سامانه ثنا؛ ثبت نام و پیگیری در سامانه ثنا در سایت عدل ایران

طبق عکس، ما فراشناسا را برای احراز هویت الکترونیک در ثنا انتخاب کردیم. ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری در ثنا با موبایل را می‌توانید به یکی از 2 صورت انجام بدهید. ثبت نام الکترونیک در ثنا با استفاده از مرورگر، ساده‌ترین روش است. در صورتی که موبایل شما دارای فضای کافی برای دانلود و نصب اپلیکیشن عدالت همراه دارد، می‌تواند از خدمات آن استفاده کنید.

  • ابتدا باید به صفحه نخست سامانه اهراز هویت ثنا برگردید و پس از ۳۰ دقیقه تامل، فرایند احراز هویت را دوباره انجام دهید‎.
  • همچنین شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی فوری با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.
  • برای حل مشکل با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.
  • برای وارد شدن به سایت ابلاغ، ابتدا وارداین لینکشوید.
  • پس از انجام دادن احراز هویت به افراد شماره کاربری و رمز عبور داده می شود که افراد می توانند با استفاده از آن ها از تمام خدمات الکترونیک قوه قضاییه استفاده کنند.
  • مطمئن باشید که پس از گذشت چند ساعت مشکل سایت ابلاغ رفع می‌شود.

با اجرایی شدن این پروژه که بر پایه فناوری هوش مصنوعی و توسط جوانان متخصص کشورمان در حوزه هوش مصنوعی ایجاد گردیده است ، شاهد فصل نوینی از امکان احراز هویت برخط در سامانه خدمات الکترونیک قوه قضاییه خواهیم بود . حال شما در صفحه درگاه خدمات قضایی ایران قرار دارید و می‌توانید تمام خدمات ارائه شده توسط این درگاه را که در منوی سمت راست صفحه قرار دارد را مشاهده نمایید و در صورتی که از قبل در این سامانه ثبت نام نموده‌اید از خدمات الکترونیک قضایی بهره‌مند شوید. 5- حالا در صفحه ی پیش رویتان با کلیک بر روی کادر آبی رنگ با عنوان ( ارسال مجدد رمز موقت) ٬ پیامکی حاوی کد برای شما ارسال میشود که شما با وارد کردن آن می توانید وارد صفحه اصلی شده و نسبت به مشاهده ابلاغیه های خود اقدام کنید. ثبت نام سامانه ثنا۱۳- در ادامه احراز هویت باید یک تصویر سلفی از خود ثبت کنید. فقط باید توجه داشته باشید که حجاب کافی داشته باشید، نور محیط کافی باشد، پشت به نور نباشید و دست شما هنگام ثبت عکس لرزش نداشته باشد.

ثبت نام ثنا با گوشی برای افراد حقیقی و حقوقی

پس از تکمیل ثبت نام، بلافاصله وارد مرحله احراز هویت خواهید شد. اطلاعات کامل و راهنمای ثبت‌نام در سامانه ثنا و احراز هویت آنلاین در این سامانه را در وب سایت شاکیلید و صفحه ثبت شرکت در تهران مطالعه فرمایید. تمام افرادی که در دستگاه قضایی پرونده ای برای رسیدگی دارند، لازم است حتما کد ثنا دریافت کنند.

به‌همراه مدارک ذکر شده به یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی مراجعه کنید. به همه شهروندان توصیه می کنیم برای راحتی کار خود و جلوگیری از مشکلات آینده حتی اگر قصد شکایت یا تنظیم دادخواست هم ندارند در این سامانه ثبت نام کنند. زمان ورود شما به سامانه و مشاهده ابلاغیه الکترونیک ثبت برند به منزله تحویل ابلاغیه به شما تلقی می‌گردد. توجه به این نکته از این جهت حائز اهمیت است که مهلت زمانی اعتراض یا درخواست تجدیدنظر یا برطرف کردن نواقص از زمان مشاهده ابلاغیه در نظر گرفته خواهد شد. بله، احراز هویت در این سامانه به ۲ صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

