ثبت برند چرم با راهنمای ثبت اسم برند چرم سازی

اگر برند شما محدود به شهر یا جغرافیای خاصی نیست بهتر است برند خود را فراتر از مرز‌های جغرافیایی انتخاب کنید. ممکن است در حال حاضر محدوده‌ی فعالیت برند شما یک شهر یا منطقه باشد اما ممکن است در سال‌های آینده سراغ بازارهای جهانی و منطقه‌ای بروید. سعی کنید لیستی از همه‌ی اسم‌هایی که به ذهن‌تان می‌رسد را جمع کنید و اگر انتخاب آن اسم علت خاصی دارد جلوی آن اسم علت آن‌ را یادداشت کنید. همچنین میتوانید اخبار و آموزش های مارا دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید. باید توجه داشت در انتخاب علامت تجاری از نشان ها و علائم دولتی ، نظامی ، نام های اختصاری و یا سایر موارد مندرج در قانون نباید استفاده گردد مگر در صورتی که از سازمان ها و نهاد ها جواز یا پروانه کسب مربوطه صادر گردد .

انتخاب اسم برند

اما هرچقدر برند هم باشه بیشتر در زمینه طراحی لباسه نه پارچه.. میخواستم اگه امکانش هست بفرمایین بین این چند اسن کدوم بهتره و اصلا مناسب هستند یا نه.. در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به‌عنوان اسم برند خود انتخاب کنید. ۷- قاعده مفید و مختصر بودن را در نظر بگیرید، پس سعی کنید حتی‌الامکان اسم شرکتتان کوتاه و موجز باشد. اسم شرکت شما نباید پیش از آن به عنوان یک شرکت ثبت شده باشد.

انتخاب اسم پیج مناسب برای برند سازی در اینستاگرام

چه بسیار کسب و کارهایی که اسم عالی داشتن و شکست خوردن و چه بسیار برندهای موفقی در دنیا که هنوز هم اسم خوبی ندارند. اصولش در مقاله گفته شد اما اولویت اول چیزهای دیگریست که منافاتی هم با «انتخاب اسم خوب» نداره. اگر در حال حاضر مشتریانی برای محصولات خود دارید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای نظرسنجی آنلاین مثل ارسال ایمیل انبوه از آن‌ها بخواهید راجع به اسم برند جدیدتان نظر بدهند.

کارآفرینان می خواهند تجارت‌شان بیشترین تعداد مشتری را به خود جلب کند، اما گاهی اوقات آن‌ها تصادفا نامی را انتخاب می‌کنند که جذابیت آن‌ها را محدود می کند. برای مثال نام تجاری شرکتی فعال در حوزه کشاورزی الهام گرفته از آموزه‌های تاریخی بسیار قدیمی بود و به همین دلیل جوانان نمی‌توانستند آن را درک و با آن ارتباط برقرار کنند. پس از یک فرآیند دقیق تغییر نام تجاری، این شرکت توانست معروف تر شود و بیش از دویست میلیون دلار سرمایه جذب کند. نام تجاری می بایست درجه ای از ارتباط با کار شما را نشان دهد. اما در واقع می تواند گمراه کننده نیز باشد، زیرا وقتی کلمات مرتبط بودن با کارتان را در نظر می گیرید، باید بدانید که مردم به اسامی توصیف کننده یا بسیار قابل اشاره فکر می‌کنند. این مسئله در برخی موارد درست است، ارتباط با مشتری نیز می‌تواند از طریق نگرش یا نام مرتبط برقرار شود، به نام های مثل گوگل یا اپل فکر کنید…

