تبدیل شرکت با مسئولیت محدود به سهامی خاص

در ادامه به نحوه ی ثبت تغییرات در شرکت با مسئولیت محدود اشاره شده است. اگر به دنبال نمونه صورتجلسه تغییر آدرس شرکت سهامی خاص می گردید می توانید به سایت اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یا سایت های معتبر دیگر مراجعه نمایید. به خانم / آقای ……………………………… احدی از شرکاء یاوکیل رسمی شرکت وکالت داده شد که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید. احدی از شرکاء یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید. صورتجلسه مجمع عمومی فوق العادهشرکت …………………………………. (با مسئولیت محدود) به شماره ثبت ……………… و شناسه ملی …………………………… سرمایه ثبت شده ………………………… ریال در تاریخ ………………….

  • همانطور که در نحوه تغییر آدرس شرکت گفته شد لازمه این تغییر تشکیل مجمع عمومی فوق العاده است اما مجمع می تواند تصمیم گیری کند که تصویب و تصمیم برای تغییر آدرس شرکت را به هیئت مدیره شرکت تفویض نماید.
  • صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به امضاء کلیه شرکاء.
  • تغییر آدرس در شرکت مسئولیت محدود همانند آنچه در بالا گفته شد بوده و نیازمند تشکلی مجمع عمومی به طور فوق العاده است با این تفاوت که در تنظیم صورتجلسات نیاز به امضا لیست جداگانانه سهامداران در برگه ای جداگانه نیست.

کلیه اسناد و مدارک و اوراق بهاء دار با امضاء مشترک خانم ها/ آقایان………………………………….. انجام صحیح آن بسیار حائز اهمیت می باشد، در صورت نیاز به مشاوره جهت اعلام هرگونه تغییرات و تنظیم صورت جلسه مشاورین ما در خدمت شما عزیزان می باشند. نکته دیگر این است که زمانی که میخواهید لیست بیمه پرسنل را رد کنید باید حتما این تغییر آدرس انجام شده باشد و کدپستی و آدرس جدید از سامانه ثبت استعلام شود و معتبر باشد. پس از این که مراحل تاسیس شرکت به پایان رسید و به صورت قانونی ثبت شد آنگاه نوبت به تعیین محلی به عنوان اقامتگاه قانونی شرکت می رسد. شرکت ها به طور معمول یک ساختمان اداری را برای محل اقامت خود برمی گزینند.

در این مجمع که با اکثریت سهامداران تشکیل می شود، حضار موافقت خود را با این تغییر اعلام می نمایند. احدی از شرکاء وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید. پس از این که تمامی شرکای شرکت موافقت خود را با تغییر آدرس شرکت مسئولیت محدود اعلام نمودند، صورتجلسه ای نوشته می شود و تمامی اعضا آن را امضا می کنند و این صورتجلسه به همراه مدارک دیگر به اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود. برای تغییر آدرس شرکت باید صورتجلسه تغییر آدرس به همراه مدارک دیگر به اداره ثبت شرکت ها ارسال شده و پس از تایید هزینه آن پرداخت گردد.

اتخاذ چنین تصمیمی بر عهده مجمع عمومی فوق العاده است البته چنانچه در اساسنامه شرکت قید شده باشد می توان اجازه تغییر آدرس و ثبت شعبه های جدید را به هیات مدیره شرکت سپرد. در ادامه صورتجلسه تغییر آدرس شرکت و تغییر کد پستی شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود را به عنوان نمونه مثال می زنیم. تغییر آدرس شرکت سهامی خاص همانند آنچه در بالا گفته شد بوده و نیازمند تشکلی مجمع عمومی به طور فوق العاده جهت تنظمی صورتجلسه است.

که باید مشتری های بیشتری به دفتر شرکت مراجعه کنند، تا سود مالی بیشتری هم داشته باشد. در چنین حالتی انتخاب محل مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد که نباید از آن غافل شد. ، اختیار تغییر آدرس را به هیات مدیره شرکت تفویض نماید. سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از 0 تا one hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید.

