ثبت تغییرات شرکت و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت ها از 0 تا 100

پس از آن باید اطلاعات هویتی کلیه اشخاصی که در جلسه شرکت حضور دارند را وارد نمایید حتی اگر به عنوان نماینده و یا وکیل باشند سمت اعضا نیز باید مشخص گردد. حتی اگر تنها سهامدار باشند باید سهامدار بودن آنها مشخص گردد. با ثبت شرکت و ثبت برند، به کسب و کار خود اعتبار می‌بخشید، فعالیت خود را در چتر قانون ثبت شرکت در تهران جلو می‌برید، از تسهیلات مالی استفاده می‌نمایید و به کسب و کار خود گسترش می‌دهید. سلام و درود، در صورتی که تخصص کافی ندارید و نیاز به کمک همکاران ما دارید باید زحمت بکشید تصویر اوراق شرکت و مشخصات شخص جدید رو برای ما ارسال کنید، ما صورتچلسات لازم رو آماده می کنیم برای شما ارسال می کنیم.

ثبت تغییرات شرکت

جهتثبت تغییرات شرکتها و موسسات غیر تجاری ای که در گذشته در اداره ثبت خارج از مرکز استان به ثبت رسیدند، اداره ثبت شرکت های مراکز استانها ابتدا پرونده مربوطه را از مرجع ثبت کننده مطالبه و مراحل ثبت تغییرات را مطابق ضوابط انجام می دهد. اداره ثبت شهرستان ثبت کننده شخص حقوقی مکلف است ظرف یک هفته با شماره گذاری اوراق پرونده مربوطه نسبت به ارسال آن به مرجع ثبت شرکتهای مرکز استان اقدام نماید. بعد از اینکه شرکت خود را ثبت و یا فعالیت خود را آغاز کردید ممکن است تغییراتی در شرکت مانند خروج شرکا، تغییر نام و تغییر آدرس شرکت، انحلال شرکت، تغییر مدیر یا مدیران شرکت، تغییر حق امضا، تغییر اساسنامه، تمدید مدت شرکت و … اتفاق بیفتد.

از مهم ترین مدارکی که باید آماده کنید اساسنامه شرکتتان، تعداد و مقدار سهام شرکت از جمله لیست شرکا با مقدار سهم هرکدام از اعضاء و مشخصات هویتی اعضا برای ثبت هر صورتجلسه ای مورد نیاز است. در صورتی که گواهی مالیاتی نداشته باشید، ثبت تغییرات شرکت نقل و انتقال اگهی نخواهد شد. در این مرحله اسامی اعضایی که در جلسه حاضر بوده اند را ذکر کنید و سمت آن ها را بنویسید. برای متقاضی شماره ملی و یا شماره گذرنامه (در صورتی که متقاضی غیر ایرانی است) را وارد کنید. اطلاعات شخصی یا اطلاعات شماره ثبت (برای شخص حقوقی) را وارد کنید. هنگامی که اکثریت دو سوم آراء با تغییرات موافق باشند، امکان اعمال تغییرات وجود خواهد داشت.

برای تشکیل هیئت مدیره حضور بیش از نیمی از اعضاء هیئت مدیره الزامی است یعنی به حضور اکثریت برای اتخاذ تصمیم در این جلسه نیاز است . نکته قابل توجه در جلسه مجمع عمومی عادی آن است که بیش از نیمی از دارندگان حق رای باید حضور داشته باشند . نقل و انقال سهام ، تغییر سرمایه شرکت به عنوان نمونه کاهش و افزایش سرمایه ، انحلال شرکت و … در این مجمع صورت می گیرد که بیشتر در این قسمت توضیح خواهیم داد .

نقل و انتقال سهام

این در صورتی امکان پذیر است که سرمایه باقیمانده از حداقل سرمایه ای که برای شرکت تعیین شده، کمتر نباشد. مثلا وقتی شرکت شرایط خوبی ندارد، می توان این کار را انجام داد. هنگامی که شرکت سود ده است اما بخشی از سرمایه خود را به دلایلی از دست داده، می توان با کاهش، ضرر وارد شده را جبران کرد.

