای از این مقاله را در ویدیو زیر برایتان توضیح داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ویدیو زیر را نگاه کنید. با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. بله در صورت تماس شما با فرداد رسا این امکان وجود دارد . روی نام شرکت که چندسیلابی است زیاد وقت صرف نکنید چون خیلی مهم نیست. اما توصیه ما این است که حتما نام دامنه را برای خود قطعی نمایید.

نظر در کلیدهای طلایی انتخاب اسم برند

اسم مکان، اسم‌های استعاره‌ای مانند نایک یا اسامی مرکب از دیگر شیوه‌های انتخاب اسم برند هستند. ممکن است شما اسمی برای شرکت خود انتخاب کنید که در زبان های دیگر معنای خوبی نداشته باشد یا ضد علائم تجاری باشد. بنابراین هنگام انتخاب اسم شرکت یا برند خود پیامدهای بین المللی را نیز در نظر بگیرد.

برای برند سازی با اسم مناسب ، همانطور که به تلفظ ساده و به خاطر سپرده شدن آنها می اندیشید از ارزش یک نام کاملا متفاوت متمایز نشوید. نام ابداعی شما اگر معنا و مفهوم ویژه ای داشته باشد ، باعث می شود کسب و کار شما به یادماندنی تر شود. تصمیم بگیرید که نام تجاری شما باید بیانگر چه معنا و مفهومی باشد. بطور مثال اگر شرکت شما خدمات مشاوره انتخاب نام ارائه می دهد، نام برند شرکتتان باید بیانگر نمونه کارتان است. در این مرحله ما ۵ کلید طلایی داریم و خصوص قرمزی که از تحقیقات بعمل آمده بدست آورده ایم حالا زمان آن است که آنها را در قالب تکنیک های که بهتون آموزش میدیم قرار بدهید و نتیجه آنها را در برگه ای ثبت کنید.

اسامی خلاقانه برای برند

سلام، راستش من درباره این موضوع اطلاعی ندارم؛ ولی کامنت شمارو تائید یکنم که بقیه دوستانی که می‌دونن راهنمایی کنن. اسم ثبت برند تجاری قشنگی هست، فقط نکاتی که تو مقاله گفته شد رو چک کنید براش. سعی می‌کنیم در به‌روزرسانی مقاله این مورد هم در نظر بگیریم.

رقبای شما چه اسامی دارند ؟ برای انتخاب نام مناسب برای برندسازی خود یک لیست از نام های رقبایتان تهیه کنید و با هم مقایسه کنید تا ایده های بیشتری به ذهنتان برسد . برندهای فراوانی از روش تلفیقی در انتخاب نام برند خود بهره جسته و با در هم آمیختن دو یا چند کلمه و در کنار هم قرار دادن آن کلمات به واژه خلاقانه و جدیدی دست یافته اند. پس از انتخاب نام برند ، حال زمان این می رسد که یک لوگو مناسب برای خود طراحی کنید و سپس داستان نام تجاری و هویت و شعار برند خود را ساخته تا در تبلیغات و طراحی محصولات استفاده کنید.