ثبت شرکت در اروپا 2021

یکی از مسائل بسیار مهمی که در ثبت شرکت اروپا و یا سرمایه گذاری در اروپا باید در نظر داشته باشید استاندارد های سرمایه گذاری در کشور مقصد است. شاید برای عده ای که اطلاعات کمی دارند، ارزانترین کشور اروپایی برای ثبت شرکت مهمترین فاکتور باشد، اما از لحاظ علمی استانداردهای سرمایه گذاری کلیدی ترین فاکتور ها هستند. برای پاسخ به این سوال که ثبت شرکت در کدام کشور بهتر است؟ باید ثبت برند تجاری ابتدا این استاندارد مورد بررسی قرار گیرد. این استاندارد نشان می دهد که به چه میزان مصادره ( سلب مالکیت ) اموال در کشورهای اروپایی انجام می پذیرد. اما در کشورهایی که از آنها یاد شد، مانند سوئیس، اتریش، پرتغال، یونان این نرخ در کمترین حد ممکن می باشد. در نمودار زیر می بینید که نرخ مصادره اموال در کشور های مختلف قاره اروپا از مقدار عدد 1 تا 7 به چه میزان می باشد.

برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کشورهای اروپایی شما باید تمکن مالی خود را نیز به سفارت کشور مقصد ثابت کنید تا بتوانید مراحل دریافت ویزای خود را طی کنید. شنگن پیمانی است که میان چندین کشور اروپایی برقرار شده است، بر طبق این پیمان شهروندان کشورهای عضو شنگن می‌توانند به صورت آزادانه و بدون ویزا در حوزه شنگن سفر کنند و بدون محدودیت کار، تحصیل و زندگی کنند. به طور مثال با داشتن شهروندی یونان می‌توانید در آلمان زندگی و کار کنید. علاوه بر این اگر اقامتکشورهای عضو شنگنرا داشته باشید، تغییرات شرکت اعتبار پاسپورت شما برای اخذ ویزای انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین چنانچه شما بتوانید به وسیله تحصیل، سرمایه گذاری یا کار اقامت یکی از کشورهای اروپایی عضو شنگن را به دست آورید، قادر خواهید بود به راحتی به چندین کشور اروپایی دیگر نیز سفر کنید و از امکانات موجود در آن‌ها استفاده نمایید. پس از به وجود آمدن بحران مالی سال 2008 ، کشورهای اروپایی به فکر این موضوع افتادند که از طریق جذب مهاجران ثروتمند پایه های اقتصادی خود را تقویت کنند.

  • بر خلاف اکثر کشورهای دیگر، برای ثبت شرکت در کشور اسلواکی سوابق شغلی و تحصیلی، مدرک زبان و سرمایه اولیه به عنوان پیش شرط تعیین نشده اند.
  • کلیه محتوا و مطالب درج شده در این وب سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.
  • از دیگر عوامل تاثیرگذار روی این موضوع نیز می‌توان به مواردی مانند نام برند و زمینه کاری، محل تاسیس شرکت و … اشاره کرد.
  • مثلا یک زن و شوهر برای اخذ این اقامت باید نشان دهند که یورو پول در بانک دارند و ماهانه 2400 یورو از مجموع سود بانکی و سهام و حقوق بازنشستگی و اجاره ملک درامد دارند.

و پس از three سال اگر به زبان، تاریخ، تمدن و قوانین اجتماعی آن کشور آشنایی نسبی داشتید، می توانید برای اخذ پاسپورت اقدام نمایید. اگر کسب و کار غیر حضوری در قبرس دارید، برای ثبت آدرس قانونی، دفتر کار مجازی گزینه خوبی است. به صورت کلی ثبت شرکت در آذربایجان مستلزم داشتن یک شخصیت حقوقی یا تأسیس یک نهاد قانونی و داشتن سرمایه گذار است. در صورت تمایل برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سروش فردا اینجا کلیک کنیدو فرم ارزیابی را پر کنید. اسلواکی بر اساس آخرین رده بندی کشورهای غنی (منتشر شده توسط صندوق بین المللی پول)، بر اساس قدرت خرید و سرانه تولید ناخالص ملی، سی و نهمین کشور غنی دنیا در سال 2017 معرفی شده است. اگر قصد دارید با شرکت اسلواک خود در کشور دیگری کار کنید (مثلاً بجای اسلواکی در ایتالیا یا اسپانیا رستوران بزنید) می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

صورتحساب‌ها یا رسیدهایی که صادر می‌کنند، باید بنام شرکت مادر باشد. این شعبه‌ها فقط از لحاظ مکانی با شرکت مادر تفاوت داشته ولی از لحاظ فعالیت تجاری با شرکت مادر یک واحد تجاری را تشکیل می‌دهد. درآمد شرکت های مقیم اتریش بویژه شرکت های سهامی خاص و شرکت ها با مسئولیت محدود مشمول قوانین مالیاتی شرکت ها می شود. بر طبق این قوانین سود شرکت ها با نرخ مالیاتی ۲۵درصد بطور یکسان مشمول پرداخت مالیات هستند.

به طور مثال برخی کشورها شرایط بهتری برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت دارند اما از لحاظ اقتصادی جز کشورهای سطح پایین اروپا محسوب می شوند. در مقابل اگر هدف شما صرفا دریافت اقامت نیست و صاحب کسب و کار بوده و به فکر توسعه کسب و کار خود هستید، مسلما کشورهای با اقتصاد قدرتمند نظیر آلمان گزینه بهتری برای شما خواهند بود. افتتاح و ثبت یک شرکت اروپایی، می‌تواند سودآورترین تصمیم شغلی شما باشد، اما باید به درستی انجام‌شود. اگر بیزینس یا کسب‌و‌کاری دارید و می‌خواهید آن را به یک کشور اروپایی دیگر گسترش‌دهید، می‌توانید شرکت خود را در اروپا راه‌اندازی کنید.