نام­ گذاری و برندسازی اصولی، هنر یافتن پیامی خاص و منحصر به فرد است که به کمک نام های متعدد قابل انتقال باشد . انتخاب درست این پیام به ایجاد فهرستی گسترده از اسامی می انجامد (در یک پروژه ­ی نام گذاری یا برندسازی معمولاً بیشتر از 200 گزینه برای نام برند پیشنهاد می شود). هرچه نام برند و پیام شرکت شما عمیق ­تر باشد، شما فاصله ی بیشتری با رقبای خود خواهید یافت. برای ثبت‌ اسم برندتان نیازی به مراجعۀ حضوری نیست و می‌توانید به‌صورت اینترنتی به سایت مرکز مالکیت معنوی بروید و تمام کارهایتان را از ثبت اظهارنامه تا پیگیری و … اسم برند هم مثل اسم ما آدم‌ها برای یک عمر انتخاب می‌شود و عوض‌کردنش بعد از یک مدت، اصلاً کار راحتی نیست. پس باید حسابی در هنگام انتخاب نام برندمان تحقیق کنیم و اسمی را پیدا کنیم که برازنده باشد و محصول یا خدمت‌مان را آنطور که باید تعریف کند.

اگر خودتان به تنهایی نمی‌توانید یک نام تجاری مناسب برای برندتان پیدا کنید باید از بهترین شرکت ثبت تغییرات شرکت کمک بگیرید. انتخاب اسم برند شاید کار ساده‌ای به نظر برسد اما همین که شروع به انتخاب اسم برای برندتان کنید متوجه خواهید شد که این کار چندان نیز ساده نبوده و چالش‌های زیادی دارد. انتخاب کردن یک نام تجاری برای برند زمانی دشوارتر می‎شود که قصد داشته باشید این برند را به صورت رسمی به ثبت برسانید. ثبت قانونی برند قوانین و اصولی دارد که با اطلاع داشتن از آن‌ها می‌توانید راحت‌تر برای انتخاب نام برند خود تصمیم گیری کنید.

می‌بینید که برخی از این نام‌های دارای شخصیت حیوانی یا افسانه‌ای هستند که علاوه بر قابلیت تصویری بودن قدرت بیش‌تری به آن‌ها می‌دهد. زیرا استفاده از شخصیت حیوانی یا انسانی خود یکی از کلیدهای ساختن نام برند قدرتمند است. حال اگر قرار است شما محصولی اغواگر بسازید و بخواهید به اسطوره‌های بشری توجه کنید به یاد چه چیزی می‌افتید؟ شاید مشهورترین گزینه حوا همسر حضرت آدم باشد! کسی که آدم را اغوا کرد تا سیب معروف را گاز بزند و مابقی ماجرا. نکته جالب‌تر در برندهای موفق ایرانی که باعث تعجب من شد آن است که ۲۱% آن‌ها با صدای «آن» به پایان می‌رسند که بعد از «آ» قدرتمندترین و پرکاربردترین صدای انتهایی در بین این برندها بود. طبیعی است که اگر فردی حرفه‌ای باشیم هیچ‌گاه در مرحله نخست سراغ انتخاب این نام‌ها نمی‌رویم.

  • می‌دانم کاری سخت و در برخی از اوقات چه بسا ناممکن است، خصوصا زمانی که قصد داشته باشید این نام‌های انتخابی را به صورت رسمی ثبت نمایید که در آن زمان کارتان با کرام‌الکاتبین است.
  • اما این به این معنی نیست که شما باید نام تجاری خود را به چیزی خاص اختصاص دهید.
  • به این منظور می‌بایست به سایت ثبت علائم تجاری رجوع کنید و اسامی مشخص شده‌تان را بررسی کنید.
  • اما اخیرا به لطف سلطه ی گوگل، نام های خاص جذابیت بیشتری دارند.

در مورد پیام‌هایی که از دیگران در خصوص خدمات و محصولاتشان دریافت می‌نمایید، فکر کنید. پس از این کمپین ؛ سازمان بهداشت جهانی ، جایگاه این شرکت را گسترش داد و آن سازمان را به عنوان شریک جهانی این سازمان در جهت بهبود سلامت در سطح جهان معرفی شد. این که ما بتوانیم از اعداد یا ترکیب اعداد با حروف برای خود نامی قدرتمند و خاص بسازیم.

