ثبت نام ثنا

کیفیت ارائه خدمات از مهمترین موارد موفقیت در رسیدن به اهداف سازمان هاست. بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به افزایش رضایت مشتریان منجر می‌گردد. تومان ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی ما بهره مند گردید. رفع مشکلات اینترنتی و مشکلات موبایل و رایانه خود را با کمک کارشناسان باتجربه انجام دهید. سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

  • هر کاری میکنم نمی توانم وارد سامانه بشم برای ثبت نامه لطفا کمک کنید خیلی ممنون میشم.
  • البته خودتان هم به‌راحتی می‌توانید از طریق سایت سامانه نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نماید.
  • ثبت نام در ابلاغ با موبایل برای افراد زیر 18 سال، غیر مجاز است.
  • به همه شهروندان توصیه می کنیم برای راحتی کار خود و جلوگیری از مشکلات آینده حتی اگر قصد شکایت یا تنظیم دادخواست هم ندارند در این سامانه ثبت نام کنند.

حال می‌بایست نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید تا وارد حساب کاربری خود شوید. در مرحله بعد از کاربر خواسته می‌شود تا مشخص کند که در ایران زندگی می‌کند یا خارج از کشور؛ بعد از مشخص کردن محل سکونت صفحه‌ای برای کاربر به نمایش درخواهد آمد که لازم است در آن میزان تحصیلات و همچنین محل زندگی خود را به صورت دقیق مشخص نماید. در این مرحله فرد می‌بایست اطلاعات فردی خواسته شده را بادقت در کادرهای مربوطه وارد نماید، سپس بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

بعد ازین مرحله توافق نامه دریافت حساب کاربری اشخاص حقیقی برای شما نمایش داده می‌شود که شما آن را تایید می کنید. برای ورود به بحث سامانه ابلاغ الکترونیک یا ثنا با پیشینه آن شروع می کنیم. حال در سمت راست صفحه و در قسمت دسترسی سریع، بر روی گزینه “ارائه و پیگیری دادخواست و شکواییه” کلیک نمایید. ابتدا باید به صفحه نخست سامانه اهراز هویت ثنا برگردید و پس از ۳۰ دقیقه تامل، فرایند احراز هویت را دوباره انجام دهید‎. آی تی ساز به کمک شما خواهد آمد و شما می توانید با استفاده از این سامانه آی تی ساز به بهترین شکل ممکن و به صورت کاملا آنلاین احراز هویت ثنا را انجام دهید و در این زمینه مشکلی نداشته باشید. این پیگیری پرونده های قضایی برای افراد زیادی دغدغه بوده است و همین دغدغه باعث شد که نیاز باشد این سامانه ایجاد شود و شما با استفاده از این سامانه به صورت آنلاین می توانید تمامی پرونده های خود را مشاهده کنید و آن ها را به خوبی مدیریت کنید.

بعد از مطالعه دقیق شرایط، با زدن دکمه تایید وارد صفحه مشخصات شناسنامه‌ای شبیه به تصویر زیر می‌شود. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و دکمه مرحله‌ی بعد را بزنید. شما باید برای هر گونه تغییرات در ثبت اطلاعات را هر چه سریع‌تر به سامانه قضایی ثنا مانند تغییرات شرکت تغییراتی همانند آدرس، تلفن همراه و دیگر اطلاعات مهم را به سامانه قضایی ثنا و دریافت نامه ابلاغیه الکترونیکی اطلاع دهید تا ابلاغ الکترونیکی بدون مشکل به دست شما برسد. در پایان کار عکس اسکن شده شما برای ثبت نام در سامانه قضایی ثنا مورد نیاز است.

ثبت نام سامانه ثنا، احراز هویت آنلاین ثنا

شما برای استفاده از برخی از خدمات سامانه ثنا مانند اطلاع از روند پرونده و دریافت ابلاغ الکترونیک نیاز به رمز شخصی خواهید داشت. برای انجام این پیگیری‌ها لازم است ابتدا از طریق سامانه ثنا ثبت نام کرده و رمز ورود خود را دریافت نمایید. افراد باید به یکی از شعب دادگستری یا خدمات الکترونیک قوه قضاییه مراجعه کنند و احراز هویت حضوری خود را انجام دهند. در گذشته افراد باید برای یک کار مربوط به قوه قضاییه روزها وقت خود را می گذاشتند تا آن کار را انجام دهند.

این بار درگروه مشاوره هیواتکتصمیم داریم تا با تولید و انتشار مقاله ای دیگر در خصوص مدارک ثبت نام ثنا در خدمت شما همراهان گرامی هیواتک باشیم. دقت نمایید که در صورت تغییر مدیر حساب کاربری، ضروری است که معرفی مدیر جدید حساب کاربری در اسرع وقت از طریق دفاتر خدمات خدمات قضایی اعلام شود. • مسئولیت استفاده اشخاص مجاز برای رویترحساب کاربری بر عهده مدیر حساب کاربری و شخص حقوقی می باشد. در صفحه جدید، میزان تحصیلات و شغل خود را مشخص کرده و دکمه (ثبت اولیه اطلاعات) را کلیک نمایید. بله، سایت kharej.adliran.ir برای ایرانیان خارج از کشور معرفی کردند.

