ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

استفاده از تسهیلات بانکی و انواع وام‌های کارآفرینی و نیز شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی منوط به ثبت رسمی شرکت است. در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود. اعتبار قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به آنها کنند. در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود. مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

سایت اداره ثبت شرکتها

در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید.

در ابتدا باید به این نکته بپردازیم که شرکت چیست؟

چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود. در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند.

اطلاع‌رسانی عمومی شرکت‌های تازه‌تاسیس از طریق انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار انجام می‌گیرد. داشتن شناسه ملی شرکت برای درج آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار ضروری است. در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید.

جهت مشاوره رایگان مراحل، مدارک لازم، زمان و استعلام فوری هزینه ها و درخواست خدمات ثبتی و حقوقی ما فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. علاقمندان می توانند از طریق لینک ثبت تغییرات شرکت های زیر به سایر مطالب مربوط به ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری دسترسی پیدا کنند. ثبت شرکتهای تجارتی و موسسات غیر تجارتی ایرانی حوزه تهران و تغییرات بعد از آن.

  • در ادامه به توضیح و تشریح اداره ثبت شرکتها و آدرس و وظایف آن ها خواهیم پرداخت.
  • مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که تهیه برخی مدارک برای تاسیس انواع شرکت‌ها یکسان است، اما شیوه تنظیم رسمی آنها با هم متفاوت است.
  • چنانچه نام انتخابی شما کوچکترین تشابهی با نام شرکت و یا موسسه دیگری که قبلاً ثبت شده و یا حتی به ثبت نرسیده ولی توسط کارشناسان تعیین نام اداره ثبت شرکتها برای آن شرکت تایید شده باشد، با اخطار رد نام مواجه می شوید.
  • سمت هر کدام از آن ها باید با بعضی از اطلاعات هویتی شان ثبت شود.

تحویل صورتجلسه به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه. تصمیم گیری در رابطه با نوع روزنامه کثیرالانتشاری که قرار است آگهی های تغییرات سال مالی پیش رو در آن چاپ و منتشر شوند. تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص.

شرکت سهامی خاص یکی از رایجترین شرکتهایی است که در ایران ثبت می شود. منظور از ثبت شرکت­ سهامی خاص ، شرکت­های تجاری است که سرمایه آنها به سهام تقسیم می­شود و تمام سرمایه شرکت توسط موسسین آن تامین می­شود. مسئولیت سهامداران در قبال سود و زیان شرکت مستقیماً وابسته به مبلغ اسمی سهام آنهاست. و ثبت اختراعات را بر عهده دارد در تهران مستقر است و تمامی اظهارنامه های مربوط به خدمات ذکر شده به کارشناسان این اداره ارجاع می شود و همین موضوع یکی از دلایل طولانی تر بودن و بیشتر بودن هزینه ثبت برند و طرح صنعتی به نسبت ثبت شرکت خدمات تاسیس شرکت و انواع تغییرات شرکتها است. بله ایشون می تونن مدیر عامل شرکت شما باشن و مدرک تحصیلی دیگه ای نیاز نیست، مورد دوم هم برای تغییرات در اداره ثبت شرکتها نیاز هست نامه تاییدیه اداره کار رو ارائه کنید.در اساسنامه شرکت شما هم احتمالا قید شده که هرگونه تغییرات با اجازه اداره کار اماکن پذیر هست. سامانه ثبت شرکتها ی میزان با داشتن سالها سابقه مدیران خود در حوزه های ثبتی، راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و جذب مشتری، تنها برای شما یک شرکت ثبت نمی کند تا هزینه آن را از شما دریافت کند و تمام.

این امر باید در ظرف ماه اول ثبت شرکت و توسط اداره ی ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله ی رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد (ماده ی 6 نظامنامه ی قانون تجارت وزارت عدلیه و تبصره ی آن). اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود. پس از تکمیل ثبت برند فرم مربوطه، با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص گشوده می شود. منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود. در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و…

هم چنین ممکن است اعضای شرکت پس از مدتی بنا به دلایلی خاص تصمیم به انحلال شرکت بگیرند. ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید. اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید. در مرحله ی بعد باید در سامانه شروع به کپی گرفتن از 2نسخه از اساسنامه ، 2 نسخه از شرکتنامه و 2 نسخه از تایید نام شرکت خود بگیرید و کلیه سهامداران موسسه باید به امضای این اساسنامه و تایید نام بپردازند.

ثبت شرکت تعاونی

در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود. پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. پس از این که به این سایت وارد شدید، بر روی قسمت «ورود» مانند تصویر کلیک نمایید.

طبق قوانین اداره ثبت باید صورتجلسه ایی مبنی بر خروج شما تنظیم گردد و به امضای شما و تمامی اعضا رسیده باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود.