ثبت شرکت سامانه آنلاین ثبت فوری شرکت

در جهت مطالعه بیشتر درباره ثبت تغییرات شرکت می توانید به مقاله آن مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید. بنابراین برای ثبت شرکت نیاز است که طبق نوع شرکت و موضوع آن و مبلغی که میتواند هزینه کنید جستجو برای انتخاب نام شرکت نماید تا خود را با اسم متفاوت از دیگر رقبا جدا کند. و- در مورد تاسیس شركتهای تعاونی در مرحله نهائی این گونه پرونده ها به قسمت تعیین نام فرستاده می شود كه در این قسمت نام شركت تعاونی و شماره ثبت و تاریخ ثبت آنها در دفاتر مربوطه وارد و به قسمت بایگانی شدن فرستاده می شود. پس از بررسی و اینكه دستور تعیین نام در بالای اوراق داده شده و اطمینان كامل از هویت متقاضی اقدام و كوشش در جهت انتخاب یك اسم از سری اسامی پیشنهادی كه بطور جداگانه و به ترتیب اولویت بوسیله متقاضی ارائه شده صورت می گیرد ، با مراجعه به دفاتر موجود بطوریكه اولاً با فرهنگ انقلاب اسلامی مطابقت نماید.

سامانه تعیین نام شرکت

با توجه به این که هر یک از موارد گفته شده در بالا متناسب با شرایط شما مبلغ خاصی دارد، به طور قطعی نمی توانیم را این کار بیان کنیم. متاسفانه بعضی از مراجع کننده ها تصور می کنند که کارمزد دریافتی شرکت مبلغ بالایی است. در هنگام تاسیس یک شرکت هم اطلاع و آگاهی از همه موارد انجام این کار اهمیت بسیار بالایی دارد. شما زمانی که شرکتی را ثبت می کنید تا ابد که با همان افراد در همان مکان با همان خدمات فعالیت نخواهید کرد. اگر برای برند خود اقدام نکنید افراد سودجو به راحتی با برند شما به نام خودشان شما را ناچار به تغییر نام تجاری شما خواهند کرد. تصور کنید که زمانی را برای رفتن به شرکت مورد نظر صرف می کنید، مدت زمانی هم در همان شرکت منتظر خواهید بود تا نوبت شما شود و سپس زمان دیگری را صرف رسیدن به مقصد خود خواهید کرد.

حال می توانید اوراق را امضا کرده و به همراه مدارک لازم به اداره ثبت شرکتها پست نمایید. راه بعدی برای بررسی شرکتهای ثبت شده، مراجعه به اداره ثبت شرکتها می باشد، که برای شرکتهای ثبت شده در هر آدرس پستی باید به اداره ثبت شرکتهای آن ناحیه مراجعه نمود. نوع شرکتمزایا، معایب، شرایط و نحوه ثبت هر کدام ثبت برند تجاری از شرکتهاشرکت مسئولیت محدود1- یکی از پرطرفدارترین ثبت شرکت در ایران شرکت های با مسئولیت محدود می باشد. معمولا بیشترین درخواستی هم که در موسسه ما وجود دارد، همین نوع شرکت می باشد. مسیر ثبت شرکت در ایران دارای پیچیدگی‌هایی است که بی‌توجهی به آنها ممکن است طی کردن آن را بسیار طولانی و دشوار کند.

به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سامانه ای را با عنوان سامانه جامع ثبت شرکت ها راه اندازی نمود که از طریق آن متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری می توانند کلیه فرآیند درخواست خود را تا مرحله نهایی انتشار آگهی در روزنامه رسمی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام دهند. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است. شرکت بازرگانی همانطور که از نام آن مشخص است برای اموری مانند خرید و فروش و صادرات و واردات به ثبت می رسد.

تاریخچه تاسیس اداره ثبت شرکتها

قبل از آن که شرکتی به ثبت برسد باید استعلام موجودیت شرکت گرفته شود تا مطمئن شد شرکت در گذشته به ثبت رسیده است یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استعلام شرکت به مقاله آن مراجعه کنید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید. اشخاص حقوقی به همراه اطلاعاتی نظیر نام شرکت،موضوع شرکت و مشخصات اعضای شرکت جهت اصالت سنجی در دسترس خواهد بود. کارشناسان ما در مجتمع ثبت شرکت ایلیا همواره آماده یاری شما عزیزان در کلیه امور ثبتی می باشند. به ترتیب fifty five نام را انتخاب و در سامانه وارد کنید تا پس از بررسی، یکی از نام ها مورد تایید قراربگیرد.