ثبت نام سامانه ثنا

فرم سامانه ثنا، در واقع، فرمی است که افراد می توانند پس از ثبت نام در سامانه sana.adliran.ir دریافت نمایند. این فرم به منزله درست انجام شدن مراحل ثبت نام افراد در این سامانه و تاییدیه ثبت نام افراد در سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی و یا سامانه ثنا قوه قضاییه می باشد. این خدمت برای نخستین بار در قوه قضاییه راه اندازی می گردد ، و هموطنان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری در سامانه ثنا کد ثنا قوه قضاییه را دریافت و از کلیه خدمات الکترونیک قوه قضاییه از جمله دریافت سوپیشینه غیر حضوری بر خوردار شوند. لازم به ذکر است ورود به سامانه ثنا با گوشی همراه به راحتی امکان پذیر است. در شهرستان‌هایی که دفتر خدمات قضایی ندارند باید به دادگستری حوزه قضایی مراجعه و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت کنید. پس از ثبت نام در سامانه ثنا، برای مشاهده ابلاغ الکترونیک می‌توانید به سامانه eblagh.adliran.ir مراجعه کنید.

» سایت سابقه بیمه Sabeghe Taminir

© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد. اینجانب دریانورد هستم و هم اکنون مشغول خدمت بروی ناوگان ملی بوده و در حال حاضر ماموریت دریا هستم چند روز پیش اطلاع پیدا کردم شخصی که نمی شناسم از بنده … متاسفانه ثبت تغییرات شرکت هنوز در سیستم کلانتری ابلاغ بصورت فیزیکی اتفاق میافتد و حتی در دادسرا نیز ابلاغ بصورت نیمه‌الکترونیکی میباشد. بخشنامه تشکیل و نحوه عمل کار گروه کاهش موانع کسب و کار های مجازی توسط معاون حقوق رئیس جمهور ابلاغ شد . © تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه وکیل پرس می‌باشد.

چندین بار برای ورود به وبسایت عدل‌ایران و ثبت الکترونیک کد ثنا اقدام کردم اما ظاهرا وبسایت از خارج از ایران باز نمی شود. یکی از مراحل ثبت نام در سامانه ثنا مربوط به اطلاغات تماس هست. پیامک به همون شماره ای میاد که اونجا ثبت کردید. در صورت بروز مشکلی غیر از موارد مطرح شده با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱-۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

تکنولوژی مدرن و پیشرفت های آن درهای جدید از ارائه خدمات به مخاطبین، مراجعین و مشتریان باز کرده است. در این خصوص ارگانها و سازمان ها و نهاد های دولتی هم ازین شرایط برای افزایش کارایی، سهولت، کیفیت و کاهش هزینه‌ها استفاده کردند. ازجمله این موارد قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران است. در همین راستا و برای جلوگیری از اطاله دادرسی و همچنین راحت تر شدن کار شهروندان، سامانه ایی در قوه قضاییه به اسم سامانه ثنا به وجود آمد. از این رو اگر سوالی در زمینه های مختلف داشته باشید، یا آنکه در مرحله ای از ثبت نام در سامانه عدل ایران با مشکل مواجه شدید، می توانید از آنها کمک بگیرید. مسلما دریافت مشاوره تلفنی از وکلای با تجربه می تواند بسیاری از مشکلات شما را برطرف نماید.

سامانه ابلاغ ثنا​،سامانه ای است که توسط قوه قضاییه و در راستای اجرای ماده a hundred seventy five قانون آیین دادرسی کیفری، تاسیس و راه اندازی شده است . افرادی که در سیستم قضایی کشور، دارای پرونده، اعم از حقوقی و کیفری بوده، برای دسترسی به ابلاغیه های خود از طریق سامانه ثنا، ابتدا باید برای ثبت نام ثنااقدام نمایند. در واقع، بدون تکمیل مراحل ثبت نام ثناو دریافت رمز شخصی (کد ثنا)، امکان دسترسی به ابلاغیه ها وجود ندارد. بعد از دریافت رمز شخصی از طریق یکی از 2 روش ذکر شده، می‌توانید با مراجعه به سایت سامانه ابلاغ الکترونیک قضاییوارد کارتابل شخصی خود شوید و به ابلاغیه‌ها و پیام‌های مربوط به پرونده قضایی خود دسترسی داشته باشید.

