لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

درواقع می‌توان گفت که یک لوگوی مشهور و نام‌آشنا، جزو دارایی‌های بسیار گران‌بهای کسب‌وکارهاست. علايم تجاری از این دست، در حفظ حق مالکیت معنوی برندها نقش مهمی ایفا می‌کنند. برندی که قصد ثبت آن را دارید باید در دهخد یا موارد مشابه ثبت شده باشد و معنا فارسی داشته باشد و الا اصولا برای ثبت آن مخالفت می شود، پس حتما پس از انتخاب اسم چک کنید که آن معنای فارسی را داشته باشد.

اسامی مناسب برای برند

اسم انتخابی شما باید دارای معنا و مطابق با فرهنگ جمهوری اسلامی بوده و نام‌هایی که مخالف با موازین شرعی و نظم عمومی هستند و یا مستهجن و خلاف اخلاق‌اند تایید نخواهند شد. حال که لیستی از نام‌های پیداشده از واژه‌یاب دارید، بهتر است سری به کلیدهای بالا زده و سعی کنید از هر کدام از این کلیدها بین 5 تا 10 اسم اولیه برای برند آتی خود انتخاب نمایید. برندهایی مثل تپ‌سی اپلیکیشن تاکسی‌یاب نیز همین گزینه را به کار گرفته‌اند. زیروتن، لباس کودکان بین 0 ثبت تغییرات شرکت تا 10 سال نیز فقط از اعداد کمک گرفته است. اولین مثال این دست از نام‌ها برند قدرتمند سون آپ است که از ترکیب عدد 7 که عددی معروف و نشانه شانس است با ترکیب واژه آپ بهره برده است و سال‌های سال رقیبی بسیار جدی برای کوکاکوکال و پپسی کولا بوده است. اگر بتوانید اسامی برندی از این دست برای خود انتخاب کنید به نظر ما این بارها و بارها بهتر و قدرتمندتر از روش قبلی خواهد بود.

الهه ­ی درونی برند خود را بشناسید

یکی از راه های دیگر برند سازی در اینستاگرام، بیشتر دیده شدن میباشد. برای این منظور میتوانید به صورت هفته ای یا در ایام خاص در کنار ارائه تخفیف در فروش محصولات خود مسابقاتی را هم برگزار کنید. شاید بگویید که انتخاب اسم پیج چه ربطی به بالا رفتن انگیزه برای فعالیت در اینستاگرم منجر میشود. اما به جدیت میگویم که اگر شما یک نام کاربری معتبر و خوبی داشته باشید خود به خود ترغیب به فعالیت بیشتر در پیج خود خواهید شد. اسم‌های مناطق جغرافیایی هم از مواردی هستند که در انتخاب اسم‌های تجاری و نام برند پرطرفدارند. مثالی جالب از برندهای جغرافیایی بسیار قدرتمندآمازون است.

  • در این مرحله شما باید هدف برند و مأموریت برند خود را مشخص کنید.
  • اعتقاد بر این است که نقش نام تجاری شبیه به به یک فانوس دریایی است که پرتوهای نور آن جهت حرکت مشخصی را برای کشتی ها تعیین می کند.
  • ما با حمایت مشتریانمان و با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی آرم و لوگو توانستیم تنها در طی 6 سال، خالق بدیع ترین هویت های بصری در حوزه طراحی لوگو و آرم برای بیش از 600 کمپانی و برند متعدد باشیم …

لطفا شماره تماس خود را مرقوم بفرمایید یا با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. نام شرکت باید خاص باشد چون هر شخص حقوقی مانند هر شخص حقیقی باید دارای نام باشد تا بتوانند آن را تشخیص دهند. تمام حقوق مادی و معنوی وب سایت برای موسسه حقوقی ویستا آریا محفوظ می باشد. هرشرکت پس از تأسیس و پس از تعیین حوزه مالیاتی، بایدتشکیل پرونده دارایی دهد.

اسم مناسب برای آرایشگاه مردانه، لباس فروشی مردانه، بوتیک

با این حال نباید از اهمیت انتخاب نام مناسب هم غافل شویم. وقتی قرار است سال‌ها و شاید دهه‌ها با یک برند زندگی کرده و آن را در معرض چشم و گوش مخاطبان خود قرار دهیم، منطقی است در انتخاب نام برند وسواس به خرج دهیم و به سادگی از کنار این کار نگذریم. بهترین پیشنهادها در مورد کسب و کار شما همان اسامی گلها و دختران فانتزی می باشد. با توجه به منطقه ای که قرار است شما کسب و کارتان را انتخاب کنید استفاده از نام مناطق شهری، يا نام شهرها ویا دیگر لیست ها به شما پیشنهاد میشود. برای انتخاب اسم مزون لباس و آرایشگاه زنانه و بوتیک زنانه استفاده از نام های فانتزی مانند اسامی دختران اسامی گلها یا حتی مناطق شهری که به شما در بالا پیشنهاد دادیم بسیار مناسب است. پس در هنگام انتخاب اسم مغازه یا برند میتوانید با این شگرد مناسب برای خود نام مناسب انتخاب نمایید.

