【 ثبت شرکت در گرجستان 】

در این نوع شرکت ها میزان حداقلی برای سرمایه وجود ندارد و سرمایه مورد نیاز و مجاز توسط سهامداران مشخص می شود و نیازی به پرداخت سهم در زمان ثبت نام وجود ندارد. در صورتیکه تعداد سهامداران شرکت بیش از 50 عضو باشد نیاز است که هر سهامدار به صورت مستقل ثبت نام نماید اما در غیر اینصورت ثبت نام به صورت گروهی انجام میگیرد. تصمیمات مهم شرکت توسط ثبت برند مجمع عمومی سهامداران اتخاذ می شود و تصمیمات کوچک و روزانه توسط هیئت مدیره گرفته می شود. اگر تعداد سهامداران بیش از 100نفر باشد باید یک هیئت نظارت با تعداد اعضای 21 نفر تشکیل شود. اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت ، ثبت شرکت در آلمان روش های مختلفی دارد، همانطور که انواع شرکت برای ثبت در این کشور…

این کشور در غرب آسیا و در شرق اروپا قرار دارد و به عنوان یکی از کشورهای تاثیر گذار در مسیرهای ارتباطی و استراتژیکی در دنیا شناخته می شود. این کشور در قسمت غربی خود با دریای سیاه، در قسمت شمالی با روسیه، و با ترکیه و ارمنستان از سمت جنوب و جمهوری آذربایجان در جنوب شرقی ثبت شرکت همسایه است. توصیه می شود برای ثبت شرکت به هر کسی اعتماد نکنید و آدرس مراکز معتبر را از مشاوران ما دریافت کنید. مثلا اگر آدرس شرکت معتبر نباشد و پس از مدتی صاحب ملک، شرکت شما را ببندد، شما با مشکل مواجه می شوید و احتمال دارد مجبور باشید ثبت شرکت را از اول شروع کنید.

با توجه به نوع شرکت احداثی، قوانین و شرایط در مورد ثبت آن متفاوت است. در گرجستان شرکت های کوچک با توجه به نوع کسب‌وکاری به آن مشغول اند و یا خدماتی که ارائه می‌دهند باید درخواست پروانه‌ی کسب دهند. تمام کسب‌وکارها در صورتی که حق عضویت برای استفاده از مکان‌های عمومی پرداخت می‌کنند باید پروانه‌ی خرید خدمات در گرجستان را خریداری نمایند. جهت اخذ اقامت موقت لازم است که حداقل به مقدار a hundred هزار دلار در زمینه ملک سرمایه گذاری شود اما هیچ گونه محدودیتی جهت سرمایه گذاری وجود ندارد. یکی دیگر از روش های دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری گرجستان، تمکن مالی است، در این روش اگر شما ۳۸۰۰ لاری را در حساب شخصی بانکتان در گرجستان قرار دهید، از طریق دریافت معرفی نامه از جانب بانک، می توانید اقامت اخذ کنید. فرانچایز کردن یعنی این که با گرفتن نمایندگی یک برند معتبر آغاز به کار می کنید و نیازی ندارید که کسب و کارتان را از صفر آغاز کنید ، بزرگ ترین مزیت این نوع سرمایه گذاری این است که شما می توانید در امور تبلیغات و جذب مشتری هزینه ها را بسیار کم کرده چون برند از قبل این کار را انجام داده است.

  • شخصیتی است که تمام کارهای مرتبط به کارآفرینی را با سرمایه خود انجام می دهد و تمام قروض حاصل شده به خود فرد مربوط می شود.
  • این شهر جز ۵ شهر بزرگ کشور گرجستان و یک شهر بسیار جوان می باشد که جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است و هر ساله تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خود می کشد ، این شهر می تواند یک مکان مناسب جهت ایجاد مشاغل توریستی باشد.
  • کارفرمایان ملزم به گزارش حقوق تمامی کارمندان و مالیات 8500 دلاری بدست آمده از آنان طی یک سال هستند.
  • هزینه اجاره در این کشور به دلار پرداخت میشود که خود می تواند ایرادی باشد ، همچنین حداقل اجاره بها مثلا در شهر تفلیس ، در یک محله معمولی ماهانه ۱۵۰ دلار تا ماهانه ۶۰۰ در یک محله لوکس نشین این شهر متغیر است.

برای بررسی امنیت سرمایه گذاری در یک کشور توجه به میزان فساد در آن کشور بسیار مهم می باشد. سیستم دولتی و اداری کشور باید از فساد به دور باشد تا قضاوت ناعادلانه و رفتار نامناسب نسبت به سرمایه گذاران خارجی صورت نگیرد. در نمودار زیر شاخصه شفافیت و دوری از فساد نشان داده شده است که کشور گرجستان امتیاز متوسط را کسب می کند. موضوع ثبت شرکت در گرجستان، اگرچه جذابیت‌های زیادی برای صاحبان کسب‌وکار دارد اما می‌تواند چالش‌های حقوقی زیادی نیز به همراه داشته باشد.

سرمایه گذاری در گرجستان و مقدمه ای بر آن

برای اخذ اقامت گرجستان می توانید راه های دیگری مانند خرید ملک را برگزینید. اگر تصمیم دارید از طریق ثبت شرکت، اقامت گرجستان را کسب نمایید برای اینکه شرکت فعال باشد باید مالیات شرکت را به صورت ماهانه و سالانه پرداخت نمایید و در غیر این صورت نمی توانید از طریق ثبت شرکت و نادیده گرفتن پرداخت مالیات اقامت گرجستان را نیز بگیرید. متداول ترین نوع ثبت شرکت در گرجستان، شرکت با مسئولیت محدود است که طیف گسترده ای از تجارت و مشاغل را پوشش می دهد. شرکت با مسئولیت محدود یک نهاد بازرگانی قانونی است که تعهدات آن به بستانکارانش محدود به دارایی موجود آن می باشد.

