ثبت شرکت در دبی مزایا، معایب، هزینه سیر تا پیاز!

کپی مدارک شناسایی تمامی اعضا (گذرنامه معتبر یا شناسنامه)، اساسنامه شرکت، فرم درخواست تاسیس کمپانی و گواهی بانکی سپرده سرمایه اولیه مهم‌ترین مدارک ثبت برند هستند. سعید عزیز سلام، زمینه فعالیت در ثبت شرکت باید مشخص باشه ، جهت بررسی فرم ارزیابی و هماهنگی تایم مشاوره رایگان میتوانید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل کنید، کارشناسان پس از بررسی فرم ارزیابی با شما تماس میگیرند. معمولا این مراحل در 1 ماه انجام می‌شود و می‌توانید شرکت خود را در امارات متحده عربی ثبت و به فعالیت مشغول شوید. در ادامه نگاهی به انواع شرکت‌ها در امارات برای ثبت می‌اندازیم.

بخش‌های مهم علاوه بر تمرکز جدی بر فناوری‌های سبز شامل تولید، لجستیک، خدمات مالی، فناوری اطلاعات، خرده‌فروشی، مسافرت، گردشگری، مراقبت‌های بهداشتی و آموزش است. با اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت می‌توانید برای خانواده خود نیز اقامت بگیرید و خانواده خود را نیز همراه ثبت تغییرات خود ببرید. کشور امارات پاسپورت شهروندی نمی دهد و اتباع خارجی فقط قادر به اخذ اقامت قابل تمدید می باشند. در این مدل از ثبت شرکت مکان شرکت اصلی در خارج از سرزمین امارات است و فرد با ارائه مستندات نظیر سود ده بودن و… اقدام به ثبت نمایندگی در این کشور می نماید.

ثبت شرکت در دبی

تبدیل ویزای توریسیتی به ویزای سرمایه گذاری و طی مراحلی جزئی که در نهایت می توانید اقامت three ساله و قابل تمدید دریافت نمایید. سلام محسن عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، بله دوست عزیز این امکان وجود دارد. به طورکلی کفیل یک فرد بومی، شریک و نماینده شرکت شما در زمانی‌ست که در امارات حضور ندارید.

مجوزثبت شرکت

می توانید از اینجا شروع کنید و ما مراحل را برای شما توضیح می دهیم. قبل از تصمیمی با ما تماس بگیرید تا بتوانیم در انتخاب بهترین مسیر به شما کمک کنیم. در صورت Approval به شما خبر می دهیم که بلیط بگیرید و به امارات تشریف بیاورید. شرکت های FZE به شرکت هایی اطلاق می شود که فقط یک نفر سهام دار دارند.

  • شرکت ایرسا ثبت تخصص بالایی در زمینه تغییرات ثبت شرکت ها و انجام کار های حقوقی دارد.
  • اما برای افرادی که قصد دارند به شیوه کاملا غیر حضوری تمامی مراحل را طی کنند بهتر است این کارها را به دست وکیل مورد اعتماد خود بسپارند.
  • کوتاه یا طولانی بودن این بازه منوط به مدت زمانی است که برای تایید مدارک ارائه‌شده طی خواهد شد.
  • این دفاتر مجاز به فعالیت تجاری یا کسب سود در امارت نیستند.
  • در دو دهه گذشته اقتصاد این کشور رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

شهری امن و پیشرفته و مدرن که توانسته است آرامش و آسودگی را برای شهروندانش به ارمغان بیاورد. ایرانیان بسیاری این شهر را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند. بسته به فعالیت تجاری انتخاب شده، حداقل سرمایه مورد نیاز برای واجد شرایط بودن برای 100٪ مالکیت خارجی متفاوت است. در مورد بخش خدمات، 100 percent مالکیت خارجی در کلیه فعالیت‌های تجاری وجود دارد.

به عنوان مثال دهکده دانش دبی با هدف جلب شرکت‌های بخش‌ آموزشی و دانشگاهی‌ فعالیت می‌کند. مناطق آزاد دیگری نیز وجود دارد که تقریبا همه فعالیت‌ها در آن‌ها مجاز است. مثلا مرکز چند منظوره مبادله کالای دبی یا DMCC طیف گسترده‌ای از خدمات را در اختیار تمامی صنایع قرار می‌دهد. این اداره یک هیات دولتی به حساب می آید که مسئول صادر کردن پروانه های تجاری است و در واقع این اداره ثبت شرکت در امارات را به عهده دارد. با ثبت شرکت در تهران می توانید از انواع وام ها و تسهیلات بانکی با سود کم و بلند مدت بهره مند شوید.

