آموزش اخذ کد ثنا برای ثبت برند و لوگو

در صورت بروز هر مشکلی هم می‌توانید با ثبت‌یار تماس بگیرید. در صورتی که شرکت شما بدون فعالیت باشد هم باید این کد را دریافت کنید و هر سال با اظهارنامه عدم فعالیت به اداره مالیات ارائه دهید. خدماتی مثل ثبت شکایت، ارائه و پیگیری درخواست ها و اظهارنامه ها، محاسبه هزینه دادرسی، محاسبه هزینه تعرفه خدمات، جستجوی لیست دفاتر خدمات، ثبت درخواست گواهی عدم سوء پیشینه را می توانید از طریق ای سامانه انجام دهید. در آخر گزینه “ثبت اطلاعات اولیه” را انتخاب کنید تا به درگاه پرداخت متصل و هزینه مربوطه را وارد کنید. برای مرحله آخر نیز باید اطلاعات تکمیلی را وارد کنید که برای تکمیل فرآیند نیاز به بارگذاری عکس خودتان در قسمت مشخص شده دارید. بقیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و بر روی دکمه اتمام ثبت اطلاعات اولیه کلیک کنید.

تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. مثلا اگر اعضا هیئت مدیره طی یک صورتجلسه تغییر کرده اما ثبت نشده باشد کماکان هیئت مدیره قبلی مسئولیت دارند. زمانی ثبت تغییرات شرکت که برند شما شناخته شود خیلی از هزینه ها کاهش می یابد و فروش شما بسیار افزایش می یابد . هر برند بعد از شناخته شدن معمولا در تمام طبقات ، برند خود را ثبت میکند مثل برند شاتل که این کار را انجام داده است .

ثبت شرکت در سامانه ثنا

به این منظور وارد سامانه اداره ثبت شرکت‌ها شوید و مراحلی مانند ورود اطلاعات شرکت، شرکا، مدیران، نام‌های پیشنهادی، موضوع شرکت، میزان سرمایه، مجامع، روزنامه، اساسنامه و … را تکمیل کنید. سپس برای دریافت مدارک و پیش‌نویس آگهی به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید. هدف این وب سایت اطلاع رسانی و آموزش به عموم، و ثبت برند بهره برداری همکاران محترم برابر با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و قوه محترم قضائیه می باشد. از اینکه با نظرات و پیشنهادات خود ما را در هرچه بهتر شدن این وب سایت یاری کرده و همچنین از مطالب این وب سایت با ذکر منبع «دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهرضا» همراه با لینک «» استفاده می کنید ، سپاسگزاریم.

چگونه در سامانه ثنا ثبت نام کنیم؟

به منظور دریافت ابلاغیه‌های قضایی قوه قضاییه، متقاضی باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده و در ادامه، فرایند احراز هویت خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد. سامانه عدل ایران هیچ گونه پیامکی مبنی بر پرداخت هزینه در ازای مشاهده الکترونیکی ابلاغیه قضایی، برای کاربران و شهروندان عزیز ارسال نمی کند. لذا هرگونه پیامکی که وعده مشاهده ابلاغیه قضایی در ازای دریافت هزینه را دارد، جعلی بوده و کابران برای پیگیری پرونده قضایی خود فقط به سامانه ثنا مراجعه ثبت شرکت کرده و پس از ثبت نام و احراز هویت، وارد این سامانه شوند. به گزارش «تابناک»، سامانه ابلاغ، سامانه‌ای الکترونیکی است که بر بستر شبکه قابل دسترسی و استفاده برای طرفین دعوا، نماینده قانونی آنان، دفاتر خدمات قضایی، کارشناسان، ضابطان قضایی و سایر اشخاص مرتبط جهت ابلاغ اوراق قضایی و نشر آگهی به صورت الکترونیکی است. بر اساس سامانه مذکور کلیه ابلاغ‌های صادره به اشخاص و پیوست‌های آن از طریق این درگاه به حساب کاربری مخاطب ارسال می‌گردد.

