ثبت شرکت در دبی در سال 2022

سپس با اخذ ویزای توریستی برای انجام مراحل اداری به امارات سفر کنید. ثبت برند یکی از گزینه های جذابی است که ممکن است بارها به فکر آن افتاده باشید. شرایط اقتصادی مطلوب و رو به رشدی که امارات دارد، زمینه را برای رشد شرکت هایی که در آن مستقر هستند نیز فراهم می کند. از طرفی برخی افراد ترجیح می دهند برای ارتباط بهتری با جهان، از گزینه هایی مانند اقامت سایر کشورها نیز بهره ببرند.

  • حداقل به یک سهامدار نیاز است، سهامدار میتواند با مدیر یکی باشد.
  • با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای پارسی کانادا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید.
  • فقط توجه داشته باشید که مانند مجوز صنعتی در این روش هم کفیل جزو مالکین شرکت شما محسوب می شود و درصد مالکیت او مانند مجوز صنعتی fifty two درصد است.
  • ما در اینجا همه چیز در مورد ثبت شرکت در امارات را بررسی کرده‌ایم.

ما در بانکهای زیر این کار را برای شما انجام میدهیم، برای افتتاح حساب در بانک های دیگر باید توافق شود. حساب های بانکی و سپرده ها میتوانند در کشوری غیر از امارات باشند. کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد. این کشور به عنوان مقصد اصلی چندملیتی برای تا سیس پایگاه منطقه‌ای خود و ارائه خدمات به بازارهای پر رشد در خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی شناخته‌شده است. همچنین مکان مناسبی برای راه‌اندازی مشاغل جدید در بخش‌های مختلف است.

مرحله ۳ تمام مدارک الحاقی را ثبت و نهایی کنید:

همان طور که گفته شد، سرمایه گذاران زیادی از اقصی نقاط دنیا برای فعالیت های اقتصادی به این کشور کوچک و در عین حال پیشرفته هجوم آورده اند. اگر شما هم قصد دارید بهتر به این موضوع احاطه داشته باشید، باید شرایط و ضوابط این موضوع را بدانید. مجوز تجاری – برای شرکت های فعال در انواع فعالیت های تجاری صادر می شود. انجام مشاوره های تخصصی و فنی به متقاضی شرکت و شریک تجاری درباره کسب و کار.

این‌یک اقامت دائم برای سرمایه‌گذاران و برای کارگران استثنایی درزمینهٔ های بهداشت، مهندسی، علوم و هنر است. مهم است که قبل از تصمیم‌گیری درباره ثبت شرکت در دبی، درک کاملی از گزینه‌های خود داشته باشید. رشد کلی شرکت شما در امارات می‌تواند با انتخاب نادرست مانع شود، بنابراین لطفاً هنگام تصمیم‌گیری ثبت شرکت در مورد بهترین ساختار برای نیازهای خود نکات زیر را در نظر بگیرید. برای ثبت شرکت در دبی و امارات، ابتدا قبل از سفر به این کشور، می توانید به صورت تلفنی با ما مشورت کنید، برای هر فعالیتی شما نمی توانید در امارات شرکت ثبت کنید، یا چند کار مختلف غیر مرتبط را با یک شرکت نمی توانید انجام دهید.

ثبت شرکت در امارات

پس از فراهم نمودن اسناد و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی، میزان سرمایه شرکت و اعضای آن باید تعیین گردند. البته برای ثبت شرکت دریایی در دبی به حداقل یک شریک محلی هم نیاز خواهید داشت. اگر مراحل ثبت شرکت در امارات متحده عربی توسط وکیل انجام می شود، وکالت نامه معتبر باید ارائه شود.

اگر پکیج ویزای مجوز تجارت را انتخاب کرده باشید، ما برای کارت مهاجرت شما از طریق اداره مهاجرت اقدام خواهیم کرد. نوع مجوزهای موردنیاز بسته به نوع فعالیت تجاری شما متفاوت خواهد بود. شرکت در صورت ثبت در دبی باید حداقل 2 سهام‌دار داشته باشد و در صورت استقرار در منطقه آزاد دبی حداقل 1 سهام‌دار داشته باشد. به عنوان مثال دهکده دانش دبی با هدف جلب شرکت‌های بخش‌ آموزشی و دانشگاهی‌ فعالیت می‌کند. مناطق آزاد دیگری نیز وجود دارد که تقریبا همه فعالیت‌ها در آن‌ها مجاز است.