سامانه ثنا یا سایت عدل ایران برای کاهش تردد به دادگاه طراحی شده است و خدمات قضایی مانند پیگری پرونده و … را میسر ساخته است. قوه قضائیه وظیفه دارد اوراق قضائی را از راه سامانه های الکترونیکی به افراد ابلاغ کند سامانه ثنا به همین منظور طراحی شده است. نام سامانه قوه قضاییه ” ابلاغ ” است که افراد پس از دریافت شناسه کاربری و رمز عبور از دفتر خدمات قضایی، می‌توانند وارد این سایت بشوید. به موجب قانون ۱۷۵ آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲، قوه قضاییه وظیفه دارد تا اوراق را با استفاده از سامانه های الکترونیکی یا مخابراتی به ثبت برساند و به همین جهت همه مراجعان باید برای دریافت اوراق قضایی و پیگیری به سامانه الکترونیکی ثنا مراجعه کنند. من میخواهم از خارج از کشور در سامانه ثنا ثبت نام بکنم که احتیاج به شماره تلفن یا گوشی دارد.

بالاتر گفته شد که ابلاغیه های الکترونیکی قضایی از طریق سامانه ثنا قابل دسترسی است. در گذشته برای ابلاغ اوراق قضایی از جمله احضاریه های دادگاه، ماموران به شکل حضوری به درب منزل مراجعه می کردند. این فرایند مشکلات متعدد خود را داشت از جمله این مشکلات؛ مشکل در رسیدن ابلاغیه فیزیکی به دست فرد مورد نظر، نقض حریم شخصی وی و … بود. از آنجایی که امنیت سامانه عدل ایران بسیار بالا است، هر کاربر در صورت بروز خطا می تواند تنها سه مرتبه فرایند احراز هویت را با یک کارگزاری انجام دهد. در صورتی که این فرایند بیش از 3 بار تکرار شود، لازم است کاربر کارگزاری خود را تغییر دهد. با تایید قوانین در سامانه عدل ایران وارد مرحله جدید ثبت نام در این سامانه خواهید شد.

برای استفاده از این سامانه باید کارتابل هر شخص فعال گردد و فعالسازی فقط با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی با در دست داشتن شناسنامه ، کارت ملی و کدرهگیری ( که پس از ثبت نام اولیه دریافت کردید ) امکان پذیر است . همانطور که در مقاله به آن اشاره شد، افرادی که دارای مشکل فراموشی رمز عبور سامانه ثنا می باشند، می توانند رمز عبور جدیدی را برای خود دریافت نمایند. سامانه ثنا، یکی از سامانه های اصلی قوه قضاییه می باشد که ثبت نام در آن برای استفاده از خدمات مختلف قوه قضاییه به صورت غیر حضوری اجباری است. در ادامه این مقاله، قصد داریم شما را با این سامانه کاربردی و نحوه ثبت نام در sana.adliran.ir آشنا کنیم. در قدم اول شما باید از طریق منو دست راست پایین صفحه وارد سامانه احراز هویت ثنا شوید، ثبت نام در این سامانه فرایند ساده ای دارد و شما نیاز نیست که خیلی تخصص بالای داشته باشید و با یک موبایل یا لپ تاپ هم می توانید این کار را انجام دهید.

© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک ستاره است. کیفیت ارائه خدمات از مهمترین موارد موفقیت در رسیدن به اهداف سازمان هاست. بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به افزایش رضایت مشتریان منجر می‌گردد. ارزیابی رایگان پرونده دادیاران پرونده حقوقی شما را رایگان ارزیابی می‌کند و نتیجه آن را به شما اطلاع می‌دهد. وکالت پرونده وکالت پرونده خود را به ما بسپارید. بهترین وکیل در مشهد پرونده شما را انجام میدهد.

در ابتدا برای ثبت نام در سامانه ثنا باید به سایت sana.adliran.ir مراجعه نمایید و از نوار سمت راست در قسمت خدمات ویژه، گزینه “سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی” را انتخاب نمایید. یکی از طرح های مهم دستگاه قضایی که موفق شد در طی سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از مدیران دستگاه قضا قرار گیرد، راه اندازی سامانه ای با نام سامانه عدل ایران یا ثنا بود. سامانه ثنا در اصل سامانه ای است که خدمات قضایی را به صورت الکترونیک در اختیار مردم کشور قرار می دهد. طبق ماده one hundred seventy five قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 92، تمام دستگاه های قضایی موظف شدند تا از این پس با استفاده از سامانه ثنا اوراق قضایی را ابلاغ کنند. بعد از اتمام پرداخت به صفحه احراز هویت غیر حضوری می روید ابتدا گزینه “شروع فرآیند احراز هویت” سپس در صفحه بعد گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.