سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

گفتنی است که در شرکت‌های تعاونی ممکن است اعضا سرمایه‌های یکسانی نداشته باشند، اما در تصمیم‌گیری‌ها هر یک از آنها یک رای با ارزش برابر دارند. خیر سامانه ثبت شرکت در تهران و کلیه شهرستان ها فقط وب سایت ثبت شرکت اداره ثبت می باشد و کلیه مراحل غیر از تحویل مدارک به پست و تحویل آگهی تاسیس، به صورت آنلاین می باشد. سرمایه ای که شرکا قصد دارند تا برای شروع فعالیت آن را پرداخت کنند را در این قسمت وارد کنید.

لازم به این است که بگوییم مدیر شرکت سهامی خاص باید حتما از سرمایه گذاران شرکت باشد. قوانین در جزییات تفاوت هایی دارند و هر تاجر قبل از شروع مراحل ثبت کمپانی باید حتما مطمئن باشد که به این قوانین مسلط است. بعضی از افراد ترجیح می دهند با مشاورهای متخصص در این زمینه از طریق تلفن مشورت کنند و خودشان جزییات مراحل ثبت را پیش ببرند.

ثبت شرکت ها

و در صورت نیاز باتوجه به درخواست کارشناس اداره ثبت ارئه جواز نیز لازم است. این شرکت ها که ترکیبی از شرکت های تضامنی و سهامی هستند نحوه کارشان به این صورت است که در ان یک یا چند نفر به عنوان شریک ضامن ودارای سهم هستند و بقیه سرمایه به صورت سهام هایی که از نظر قیمتی مساوی هستند تقسیم می شوند. 6-شرکتهای سهامی عام برای فروش سهام باید اعلامیه پذیره نویسی منتشر نمایند در صورتیکه شرکت های سهامی خاص چنین حقی ندارند . در شرکت سهامی عام موسسین قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تعمین میکنند . با توجه به مطالب بالا باید به این موضوع اشاره کنیم که انتخاب نوع شرکت اهمیت بالایی دارد.

ثبت شرکت سهامی عام :

همین موضوع سبب شده است که این مجموعه‌ها معمولاً با سرمایه‌های اندک و در میان اعضای خانواده یا دوستان تشکیل شوند. نام شرکت نیز باید دربردارندۀ اسامی تمام شرکا یا یکی از شرکا و عبارت‌هایی از قبیل «و برادران» و «و شرکا» باشد. حداقل تعداد شرکا در شرکت‌های تضامنی دو نفر است که یکی از آنها یا یک نفر خارج از مجموعه باید به عنوان مدیر معرفی شود. با وجود این، عرفاً دست‌کم مبلغ یک میلیون ریال برای این کار در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به ارسال اوراق به اداره ثبت شرکتها رهگیری و پیگیری آن فقط از طریق سامانه امکان پذیر می باشد. بعد از ارسال اوراق به اداره و پس از اعلام نظر کارشناسان اداره ثبت تمامی موارد ارسال شده بررسی می گردد و طی شماره پیگیری که به متقاضی تحویل داده می شود قابلیت پیگیری دارد. آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند. در ادامه با نحوه ورود به سایت ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آشنا می شویم. شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است.

  • 2شرکت سهامی خاص هماننده شرکت با مسئولیت محدود و بر خلاف شرکت های تضامنی مسئولیت هر یک از سهامداران در مورد بدهی شرکت محدود به مبلغ سرمایه گذاری شده در شرکت است و در صورت عدم کفایت مجبور نیستند اموال شخصی خود را در این راه استفاده کنند .
  • پس از انجام مراحل در سامانه، برای دریافت پیش‌نویس آگهی به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید.
  • اما سرمایه ی شرکای ضامن به صورت سهام نیست و آن ها مسئول تمام بدهی هایی خواهند بود که ممکن است در شرکت پیش آید.
  • ماده ۲۲- دستورالعمل های اجرایی این تصویب نامه و فرم های چاپی مربوط توسط سازمان هر منطقه حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ تصویب این تصویب نامه تهیه و به اجرا گذاشته خواهد شد.
  • سرمایه‌گذاران می‌توانند با ارائه مدارک خود به دفاتر نوتر در سراسر نقاط ترکیه و انتقال حداقل میزان سرمایه به خرانه دولت این کشور شرکت خود را ثبت نمایند.