مزایای ثبت شرکت در دبی از نظر اقتصادی

طرفین می توانند برای شرکت های اماراتی در هر کجای دنیا جلساتی برگزار کنند. زمان مورد نیاز برای ادغام شرکت های امارات متحده عربی می توانند انتظار داشته باشند که کل فرآیند بین eight تا 20 روز طول بکشد. زمان تکمیل به تایید نام شرکت و همچنین میزان دقیق تکمیل مدارک ثبت نام توسط متقاضی بستگی دارد. جدای از آن، بر اساس الزامات، تأییدیه های اضافی و تأیید مدارک مورد نیاز از سفارت امارات متحده عربی و مقامات مربوطه وجود دارد که هزینه ای نیز دارند. در صورت مشارکت کارگزار خدمات یا مشاور بازرگانی، برای اجرای خدمات وابسته به تشکیل شرکت، هزینه خدماتی نیز برای مشاوران در نظر گرفته می شود.

منطقه آزاد فرودگاه دبی نزدیک به 1600 شرکت را در خود جای داده است که بیشتر در بخش‌های مختلف از جمله آی تی، الکترونیک، داروسازی، مهندسی و هوافضا فعالیت می‌کنند. دولت امارات به شدت از کسب و کارها استقبال می‌کند و شرایط سیاسی و اقتصادی مناسبی برای پیشرفت استارتاپ‌ها ثبت تغییرات فراهم می‌کند. دولت امارات چشم‌انداز بلندمدتی به این قضایا دارد و درصدد تثبیت خود در منطقه است. صاحبان شرکت در امارات زیر نظر قانون تجاری این کشور به شدت حمایت می‌شوند. انجام مشاوره­های تخصصی و فنی به متقاضی شرکت و شریک تجاری درباره کسب و کار.

در مورد بخش خدمات، 100% مالکیت خارجی خارجی در کلیه فعالیت های تجاری وجود دارد. یک لیست فعالیت تجاری مثبت از حدود 122 فعالیت تجاری وجود دارد که می تواند 100٪ در اختیار مهاجران باشد. بسته به فعالیت تجاری انتخاب شده، حداقل سرمایه مورد نیاز برای واجد شرایط بودن برای 100٪ مالکیت خارجی در امارات وجود دارد. با توجه به تصمیم اخیر کابینه در سال 2021، تغییر قابل توجهی در روند ثبت شرکت در سرزمین اصلی ایجاد شده است. شرکت‌های سرزمین اصلی اکنون می‌توانند 100 percent در دسته‌های تجاری منتخب از تجاری، صنعتی، تجاری و غیره متعلق به خارج از کشور باشند.

چه زمانی عدم فعالیت شرکت را به مالیات اعلام کنیم ؟

در این مرحله کلیه هزینه ها پرداخت شده و بعد از یک هفته مجوز ارائه می گردد. بدون بیزنس پلن نمی توانید برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دبی اقدام نمائید. اداره توسعه اقتصاد، به یک هیئت دولتی گفته می شود که مسئولیت صدور پروانه های تجاری را به عهده دارد. به عبارتی می توان گفت که این اداره ثبت شرکت در امارات را به عهده دارد که به طور مستقل تحت نظر قانون فدرال عمل می کند و در صورت ثبت شرکت در اداره توسعه اقتصاد لازم است که fifty one درصد سهام شرکت متعلق به یک شخص اماراتی باشد. برای ثبت شرکت در امارات (در مناطق آزاد) محدودیت سرمایه وجود ندارد، سرمایه می‌تواند از ۱ دلار تا بی‌‌نهایت باشد. دبی به دلیل برخورداری از بالاترین استانداردهای زندگی و رشد سریع و چشم‌گیر اقتصادی موقعیت خوبی برای ثبت شرکا‌های بزرگ در این منطقه پیدا کرده است.