ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

و شما این حق را دارید که تنها از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید. ما افتخار داریم که خدمات با کیفیت را با بهترین خدمات به مراجعه کننده ها ارائه می دهیم. یکی از مهم ترین خدمات این است که شما به صورت غیر حضوری هم می توانید ثبت یک شرکت را انجام دهید.

بنابراین، ثبت نام در سایت ثبت من ، تکمیل شده و در ادامه می توانید به وسیله کد ملی و رمز عبور انتخابی به این سامانه وارد شده و از خدمات آن استفاده کنید. در صورتی که شخص دارای وکیل یا نماینده قانونی باشد و مراحل ثبت توسط وکیل انجام شود، بایستی وکالت نامه رسمی در سامانه بارگذاری شود. من میخواستم به جهت راه اندازی کسب و کار مجازی، یک شرکت ثبت کنم اما در آینده احتمال اینکه احتیاج به سرمایه گذار پیدا کنم برای توسعه بیشتر(و درصدی از شرکت را در اختیار او قرار دهم)، وجود دارد.

  • توجه داشته باشید که مشاوره های درست و صحیح قبل از راه اندازی یک کسب و کار اهمیت بالایی دارد و باید به آن توجهی ویژه داشته باشید.
  • سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد.
  • • کلیه شرکتهای تعاونی که با موضوع فعالیت مختلف تاسیس می شوند، به موجب قانون فوق می بایست برای تاسیس و تغییرات خود از تعاون شهرستان مربوط مجوز اخذ نمایند .
  • که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است.

با فراهم شدن امکان ثبت آنلاین شرکت دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان وجود ندارد. تمام مدارک لازم برای ثبت شرکت را می‌توان به صورت اینترنتی تکمیل کرد و ارسال نمود. مسئول داده آماری شخصیت های حقوقی, وظیفه پذیرش درون سازمانی اوراق ارسال شده از اداره پست را برعهده دارد. پس از دریافت اوراق تمامی تغییرات شرکت افرادی که زیر مجموعه داده آماری شخصیت حقوقی چه در زمینه ثبت چه در زمینه پلمپ دفاتر چه در زمینه تغییرات و به طور کل تمامی موارد مرتبط با اداره ثبت شرکتها هستند مسئولیت اسکن و چک کردن اولیه اوراق را برعهده دارند. در صورتی که مدارک ناقص باشد در این مرحله اوراق ارسالی برگشت داده می شود.

پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. آخرین اقدام مورد نیاز برای ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد . طبق ماده ی 47 قانون ثبت اسناد و املاک، ثبت شرکتنامه باید در دفتر اسناد رسمی انجام شود ، در غیر این صورت شرکتنامه در هیچ اداره و دفتری دارای اعتبار نیست. با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و دریافت تاییدیه پذیرش لازم است تا نسخه های اصلی تمامی صورتجلسات و تمامی موارد ضمیمه شده به آن را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی برای آدرس مورد تایید در تاییدیه پذیرش ارسال نمایید . با توجه به مطالب بالا باید به این موضوع اشاره کنیم که انتخاب نوع شرکت اهمیت بالایی دارد.

اگر در این زمینه سوالی دارید با مشاوره ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم ها ارسال کنید. در قانون تجارت ایران برای ثبت شرکت‌های گوناگون مدارک مستقلی در نظر گرفته شده است. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که تهیه برخی مدارک برای تاسیس انواع شرکت‌ها یکسان است، اما شیوه تنظیم رسمی آنها با هم متفاوت است. همچنین طبق قانون، اداره ثبت شرکت‌ها قائم‌مقام دفاتر اسناد رسمی کشور است و در نتیجه برای تنظیم اسناد و مدارک خود نیازی نیست به دفترخانه‌ها رجوع کنید.

ثبت برند و علامت تجاری

برا تغییرات ۲ نفر به اعضای هیئت مدیره وارد میشوند و سهام بازرسان به اونا انتقال داده میشه. من کار ثبت و تغییرات شرکت و پلمپ دفاتر تجاری رو میتونم انجام بدم. ایا امکان همکاری از راه دور در شرکت شما هست؟ ممنون میشم پاسخ بدید. از لحاظ کاربرد مجمع عمومی عادی در مقایسه با مجامع عمومی دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است که این مجمع عمومی طبق اساسنامه سالیانه یکبار تشکیل می شود و زمان برگزاری آن حتما باید در اساسنامه به دلیل حضور یافتن سهامداران قید شود.

اعضای هیئت مدیره شرکت من (موسسه غیر تجاری)۳ نفر و بازرس اصلی و علی البدل هم سهم دارند .که بازرس اصلی فوت شده است. در مرحله ی دوم باید اطلاعاتی همچون تکمیل نوع صورتجلسه خود، که به یکی از شیوه های مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی سالیانه، مجمع عمومی فوق العاده و … است، تکمیل مشخصات شخصی متقاضی، تعیین وکیل و یا نبودن متقاضی، تاریخ برگزاری جلسه پس از تکمیل آن باید بر روی فیلد پذیرش موقت را انتخاب کرده سپس به شما شماره 19 رقمی داده می شود.