متقاضیان برای حفظ زمان و هزینه خود می توانند این خدمات و کلیه خدمات ثبتی را از ثبت شرکت نیک دریافت نمایند . ارائه مدارک هویتی ( شناسنامه و کارت ملی ) در صورتی که عضو جدیدی قرار است در شرکت وارد شود . دعوت به مجمع عمومی سالیانه پس از گذشت ده روز از انتشار آن ، اگر برای برای اول حدنصاب رعایت نشد ، برای بار دوم با ذکر نتیجه دعوت اول ، با حضور هر عده از سهامداران صورت می گیرد .

  • تنظیم هر صورتجلسه و ثبت آن در سامانه و پیگیری تا حصول پیش نویس آگهی تغییرات، معمولا هزینه ای بین 350 الی 500 هزار تومان حدودی می باشد که این نوسان به دلیل تفاوت در نواع تنظیم صورتجلسات می باشد.
  • تا پس از بررسی موضوع تایید و یا عدم تایید این تغییرات صورت بگیرد.
  • آگهی تغییرات شرکت ها باید در روزنامه رسمی چاپ شود تا ثبت تغییرات شرکت ها به طور رسمی کامل شود.
  • با افتخار بله دوست عزیز فرقی نمی کند تهران باشید یا نه، ثبت تغییرات شرکت به صورت آنلاین و از طریق سامانه می باشد.

برای تغییر دادن بازرس اصلی و حسابرس (اضافه نمودن یک موسسه حسابرسی جدید) چه مدارکی باید به همراه صورتجلسه ارسال شود. با سلام جناب احمدی و ممنون از لطفی که به ما داشتید، دوست عزیز شما باید ابتدا تمدید مدیران انجام دهید و در یک صورتجلسه جداگانه تغییر آدرس بدهید، جهت راهنمایی بهتر است تماس بگیرید و با کارشناس مرتبط مشورت کنید. سلام، نامحدود هستش و برای ثبت تغییرات در سامانه فرصت دارید. شما حتما باید روزنامه کثیرالانتشار رو پرداخت کنید تا سامانه اجازه ثبت تغییرات جدید رو به شما بده، بعد از اون ثبت برند توی تغییرات جدید، روزنامه کثیرالانتشار رو به مثلا روزنامه نسل فردا تغییر بدین که روزنامه کثیرالانتشار کم هزینه هستش. دوست عزیز برای پلمپ دفاتر، ارسال آخرین روزنامه تغییرات مورد نیاز هستش، شما هزینه رو پرداخت کنین و منتظر بمونیم تا روزنامه نسخه پی دی افش در سایت قابل دسترسی باشه همون رو پرینت بگیرین چون ممکنه نسخه فیزیکیش دیتر بیاد و سال تموم بشه. بعد از این تغییرات، می بایست در روزنامه به اطلاع عموم برسد، یعنی باید در روزنامه رسمی با هزینه 148 تومان هم آگهی شود یعنی مجموعا 600 هزار تومان.

ارسال صورتجلسه به اداره ثبت از طریق پست جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر. تحویل مدارک هویتی اعضا،آگهی تاسیس،آخرین آگهی تغییرات شرکت توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی. تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. در مجامع عمومی عادی، حضور همه سهام داران و مدیران الزامی بوده و بنابراین از چنین مجامعی می توان برای تبادل نظر و تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم مربوط به امور داخلی شرکت، فرصت ها، اهداف و سیاست های کلی استفاده کرد.

در رابطه با هیات مدیره شرکت نیز می توان گفت ، هیات مدیره دارای اختیاراتی به جز آنچه در صلاحیت مجامع عمومی عادی و فوق العاده است، می باشد ؛ مگر موارد خاصی که مجمع صراحتاَ انجام آن را موکول به تصویب خود نموده باشد. تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی ها و اطلاعیه های شرکت تا مجمع عمومی عادی سال بعد در آن انتشار خواهد یافت. در آخرین مرحله شما با ارائه آگهی در روزنامه رسمی باید اطلاعات تاسیس و آخرین تغییرات شرکت را ثبت کنید.

