ثبت نام ثنا قوه قضائیه

در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید صفحه دیگری از سامانه ثبت‌نام الکترونیک قضایی به شما نمایش داده میشود که از شما می‌خواهد قوانین آن را مطالعه کنید. در مرحله بعدی باید کد دریافت شده توسط سایت را همراه با مدارک اصلی خود به یکی از دفاتر رسمی دادگستری منطقه خود تحویل دهید تا بتوانید از این سرویس آنلاین قوه قضاییه استفاده کنید. قوه قضاییه برای راحتی مردم، اقدام به راه اندازی برنامه های مختلفی کرده است که مردم بتوانند به راحتی آن ها بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و از خدمات قوه قضاییه استفاده نمایند. یکی از برنامه هایی که توسط قوه قضاییه راه اندازی شده است، برنامه ورود به سامانه ثنا می باشد. هدف این وب سایت اطلاع رسانی و آموزش به عموم، و بهره برداری همکاران محترم برابر با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و قوه محترم قضائیه می باشد.

  • یکی از تغییرات بنیادی این سازمان تغییر ماهیت دادرسی ها به دادرسی اکترونیکی‌ست.
  • ارائه خدمات الکترونیک قضایی، از طرح های مهم دستگاه قضایی می باشد که مورد توجه مدیران عالی دستگاه قضایی است.به موجب ماده ۱۷۵ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲ قوه قضائیه موظف است اوراق قضائی را با استفاده از سامانه های الکترونیکی یا مخابراتی ابلاغ نماید.
  • این که سامانه ثنا دریافت ابلاغیه ها را به صورت الکترونیکی فعال کرد توانست بسیار این روند مشاهده ابلاغیه ها را سریع تر کند و افراد خیلی ساده با استفاده از اینترنت می توانند این ابلاغیه الکترونیکی ثنا را مشاهده کنند.
  • ارزیابی رایگان پرونده دادیاران پرونده حقوقی شما را رایگان ارزیابی می‌کند و نتیجه آن را به شما اطلاع می‌دهد.

والدین اینجانب 50 سال قبل صاحب فرزندی شدند که همان سال اول درگذشت. اما هیچ جا ثبت نشده و کماکان نام او در شناسنامه آنها باقی ست. نمیدانم این مشکل چگونه باید حل شود تا برای من و خواهرم در آینده مشکل ساز نشود. لازم به ذکر ثبت تغییرات است والدین در قید حیات میباشند.چگونه میتوان مشکل را حل کرد…. مورد دیگر که باعث مشکل باز نشدن سایت ثنا می‌شود ورود کاربران زیاد به این سایت است برای حل مشکل سایت بر خط ثنا بهتر است منتظر بمانید تا ترافیک آن کمتر شود.

قوه قضائیه موظف است اوراق قضائی را با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی یا مخابراتی ابلاغ کند. مراجعان به قوه قضائیه موظفند جهت دریافت الکترونیکی اوراق قضائی به سامانه‌ای که به این منظور ایجاد شده است مراجعه کنند. بهتر است به صورت حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید. ثبت نام سامانه ثنا۱۱_ در صفحه جدید به شما توضیح می‌دهد که باید امضای خود را در کادر سفید رنگ ثبت کنید سپس رو دکمه ادامه کلیک کنید. بعد از وارد کردن رمز وارد کارتابل شخصی خود می‌شوید و می‌توانید ابلاغیه‌ها و پیام‌های خود را پیگیری نمایید. برای مرحله آخر نیز باید اطلاعات تکمیلی را وارد کنید که برای تکمیل فرآیند نیاز به بارگذاری عکس خودتان در قسمت مشخص شده دارید.

فرم ثنا چیست و چه فرقی با برگ ثنا دارد؟

ثبت نام سامانه ثنا دارای دو مرحله کلی می باشد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم. قسط بندی مهریه نتیجه پذیرفته شدن اعسار شوهر از پرداخت یک جای مهریه است. جهت دریافت اطلاعات دقیق تر درمورد شرایط و نحوه طلاق لطفا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید تا وکلای متخصص وکیل تاپ شما را راهنمایی نمایند. بعد از ثبت نام اگر علیه کسی دعوایی اقامه کنیم یا به عکس تمام اوراق ابلاغیه به نام کاربری ما ارسال و با پیامک اطلاع داده می شود.

