شرایط ثبت شرکت در دبی

دبی همچنین پایگاه مناسبی برای شروع کار و گسترش فعالیت‌ها در کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی است. در صورت تصمیم کارآفرین برای افتتاح شرکت در یکی از مناطق آزاد دبی، همین دسته پروانه کسب اعمال می‌شود . بله، تمام فرایند ثبت شرکت در دبی می‌تواند به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری در موسسه آسان‌ثبت انجام شود. این هزینه‌ها به نوع کمپانی، سرمایه اولیه و تعداد شرکا بستگی دارد. توجه به این موضوع بسیار مهم است که می‌توان بخشی از هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار در دبی را از طریق وام‌های بانکی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی تامین کرد. در مورد شعب، حتماً باید یک تبعه امارات به عنوان نماینده خدمات در شرکت استخدام گردد.

  • شرکت خارج از کشور – منظور از این شرکت، شرکتی است که در امارات ثبت شده اما در خارج از ان فعال است.
  • جهت هرگونه مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
  • یعنی اینکه قیمتی که به شما اعلام می شود شامل دریافت اقامت هم می شود.
  • مجوز حرفه‌ای مخصوص مشاغل خدماتی و مشاغلی است که نیازمند توانایی‌های ذهنی، تحصیلات آکادمیک و یا روش‌های علمی و دقیق هستند مانند شرکت‌های حقوقی و وکالت، شرکت‌های حسابداری و یا مشاوره‌ای.

و افراد در حوزه سنی 18 تا 60 سال قادر به ثبت این گروه از شرکتها در امارات می باشند. ثبت شرکت در دبی و امارات چگونه است و چه مراحلی را باید طی کنیم؟ این سوال یکی از مهم ترین پرسش هاییست که کاربران آگاه ثبت، زمانی که قصد ثبت یک شرکت تجاری را در کشور امارات دارند، از ما می پرسند. سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند LLC یا یک شرکت شعبه را در یک منطقه آزاد راه‌اندازی کنند. شرکت‌هایی که فقط 1 سهام‌دار دارند، می‌توانند به‌عنوان یک منطقه آزاد ثبت‌نام کنند. شرکت‌های دارای 2 تا 5 سهام‌دار می‌توانند به‌عنوان یک شرکت منطقه آزاد ثبت‌نام کنند. لطفاً قبل از ادغام، شرایط خاص هر منطقه آزاد را یادداشت کنید.

شرکت‌هایی با مسئولیت محدود می‌تواند از قبل بر طبق قانون مشارکت عمومی ثبت شده باشند. مالیکت یک ملک خارج از مناطق توریستی برای مقاصد مسکونی تجاری صنعتی و صاحبان ملک تجاری یا صنعتی اجازه دارند ملکشان را به دیگران واگذار کنند به استثنای مالکیت زمین های ممنوعه برای غیر عمانی ها. پس از موفقیت در ثبت شرکت می توانید اقامت فرزندان و همسر را اخذ نمایید. امکان گذراندن مراحل ثبت به صورت غیر حضوری و از راه دور نیز برای ایرانیان امکان پذیر است. این اقامت شامل سرپرست خانواده ، همسر و فرزندان زیر 18 سال پسر و فرزندان مجرد دختر است.

برترین های کشور کانادا

معمولا دو حوزه قانونی برای ثبت شرکت در امارات متحده عربی وجود دارد. اداره توسعه اقتصادی که مسئولیت صادر کردن پروانه های تجاری ثبت شرکت را به عهده دارند. بعد از تعیین نوع فعالیت بسته به نوع شرکت گواهی مربوط صادر می شود. گواهی مشاوره برای انواع مشاوره سرمایه گذاری و مهندسی، گواهی فروشگاه، صنعتی و غیره. اما اگر ثبت ثبت شرکت شرکت به صورت غیر حضوری باشد، دیگر نیازی به سفر به دبی نیست و متقاضی می‌تواند به وسیله‌ی نماینده‌ای که باید اهل امارات باشد، کارهای ثبت شرکت را انجام دهد. دبی به دلیل ارائه امکانات و زیرساخت‌های خوب و همچنین به این دلیل که امارات متحده عربی کشوری بدون مالیات است، بیشتر از گذشته سرمایه‌گذاران خارجی را جذب می‌کند.

با توجه به شرکت مورد نظر شما و حوزه کاری، هزینه ها بین eight تا 20 هزار دلار متغیر می باشد. شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. ثبت شرکت بصورت مجازی به‌دلیل الزام و اعلام هویت (امضاء و اثر انگشت) در دبی وجود ندارد. در بالا گفتیم که شما نمی‌توانید یک مغازه را بخرید، زیرا در امارات مالکیت برای کسی نیست و همه مغازه اجاره می‌کنند.

اسناد پس‌ازآن برای تأیید به وزارت توسعه اقتصادی دبی ارسال می‌شود. 2-منطقه آزاد تجاری که شامل شهر های (راس الخیمه،جبل علی،فرودگاه دبی ،شهر اینترنت دبی،شهر مدیا دبی،عجمان،شارجه)است. در راس الخیمه می‌توانید با ۱ نفر نیز ثبت شرکت داشته باشید در صورتی که در سایر ثبت تغییرات مناطق مانند جبل علی حداقل به دو نفر نیاز دارید. در صورتی که هر گونه سوالی در مورد به ثبت رساندن شرکت در دبی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. شرکت خارج از کشور – منظور از این شرکت، شرکتی است که در امارات ثبت شده اما در خارج از ان فعال است.