ثبت تغییرات در نام شرکت

افزایش و یا کاهش میزان سرمایه ای که شرکت در حال حاضر دارد و این که اگر افزایش و یا کاهش می یابد از چه طریقی این فرآیند صورت می پذیرد. یک یا چند عضو هیئت مدیره پست خود را ترک کرده و کسان دیگری این جایگاه را به دست آورند. البته یادآوری می شود که انتخاب یک اسم برای شرکت دارای قوانین خاصی است و متقاضی باید اسم را از نظر مطابقت با این قوانین چک کند تا بعدا در زمان ثبت اسم جدید، از تایید آن مطمئن شود. چنانچه هر یک از مدیران با تمام یا بعضی از تصمیمات مندرج در صورتجلسه مخالف باشد نظر او باید در صورتجلسه قید شود. چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین موسسه ثبتی در کشور است و ماموریت ما ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت است.

تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورت جلسه که به امضای هیات رئیسه و خریدار و فرشنده سهام رسیده باشد. به طور کلی به نوشته‌ای که در آن همه تصمیمات، اقدامات و مذاکرات انجام شده در جلسه‌های رسمی هیات مدیره و مجامع عمومی ذکر می‌شود، صورت‌جلسه گفته می‌شود. در صورت‌جلسه همه موارد مطرح شده در جلسه به همراه تاریخ، محل تشکیل و اعضای حاضر و غایب در جلسه نوشته می‌شود.

آموزش اعمال ثبت تغییرات شرکتها

به عنوان مثال شما برای تغییر نام شرکت به یک صورتجلسه و برای تغییر سهام و یا ورود و خروج شرکاء به یک صورتجلسه دیگر نیاز دارید . حداکثر مدت زمان اعتبار تصدی اعضا ی هیئت مدیره شرکت سهامی خاص ، ۲ سال خواهد بود. ارسال اطلاعات از طریق سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکتها انجام می شود.

ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای مدیرعامل اگر مدیرعامل از اعضای هیئت مدیره نباشد. موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت و تنظیم صورتجلسات تغییرات هر نوع شرکت یا موسسه غیر تجاری از هر کجا آمادگی همراهی را دارد. تنظیم صورتجلسه و امضای آن توسط شرکا همگی با قید کردن میزان سهامشان در شرکت. برای کاهش بهای اسمی سهام شرکت و در مبلغ کاهش یافته ی هر سهم هیئت مدیره ی شرکت باید مراتب را طی اطلاعیه ای به اطلاع کلیه ی صاحبان سهام برساند.اطلاعیه باید در روزنامه انتشار یابد تا صاحبان سهام برای گرفتن ما به التفاوت مبلغ اسمی قدیم و جدید مراجعه نمایند. ۱-تعیین خط مشی شرکت و رسیدگی و اتخاذ تصمیم راجع به کلیه امور شرکت (غیر از آنچه که در صلاحیت مجمع عمومی موسس یا فوق العاده است). تحویل صورتجلسه به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه.

در آخر مدارک مربوطه را به اداره ثبت شرکت ها پست کرده و طی این مراحل از مراجعه حضوری خودداری نمایید . صورتجلسه هیئت مدیره نیز با حضور تمامی یا اکثریت اعضاء تشکیل می گردد که در این موضوع لازم است در بالای صورتجلسه عنوان شود . مجمع عمومی عادی یک بار جهت اتخاذ تصمیم در چارچوب و محدوده وظایف مربوطه طرح می شود . جهت به ثبت رسانیدن تغییرات ثبت تغییرات شرکت شرکت باید صورتجلسه ای تنظیم شود و ذیل آن را باید اعضای شرکت به ثبت برسانند. بعد از گذراندن مراحل و شرایط مطرح شده برای انجام تغییرات شرکت، باید مدارکی نیز برای تنظیم صورت جلسه ارائه شود که در ادامه به آن ها می‌پردازیم. تنظیم صورت جلسه‌ای که به امضای هیات رئیسه رسیده باشد و بر اساس برگزاری جلسه مجمع عمومی فوق العاده باشد.