تمامی افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف قوه قضاییه به صورت غیر حضوری را دارند، باید ابتدا به سامانه ثنا به نشانی sana.adliran.ir وارد شوند و مراحل ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهند. همانطور که در مقاله به آن اشاره شد، افرادی که دارای مشکل فراموشی رمز عبور سامانه ثنا می باشند، می توانند رمز عبور جدیدی را برای خود دریافت نمایند. در سال های اخیر ثبت نام در سامانه ثنا برای انجام بسیاری از امور جامعه و حتی غیر مرتبط با قوه قضاییه، اجباری شده است.

ثبت نام ثنا

در قسمت آدرس عبارت sana.adliran.ir را جستجو نمایید و یا در قسمت جستجو گوگل عبارت “سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی” را تایپ نموده و سپس بر روی آیکون ذره‌بین یا همان سرچ کلیک نمایید. همانطور که می دانید برای تکمیل ثبت نام و انجام عملیات احراز هویت باید به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید ، ما در ادامه آدرس این دفاتر را برای شما آورده ایم. حال برخی از کاربران در خصوص مدارک مورد نیاز سوال داشتند که در ادامه آنها را نیز بیان خواهیم کرد.

7- با توجه به محل سکونت خود ابتدا یکی از گزینه‌های “شهر” یا “روستا” را انتخاب نمایید. کلیه موارد مشخص شده در تصویر زیر را بصورت کامل وارد نمایید. ماده ۶۵۵ آیین دادرسی کیفری ابلاغ قضایی به صورت الکترونیکی را کافی دانسته و تبصره این ماده نیز ابلاغ الکترونیکی را قابل پذیرش می‌داند. بر اساس سامانه مذکور کلیه ابلاغ‌های صادره به اشخاص و پیوست‌های آن از طریق این ثبت برند درگاه به حساب کاربری مخاطب ارسال می‌گردد. در این قسمت، گزینه ابلاغیه‌های جدید را مشاهده می‌کنید که تعداد ابلاغیه‌های جدید و خوانده نشده هر کاربر در داخل یک دایره قرمز رنگ اعلام شده است و کاربر می‌تواند با کلیک بر روی آن به راحتی به مشاهده ابلاغیه جدید در سامانه بپردازد. حال در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید بر روی گزینه “شروع احراز هویت غیرحضوری” کلیک کنید.

درگاه خدمات الکترونیک قضایی

شما در قسمت ویرایش اطلاعات نیز می‌توانید شماره موبایل خود را به راحتی تغییر دهید، تا از این پس ابلاغیه‌ها به شماره تلفن جدید ارسال شود. در پایان کار باید برای خروج از حساب تمامی فرایند را به صورت کامل تمام و از خروج استفاده کنید. البته با استفاده از سامانه قضایی ثنا و همچنین مراجعه به قسمت اطلاع‌رسانی شما به واسطه رمز پرونده ۱۶ رقمی خود که این رمز نیز به شما پیامک می‌شود می‌توانید از تمام خدمات انجام شده در پرونده خود اطلاع داشته باشید. با توجه به خدمات بی‌نظیر سامانه قضایی ثنا شما اگر رمز خود را به هر دلیل هنگام ورود به سامانه فراموش کرده‌اید و یا قصد دارید رمز خود را تغییر دهید می‌توانید از طریق سامانه آن را به صورت دو مرحله‌ای انجام دهید. قوه قضاییه برای راحتی مردم، اقدام به راه اندازی برنامه های مختلفی کرده است که مردم بتوانند به راحتی آن ها بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و از خدمات قوه قضاییه استفاده نمایند. یکی از برنامه هایی که توسط قوه قضاییه راه اندازی شده است، برنامه ورود به سامانه ثنا می باشد.

با ما همراه باشید تا به صورت کامل و گام به گام بانحوه ثبت نام سامانه ثناآشنا شوید. بهتر است به صورت حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید. ثبت نام سامانه ثنا۱۴_ صورت خود را داخل کادر قرار دهید و دکمه گرفتن عکس را انتخاب کنید سپس ادامه را بزنید تا وارد مرحله بعد شوید. برای ثبت شرکت در تهران با گوشی باید ابتدا وارد سایت عدل ایران شوید. دفاتر خدمات قضایی وظیفه احراز هویت افراد حقیقی و حقوقی را بر عهده دارند.

حال کاربر می‌بایست موضوع شکایت”، “تاریخ جرم”، محل وقوع حادثه و همچنین میزان خسارت را مشخص و در انتها بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک نماید. توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام شما باید اطلاعاتی از خودتان بنویسید و فرم های مربوطه را پر کنید، این فرم ها باید با دقت پر شوند تا شما بعدا در این سامانه با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این سامانه استفاده کنید. 4- در صورتیکه طلاعات خود را در مرحله قبلی بدرستی وارد کرده باشید، پیام زیر نشان داده می‌شود.

مزایای دریافت گواهی سوء پیشینه با سامانه ثنا

در صورت قرار گرفتن ابلاغیه جدید، این امر توسط سامانه از طریق پیامک به کاربران اعلام می‌شود. در این مرحله یک کد به منظور تایید شماره همراهی که در سامانه ثبت نموده‌اید برای شما ارسال می‌گردد که می‌بایست آن را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس بر روی گزینه “تایید کد امنیتی” کلیک نمایید. ثبت نام در سامانه ثنا به صورت حضوری از طریق مراجعه به دفاتر ارائه دهنده خدمات قضایی که در شهرهای مختلف وجود دارد امکان‌پذیر می‌باشد؛ همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در زمان ثبت نام الزامی است.