اما برای راه اندازی بیزینس موفق در اروپا، شما نیازمند کسب اطلاعات به روز و مشاوره های جامعی در اینباره هستید. کارشناسان و وکلای متخصص ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ضمن ارائه اطلاعات به روز در قالب این مقاله آمادگی دارند تا هموطنان عزیز را در این مسیر منتهی به آینده روشن برای خود و خانواده همراهشان یاری نمایند. برخی افراد تمایل دارند بدون زندگی مستمر در کشورهای اروپایی اقامت آن‌ها را به دست آورند.

اخذ اقامت تمکن مالی اتریش

سلام نیلوفر عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز حداقل سرمایه‌ی مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در این کشور یورو است. امکان اجاره شرکت پس از دریافت اقامت این کشور وجود دارد و فرد اجاره گیرنده باید مورد تایید وزارت دادگستری این کشور باشد. با گسترش مداوم اتحادیه اروپا (که اکنون بیش از ۲۸ عضو است)، برای شهروندان کشورهای خارج از اروپا به طور فزاینده‌ای دریافت مجوز اقامت برای ثبت شرکت اروپایی دشوار می‌شود. این امر تا حدی به این واقعیت مربوط می‌شود که اتحادیه اروپا ایجاب می‌کند که با همه شهروندان کشورهای عضو، مانند شهروندان عادی رفتار شود.

ثبت شرکت در اروپا

GMBH یک شرکت آلمانی با مسئولیت محدود و همچنین یک نوع بسیار معمول شرکت حقوقی در آلمان, اتریش,سوئیس و دیگر کشورهای آلمانی زبان ، اروپای مرکزی می باشد. این نوع شرکت آلمانی دارای ساختار ساده و طراحی شده برای شرکت های خصوصی است و بهترین گزینه در بین انواع شرکت ها برای اتباع خارجی می باشد. در صورتی که قصد حضور در خاک فرانسه را بیش از ۳۰ روز دارید، باید برای اخذ اقامت اقدام کنید. برای انجام فعالیت تجاری و صنعتی به صورت قانونی و به عنوان کارآفرین نیز حتما باید برای اقامت این کشور از طریق ثبت شرکت اقدام کنید که در اینصورت کارت اقامتی با کلمه “تجاری” برای شما صادر می شود و امکان فعالیت شما در فراهم می کند. ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای خارجی، اعضای باتجربه و همچنین استفاده از کلیه امکانات علمی، در امور مربوط به مهاجرت و دریافت پاسپورت و اخذ اقامت فعالیت می‌نماید.

آیا امکان این وجود دارد که چند نفر به عنوان مدیران یک شرکت، اقامت اسلواکی را دریافت نمایند؟

همچنین؛ خرید ملک، افتتاح حساب بانکی، تحصیل در دانشگاه های کشورهای شنگن توسط شهروندان اروپایی بلامانع است. لازم به ذکر است که بسته به کشور مقصد، پروسه تایید ثبت شرکت طولانی تر یا سریع تر خواهد بود. به منظور اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، لازم است که در ابتدا مقاصد مختلفی را به لحاظ قوانین مهاجرتی و سرمایه گذاری بررسی نمایید.

هزینه ثبت شرکت در آلمان

اگر فرد دارای ایده ای جدید یا سودآور باشد بسیاری از کشورها با استفاده از بسته های تشویقی که دارند مقصد خوبی برای فرد می‌باشند. البته در این میان ایجاد شرکتی که به عنوان زیر مجموعه شرکتی بزرگتر باشد هم هزینه های ثبت را بسیار پایین می آورد و هم هزینه مالیات را به حد قابل قبولی کاهش می‌دهد. تیم حرفه ای ما در اروپا می تواند یک شرکت با مسئولیت محدود در مجارستان، استونی، آلمان ، لهستان، جمهوری چک، صربستان و ترکیه برای مشتریان خود ثبت کند و کلیه خدمات مورد نیاز مربوط به ثبت شرکت را ارائه دهد. امکان ثبت شرکت در بیشتر کشورهای اروپایی وجود دارد، اما اینکه کدام کشور بهترین کشور برای این منظور به شمار می رود، مستلزم بررسی های دقیق تر است. این شاخص مقداری بین 1 تا 7 را به خود اختصاص می دهد و عدد کمتر نشان دهنده ریسک پایین تر و شرایط مطلوب تر می باشد. همانطور که در نمودار زیر می بینیم بیشترین ریسک مربوط به کشورهای بلاروس، روسیه و ترکیه است.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند. بعد از ۳ سال اقامت در آلمان و در صورت ارائه فعالیت تجاری مثبت ، فرد متقاضی و خانواده ایشان حق تقاضای دائم پیدا خواهند نمود. بعد از گذشت یکسال و ارائه گزارش کاری شرکت متناسب با طرح تجاری اولیه ، اقامت تمدید خواهد شد. در پروسه ثبت شرکت فرانسه؛ استخدام حداقل یک نیروی فرانسوی الزامی است. میزان دستمزد و حقوق نیروی کار نیز باید منطبق با قوانین و نرخ دستمزد وزارت کار فرانسه باشد. شما باید قوانین حسابداری شرکت های سهامی خاص در کشور اتحادیه اروپا را که شرکت شما در آن ثبت شده است رعایت کنید.