الزامات لازم برای تغییر آدرس شرکت چیست؟

کارشناسان ما مشتاقانه پاسخگویی سوالات شما در زمینه تغییرات شرکت هستند. قانون تجارت باید یک هیات نظار انتخاب کرد و صورت جلسه توسط این هیات به امضا برسد. پس از ثبت شرکت شما می توانید هر تغییراتی که مدنظرتان می باشد و به آن نیاز دارید را برای شرکتتان اعمال کنید و یا هر ساله شرکتتان را به روز کنید. اگر تعداد شرکای شرکت 12 نفر یا بیش ثبت شرکت تر باشد باید هیئت نظار انتخاب شود و نام آن ها در صورتجلسه قید گردد و صورتجلسه را امضا کنند . تنظیم صورتجلسه و امضای آن توسط شرکا همگی با قید کردن میزان سهامشان در شرکت. تغییرات با توجه به نوع آن متغییر می باشد برای مثال چنانچه تغییرات شما در خصوص موضوع فعالیت باشد و این موضوع جدید نیازمند مجوز است ارائه آن الزامی می باشد.

تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود

برای ثبت شرکت سهامی خاص حداقل تعداد اعضا three نفر است. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت به میزان یک میلیون ریال می باشد. وجود هر یک از سمت های مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره و نائب رئیس در شرکت سهامی خاص اجباری می باشد.

مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به تغییرنام شرکت اتخاذ تصمیم شد. برای تغییر اسم شرکت مسئولیت محدود ابتدا باید مجمع عمومی تشکیل گردد، صورتجلسه ای تنظیم شود و همه اعضای شرکت هم باید آن را امضا کنند و اندازه سهم الشرکه خودشان را در شرکت قید کنند، در صورت که مجمع عمومی فوق العاده با اکثریت شرکا تشکیل می گردد مدارک باید ارائه شود. _صورتجلسه ی تنظیمی حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ تشکیل مجمع توسط شرکاء یا وکیل رسمی شرکت تحویل اداره ثبت شرکت ها و نسبت به ثبت آن اقدام و پس از پرداخت هزینه های قانونی ذیل ثبت دفتر را امضاء نمودند.

در بسیاری از موارد شاهد این هستیم که دفتر شرکت اجاره ای بوده و بعد از مدت زمان خاصی مستاجر اقدام به تغییر دفتر و در نتیجه تغییرات دفتر می کند. اما این تنها دلیل تغییر محل فعالیت یک شرکت به حساب نمی آید. دوست عزیز مجهول المکان یعنی چی ؟ شما هنگام تغییر آدرس شرکت باید آدرس واقعی با کد پستی همانجا را در سامانه وارد کنید در غیر این صورت سامانه قبول نخواهد کرد.

تغییر آدرس شرکت مسئولیت محدود

اگر تعداد اعضاءی شرکت مسئولیت محدود بیش از ۱۲ نفر باشد، شرکت موظف به ثبت هیئت نظارت می باشد. هیئت نظارت متشکل از ۳ نفر است که از میان اعضاءی شرکت که عضو هیات مدیره نباشند به میزان یک سال انتخاب خواهند شد. تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق العاده وتنظیم صورتجلسه به امضاءهیات رئیسه رسیده باشد. در ادامه این مقاله به شرح تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در زمینه ی افزایش و کاهش سرمایه شرکت با ورود و خروج شرکا می پردازیم .

تغییرات در نام شرکت

اگر یک وکیل کار شما را پیگیری می کند، ثبت تغییرات شرکت اصل وکالتنامه را هم ارائه دهید.

در جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی هزینه ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها می توانید به مقاله آن مراجعه کنید. من میخواستم شرکت حمل و نقل درون شهری با مسئولیت محدود ثبت کنم آیا برای این کار باید مجوز بگیرم یا خیر ممنون میشم پاسخ بدین . مسئولیت محدود کفایت می کند و در حالتی که شرکت تان را بخواهید به صورت مسئولیت محدود ثبت نمایید ثبت برند نیاز به 2 نفر جهت تاسیس شرکت دارید که دارای بودن مدرک تحصیلی ضروری نمی باشد. پس از اینکه از طرف سازمان مربوطه در رابطه با پرونده شما جوابیه دریافت گردد، نخستین ثبت اقدام به بررسی مجدد پرونده و تنظیم مدارک برای روزنامه رسمی نموده و بلافاصله پس از تکمیل مدارک، آنها را برای دریافت آگهی و روزنامه رسمی ارسال می نماید.