  • در سریعترین حالت همان روز مجمع یا جلسه هیئت مدیره باید صورتجلسه امضا شده اگر در سامانه ثبت شود حدودا یک هفته مراحل در اداره طی خواهد شد.
  • وی باید صحت اطلاعات قبول شرایط را در تصدیق و امضا کند.
  • با سلام خیر دوست عزیز شما مدیر تصفیه تعیین می کنید که مسئولیت دریافت یا پرداخت مطالبات را دارند.
  • برای مثال پس از تکمیل فرآیند ثبت، لازم است چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار انجام شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان بازدید از اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ، بر عرضه خدمات ثبت شرکت‌ها براساس ثنا با هدف کاهش جعل و کلاهبرداری تاکید نمودند. به گزارش ایرنا از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی به صورت سرزده، به همراه معاونین و مدیران کل ستادی از اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری بازدید کرد. برای استفاده از این سامانه باید کارتابل هر شخص فعال گردد و فعالسازی فقط با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی با در دست داشتن شناسنامه ، کارت ملی و کدرهگیری ( که پس از ثبت نام اولیه دریافت کردید ) امکان پذیر است . پس از ثبت اطلاعات اولیه، می‌توانید برای احراز هویت به صورت غیرحضوری از یکی از راهکارهای ارائه شده توسط کارگزاران احراز هویت قوه قضاییه استفاده کنید. شاکیلید نیز یکی از این کارگزاران است که لوگوی آن در تصویر مشخص شده است. الان هر ابلاغیه ای داخل ثنا واسم میاد رو باز نمیکنه و خطا میده ( خطای نامنطبق بودن مشخصات ابلاغیه با کاربر سامانه ثنا).

توجه داشته باشید که سامانه ثنا با سامانه سنا کاملا متفاوت است؛ چرا که سامانه سنا یک درگاه کاملا اختصاصی برای ثبت خریدوفروش و مبادلات ارزی روزمره است. شما این تفاوت را نباید در روال کار این دو سامانه یعنی سامانه ثنا و سامانه سنا از یاد ببرید. با الکترونیکی شدن سامانه الکترونیکی قضایی دیگر مردم نیاز ندارند تا به صورت مکرر به مراجع دادگستری مراجعه کنند. زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید. در این بخش به شما یک رمز شخصی و قضایی داده می شود که برای حفظ اطلاعات فردی خود از ارائه آن به دیگران خودداری کنید.

وضعیت جاده های استان اردبیل

مثلا شخص نمی تواند ادعا کند چون از طریق الکترونیکی به او خبر داده شده به هر دلیلی اطلاع ندارد یا نمی تواند بگوید نقصی در سامانه وجود داشته که باعث بی اطلاعی او شده. تمامی ابلاغیه های صادره از شعبه های دادگاه یا دادسراها در درگاه مربوط به شما ثبت و با پیامک به اطلاع شخص می رساند. شما باید مجددا در سامانه درج کنید و تمامی فرآیند را از ابتدا انجام دهید، اگر تمامی مراحل را درست انجام داده باشید فیلد مدیر تصفیه را خواهید دید. سلام پیگیری دیگری ندارد شما مجدد به دارایی مراجعه کنید یا سامانه اداره دارایی جهت پیگیری اظهارنامه ای که تحویل داده اید.

علاوه بر این، افراد برای دریافت وام بانکی نیز نیاز به ارائه شناسه قضایی دارند که باید توسط ثبت نام در سامانه ابلاغ به آن دسترسی یافت. به طور کلی سایت قوه قضاییه یا سامانه خدمات رسانی الکترونیکی قضایی، درگاهی است که اشخاص حقیقی، اشخاص حقوقی و افراد دارای سمت قضایی برای استفاده از خدمات ثنا در آن ثبت نام می نمایند. از کارکردهای این سامانه می توان به سهولت در دریافت و پیگیری اوراق قضایی، حفظ حریم خصوصی افراد، دسترسی سریع و کاهش هزینه های اجرایی اشاره کرد.

