آموزش ثبت نام در ثنا همراه با عکس

در ادامه راهنمای تصویری مشاهده ابلاغیه را مورد بررسی قرار می دهیم. در فرآیند قضایی سابق زمانیکه یکی از طرفین خارج از کشور زندگی می‌کرد به واسطه وزارت امور خارجه و یا سیاسیون و مسئولان کنسولگری کشور مذکور به فرد ارسال می‌شد. بخش دسترسی سریع، شامل امکاناتی از قبیل ارائه و پیگیری امور مربوط به دادخواست و شکواییه، ارائه و پیگیری درخواست عفو، محاسبه ثبت شرکت هزینه دادرسی، محاسبه هزینه تعرفه خدمات و … می‌شود. بخش اطلاع‌رسانی، امور اطلاع‌رسانی به وکلا، اشخاص حقیقی، پرونده‌ها (با استفاده از رمز پرونده)، عناوین اتهام، لیست دفاتر خدمات، آگهی‌های قضایی و … را شامل می‌شود. ما در تازه‌کار سعی بر این داریم تا آموزش‌های ساده و کاربردی را برای افرادی که به تازگی وارد دنیای فناوری می‌شوند، ارائه کنیم.

تمامیابلاغیه های مربوط به مراجع دادگستری،در قالب ابلاغیه الکترونیکی دادگستری، به اصحاب دعوا ابلاغ می گردد. البته، باید توجه داشت ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا، علاوه بر ابلاغیه الکترونیکی دادگستری، ابلاغیه الکترونیکی برخی از مراجع غیر قضایی ، نظیر دیوان عدالت اداری را نیز در بر می گیرد. در بخش های قبل گفتیم که از زمان تاسیسسامانه ثناکه از زیرمجموعه های سامانه عدل ایران بوده ، کلیه ابلاغیه های قضایی، از طریق سامانه ثنا و به شکل الکترونیکی به طرفین دعوا ابلاغ شده و اینابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا، جایگزین ابلاغیه های کاغذی شده است.

جزییات ثبت نام و دریافت سیم‌کارت‌ های دانش‌آموزی

همان طوری که گفتیم در گذشته که ابلاغیه‌ها به صورت کاغذی برای افراد ارسال می‌شد، افرادی که خارج از کشور بودند با مشکلات زیادی مواجه بودند. سوالاتی در این خصوص وجود دارد که آیا برای امور انحصار وراثت ثبت نام در سامانه ثنا لازم است یا خیر؟ همانطوری که می‌دانید برای امور انحصار وراثت نیاز به دریافت گواهی انحصار وراثت است که برای این کار باید ثبت دادخواست صورت بگیرد. ثبت تغییرات شرکت امکان افشای اطلاعات و شکسته شدن حریم خصوصی افراد، در سامانه ثنا دادگستری، به صفر رسیده است. در این بخش از سامانه ثنا، کاربران می توانند لیستی از آگهی های قضایی منتشر شده را ملاحظه نمایند. اگر شما ابلاغیه جدیدی داشته باشید، کنار آیکون ابلاغیه های جدید یک عدد به صورت قرمز رنگ نمایش داده می شود. کافیست برای مشاهده ابلاغیه های جدید روی گزینه مربوطه کلیک کنید.

  • ۴٫ دقت داشته باشید در این مرحله شماره تلفن ثابت و همراه خود را به درستی وارد نمایید تا در هنگام ارسال ابلاغ دچار مشکل نشوید.
  • امروزه با راه اندازی سامانه ثنا و انجام امور به صورت الکترونیکی بسیاری از امور قضایی افراد خارج و داخل کشور با سرعت بیشتری پیش می‌رود و راحت‌تر است.
  • در ادامه راهنمای تصویری مشاهده ابلاغیه را مورد بررسی قرار می دهیم.
  • ابلاغیه در واقع، نامه ای است که از سوی مراجع قضایی و یا مرجع های مربوطه برای افراد صادر می شود و افراد می توانند این ابلاغیه ها را به صورت غیر حضوری و آنلاین دریافت کنند.