در امارات فقط شهروندان کشور و شهروندان شورای همکاری خلیج فارس می‌توانند شرکت شخصی تجاری یا صنعتی داشته باشند. شورای همکاری خلیج فارس در حال حاضر از شش کشور عربستان، بحرین، امارات، قطر، عمان و کویت تشکیل شده است. مناطق آزاد در امارات کار را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ساده‌تر می‌کند. قانون جدید در مورد سرمایه‌گذاری‌های مستقیم خارجی، مالکیت کامل خارجی در شرکت‌های ساحلی در صنایع خاص در دبی را فراهم می‌کند. شرایط لازم برای شروع یک تجارت در دبی با سایر کشورها یکسان است. با ثبت شرکت در دبی میتوانید وام های بلند مدت با بهره پایین دریافت کنید.

قبل از تصمیم‌گیری در مورد نوع شرکت، آنها باید نوع پروانه کسب را انتخاب کنند، زیرا اداره توسعه اقتصادی دبی برای ثبت شرکت سه نوع پروانه کسب را تنظیم می‌کند. در صورت تصمیم‌گیری یک کارآفرین خارجی برای یک ثبت شرکت دریایی در دبی، به یک شریک محلی یا حامی مالی نیاز دارد. است و اصلی‌ترین منبع اقتصادی آن را منابع غنی نفت و صنعت توریسم تشکیل می‌دهد. کمپانی‌های تجاری بسیاری در این شهر فعال هستند و ثبت شرکت در دبی برای خارجی‌ها نیز امکان‌پذیر است. ترانزیت مسافر و کالا، ساخت‌وسازهای بزرگ، رویدادهای ورزشی، جشنواره‌های تفریحی و تجارت آزاد طلا از چرخ‌دنده‌های دیگر اقتصادی این شیخ‌نشین هستند.

دستورالعمل فعالیت ، سرمایه و مجوز صرافی ۱۴۰۰

درخواست ثبت شرکت در مناطق اصلی امارات و صدور مجوز ثبت شرکت توسط DED انجام می‌شود. سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از 0 تا a hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. از آنجایی که انجام این فرآیند، ممکن است بین 30 تا forty روز، زمان لازم داشته باشد، لذا در تمامی طول دوره انجام این کار، بازرگانان و یا بطور کل متقاضیان اخذ ثبت شرکت در امارات و دبی، باید در کشور امارات اقامت داشته باشند.

برای ثبت شرکت در دبی به چه مدارکی نیاز است؟

اجاره کردن یک فضای اداری برای راه اندازی و ثبت شرکت الزامی است. زیرا این کار باعث می‌شود که دولت مطمئن شود که شرکت راه‌های قانونی خود را طی کرده است. و این بازرس‌ها بر عملیات شرکت و نحوه مهاجرت بررسی لازم را به عمل می‌آورند.

با استفاده از این لایسنس حتی می‌توانید خدماتی مانند خرید و فروش املاک در امارات داشته باشید. امارات یکی از میلیونرترین کشورهای اروپای غربی به حساب می آید زیرا از بزرگترین ذخایر نفتی بهره مند می باشد. این امر باعث شده است که کشور از یک امیرنشین معمولی به یک کشور مدرن و پیشرفته برای نظام آموزشی و زندگی تبدیل شود. اقامت دائم خیر ولی اقامت 3 ساله قابل تمدید برای خودتان و خانواده تان می توانید دریافت نمایید. وجود قوانین ساده در بخشهای مالی، اداری و گمرکی، باعث گشته تا هر بازرگان و تاجری به تعامل تجاری با این کشور ترغیب شود.

با این حال، شرکت‌های خدماتی باید یک نماینده خدمات محلی اماراتى را برای ثبت شرکت به عنوان یک شرکت LLC در بخش اصلى امارات تعیین کنند. نمایندگی خدمات محلی هیچ سهم یا کنترلی در عملیات یا سود شرکت نخواهد داشت. تا حالا به گرفتن اقامت دبى يا سرمايه گذارى در دبى فكر كرديد؟ دبى، يكى از قطب هاى اقتصاد جهانى و هميشه در صدر ليست بهترين شهرهاى جهان براى زندگى و سرمايه گذاريست كه بسيارى را ترغيب به دريافت ويزاى اقامت اين كشور مىكند. اگر در زمینه ثبت شرکت در دبی سوالی داشتید می توانید با مشاوران ایرسا ثبت در میان بگذارید. برای شرکت هایی که در زمینه دارویی و پزشکی فعالیت می کنند باید از وزارت بهداشت کشور امارات مجوز اخذ نمایید. ثبت شرکت در دبی فرصتی برای زندگی در یکی از مدرن ترین شهرهای جهان است.

به طور کلی بخش های ساحلی و غیرساحلی در اقتصاد دبی نقش اساسی دارند. در بخش های غیر ساحلی به جز مناطق اصلی مناطق آزاد در نظر گرفته شده است که برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته شده است و مزایایی را برای آنها به همراه دارد. در بخش های ساحلی محدودیت های مالکیت خارجی در نظر گرفته شده است و از منافع تجاری محلی مراقبت می شود. در اینجا مختصرا در مورد سه نوع تشکیل شرکت در قسمت های مختلف دبی آورده شده است. یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت دبی ازدواج با یکی از شهروندان این کشور است.