ثبت شرکت در دبی در سال 2022

از موارد مهم ثبت شرکت در امارات و دیگر شهرها در امارات، انتخاب ساختار تجارت است. ثبت شرکت در امارات شامل گام های اساسی خاصی می شود که یک تاجر باید قبل از شروع کسب و کار خود درامارات انجام دهد. نظارت مداوم بر مدارک ملزومه سرمایه گذاری، املاک و ثبت شرکت. موقعیت جغرافیایی کشور امارت در شرق جزیره عربستان و جنوب غربی آسیا قرار دارد. که از شمال و شمال غربی با خلیج فارس، از شرق با عمان و از جنوب و جنوب غربی با قطر و عربستان همسایه است. به دلیل وسعتی که این کشور دارد از نظر پهناوری در رده a hundred and fifteen دنیا قرار گرفته و این کشور بیش از eight میلیون نفر جمعیت دارد.

  • ایالات متحده عربی نزدیکترین کشور همسایه به جمهوری اسلامی ایران است که یک ازبالاترین رونق های بازار درسراسر جهان را دارا است که درچند سال اخیر رشد بی سابقه ای درزمینه تجارت بین الملل داشته است.
  • انجام مشاوره­های تخصصی و فنی به متقاضی شرکت و شریک تجاری درباره کسب و کار.
  • البته قبل از اقدام برای این کار باید ابتدا در مورد مراحل و شرایط لازم ثبت شرکت اطلاعات بالایی داشته باشید.
  • تنظیم تفاهم نامه همکاری با حامی وارائه آن به اداره توسعه اقتصادی.
  • مهاجرت، خرید ملک، ثبت شرکت، مسافرت و تحصیل در خارج از کشور موضوعاتی هستند که این روزها به شنیدنشان عادت کرده ایم، اما متاسفانه کمتر مجموعه ای تخصص لازم و کافی، جهت ارائه خدمات شایان در این زمینه را دارد.

شرکت های با مسئولیت محدود می توانند در سرزمین اصلی امارات برای انواع فعالیت های تجاری تشکیل شوند. فعالیت های تجاری، خدماتی و صنعتی را می توان از طریق تشکیل یک شرکت LLC انجام داد. برای تشکیل شرکت LLC، طبق اصلاحیه اخیر در قانون شرکت ها، مالکیت 100٪ خارج از کشور در لیست منتخب فعالیت های تجاری وجود دارد. برای راه اندازی یک شرکت LLC در سرزمین اصلی امارات، هیچ نیازی به حامی ملی محلی امارات متحده عربی یا حامی شرکتی (شرکتی با سهامدار ملی امارات متحده عربی) وجود ندارد.

شرکت های Llc یا  Restricted Liability Company در دبی

پس نیاز است که با یک وکیل متخصص و باسابقه در این ‌خصوص مشورت کرده و از او کمک بگیرید. شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران ایرانیان از تمامی خدمات مهاجرتی این موسسه استفاده کنید. • شرکت می‌تواند به‌طور قانونی فعالیت تائید شده در مجوز خود را در هر نقطه از امارات متحده عربی، از جمله مناطق آزاد، انجام دهد. هر دو شعبه و RO باید تحت مجوز ثبت تجاری و مجوز به نام شرکت خارجی فعالیت کنند و هر دو باید یک نماینده خدمات ملی را تعیین کنند که آن باید یک شهروند امارات متحده عربی باشد.

ثبت شرکت در امارات

جالب است بدانید تمام این افراد پس از اخذ اقامت و شروع کار در امارات برای اعضای درجه ۱ خانواده خود می توانند ویزا بگیرند. قطعاً برایتان مهم است که چه هزینه هایی را برای ثبت شرکت در امارات باید پرداخت کنید. سپس برای محل کار خود باید به دنبال یک مکان مناسب و مطابق با نظرتان باشید تا آن را خریداری یا اجاره کنید.