برای مثال، خطاهای سامانه ثنا که با عدد 5 شروع می‌شوند، ارور سرور سایت است. اما در مقابل، برای رفع خطای 337 سامانه ثنا باید خودتان از روش‌های رفع انواع خطا در سامانه ثنا استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا انواع مشکلات رایج ثنا و رفع آن‌ها را به طور کامل بررسی کنیم. ٬ کد ملی خود را وارد کرده و رمز جدید ده رقمی که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را وارد کنید.

مشکل در ورود به سامانه ثنا

برای امور انحصار وراثت ابتدا باید برای گواهی انحصار وراثت درخواست خود را ثبت کنید. برای درخواست انحصار وراثت باید وراث، افراد ذینفع، طلبکاران با در دیت داشتن مدارکی به دفاتر خدمات الکتروینک قضایی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه دادرسی، کارهای ثبت درخواست را انجام دهند. سامانه ثبت ثنا چیست؟ در این مقاله به بررسی جامع سامانه ثنا می پردازیم و آموزش تصویری ثبت نام در ثنا را آورده ایم. دوستان عزیز به هیچ عنوان از طریق لینکی که با پیام تحت عنوان سامانه ثنا هست وارد نشید و هرگز مبلغی رو برای مشاهده وارد نکنید .اخیرا تعداد حملات فیشینگ با این عنوان بسیار زیاد شده و کافیه مشخصات کارتتون رو وارد کنید تا کل موجودی کارت رو خالی کنن.خواهشا دقت کنید. 2-بعد از وارد کردن رمز وارد کارتابل شخصی خود می‌شوید و می‌توانید ابلاغیه‌ها و پیام‌های خود را پیگیری نمایید. در صفحه اطلاع‌رسانی، گزینه‌ای با عنوان مشاهده ردیف‌های فرعی در نظر گرفته شده است که تمامی ردیف‌های فرعی مربوط به یک شماره پرونده را نشان می‌دهد.

سایت ثنا

در صورتی که شما قبلا در سامانه ثنا ثبت نام کرده اید مجاز به ورود به سامانه ابلاغ می باشید. مراحل ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی به شرح زیر می باشد. پس از تکمیل ثبت نام شما در سامانه ثنا توسط دفاتر خدمات قضایی ٬ رمز شخصی در اختیار شما قرار میدهند. سپس ازین پس شما میتوانید با مراجعه به سامانه ثنا به نشانی (eblagh.adliran.ir) ٬ با وارد کردن کدملی و رمز شخصی خود ٬ نسبت به رویت ابلاغیه های قضایی خود اقدام کنید. بر اساس اعلام رئیس پلیس فتا غرب استان تهران، عوامل ارسال پیامک جعلی ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا، دستگیر شدند. اگر به هر دلیلی در هنگام مشاهده ابلاغیه الکترونیکیدر سامانه ثنا با مشکل قطعی، اختلال یا کندی مواجه شدید، می توانید از لینک های کمکی که در سامانه ها ابلاغ داده شده است، استفاده کنید.

مردم نیز از این طرح استقبال کردند و با توجه به اینکه از طریق سایت و سامانه ثنا خیلی راحت تر می توانستند امور خود را انجام دهند، نیازی به ایستادن در صف های طولانی دادگستری، تحمل ترافیک و شلوغی خیابان ها و … با توجه به گسترده تر شدن سامانه ثنا در جامعه ، مشکلات زیادی در خصوص باز کردن سامانه ابلاغ به وجود آمده است که مردم را دچار سردرگمی می کند. به همین منظور در مقاله امروز هیواتک قصد داریم شما را برای حل مشکلاتی مثل باز نشدن سایت ابلاغ و فراموش رمز شخصی سامانه ثنا همراهی کنیم. پس از راه اندازی سامانه ثنا، به استناد قانون آیین دادرسی کیفری ، قوه قضاییه موظف شد تا اوراق قضایی را با استفاده از سامانه های الکترونیکی ابلاغ نماید .

باسلام.من میخوام ثبت نام کنم،اطلاعاتم راکه میزنم،پیام خطا دربانک اطلاعات رامیده،بایدچکارکنم. سلام این مورد به این علت می باشد که احتمالا شما تعویض شناسنامه داشتید. سلام وقت بخیرهرچی ثبت برند رمزشخصی رو واردمیکنم متصل نمیشه ومیزنه رمزاشتباه است چه بایدکرد ممنون میشم راهنمایی کنید. شما احتمالا شناسنامه جدید گرفتید که باید سریال شناسنامه قدیمی رو وارد کنید.