توجه کنید که پس از تایید اولیه شما باید هزینه‌های ثبت نام و مجوز را پرداخت نمایید. شهر دبی دقیقا در میانه راه بین شرق و غرب واقع شده است و آن‌ها را بهم متصل می‌کند. موقعیت استراتژیکی این شهر باعث شده است که تجارت بین‌المللی، واردات، صادرات و گردشگری در این منطقه بسیار پررونق باشد. اما با این حال پیشنهاد می‌کنم پس از مطالعه مطلب، حتما گپی با کارشناسان مجرب طینت داشته باشید و اطلاعات تکمیلی‌تر را از آن‌ها دریافت نمایید.

ثبت شرکت در دبی

اگر تاجری تصمیم به ثبت برند داشته باشد، با طی‌کردن مراحل قانونی به‌راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد. اما شرایط ثبت برند در دبی به‌مراتب سخت‌تر از ثبت شرکت است. امارات متحده عربی زیرساخت‌های عالی، مزایای جغرافیایی و منابع انسانی با استعداد را ارائه می‌دهد. این امتیازات منطقه را برای هر نوع تشکیل شرکت مناسب می کند .

اصولا برای ثبت شرکتدر کشوری خارجی و دریافت اقامت آن، نیازمند داشتن شرایطی خاص و پیچیده هستید؛ در حالی کهثبت شرکت در دبیچنین نیست. از جمله مهم‌ترین مواردی که موجب محبوبیت این روش شده، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و همین‌طور نداشتن محدودیت سنی است. نماینده خدمات محلی به عنوان نماینده در معاملات اداری با ادارات دولتی عمل می‌کند.

ثبت شرکت در امارات

از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور می‌توان به مهاجرت کاری، سرمایه‌گذاری و تحصیلی اشاره کرد. استانداردهای زندگی در امارات بالاتر از اکثر کشورهای منطقه است. بله ، اگر در منطقه آزاد امارات متحده عربی شرکت‌تان را به ثبت برسانید، 100 percent مالکیت شرکت در اختیار خودتان خواهد بود. بله، همه شرکت‌ها به جز شرکت آفشور نیاز به اجاره دفتر در امارات متحده عربی دارند. یک نسخه از اجاره‌نامه باید به وزرات توسعه اقتصادی امارات ارسال شود. البته با همه‌ی این‌ها ثبت شرکت در امارات می‌تواند با چالش‌هایی همراه باشد.

انواع لایسنس ها

این رشد باعث شده به همه استانداردهایی که برای ثبت شرکت در این کشور نیاز است، دست پیدا کند. از آن جایی که ایران در تحریم است، هر تاجر ایرانی برای ثبت یک شرکت یا حتی یک دفتر در دبی در حال تلاش می باشد. شرکت‌های دبی می‌توانند از عدم وجود کنترل ارز، موانع تجاری یا سهمیه، مزایای مهم دیگری کسب کنند و آن را به مکانی ایدئال برای راه‌اندازی مشاغل و تشکیل شرکت تبدیل کنند. این شرکت به یک آدرس ثبت شده در دبی یا در منطقه آزاد که در آن فعالیت خواهد کرد نیاز دارد. یادداشت و اساسنامه اسنادی است که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید تهیه شود.

کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مجاز به در اختیار داشتن 100٪ سهام شرکت هستند. این منطقه قطب شرکت‌های مدیا است و شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های رسانه‌های آنلاین در آن فعالیت می‌کنند. این منطقه آزاد با هدف ارائه‌ی مراقبت‌های بهداشتی باکیفیت و ارتقای گردشگری در حوزه پزشکی ایجاد شده است. در مورد بقیه شرکت‌هایی که می‌توانید در امارات ثبت کنید، در بالا صحبت کردیم که پیشنهاد می‌کنیم حتما بخش مربوطه را به دقت مطالعه کنید. افراد حرفه‌ای مانند پزشکان‌، حسابداران و وکلا می‌توانند شرکت مدنی را در امارات راه اندازی کنند ولی با این حال یک شهروند اماراتی باید 51٪ از شرکت را سهیم باشد. این کشور دارای زیرساخت‌‌های عالی با سیستم حمل و نقل عمومی خوبی است.

اکثر شرکت‌های ثبت شده در امارات متحده عربی از مالیات معاف هستند. بسته به حجم و ماهیت تجارت، برخی از شرکت‌ها باید مالیات بر ارزش افزوده یا هزینه گمرک پرداخت کنند. با شروع کسب و کار در امارات به راحتی می‌توانید ویزای اقامت امارات را دریافت کنید. با کسب اقامت در امارات می‌توانید در این کشور ملک اجاره کنید، وسیله نقلیه بخرید و به راحتی در داخل و خارج از کشور سفر کنید.

از انواع ثبت شرکت در دبی می توان شرکت های تضامنی، با مسئولیت محدود، مختلط سهامی، مختلط غیر سهامی، سهامی عام، سهامی خاص، سرمایه گذاری مشترک و مشارکتی را نام برد. ثبت شرکت در دبی می تواند مزایای زیادی را به دنبال داشته باشد. کشور امارات در همسایگی ایران است و سال ها است که توانسته است اقتصاد خود را به قدری رشد دهد و در صنعت گردشگری آنقدر پیشرفت داشته باشد که از تمام دنیا برای دیدار آن می آیند.