یکی از راه‌های دریافت اقامت امارات برای شما و خانواده‌تان، ثبت شرکت در دبی است. همچنین ثبت شرکت در دبی به فعالیت تجاری، صلاحیت برای راه اندازی مشاغل و مصوبات و گواهینامه‌ها نیاز دارد. بنابراین خدمات راه اندازی مشاغل در دبی هزینه‌های استاندارد را حدس می‌زنند. دولت دبی هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت را تغییر می‌دهد و تمامی هزینه‌ها همیشه ثابت نخواهند بود. برای همین خدمات راه‌اندازی شغل‌های مختلف به افراد متقاضی این اجازه را خواهند داد که اطلاعات لازم را کسب کنند.

شرکت مسئولیت محدود

شاید برای تمام کسانی که می‌خواهند به دبی مهاجرت کرده و در آنجا شرکت‌شان را ثبت کنند، فکر کردن به هزینه ثبت شرکت در دبی یک مشکل و مانع بزرگ باشد. بنابراین داشتن آگاهی درباره اینکه چه میزان هزینه‌ای لازم است می‌تواند کار هر کسی را راحت‌تر کند. و با داشتن پیش زمینه‌ای درست و مناسب اقدامات مربوطه را انجام دهند.

در طول تابستان بادهای گرمی در این شهر می‌وزند و بیشتر روزهای زمستان آب‌وهوای آن معتدل است. همچنین در تمام طول سال رطوبت بالایی دارد و آسمان آن آفتابی است. دبی شهری است که با مرزهای آبی و زمینی محصور است و بیشترین درصد نیروی کار آن در بخش خدمات مشغول هستند. تعداد گردشگران خارجی به دلیل ثبت شرکت تنوع جاذبه‌های گردشگری و تعدد مکان‌های تفریحی بسیار چشمگیر است. ثبت شرکت در دبی با موضوع گردشگری بسیار متداول است و اشخاص زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند صنعت هواپیمایی پیشرفته و سرمایه‌گذاری در زمینه مهمان‌نوازی عمومی موجب رونق بیشتر این صنعت در سال‌های اخیر شده است.

سرمایه‌گذاران خارجی که می‌خواهند از راه‌اندازی مشاغل در امارات و به‌ویژه در دبی بهره‌مند شوند، باید بدانند که طیف گسترده‌ای از مناطق آزاد در این کشور وجود دارد که در آنجا شرایط ویژه‌ای برای انجام مشاغل فراهم می‌شود. یکی از محبوب‌ترین مناطق آزاد در این کشور راس الخیمه است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از ۰٪ مالیات شرکت‌ها و بازپرداخت رایگان سود بهره‌مند شوند. قانونی که ثبت‌نام شرکت‌های ساحلی در دبی را فراهم می‌کند، قانون شرکت است.

سلام بهار عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز هزینه های ثبت برند تجاری بین 30 تا 60 هزار درهم است و ثبت شرکت در این کشور حدود پنج روز کاری زمان می‌برد. هزینه‌ای که برای ترجمه باید پرداخت شود جدا از هزینه قرارداد است. هم‌چنین وزارت اقتصاد در دبی به عنوان دپارتمان توسعه اقتصادی معروف است.

رتبه‌بندی بانک جهانی برای سهولت تجارت امارات متحده عربی را در سطح جهانی برای شروع یک تجارت در رتبه 25 هم قرار داده است. برای راه‌اندازی مشاغل دریایی در دبی حداقل 3434 دلاری (9350 دلار) ، یادداشت رتبه‌بندی هزینه دارد و مستلزم پرداخت هزینه‌های بیماری است. این موارد شامل دلار برای مجوز ثبت تغییرات تجارت عمومی، به‌علاوه هزینه‌های 10،000 Dh به شهرداری دبی، 3000 Dh به وزارت اقتصاد و Dh1،200 Dh به اتاق بازرگانی دبی است. اکثر شرکت‌های ثبت شده در امارات متحده عربی از مالیات معاف هستند. بسته به حجم و ماهیت تجارت، برخی از شرکت‌ها باید مالیات بر ارزش افزوده یا هزینه گمرک پرداخت کنند.