نکات کلیدی انتخاب اسم برند

در صورت استفاده از اعداد در اسم برند باید ان را با حروف قید کرده و به اداره ثبت ارائه دهید. با رعایت اصول مربوط به انتخاب نام نظیر سادگی و روانی می توانید نامی که قبلاً وجود نداشته را ابداع کنید. اگر این نام خلاقانه و با ایده پردازی ایجاد شود می تواند سایر محصولات شرکت را نیز در بر گیرد. برای این که بتوانید اسم کوتاه برند خود را در ذهن خریداران ثبت کنید باید به نوع لوگوی انتخابی نیز توجه داشته باشید. جهت دریافت نمونه اسم شرکت میتوانید از لیست زیر که برای شما تهیه کرده ایم استفاده کنید . این لیست یک نمونه کوچک از نمونه اسم های شرکت می باشد و شما عزیزان میتوانید اسم های تخصصی تر و مرتبط تر با مجموعه خود از ما دریافت کنید .

ما کتاب راهنمای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی که توسط تیم نوین تالیف شده و حاصل تجربۀ جمعی افراد مختلف است، به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب مسیر راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا اجرا) را برایتان روشن می‌کند. اسم برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکت‌تان که جوهره برند شماست، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر ثبت شرکت مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند. اگر شما نیز ایده برای اسم شرکت داشته یا پیشنهاد یا نظری دارید آن را از طریق بخش “ارسال نظر” با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید. همچنین می‌توانید در ستاره ۷ ایده خلاقانه برای اسم شرکت حسابداری، ۱۲ ایده برای اسم شرکت تبلیغاتی و ۷ ایده برای اسم شرکت بازرگانی را نیز بخوانید.

احتمال این که بخشی از مشتریان شما توقع داشته باشند که خود شخص شما به آن‌ها خدمات بدهید یا روی کار آن‌ها نظارت داشته باشید. به همین صورت برایان تریسی مدرس موفقیت نیز روی سایت ثبت برند تجاری فروشگاهی و آموزشی خودش از نام و فامیل شخصی خود بهره برده است. مریم رئوف، مجموعه معروف آرایشگاهی بانوان است که از اسم و فامیل شخصی خودش برای این برند استفاده می‌نماید.

من تعدادی مثال میزم با این حال شما می تونید خودتون باز هم اونا روو ترکیب کنید و نام های جدید بسازید. دوست عزیز زمانیکه اینستاگرام این اجازه رو نمیده،قطعا هیچ راهکاری براش وجود نداره. این کار غیر ممکنه چون اینستاگرام به هیچ وجه چنین اجازه ای رو نمیده.

اسامی مناسب برای اسم شرکت به ترتیب الفبا

تصمیم بگیرید که نام تجاری شما باید بیانگر چه معنا و مفهومی باشد. بطور مثال اگر شرکت شما خدمات مشاوره انتخاب نام ارائه می دهد، نام برند شرکتتان باید بیانگر نمونه کارتان است. برای تعیین نام شرکت باید در ابتدا نام شرکت را انتخاب نموده و پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم. پس از ثبت نام شرکت در سامانه ثبت شرکتها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه نام شرکت را مشخص می نمایند.

این اسمیه که من پیشنهاد می کنم، با این حال پیشنهاد می کنم که در ابتدا یک نام برند انتخاب کنید و حتما اسم پیجتون رو مطابق با نام برندتون انتخاب کنید. برند سازی در اینستاگرام یکی از اصول هایی میباشد که اکثر افرادی که پیج های بیزنیسی را مدیریت میکنند رعایت نکرده و همین موضوع باعث میشود فروش خیلی بالایی در اینستاگرام تجربه نکنند. تمام مواردی که برای برند سازی در اینستاگرام برای شما گفتیم قبل از ارائه خدمات به مشتری بود. اما این مورد مربوط به بعد از خرید محصول توسط مشتری میباشد و شما برای اعتماد سازی باید پشتیبانی خوبی داشته باشید.