قابل ذکر است که بدانید اگر دارائی های این شركت ثبت شده برای تسویه کردن کلیه بدهی های شرکت کافی نباشد در اینجا هر یك از اعضا نسبت به پرداخت تمام بدهی های این شرکت مسئولیت داردن و میبایست آن را تسویه کنند.. یا ثبت شرکت سهامی خاص این امکان را خواهید داشت که در مزایده ها و مناقصات شرکت های بزرگ پشتکار قوی ای داشته باشید و پروژه های خوبی ثبت برند را پذیرا باشید و رشد و پیشرفت کاری را تجربه کنید. 10- معرفی نامه نمایندگان ، در صورتیکه سهامداران و اعضا هیئت مدیره از بین اشخاص حقوقی باشند و ارائه تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس یا آخرین تغییرات آن . یکی دیگر از مزایای برجسته ثبت شرکت در اداره‌های رسمی کشور ترکیه امکان ثبت انواع مختلف شرکت‌ها با توجه به شرایط سرمایه‌داران است.

همچنین اگر به دنبال استعلام آنی هزینه ثبت شرکت به طور دقیق و آنی هستید بر روی دکمه زیر کلیک کنید. پس از پذیرش نهایی درخواست ثبت تاسیس، کارشناس مربوطه به بررسی اطلاعات وارد شده در سامانه می پردازد و نتیجه نام های درخواستی شرکت مشخص می گردد که در صورت تایید، بعد از اخذ رسید پذیرش اینترنتی، می بایست مدارک تایید شده و پرینت گرفته شده از طریق سامانه توسط اعضا امضا شود. در گام اول اطلاعات متقاضی را ، شامل ( نام ، نام خانوادگی، شماره تلفن ، متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه ، تابعیت متقاضی، سمت متقاضی ، در صورت ایرانی بودن وارد کردن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن وارد کردن شماره گذرنامه) ، وارد نمایید . شخص متقاضی می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که انجام این امور را به عهده گرفته است باشد. ۹ – درج شدن آگهی ثبت در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی که آخرین مرحله از ثبت شرکت تلقی می شود.

موضوع فعالیت

اظهارنامه ثبت شرکت جزو اوراق بهادار محسوب می‌شود و باید آن را از اداره ثبت شرکت‌ها تهیه کرد. پر کردن تمام بندهای اظهارنامه برای طی کردن مسیر تاسیس شرکت الزامی است. طبق قانون از سالهای گذشته قانون ثبت شرکت بر این اساس است که شما به صورت سامانه ای باید شرکت خود را به ثبت برسانید باید از طریق مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت شرکت خود اقدامات لازم را انجام دهید. این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند . اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند .

شرکت سهامی خاص چیست؟

با ثبت این شرکت مردم به شما اعتماد می کنند و می توانید برای خدمت رسانی در مناطق مختلف اقدام کنید. هزینه هایی که برای استفاده از خدمات شرکت حقوقی مشاور خود می پردازید. به طور مثال یک ثبت شدن یک شرکت مهندسی باید مدرک مهندسی در اختیار داشته باشید اما اکثر شرکت های دیگر در اول مسیر نیازی به مدرک تحصیلی ندارند. شما نمی توانید اسم دانشمندان قرن معاصر را برای شرکت خود انتخاب کنید.

گفتنی است که مراحل ثبت شرکت برای همۀ افراد در تمام استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرهای ایران یکسان است. برای ثبت شرکت‌های بازرگانی و فعالیت در زمینۀ واردات و صادرات، ارائه کارت بازرگانی الزامی است. سازمان پیگیری ثبت تغییرات شرکت یا همان اداره ی ثبت شرکتها که در هر شهر یک سازمان مربوط به ثبت شرکت در آن شهر ( حوزه ) را دارد .

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت اینترنتی می باشد و هر شخص حقیقی می تواند نسبت به ثبت و تغییرات شخصیت های حقیقی و حقوقی اقدام کند. یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد. در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند. در مرحله نهایی، لازم است که شعبه و روزنامه کثیر الانتشار شرکت را مشخص کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق این سامانه به انجام رسد.