پذیرش اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری از ابتدای مردادماه

با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند . در این صورت متقاضیان می بایست با ورود به سامانه وجه تعیین شده را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. در گام بعدی بر اساس اطلاعات وارد شده به کاربران شماره پیگیری اختصاص داده می شود. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد.

کلمه شرکت اصطلاحا معنای شریک شدن از 2 نفر یا بیشتر را میدهد که که هدف خاصی را دنبال میکنند. این شرکت با برای قانونی شدن و برخورداری حمایت از دولت نیاز به ثبت دارد تا شرکا از شخصیت های حقیقی به یک شخصیت حقوقی تبدیل شوند. هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد،بنابراین به موجب قانون ،ثبت شرکت الزامی است و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. در مرحله ششم مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرکت قید می گردد. با توجه به الزام ثبت شرکت ها در کشور با درنظر گرفتن اعطای مشروعیت به فعالیت های شرکت ، لزوم ثبت شرکت باید قانونی و تخصصی انجام پذیرد .

  • آدرس سامانه های الکترونیکی سازمان ثبت اسناد توسط مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد برای تکریم ارباب رجوع این سازمان اعلام شد.
  • در گام نخست پرداخت هزینه دفاتر پلمپ قانونی ، وجه مربوط به ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست است.
  • چنانچه قصد استفاده از یک وکیل را داشته باشید ، باید اطلاعات هویتی وکیل مربوطه من جمله شماره وکالتنامه ، شماره ملی ، شماره تماس و … را تکمیل نمایید .
  • اگر میخواهید امور تجاری خود را پیش ببرید میتوانید شرکت خود را با مسئولیت محدود به ثبت برسانید.

پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید . چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت . پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت شرکت ها، از طریق بخش خدمات الکترونیک بر روی گزینه «ثبت شرکت ها» کلیک نمایید و سپس بر روی گزینه ثبت برند تجاری تاسیس شخصیت حقوقی کلیک نمایید. لازم است کلیه اعضای هیات مدیره شرکت و بازرسان و مدیران شرکت اقدام به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه نمایند. اما اگر کسی صرفاً سهامدار باشد و هیچ نقشی در شرکت و هیات مدیره نداشته باشد نیازی به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه نمی باشد. در صورتی که صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم شده است و امضا شده اما هنوز در سامانه وارد نشده و در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد قبول بانک ها و سازمان ها و …

سامانه جامع ثبت شرکتها، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری و سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی برخی از سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند. ارائه سوابق کاری شرکت مهندسی در پروژه های مرتبط(طراحی، مشاوره، اجرا، امور صنعتی و مهندسی). در نهایت بعد از بررسی های کارشناسان اداره ثبت شرکت ها پیشنویس آگهی ثبت شرکت در صورت وجود همه شرایط صادر می شود که در سامانه اداره ثبت شرکت ها دریافت می کنید و با استفاده از ان باید به ادراه ثبت شرکت ها جهت دریافت سایر اوراق اقدام کنید. کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند. سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دارای زیر مجموعه های متعددی در قالب سامانه های جداگانه بوده که هر کدام از این سامانه ها خدمات تخصصی ای را به مراجعه کنندگان ارائه می نماید.

پذیرش اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری از ابتدای مردادماه

هم چنین ممکن است اعضای شرکت پس از مدتی بنا به دلایلی خاص تصمیم به انحلال شرکت بگیرند. و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. مراحل ثبت شرکت نسبی مانند شركت تضامنی است و تنها تفاوت این دو شركت در میزان مسئولیت شركا در قبال طلب طلبكاران است که در شرکت نسبی در صورتی كه دارائی ثبت تغییرات و سرمایه شركت برای بدهی و قروض شركت كافی نباشد مسئولت شرکا به نسبت سهم الشركه خود از كل قروض در مقابل طلبكاران مسئولیت دارد. در این مرحله باید نسخه اوراق در سامانه را پرینت کنید و به امضاء اعضای شرکت برسانی د. و مدارک مورد نیاز را به آدرس در تاییدیه پذیرش پست کنید و سپس شماره مرسوله را درون فرم سامانه وارد کنید.

