راهنمای انتخاب اسم شرکت

اطلاعيه نحوه ثبت نام و تشرف در کاروان هاي مرحله دوم عمره مفرده سال مربوط به اعزام هاي 21 اسفند امسال تا 26 خرداد سال ninety four منتشر شد. پرهیز از کوتاه تر کردن کلمات و عدم استفاده از حروف اول آنها در ترکیب اسم. صنایع دستی آپادانا ارائه دهنده انواع صنایع دستی به همراه جعبه های بسته بندی … نکته بسیار در مورد نام ایران حتی در صورت وجود چند سیلاب دیگر آن قابل ثبت نمی باشند. تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری بازار سرمایه ایران محفوظ است.

به عنوان مثال بارها اتفاق افتاده است که حل یک مسئله ماها نیمکره چپ مغز ما را درگیر کرده باشد حال آنکه این مساله در کسری از ثانیه توسط نیمکره راست ما به صورت تجسمی حل می شود. نام‌های تجاری اپل، آمازون شامل این دسته هستند که با توجه با اسمشان تصویری در ذهنمان ایجاد می شود. مغز انسان از دو قسمت تقسیم شده قسمت کره ی راست و کره ی چپ. قسمت راست مغز مشغول عشق و حال و تصور و رویاهای خودش می باشد. اگر تا این‌جای کار مشکلات قانونی را حل کرده‌اید می‌توانید سرغ مرحله‌ی تست نام برند بروید.

  • اگر نام شما مشابه نام‌های قبلی باشد، پس از درخواست از سوی کارشناس رد می‌شود.
  • اسم شرکت تجاری دارای قواعد و مقرراتی می باشد که باید علاوه بر در نظر داشتن آن قواعد برند شدن اسم شرکت را نیز باید در نظر داشته باشید، اگر می خواهید شرکت به ثبت برسانید ابتدا باید بدانید برای انتخاب اسم شرکت باید چه مواردی را رعایت کنید.
  • مدیر عامل شرکت نیز در صورت عدم تمایل به اقامت طولانی مدت در کشور آلمان و عدم تمایل به راه اندازی محل کسب تجاری در کشور آلمان مشمول دریافت اقامت نمی‌باشد.
  • مشکلی که این‌جا وجود دارد این است که شرکت‌های بزرگ منابع مالی زیادی در اختیار دارند که ممکن است در یک کسب و کار کوچک در شروع نداشته باشد.
  • عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر.

ما تولیدی واترپمپ خودرو داریم بعداز یکسال اومدیم ثبت کنیم برندمون رو ک مشابه داره و ثبت نمیشه. یه اسم میخواستم ک ب این مخفف انگلیسی بخوره ک بسته بندی هامون تغییر آنچنانی نکنه یا تکتاز توش باشه. ی اسم شرکت واسه تهویه و گاز میخواستم که اسم بیژن هم توش باشه…ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. در این قسمت تعدادی از نمونه اسم هایی که واجد ثبت بوده اند را به شما معرفی می کنیم.

انتخاب اسم جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تأسیس شرکت است. بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می‌کنند. اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می‌کنند و به همین دلیل هم معمولاً بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می‌گیرند. ساختار شرکت ها در ایران بطور وسیعی در برگرفته از قانون تجارت کشور فرانسه می‌باشد که شباهت سطحی زیادی با قانون تجارت آلمان دارد.

نکات حائز اهمیت در انتخاب نام شرکت:

بهتر است چند روز وقفه ایجاد کنید و دوباره به سراغ بررسی ایده‌های قبلی و انتخاب اسم بروید. خصوصا سعی نکنید با تغییرات جزئی روی اسامی برند‌های معروف به ایده برای اسم شرکت خود برسید. اسم خاص اسمی است که برای یک شی یا موجود زنده به کار می‌رود. مانند اسامی انسان‌ها، اسامی حیوانات، اسامی اماکن، اسامی مربوط به اشیا مانند صدف یا قلم. از اسامی اعداد هم می‌توان استفاده کرد اما باید با حروف نوشته شوند مانند صد.

عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر. در این قسمت، 5 اسم three سیلابی باید پیشنهاد دهید که به ترتیب الویت ( یعنی از 1 تا 5 ) بررسی میگردند. اگر اولین اسم پیشنهادی شما قابلیت ثبت داشته باشد، اسامی بعدی بررسی نخواهند شد. نام تجاری دارای هویت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از نام کالا و شرکت جدا می باشد.هم چنین نام چیزی بالاتر از اسم ها،علامت ها و شعارها می باشد. هر نام تجاری اسم خاص است که این اسم این قابلیت را دارد که از اسم اجتماع، شهر، گروه و یا یک شخص تشکیل شده باشد.حتی اسم شما هم می تواند یک نام تجاری باشد.

اسامی شرکتها

هم چنین نام چیزی بالاتر از اسم ها،علامت ها و شعارها می باشد. هر نام تجاری اسم خاص است که این اسم این قابلیت را دارد که از اسم اجتماع، شهر، گروه و یا یک شخص تشکیل شده باشد. متقاضیان می توانند پنج نام پیشنهادی ارائه دهند و به ترتیب اولویت بهترین نام واجد شرایط مورد تایید واقع می گردد . لازم به ذکر است انتخاب اسامی خلاقانه و خاص و ابداعی بسیار حائز اهمیت بوده و امکان تایید نام های درخواستی را افزایش می دهد .

پیشنهاد انتخاب نام خاص و مناسب اسم شرکت

از بکارگیری اسامی و اصطلاحات بیگانه در نام شرکت یا موسسه خـودداری نموده و درصورت ابهام درخصوص نداشتن معادل فارسـی می بایست به بانک اطلاعاتی یا کتابهای مرجع و لغتنامه های زبان و ادب فارسی مراجعه نمود و درغیراین صورت از فرهنگستان زبان و ادب فارسی استعلام شود. آمار نشان داده که 86% از افرادی که قصد ثبت شرکت را دارند در اواسط این مسیر، به علت پیچیده بودن آن دست از کار می‌کشند.ثبت شرکتیکی از مسائل ثبتی است که برای یک متخصص امور ثبتی کار ساده ای می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مقاله ثبت شرکت به یک متخصص امور ثبت شرکت تبدیل شوید و ثبت آنلاین شرکت را به خوبی پیش برید. در ضمن لازم به ذکر است که در این مسیر، آگاه ثبت همواره با مشاوره رایگان تلفنی کنار شما خواهد بود. تکراری نباشد.به سایتirمراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید متفاوت باشد. اسم شرکت و یا سیلاب هایی که استفاده می کنید سعی کنید از کلمات کوتاه انتخاب نمایید.

تلاش ما این است که در عصر فناوری اطلاعات با گردآوری و تحلیل داده یاری‌رسان شما مردم عزیز ایران باشیم. جهت استعلام اسم شرکت می بایست پس از ورود به سامانه ی ذکر شده به قسمت آگهی های قانونی ثبت شرکت در تهران وارد شده و با درج نام و کامل کردن دیگر اطلاعات مورد نیاز بر روی گزینه ی جستجو کلیک نمایید. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره راهبردی در زمینه انتخاب نام شرکت با ما تماس حاصل فرمایید.

گروه معماران آچیلان دکور معماری و دکوراسیون داخلی متفاوت، با حضور آرشیتکت های برند و تحصیل کرده در آمریکا. این شرکت معماری با اتکا به تجربه و علم روز دنیای معماری که همواره به آن متعهد است مجری خاص ترین پروژه هاست و همیشه سعی در ارایه بهترین کیفیت در زمینه … تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. ب- نام منتخب باید سه سیلابی باشد یعنی باید از سه کلمه تشکیل شده باشد. نامهای تک سیلابی که به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند ولی برای نامهای دو سیلابی در صورت خاص بودن و نداشتن تشابه احتمال تأیید وجود دارد.

استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهزیست، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، تبلیغات، فرهنگی هنری ، صندوق قرض الحسنه ، لیزینگ، هولدینگ و… در نام شرکت یا موسسه مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح می باشد. این امکان وجود ندارد و فقط با کسب مجوز از افراد و مقام های دارای صلاحیت این نهاد ها امکان استفاده از نام های دولتی و نظامی وجود دارد، در غیر این صورت شرکت مجبور به تغییر اسم خود خواهد بود. در این قسمت بعضی از اسم های اصیل ایرانی را به همراه معنای آن ها معرفی می ثبت تغییرات کنیم. توجه به معنای کلمه بسیار مهم است و شما می توانید با توجه محصولات و یا خدماتی که به مردم ارائه می کنید از این اسامی اصیل اقوام ایرانی استفاده کنید. نوع جملات و عباراتی که در قوانین و دستورات ارائه شده توسط مراجع مربوط وجود دارد، شاید برای کاربران عام و اکثر مردم عزیز قابل درک نباشد چون دارای اصطلاحات و عبارات حقوقی هستند. کارشناسان ثبت آراز در این نوشته سعی دارند که با استفاده از کلمات ساده و به شیوه ای رسا و قابل فهم منظور قانون گذار را برای شماکاربران گرامی شرح دهند.

برای انتخاب بهترین نام برای شرکت خود به صورت تخصصی و در کم ترین زمان تنها کافی است با شماره تماس های موسسه ثبت نوول تماس بگیرید تا در کم ترین زمان امور ثبت شرکت و انتخاب بهترین نام برای شرکت از طریق ایده برای اسم شرکت مناسب برای شما گزینش شود . اسم شرکت باید دارای ویژگی هایی هم چوندارای ریشه فارسی بودن و متمایز از دیگر موارد ثبتی در قبل از اقدام به تاسیس شرکت که می توان برای جلوگیری از تکرار و ارائه موارد اضافی ثبتی قبل از ارائه اسم مورد نظر با کارشناس ثبت شرکت ها در مورد انتخاب بهترین نام مشورت شود . نامی که برای شرکت در نظر گرفته می شود معرفی کننده شرکت می باشد و موضوع فعالیت شرکت می باشد و هم چنین در بازاریابی شرکت مستقیما تاثیر گذار است.

۴- خود را محدود نکنید و تمامی اسامی ممکن را در نظر بگیرید. خلاق باشید و اسمی انتخاب کنید که متمایز بوده یا معنای خاصی داشته باشد. هنگام انتخاب اسم برند یا شرکت لازم است که یک سری قوانین رعایت شود. ماده ۲- نام اشخاص حقوقی عبارتست از واژه یا واژگان با معنی که متقاضیان ثبت اعم از ایرانی یا خارجی برای شناسایی شخصیت حقوقی به مرجع ثبت پیشنهاد می نمایند .

حالا خودتان را جای کاربری بگذارید که قرار است اسم شما را در گوگل سرچ کند. بعضی افراد در شروع فرآیند انتخاب نام شرکت دچار شک بین اسم سخت و اسم آسان می‌شوند. مثلا ممکن است نامی را پیدا کرده باشید که از لحاظ تلفظ و املایی سخت و دشوار است. اما برای توجیه اسم سخت می‌گویید که ثبت برند خب فلان کمپانی بزرگ هم اسم سختی دارد اما به‌خوبی موفق شده است. اگه بخوام اسم براش انتخاب کنم ،چی پیشنهاد میدین؟ترجیحا میخوام کلمه ی “پایدار” تو اسم باشه. برای دریافت لیست اسامی پیشنهادی لطفا تماس بگیرید یا شماره تماس خود را ارسال نموده تا کارشناسان خدمتتان تماس بگیرند.