ثبت شرکت آنلاین در سامانه اداره ثبت شرکت ها

اهمیت ثبت شرکت تجاری زمانی آشکارتر می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند. استفاده از تسهیلات بانکی و انواع وام‌های کارآفرینی و نیز شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی منوط به ثبت رسمی شرکت است. در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود. اعتبار ثبت تغییرات قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به آنها کنند. در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود. مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

5- اساسنامه شرکت نمی تواند حداقل مواعد مقرر در ماده ninety eight (از 10 روز کمتر) و حداکثر را (از forty روز بیشتر )پیش بینی نماید . 1- زمان تشکیل جلسه مجمع عمومی با قید ساعت و تاریخ دقیق در متن آگهی دعوت جهت انطباق با صورتجلسه مربوطه اعلام گردد . حتما دقت داشته باشید که بازرسین شرکت نباید هم فامیلی اعضاء هیئت مدیره باشند و هر ساله باید تمدید شوند. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از بیش تر خدمات این سامانه باید ابتدا در آن ثبت نام کنید. پس اگر هنوز در این سایت ثبت نام خود را انجام نداده اید، در ادامه نحوه ثبت نام در این سامانه را مطالعه کنید.

سایر موضوعات فعالیتی که در لیست زیر نیامده اند در اداره ثبت شرکت ها قابل ثبت می باشند. این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد . در گذشته امور مربوط به ثبت شرکت ها به صورت ابتدایی و دستی صورت می گرفته است . © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است.

آخرین مطالب سایت

بعد ارائه گواهی عدم سو پیشینه چرا از ثبت شرکت زنگ زدن گفتن مشکل قضایی داری آیا ممکنه؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنیدم. جهت مشاوره رایگان می توانید با مشاوران مجموعه تماس حاصل نمایید. مضوع فعالیت بسته به اساسنامه تعیین می شودو هر موضوعی که در نظر داشته باشید قابل انتخاب است. بنده موسسه کاریابی با مجوز از وازرت تعاون کار و رفاه اجتماعی دارم .یک شریک دارم و میخواهم شرکتی به ثبت برسانم و شریکم را بعنوان مدیر عامل معرفی کنم ثبت برند . قصد دارم به اتفاق دو تا از بستگان یک واحد گاوداری تاسیس کنیم آیا توصیه شما ثبت شرکت است و دیگر اینکه چه نوع شرکتی رو توصیه میکنید که البته بتوان از تسهیلات دولتی نیز استفاده نمود . در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده میگیرد، بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد.

من جواز کسب تولیدی پوشاک دارم میخوام یک اسم برای تولید انتخاب کنم و ثبت بشه. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم. در این قسمت به عناوین شرکت هایی که به صورت فوری می توان تاسیس کرد اشاره ثبت شرکت می کنیم. مجموعه ما چه خدماتی به شما می تواند ارائه کند؟ با افتخار هر خدماتی که در این زمینه بخواهید با بهترین کیفیت و بالاترین رضایت دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات غیر حضوری علاوه بر مالی، در زمان خود هم صرفه جویی خواهید کرد.

سامانه ثبت شركت ها

2- چنانچه در متن آگهی دعوت سهامی خاص محل تشکیل اقامتگاه و یا مرکز اصلی شرکت ذکر شده باشد می بایستی با متن صورتجلسه مطابق باشد . «صورتجلسات تغییرات»، «اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی»، «رهگیری درخواست»، «اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی»، «ثبت درخواست تاسیس»، «کد فراگیر اتباع خارجی» خدماتی هستند که در این بخش ارائه می شوند. تحویل مدارک هویتی اعضا،آگهی تاسیس،آخرین آگهی تغییرات شرکت توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی. تمامی موارد مربوط به ثبت صورتجلسه تغییرات از طریق سه نوع جلسه یا مجمع تعیین می شوند که در ادامه به تفکیک همه را توضیج می دهیم تا شما متوجه شوید که کدام تغییرات با چه مجمع و صورتجلسه ای باید ثبت شود.