سامانه استعلام مدارک تحصیلی

ثبت علامت تجاری مورد نظر به نام خود توسط شخص یا اشخاصی (عمداً یا سهواً). در مرحله اول باید اظهارنامه ثبت نامی خود را تحویل کارشناسان ثبت علائم تجاری بدهید، برای تنظیم اظهارنامه، کارشناسان شرکت نیک پارس، این کار را در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهند. پس از تحویل این اظهارنامه کارشناسان نسبت به رد و یا تایید شدن نام برند شما اقدام می کنند. ثبت علامت تجاری همه راه برندسازی و شناخته شدن نیست و عوامل دیگری هم چون روش های تبلیغات شرکت، چگونگی مدیریت ارتباط با مشتریان، میزان کیفیت محصولات و خدمات ما نیز در برندسازی بسیار مهم است. اساسا ثبت علامت تجاری برای بعد از برند شدن مفید است و باعث می گردد که برند ما حفظ شود و کسی نتواند از اسم و رسم ما در میان جامعه بدون این که ما اطلاعی داشته باشیم، سوءاستفاده کند.

برای دریافتاطلاعاتبیشتردر مورد مدارک لازم برای ثبت نام ثنادر کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیراموندر مورد مدارک لازم برای ثبت نام ثناپاسخ دهند . بطور کلی همه مدارک شناسنامه ای و کارت ملی و سایرمشخصات آدرس و تلفن شخصی برای انجام این کار نیاز است. همچنین برای تایید ثبت نام ، ارائه کارت ملی بصورت حضوری توسط اشخاص حقیقی الزامی است. • شخص حقیقی و حقوقی متعهد به نگهداری شناسه کاربری و رمز عبور خود بوده و توصیه می شود به صورت دوره ای اقدام به تغییر رمز عبور نمایید. چرا که مسئولیت قانونی استفاده از این حساب کاربری متوجه صاحب آن می‌باشد.

۸ـ در صورتی که ارسال پیوست های ابلاغیه به صورت الکترونیکی ممکن نباشد، امر ابلاغ به وسیله ابلاغنامه انجام می شود. ۶ـ در ابلاغ الکترونیکی، مخاطب در صورتی می تواند اظهار بی اطلاعی کند که ثابت نماید به لحاظ عدم دسترسی یا نقص در سامانه رایانه ای و سامانه مخابراتی از مفاد ابلاغ مطلع نشده است. اقا سامانه اگهی الکترونیکی چیه تو سامانه ثنای من تعداد زیاد هست اینا چین به من مربوطن اصلا یا واسه همه هست این چیه اخه … سلام.امروز متوجه شدم شخصی از من شکایت کرده.من شماره ثنا ندارم. دستگاه های دولتی و قوه مجریه از اقدام حقوقی نسبت به استارت آپ ها و کسب و کار های نو پا منع شدند. برای اطلاع کامل از مراحلی که برای مشاهده ابلاغ الکترونیک باید بدانید، روی لینک زیر کلیک کنید.

سلام .من در يك دادگاه حقوقي در يك استان عليه يك شركت كه كلاه من را برداشته شكايت كردم وبه نتيجه هم رسيدم و اصل پولم زنده شد. اینجانب صاحب چهل سهم (بیشترین سهم) این شرکت هستم و خواستار انحلال شرکت می باشم اما شرکا خواستار انحلال شرکت نیستند . در صورت نیاز به مشاوره بیشتر با ما از تاریخ 23 فروردین تماس بگیرید. اینکه متن درج در آگهی چه باشد لطفا با موسسه تماس بگیرید چون نیاز به توضیح شما داریم، اما در مورد سوال دوم از تاریخ درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار باید ده روز کاری گذشته باشد. امر تصفیه یکی از مسائل ضروری و مهم شرکت است که باید توسط متخصصان و مدیران تصفیه صورت گیرد نام مدیر تصفیه باید در اساسنامه شرکت ذکر شود. پس از اعلام انحلال، اموال شرکت به صورت معلق قرار می گیرد تا برای پرداخت بدهی تعیین تکلیف شود و پس از آن طبق سرمایه و سهامی که از شرکا دارند این اموال میان آن ها تقسیم می شود.