  • اساسنامه و شرکتنامه پیش فرضهایی دارند که باید آنها را پر کنید و سپس تصویر برابر اصل شده آنها را در سایت بارگذاری نمایید .
  • از هر نظر قانونی و مواردی که برای اداره مهم است باید بررسی شود تا وقت مشتری هدر نرود.
  • به کارگیری کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، لیزینگ و … در نام شرکت یا مؤسسه، مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح می‌باشد.
  • با یکی از راههای زیر میتوانید اطلاعات خود را جهت امور ثبتی کامل نمایید.

تعیین انتخاب نام شركت و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ای نداشته مؤسسین قصد تاسیس آن را دارند. تعیین نام شركتها و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ثبت داشته حال قصد تعویض نام آن را دارند. تعیین نام شركتها و مؤسسات غیر تجاری خارجی كه در كشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آنها در ایران تاسیس می شود.

آموزش ثبت شرکت

برایتغییر نام شرکت با مسئولیت محدود لازم است مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شود و سپس صورت جلسه تنظیم شود. می دانید که برای انجام کارهای تجاری باید شرکت ثبت کنیم اما برای انجام کارهای غیرتجاری چه باید کرد؟ اگر قصد انجام فعالیت های غیرتجاری مانند خیریه ، انجمن ، صندوق های قرض الحسنه و… دارید بایستی موسسات غیرتجاری ثبت کنید. در صورتی که بخواهید فعالیت های تجاری مانند آموزشگاههای علمی و فنی ، آموزشگاههای زبان و مدارس غیر انتفاعی انجام دهید باید در قالب موسسه انتفاعی یا غیر انتفاعی ثبت شود. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات کامل درباره ثبت موسسه مطالعه کنید. سلام وقت بخیر، مدارک فقط تصویر کارت ملی، موضوع جامع عمرانی و پیمانکاری رو ما براتون تنظیم می کنیم، اگر در آینده قصد رتبه بندی شرکت رو دارید باید دو سوم اعضا دارای مدرک کارشناسی مرتبط باشند و دارای سابقه بیمه از شرکت گرید دار، برای هزینه هم بستگی به تعداد اعضا و میزان موضوع داره لطف بفرمایید تماس بگیرید. سلام، هزینه ثبت موسسه تفاوت داره با ثبت شرکت؟ ما میخواییم یک موسسه خدمات مالی ثبت کنیم.

سری دوم ویژگی های نام برای شرکت ها

در مواردی که نیاز به استعلام سابقه کیفری و سوءپیشینه اشخاص باشد، این کار به صورت خودکار در سامانه ثبت شرکت‌ها انجام می‌گیرد. البته برای گرفتن مجوز فعالیت از نهادهای دیگر ممکن است در حوزه‌های تخصصی به این مدارک نیاز پیدا کنید. همچنین تغییرات شرکت اگر قصد تاسیس شرکت مهندسی دارید و می‌خواهید در نام آن از کلمه مهندسی یا مهندسان استفاده کنید، ارائه مدرک معتبر و مرتبط تحصیلی الزامی خواهد بود. گفتنی است که ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای ثبت شرکت ضرورتی ندارد.

چنانچه نمی‌توانید در قرار تعیین شده حضور یابید، می‌بایست قرار خود را لغو و مجدداً ثبت نام نمائید. سلام به احتمال بسیار زیاد احتمالا می توانید بستگی به نام درخواستی شما دارد، لطفا تماس بگیرید تا بررسی کنیم. بهتر است در نام منتخب از کلمات خارجی استفاده نشود البته کلمات عربی و خصوصا مذهبی چندان شامل این قاعده نمی شوند.

مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد. در سال 1327 اداره ثبت شرکتها ثبت شرکت و مالکیت صنعتی در کنار دو اداره دیگر با عناوین ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و ادراه مالکیت صنعتی تاسیس شد. مهمترین نقش اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در تعریف بنگاه های اقتصادی و تامین امنیت اقتصادی خلاصه می شد.

تغییر نام شرکت شرکت های تجاری دارای نام کامل حقوقی برای خود می باشند که با این نام از سایر شرکت ها اعم از تجاری و غیر تجاری متمایز می شوند اما انتخاب نام دارای قوانین و مقررات مرتبط با خود است که باید در زمان انتخاب نام تمامی این قوانین را رعایت کنید. اینکه شرکت خود را در مناطق آزاد ثبت کنید یا در سرزمین اصلی تا حدود بسیار زیادی در هزینه های ثبت شرکت موثر خواهد بود. چرا که هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد نسبت به هزینه ثبت شرکت در سرزمین اصلی بسیار بیشتر است.