همانطوری که گفتیم باید ابتدا به درگاه خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و سپس به قسمت ابلاغ الکترونیک مراجعه کرد. آدرس سایت سامانه ثنا یعنی sana.adliran.ir را در مرورگر دستگاه خود جستجو کرده تا وارد صفحه اصلی سایت شوید؛ سپس، گزینه ( ثبت نام برخط ثبت نام شخص حقیقی ) را انتخاب نمایید. با توجه به اینکه از سال 99، علاوه بر ثبت نام اولیه، احراز هویت ثنا نیز به صورت غیر حضوری، امکان پذیر شده است، پس از انجام احراز هویت در سایت ثنا، با استفاده از این گزینه، می توان نتیجه احراز هویت را پیگیری نمود. نکته مهمی که در رابطه با ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا، باید به آن توجه شود، آن است که برای ورود به این سایت، بهتر است از مرورگر کروم گوگل، که به آخرین نسخه، به روزرسانی شده باشد، استفاده گردد. تا قبل از سال 1395 و ایجاد سامانه ثنا، ابلاغیه های دعوا، به شکل کاغذی و توسط مامورین ابلاغ،برای طرفین پرونده و سایر افراد مرتبط با پرونده ارسال می گردید. اما از این تاریخ و با راه اندازی « سامانه ثنا »، بسیاری از خدمات قضایی، از جمله ارسال ابلاغیه های قضایی، به شکل اینترنتی و غیر حضوری انجام می گیرد.

تومان ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی ما بهره مند گردید. سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. «دادبین» به‌عنوان سامانۀ یکپارچۀ خدمات حقوقی بستر و فرصتی را برای برقراری ارتباط با متخصصان، مشاوران و کارشناسان فراهم آورده است تا در حد توان خود، در ساختن زندگی قانونمند و ایمن از خطا و اشتباه برای انسان‌ها سهم داشته باشد.

برآمده است و همچنین انواع نمونه دادخواست ها، اظهار نامه، نمونه قرارداد، نمونه شکوائیه و…را با دسترسی و دانلود سریع در اختیار شما قرار داده است. 3- حالا در بالای صفحه روی کادر آبی رنگ با عنوان ( چاپ اطلاعات ثبت نام) کلیک کنید. اگر هر یک از لینک های سایت به دلیل شلوغی سرور باز نشد از لینک های دیگری امتحان کنید. با انتخاب گزینه ” ابلاغیه های جدید ” و یا ” ابلاغیه های مشاهده شده ” ، به ابلاغیه های تان دسترسی پیدا می کنید . در روند قبلی ابلاغیه‌ها اگر یکی از طرفین دعوا در خارج از ایران زندگی می‌کرد برگه توسط وزارت امور خارجه و افرادی سیاسی یا مسئولان کنسولگری آن کشور به فرد ابلاغ می‌شد. روند قانونی در صدور ابلاغیه به این صورت است که وقتی دعوایی در دادگستری مطرح می‌شود یک نسخه از ابلاغیه و ضمائم پرونده بایگانی می‌شود و نسخه دیگر توسط مامور به فرد خوانده ابلاغ می‌شود.

اگر اولین بار است که دارید از این نرم افزار استفاده می کنید و هنوز ثبت نام نکرده اید، گزینه ” تاکنون ثبت نام نکرده ام ” انتخاب کرده و وارد صفحه ثبت نام شده و مراحل آن را طی نمایید. در صفحه ی بعدی اطلاعات کامل شما استعلام می شود و شما باید محل تولد و دین تان را انتخاب کنید و وارد صفحه ی بعد شوید. در این مرحله اطلاعات تماس و ایمیل تان را وارد کنید و روی مرحله ی بعد کلیک کنید. لازم به ذکر است که طرفین دعوی قبل یا بعد از طرح دعوی باید در سامانه ثبت نام کنند و در صورت عدم ثبت نام، ممکن است در ادامه روند دادرسی مشکلاتی به وجود بیاید.