ثبت شرکت در گرجستان

از طرفی دیگر توجه کشورهای غرب به ویژه اتحادیه اروپا و امریکا به کشور گرجستان، هر ساله به قدرت تجاری و سیاسی این کشور می افزاید. شرکت با مسئولیت محدود یکی از بهترین انواع شرکت است که مورد استقبال اکثر سرمایه گذاران قرار می گیرد. انتخاب نام تجاری برای شرکت خیلی مهم است و به شناسایی نوع فعالیت شرکت کمک میکند و انحصارا متعلق به یک شرکت است و شرکت دیگری نمی تواند از این نام استفاده کند. در این مطلب هزینه پیگیری ثبت تغییرات شرکت ، ثبت شرکت در گرجستان 2020 ، مراحل ثبت شرکت در گرجستان تفلیس ، ثبت شرکت در گرجستان اقامت ، تاسیس شرکت در گرجستان انواع شرکت در گرجستان ، شرایط ثبت شرکت در گرجستان را کاملا شرح می‌دهیم. یک نهاد بازرگانی قانونی است که تعهدات آن به بستانکارانش محدود به دارایی موجود می باشد. مدرک ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گرجستان به صورت General Trading می باشد و این به این معنی است که شما با داشتن یک پروانه کسب قادر به راه اندازی کلیه مشاغل خواهید بود به غیر از تجارتهای مربوط به دارو که نیازمند مجوز جداگانه ای از وزارت بهداشت گرجستان است.

امور مالیاتی

مشتریانی که تمایل به ورود به بازار روسیه را دارند، می توانند فعالیت خود را در گرجستان از گرجستان شروع کنند زیرا این کشور دسترسی آسان به روسیه را فراهم می کند و چندین مزیت مالیاتی برای شرکت های محلی ارائه می دهد. هم اکنون به منظور ثبت شرکت در کشور گرجستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید . توصیه می شود که تمام فعالان تجاری برای افتتاح حساب در همین کشور اقدام کرده و شایان ذکر است که داشتن حساب ارزی در گرجستان کاری بسیار ساده می باشد. افتتاح حساب بانکی مستلزم داشتن پاسپورت، مدرک ثبت تجاری، اساسنامه شرکت و همچنین مدرکی مبنی بر اثبات اسکان در این کشور است.

شما با خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان می توانید به اقامت کشور گرجستان دست یابید. اما با توجه به سطح پایین استانداردهای زندگی در گرجستان بهتر است در این باره تامل کنید. همانطور که می دانید سرمایه گذاری نیاز به شناخت درست مسیر و خطرات موجود در این روش است و به شما پیشنهاد می شود قبل از اینکه در زمینه سرمایه گذاری اقدامی داشته باشید اطلاعات کافی کسب نمایید و شرایط کشورهای مختلف را بررسی کنید، تا در زمینه سرمایه گذاری بهترین تصمیم و بهترین انتخاب را داشته باشید.

سرمایه گذاری در توریسم و گردشگری گرجستان

در ابتدا که شرکت شما تازه تاسیس است معمولا به شما کارت اقامت 6 ماهه و یا 1 ساله داده می شود. در صورت تداوم فعالیت های شرکت و پرداخت به موقع مالیات ها ، اقامت شما ممکن است به سه سال تمدید شود و یا به صورت مستقیم 5 ساله صادر شود. برای ثبت شرکت در این مناطق به لایسنس احتیاج است، به همین دلیل هزینه های مربوط به ثبت در این مناطق،بالا تر از دیگر مناطق گرجستان است. در شرکت های با مشارکت محدود، چند نفر فعالیت های کارآفرینی مربوط به شرکت را انجام می دهند، بنابراین در مقابل قرض های شرکت، فاقد مسئولیت هستند. شرکت مشارکتی کسب و کار نوعی شرکت تجاری است که میان دو یا چند نفر تشکیل می گردد.

در این قسمت ما سعی کردیم کلیه اطلاعات مورد نیاز شما در مورد گرجستان را جمع آوری کرده و در اختیار شما بگذاریم ، برای کسب اطلاعات تخصصی در مورد قوانین و مقررات در کشور گرجستان با ما تماس بگیرید. برخی از شرکت های کارگزار مستقر در گرجستان هزینه های بالاتر از ما و برخی کمتر از ما دریافت می کنند، ولی این بدین معنا نیست که چون کسی هزینه بالاتر می گیرد پس کیفیت کار بالاتری دارد. تمامی امورات ثبت شرکت در گرجستان با یک کیفیت ارائه می شود و تفاوت خاصی ندارند. پس مراقب باشید که فریب سخنان برخی افرادی که قصد دوختن کیسه برای شما دارند را نخورید. موسسه بین المللی مشهور تشکیل شده از مجربترین وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته‌های مختلف، کارشناسان با تجربه امور ثبتی، قضات سابق و بازنشسته خوشنام محاکم قضایی، مهندسان کامپیوتر در رشته‌های گوناگون و جمعی دیگر از کارمندان جوان و پر نشاط است. همکاران گرامی ما در موسسه حقوقی مشهور در تمام نمایندگی‌ های ما در شهرهای مختلف ایران و برخی از مهمترین کشورهای جهان، قبل از مقوله همکاری، در واقع دوست و شریک کاری ما محسوب می‌ شوند و به همین دلیل است که بسیار دلسوزانه و با عشق فعالیت میکنند و پیشرفت و بالندگی موسسه را پیشرفت و موفقیت خود میدانند.