یعنی در کمال ناباوری ارزش برند کوکاکولا معادل با ۸۰ درصد تمام دارایی‌های آن است. آیا شما نیز تجربه‌ای در خصوص انتخاب نام برند برای کسب‌وکار خود یا دیگران دارید؟ تجربیات و دیدگاه‌های ارزشمند خود را با ما و کاربران همیار آی‌تی به اشتراک بگذارید. برای خودتان محدودیت ایجاد نکنید که ثبت شرکت در تهران برند دقیقا بیانگر کاری که شما می‌کنید، باشد. این کار باعث می‌شود در آینده نتوانید محصولات و خدمات خود را توسعه دهید. قبل از ثبت برند، در رابطه با اسم انتخابی تحقیقاتی داشته باشید. خاطره بسیار خوبی که خود ما داریم از یک پیج فوق العاده در اینستاگرام است که مربوط به موسیقی است.

این که ما بتوانیم اسمی شایسته و قدرتمند برای برند شخصی، سازمانی، سایت و …..پیدا کنیم این روزها یکی از اصلی‌‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب وکارهاست. اگر میخواهید مرا بیشتر بشناسید، تا انتهای مقاله، همراهم باشید. برای انتخاب نام برند باید سعی شود اسمهای خاص و متفاوت و گاها عجیبی انتخاب ثبت برند تجاری شود . افراد مختلف معمولا برای انتخاب نام برند سختی های زیادی می کشند و با افراد مختلفی مشورت می کنند و گاها این مشورت ها باعث بیشتر سردرگم شدن و گیچ شدن می شود . انتخاب یک نام برای برند و تجارت یکی از دغدغه های اصلی کسانی هست که میخواهند به تازگی کسب و کاری را شروع کنند .

اسم کافی‌شاپ‌های معروف ایران

حالا سعی کنید بر اساس این مجموعه از کلمات و توصیفات اسم مناسبی پیشنهاد دهید. البته برای طوفان فکری روش‌های دیگری هم وجود دارد، مثلاً شما می‌توانید انتخاب اسم برند را‌ از روی چند دسته‌بندی‌های انجام دهید. البته استثنایی در اینجا وجود دارد؛ اگر یک سلبریتی هستید دیگر وضعیت فرق می‌کند و انتخاب اسم برند از روی نام خانوادگی اتفاقاً خیلی هوشمندانه است؛ چون شهرت اولیه را دارید، هزینه‌های برندینگ را به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

در صورتی که برای انتخاب اسم مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید که شما را راهنمایی کنند. اگر از مشتریان ثبتاد هستید انتخاب اسم برند بصورت رایگان برای شما انجام خواهد شد. انتخاب اسم برندماندگار در ذهن مخاطب، مناسب کسب و کار شما و مهمتر از همه با دامنه com و از قبل ثبت نشده را بهسایت‌های انتخاب برند فارسیبسپارید. به هر حال شکی نیست به یاد داشته باشید که امروزه بدون فضای مجازی ایجاد برند معنا ندارد. حتی برند های قدرتمند نیازمند تدوین برنامه بازاریابی اینترنتییا همان بازاریابی دیجیتال هستند. و در این بین تعداد زیادی اسم پیشنهادی به عنوان کاندید چه کمکی به شما می کند؟!

باید توجه داشته باشید حداقل دو سیلاب از نام پیشنهادی شما با اسمی دارای سابقه متفاوت باشد. در انواع حوزه‌های کسب و کار مختلف خدمات ارائه کرد ه‌اند. می توانید برایانتخاب نام برند برای آرایشی و بهداشتیبه صفحه مورد نظر بروید و دامنه مورد علاقه خود را خریداری کنید. دلیل آن این است که تصاویر سریع‌تر از کلمات پردازش می‎شوند. اگر شما یک لوگوی به یادماندنی داشته باشید مصرف‌کنندگان از طریق آن نام تجاری شما را به خاطر خواهند آورد.