در واقع منظور از شرکت­های سهامی خاص، شرکت­های تجاری است که سرمایه آنها به سهام تقسیم می­شود و تمام سرمایه شرکت توسط موسسین آن تامین می­شود. مسئولیت سهامداران در قبال شرکت مستقیماً وابسته به مبلغ اسمی سهام آنهاست. در هنگام ثبت شرکت سهامی خاص می بایست پس از تعیین سرمایه شرکت، میزان 35 درصد از آن را در حساب شرکت نزد یکی از بانک ها واریز نمایند. نکات ثبت شرکت سهامی خاص جهت ثبت شرکت سهامی خاص، حضور حداقل 3 عضو به عنوان هیئت مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس (یکی اصلی و دیگری ذخیره) الزامی است که همگی باید به سن قانونی رسیده باشند.

مراحل ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت ها

در مجامع عمومی عادی، حضور همه سهام داران و مدیران الزامی بوده و بنابراین از چنین مجامعی می توان برای تبادل نظر و تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم مربوط به امور داخلی شرکت، فرصت ها، اهداف و سیاست های کلی استفاده کرد. انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد. انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند . مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد . کارشناس ارشد دایره حقوقی که پس از بررسی کارشناسان اداره و ابراز نظر آن ها که به صورت سیستمی برای کارشناس ارشد ارجاع داده می شود نظر خود را اعلام و برای رئیس اداره ارسال می کند. در این مقاله به مطالبی درباره ی پیگیری ثبت شرکت پرداخته شده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید و در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پاسخ این سوال نیز با توجه به نوع شرکتی است که برای ثبت انتخاب نموده اید. همان طور که بارها گفتیم انتخاب نوع شرکت مهمترین و موثرترین تصمیم شما در روند موفقیتتان به شمار می رود. اصل مجوز فعاليت از مراجع ذيربط در مواردی که ثبت موضوع فعالیت آن نياز به مجوز داشته باشد. کارشناسان مجرب ما می توانند با توجه به شرایط شما به انتخاب کمک کنند تا بهترین شرکت را برای ثبت انتخاب نمایید.

  • ابتدا با مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شود و کلیه ی شرکا ی شرکت در آن حاضر شوند و سپس صورتجلسه ی انحلال توسط همه ی آنها امضا شود و مهر شرکت زیر صورتجلسه باشد.
  • شرکت های نوپا می توانند نمونه آزمایشگاهی را جهت ارزیابی ارائه دهند.
  • سلام وقتتان بخیر، بنده میخام یه شرکت تاسیس کنم که درکاروار دات لوازم خانگی باشه چه نوع شرکتی خوبه ممنونم.
  • همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند.

کپی مدارک هویتی نام برده شده در بالا برای شریک یا شرکایی که قصد خارج شدن از شرکت را دارند. در این بخش هر آنچه که باید در رابطه با تعیین نام شرکت ها ، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های آن بدانید ، عنوان شده است . دسته بعدی افرادی است که نوآوری ندارند و صرفا هدفشان واردات و صادرات کالاها می باشد و جنبه تجاری دارد. برند شرکت در واقع اسم، نشان یا عبارتیست که در کالاها یا خدمات یک شرکت تحت آن نام به مصرف کنندگان عرضه می گردد. ✔ حالا که شرکت خود را راه اندازی کردید چگونه می توانید مشتری جذب کنید و در فضای اینترنت به راحتی بازاریابی کنید با کمترین هزینه.

ممکن است از لحاظ خدمات تفاوتی وجود داشته باشد که برای شما به عنوان یک فرد غیر متخصص قابل شناسایی نباشد. به همین دلیل می توانید قبل از اقدام از چند موسسه قدیمی استعلام بگیرید تا با خیال راحت بهترین موسسه را انتخاب کنید. هنگامی که از خدمات غیر حضوری استفاده می کنید، در وقت خود به طرز چشم گیری صرفه جویی خواهید کرد.