امروزه تمامی امور مربوط به ابلاغ اوراق قضایی از طریق سامانه ثنا انجام می گردد و در درب منازل دیگر هیچگونه ابلاغیه ای به صورت فیزیکی فرستاده نمی شود. پس اهمیت استفاده از سامانه ثنا بسیار است و برای ثبت نام در این سامانه می توانیم این کار را در منزل هم انجام دهیم، اما جهت تایید ثبت نام باید به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کرد. به موجب قانون ۱۷۵ آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲، قوه قضاییه وظیفه دارد تا اوراق را با استفاده از سامانه های الکترونیکی یا مخابراتی به ثبت برساند و به همین جهت همه مراجعان باید برای دریافت اوراق قضایی و پیگیری به سامانه الکترونیکی ثنا مراجعه کنند. هزینه خدمات ثبت نام در سایت ثنا به طور رسمی منتشر شده است. این هزینه 9 هزار تومان است که به صورت آنلاین می‌توانید پرداخت کنید. بعد از پرداخت کردن، تا 3 ثبت برند بار می‌توانید از خدمات احراز هویت غیر حضوری استفاده کنید.

ثبت نام در ثنا

سایت مشاوره همراه مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. با تشکر از مشارکت شما در بهبود محتوا سایت، بازخورد شما با موفقیت ثبت شد. 12- با استفاده از دوربین موبایل یا وب کم لپ تاپ، عکس خود را به گونه ای بگیرید که صورت در نقطه مشخص شده طبق دستور العمل باشد. سازمان‌هایی مثل ثبت شرکت در تهران سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی و ادارات بیمه نیز لینک‌ های ابلاغیه جداگانه دارند. ۶) متقاضی طی این توافق‌نامه متعهد می‌شود در صورت تغییرهر یک از اقلام اطلاعاتی یا ضرورت اخذ اطلاعات بیشت، جهت بروز رسانی آن در اسرع وقت اقدام کند. ثبت نام کمتر از یک دقیقه طول می کشد اما به شما امکان کنترل کامل سفارشات را می دهد.

اخذ نوبت اینترنتی دفتر قضایی شهرضا

در انتها اگر همه کادر های مورد نظر را به درستی پر کرده باشید، می‌توانید نسبت بازیابی پسورد سامانه ثنا اقدام کنید و یک رمز جدید از طریق پیامک دریافت کنید. در انتهای صفحه (زیر دکمه مرحله بعد) گزینه ” رمز عبور خود را فراموش کرده ام! پس از اتمام کار بر روی گزینه سبز رنگ (ثبت اطلاعات اولیه) کلیک کنید. از این رو اگر شما هم با مشکل در ورود به سامانه ثنا روبرو شده اید،تیم فنی رایانه کمکرا تا پایان این مقاله دنبال کنید.

خیر شما می توانید بعد از مرحله پرداخت از سیستم خارج شوید و زمان دیگری که خواستید مجدد برای احراز هویت مراحل را بگذرانید.فقط در مرحاه پرداخت گزینه “قبلا پرداخت کردم” را انتخاب کنید. 8- در این صفحه از منوی باز شونده “میزان تحصیلات” و همچنین “شغل” خود را انتخاب کنید. سپس با کلیک برروی دکمه “انتخاب فایل” تصویر اسکن شده خود را بارگزاری نمایید.در نهایت برای ثبت اطلاعات خود برروی دکمه‌ی “اتمام ثبت اطلاعات اولیه” کلیک کنید. ماده ۶۵۵ آیین دادرسی کیفری ابلاغ قضایی به صورت الکترونیکی را کافی دانسته و تبصره این ماده نیز ابلاغ الکترونیکی را قابل پذیرش می‌داند. ابتدا باید به صفحه نخست سامانه اهراز هویت ثنا برگردید و پس از ۳۰ دقیقه تامل، فرایند احراز هویت را دوباره انجام دهید‎.

به‌عنوان پراستفاده‌ترین موارد برای کاربران به شمار می‌روند. سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. البته در نظر داشته باشید ، عکس شما باید حتما اسکن شود ، زیرا در قسمت سایر اطلاعات از شما فایل اسکن شده عکس تان خواسته می شود و باید آن را آپلود نمایید. در فرم بعد اطلاعات خواسته شده را تکمیل و دکمه ادامه را بزنید.

» سایت سابقه بیمه Sabeghe Taminir

از حائز اهمیت ترین نکات در خصوص این سامانه آن است که به قدر کفایت کافی و معتبر می باشد. مثلا شخص نمی تواند ادعا کند چون از طریق الکترونیکی به او خبر داده شده به هر دلیلی اطلاع ندارد یا نمی تواند بگوید نقصی در سامانه وجود داشته که باعث بی اطلاعی او شده. همچنین از طریق پیامک نیز به متقاضی اعلام می شود که ابلاغیه ای ارسال شده است .