پس از اینکه کارشناسان مربوطه ، اطلاعات را بررسی کرد و مدارک را بدون نقص تایید کرد سپس باید مدارک را برای شرکت ارسال کنید. ما برای اینکه بتوانیم در کسب کار خود با موفقیت بیشتر عمل کنیم و با استفاده از امکانات و امتیاز های مختلف که از طرف دولت فقط برای شرکت های ثبت شده در نظر گرفته شده است ، جهت ارتقا سطح کیفی خدمات و فعالیت های مجموعه حرکت کنیم حتما باید کسب و کار خود را به ثبت برسانیم و شرکت ثبت کنیم. ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان لازم است اشاره نماییم که انجام تغییرات در شرکت ها امری بسیار تخصصی است و کارشناسان زبده ثبتی کال جهت انجام آن در خدمت شما عزیزان می باشند. در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید. شایان ذکر است، جهت مشاوره انتخاب نام شرکت می توانید با مشاورین ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل فرمایید تا یاری دهنده شما در این انتخاب باشند.

مجمع عمومی عادی شرکت

تمدید شامل شرکت های با مسئولیت محدود نمی شود چون مدت فعالیت این نوع شرکتها نامحدود است. ادب؛ ارائه خدمات در فضای مجازی را به عنوان راهبرد اصلی جهت بهینه سازی فرایندها و تسریع و تسهیل خدمات برای متقاضیان و حرکت به سمت مکانیزاسیون کامل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری برشمرد. قبل از فعالیت سامانه پذیرش صورتجلسه تغییرات شرکتها و مؤسسات غیرتجاری روزانه بیش از seven-hundred درخواست و مراجعه حضوری به این اداره کل صورت می گرفت ثبت شرکت در تهران که با راه اندازی این سامانه این تعداد از مراجعات به نحو چشمگیری کاهش یافته است. یکی از بخش های دولتی که در سال های اخیر کوشیده است تا با الکترونیکی کردن و غیر حضوری نمودن خدمات خود، تحقق بخش مفهوم دولت الکترونیک باشد، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. این سازمان با راه اندازی سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی ssaa.ir بسیاری از خدمات خود را از قالب حضوری به شکل اینترنتی و غیرحضوری درآورده و به کاربران خود ارائه نموده است.

در صورتی که نام مربوطه دارای مستند نام می باشد ، از فرهنگ لغت های معتبر باید معنی آن را ذکر نمایید . می توان اطلاعات را تایپ کرد و یا از نمونه ی متن های موجود در سیستم استفاده نمود. در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید. همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد.

در بخش قبل به معرفی سایت ثبت من my.ssaa.ir و نحوه ورود به سایت ثبت من پرداخته و امکانات این سامانه را به طور کلی ذکر کردیم. برای اینکه بتوانید از امکانات سایت ثبت من همچون سایر سامانه های دولتی نظیر درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال کشور استفاده نمایید، در قدم نخست باید وارد این سایت شوید و پیش شرط ورود به سامانه ثبت من، ثبت نام در این سایت می باشد. به همین دلیل در این قسمت به توضیح نحوه ثبت نام در سایت ثبت من می پردازیم.

www.irsherkat.ssaa.ir

موسسه ی حقوقی تکسفیر در کلیه ی زمینه های انحلال شرکت مشاوره ای دقیق برای شما دارد شما میتوانید با مراجعه به موسسه ی ما مراحل را دقیق و تخصصی به پایان برسانید. قابل ذکر است که برای ثبت شرکت تضامنی اخذ مجوز از بانک مرکزی از واجبات برای ثبت شرکت است ، شرکت تضامنی شرکتی است که رابطه مستقیم با پول را دارند،مانند شرکتهای صرافی. در شرکت با مسئولیت محدود یک یا چند نفر مدیر که خارج از شرکا هم باشند میتوانند به صورت نامحدود اداره شرکت را برعهده داشته باشند که از مزایای این نع شرکت به حساب می آید. تعداد سهام داران شرکت سهامی خاص حداقل سه نفر است و عنوان شرکت سهامی خاص هم حتما باید قبل یا بعد از نام شرکت ببدون فاصله با نام شرکت درج شود.

تعیین مدت شرکت نیز متناسب با نوع آن متغیر است چنانچه مدت زمان هیئت مدیره در شرکت های مسئولیت محدود به مدت نا محدود است ولی در ثبت شرکت سهامی خاص به مدت 2 سال است . با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید .

ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید. اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید. درسایت سازمان ثبت ثبت نام انجام میشود و یک نسخه پیرینت خلاصه اطلاعات پرونده از طریق همین سامانه گرفته میشود و همراه رسید پزیرش به اداره ثبت حوزه مربوطه ارسال میشود بعد از آن انحلال شرکت صدور آگهی میشود.