دانلود فرم های ثبت و تغییرات شرکت سهامی خاص

در صورتیکه جلسه اکثریت می باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه الزامی است . تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید. من تصمیم داشتم کارهای املاک و دفترفنی و مهندسی رو باهم در یک مکان انجام بدم .ک اماکن شهرمون بخاطر ادغام صنف بهم اجازه این کار رو نداد. با سلام و تشکر از مطالب مفید و پاسخگویی و مشاوره شما.

برای ایجاد تغییر در شرکت، در قدم اول باید نوع صورتجلسه خود را تشخصیص دهید. به طور کلی تغییرات شرکت در صلاحیت هیات مدیره یا مجامع عمومی شرکت قرار دارد. برای دریافت نمونه صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالیانه ، روی آن کلیک کنید. احدی از شرکت (یا مدیرعامل در صورتیکه از بین شرکاء باشد) یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت تغییرات شرکت ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید. با حضور کلیه سهامداران در محل قانونی شرکت تشکیل و نسبت به انتخاب هیئت رئیسه اتخاذ تصمیم گردید. سهامی خاص به شماره ثبت ……… در ساعت ………… مورخ ………… با حضور کلیه سهامداران در محل قانونی شرکت تشکیل و نسبت به انتخاب هیئت رئیسه اتخاذ تصمیم گردید.

ثبت تغییرات شرکتها

3.در بخش بعدی باید اطلاعات مربوط به جلسه وارد شود مانند تاریخ جلسه، ساعت شروع و پایان، نوع صورتجلسه، نام متقاضی، تابعیت و اطلاعات کارت ملی متقاضی، نام امضا کننده و تابعیت آن، شماره ملی امضا کننده و ثبت برند تجاری کد پستی شخصیت حقوقی وارد شده و وارد مرحله بعد شوید. در صورتی که شرکت سرمایه ای بیش از اندازه دارد، می توان سرمایه را کاهش داد و به شرکاء برگرداند. دقت کنید که مجمع فوق العاده باید این تصمیم را تایید کند.

شرکت های عمرانی ، شهرداری که معمولا در مزایدات و مناقصات شرکت می کنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب می کنند. اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال خورشیدی و بازرسین 1 سال مالیاتی می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند (یعنی در کل حداقل three عضو و 2 بازرس برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز می باشد). در میان انواع تصمیم گیری های موجود برای ثبت تغییرات شرکت ها، مجمع عمومی عادی نسبت به مجامع عمومی دیگر از اهمیت بالاتری برخوردار است.

مراحل ثبت تغییرات شرکت

انتخاب هیئت مدیره که یکی از مهمترین وظایف مجمع عمومی عادی به شمار می رود. رسید پذیرش را باید به همراه سایر مدارک، در پاکت‌های پستی مخصوص تغییرات قرارداده و از طریق باجه‌های پستی مجاز، ثبت شرکت در تهران برای اداره ثبت شرکت‌ها پست نمایید. در این گام، نوع تصمیم، طبق نوع صورت جلسه‌ای که در گام قبلی انتخاب کرده‌اید تغییر می‌کند و تصمیمات جلسه با توجه به نوع صورتجلسه قابل تغییر است.

  • اینکه شرکت خود را در مناطق آزاد ثبت کنید یا در سرزمین اصلی تا حدود بسیار زیادی در هزینه های ثبت شرکت موثر خواهد بود.
  • _ ثبت آگهی بعد از تعیین نام و اخذ موافقت مسؤل مربوطه.
  • مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء در محل قانونی شرکت تشکیل و نسبت تأسیس شعبه بشرح ذیل اتخاذ تصمیم شد.
  • همچنین این موسسه ارزانترین ثبت برند را برای تمامی افراد و شرکت ها در نظر گرفته است.
  • در واقع برای ایجاد تغییرات در شرکت باید تمامی اعضا با تغییرات موافقت داشته باشند.

تشکیل می شوند و در صورت تشخیص موسسان آن به صورت انتفاعی یا غیر انتفاعی در می آیند . فقط مؤسسات اعتباری و بانک‌ها می‌توانند معاملات انجام دهند و اعضای دیگر حق این کار را نخواهند داشت. مدیر‌عامل و مدیران نمی‌توانند معاملات را انجام دهند زیرا اگر دچار خسارت شوند باید خودشان این خسارت را پرداخت نمایند.

به موجب ماده ی 200 قانون تجارت ثبت تغییرات ذیل در شرکت ها الزامی است:

نحوه تنظیم صورت‌جلسه تغییرات شرکت بسته به اینکه از چه طریقی انجام بگیرد، شکل‌های مختلفی به خود می‌گیرد. شیوه ثبت تغییرات شرکت از طریق هیئت‌مدیره عمدتاً ناظر بر مسائل مدیریتی و نحوه معاملات سهام است. اما ثبت تغییرات شرکت از طریق تشکیل مجمع عمومی عادی معمولاً دربرگیرنده تغییر در محتوای اساس‌نامه شرکت است. همچنین گزارش سود و زیان سالیانه و ترازنامه نیز در همین نشست ارائه می‌شود. ثبت تغییرات شرکت از طریق تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده در شرایطی انجام می‌گیرد که بیش از نیمی از دارندگان سهام و اشخاصی که دارای حق رای هستند در جلسه حاضر باشند.

صفر تا صد تغییرات شرکت

نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود. و کلیه تغییراتی که در اساسنامه شرکت در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده قرار گرفته است. در صورتیکه قصد ثبت تغییرات شرکت را دارید، های ثبت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طبق ماده eighty four لایحه اصلاحی قانون تجارت، حداقل بیشتر از نصف سهامدارانی که حق رای دارند حضورشون الزامی­ست. اگه در اولین دعوت ، حد نصاب برای تشکیل مجمع رعایت نشد، برای بار دوم از سهامداران دعوت می شوند. پس از تایید نام و افتتاح حساب جاری به نام شرکت سهامی خاص.

در صورتی که هر تغییری در شرکت شما رخ دهد، باید صورتجلسه مربوط به آن را تکمیل و سپس در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها در بخش صورتجلسه، تغییرات اطلاعات لازم را تکمیل نموده و فرم صورتجلسه را ارسال کنید. به این ترتیب تغییرات ایجاد شده در شرکت به اطلاع اداره ثبت شرکت‌ها می‌رسد. فرایند تغییرات ثبت شرکتها در واقع تصمیماتی است که طی یک جلسه توسط هیئت مدیره تنظیم می شود و یکی از موارد الزامی برای اشخاص حقوقی است.