برای درج مطالب و ارسال مدارک نیاز به دریافت مشاوره های تخصصی در این زمینه خواهید داشت از این رو توصیه می شود که از مشاوره های موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر بهره مند شوید . شرکت ثبت کاج بر این عقیده است که امروزه به دلیل مشغله های زیاد مشتریان، ترافیک شهری و … رفت و آمد مکرر برای ثبت شرکت و سایر خدمات ثبتی سخت است به همین دلیل زمان را برای مشتریان خفظ کرده و تمامی مراحل کاری آنها را آنلاین و بدون نیاز به حضور در محل شرکت انجام نماید. در اینگونه از شرکت های سهامی عام تعداد افراد تشکیل دهنده ی شرکت ثبت شده بیشتر از مابقی شرکت ها می باشد و این مورد باعث جمع شدن سرمایه های بزرگ می شود و که این امر باعث ایجاد سرمایه های اقتصادی بزرگ می گردد.

سوالی که بسیار در مورد ثبت شرکت مطرح میشود در ارتباط با هزینه‌های آن است. هزینه‌ی ثبت شرکت به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد و نمی‌توان صراحتا عدد مشخصی برای آن بیان کرد اما میتوانید با شماره‌های پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید و شرایط شرکت خود را بیان کنید تا پشتیبانان ما به به صورت رایگان به شما مشاوره دهند و هزینه‌های تقریبی ثبت شرکت را به شما اعلام کنند. این نوع از شرکت‌های ثبتی مناسب افرادیست که سرمایه‌ی چندانی ندارند و سرمایه‌ی آن‌ها تبدیل به سهام نمیشود و شرکا تنها به میزان سرمایه‌ای که در شرکت گذاشته‌اند در برابر ضرر و زیان‌های وارده بر شرکت متعهد هستند. بله به محض ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها، اسم شرکت شما به اداره مالیات داده می‌شود.

مشاوره رایگان ثبتی

آیا امکان ثبت شرکت با دفتر کار مجازی هم وجود دارد؟ یعنی از خدماتی که برخی سایت ها برای ارائه فضای کار ارائه میکنن استفاده کنیم بدون اینکه خودمون در دفتر حضور داشته باشیم. من ثبت شرکت رو تا مرحله تایید نام پیش بردم و الان از من اساسنامه و شرکت نامه رو می‌خوان که پست کنم ولی امکان گرفتن پرینت اساسنامه ای که قبلاً تایید شده رو از سایت ثبت شرکت ها ندارم . بنده میخواهم یک شرکت راهبری قطار نوع فعالیت خدماتی میباشد یعنی از صفر تا صد کار اعزام قطار را انجام بدهم چه نوع شرکتی ثبت کنم و آیا با ثبت شرکت در گذر زمان میتوانم وام درخواست بدهم.

سایت ثبت شرکتها

پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک و طی شدن صحیح روند امور، پیش‌نویس آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود. در آنجا از طریق کارت‌خوان‌های مستقر در محل مبلغی به عنوان هزینه حق‌الثبت شرکت از شما دریافت می‌شود.

ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

به نظر این حقیر وبسایت مجموعه شما از تمامی جوانب استاندارد و قابل توجه بوده و از ادبیات بسیار ثلیثی جهت اطلاع رسانی به کار برده شده است. خیر، محدودیتی برای مدرک تحصیلی وجود ندارد مگر اینکه موضوع شرکت نیازمند مدرک تحصیلی خاصی باشد. در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز ثبت برند ثبت شرکت از طریق پنجره واحد امکان‌پذیر است. در برخی از شرکت‌های تجاری مانند شرکت تضامنی که شخصیت شرکا اهمیت زیادی دارد و برای آن‌ها مسئولیت حداکثری پیش‌بینی شده است، انتخاب شریک بسیار مهم است. برای مثال نام مورد نظر شما باید فارسی، غیر تکراری و ترجیحا بیش از سه سیلاب باشد.

در این مقاله به مهم ترین مزایای ثبت یک شرکت که می تواند برای افراد به همراه داشته باشد اشاره کرده ایم، هم چنین مدارک و مراحلی که می بایست برای انجام این کار انجام دهید را نیز آورده ایم، پس با ما همراه باشید. البته این سایت در ابتدا که اجرا شد، قابلیت های کمی داشته و تعداد اندکی از خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به صورت انلاین در اختیار کاربران قرار می داد. اما این سازمان روز به روز در جهت به روز رسانی سامانه ثبت من تلاش کرده و اکنون بخش زیادی از خدمات خود را از این طریق ارائه می دهد. اکنون به راحتی می توان گفت که درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به یک سامانه جامع تبدیل شده است. چرا که کاربران می توانند با مراجعه به این سایت به آدرس اینترنتی my.ssaa.ir بخش بزرگی از خدمات آن را دریافت نمایند.