نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکتها

پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم می‌رسد. به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. در حقیقت به‌جود آوردن یک برند موفق کاری پر پیچ و خم است که انتخاب نام مناسب شرکت برای آن کسب و کار از ابتدایی‌ترین کارها برای خلق یک برند موفق است. من میخوام توی کرج، شرکت ثبت کنم / موضوع فعالیت شرکت هم خدماتی است/ لطفا چند تا اسم دهن پر کن برام ایمیل کنید .

توضیحات کاملی را در مقاله نام‌های تجاری تصویری آورده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را مطالعه نمایید. در این دسته از نام‌های تجاری همانطور که از اسمش پیداست شما از یک مولفه در خاطرمان تصویری استفاده می‌نمایید. این کلمات اگر هوشمندانه انتخاب شوند می‌توانند نشان از ذکاوت مالک یک نام تجاری باشند.

  • بهتر است کلمات انتخابی شما آهنگ موزونی داشته باشد، به طوری که وقتی کلمات را پشت سر هم ادا می‌کنید یک آهنگ در ذهن شنونده ایجاد گردد.
  • برای بدست آوردن آن به عنوان نام کاربری خود در رسانه های اجتماعی می توانید نام را کمی پیچ و تاب دهید.
  • در ادامه پیشنهاد می‌کنیم مقالات کاربردی زیر را بخوانید.
  • شما هم میتوانید از این سبک استفاده نمایید و با اسامی جدید مانند اسامی شهرها، اسامی دختران و … اسم مناسب را انتخاب کنید.

ممنوع بودن قید نام شرکا به این جهت است که ضمانت یا اعتبار و شخصیت شریک ملحوظ نیست و نامیدن شرکت به نام شرکا به علت این که مسئولیتی ندارند ممنوع است. در نام شرکت باید دقت شود که مشابه نام شرکت های ثبت شده نباشد در غیر این صورت نام های شما رد می شوند. چنانچه نام اشخاص حقیقی ثبت برند ثبت شده باشد نمی توان مشتق آن نام را برای یک نفر دیگر ثبت کرد. برداشتن کلمات قبلی ثبت شده و افزودن عدد به آن مورد قبول نمی باشد. چنانچه تفاوت نام پیشنهادی با نام ثبت شده تنها در استفاده از پسوند جمع (نظیر ون، ین،ها و یا جمع مکسر) یا حذف آن باشد امکان ثبت آن وجود ندارد.

قوانین انتخاب نام تجاری

این گونه می توانید از امکانات بین المللی هم استفاده کنید. در نتیجه اگر شما صاحب یک برند معروف شوید و فقط از دامنه ir. استفاده کنید، ممکن است دیگران برند شما را با دامنه com. نام دامنه باید یکتا باشد تا بتواند به برند سازی شما کمک کند. اسم برای سایت فروشگاهی باید راحت در ذهن کاربران بماند و نوشتار آن سخت نباشد. سعی کنید نامی را انتخاب کنید که چندین شکل نوشتاری نداشته باشد.

اسامی زیبا برای شرکت

در اسم شرکت شما حتماً باید یک یا دو اسم خاص وجود داشته باشد. اسامی خاص برای شرکت همانند اسامی خاص برای برند است . واقعیت این است که تمامی اسم ها می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. این گام جالب‌ترین بخش انتخاب اسم مناسب شرکت است. همه‌ی دوستان، شرکا و همکاران خلاق خود را در جایی دعوت کنید و از آن‌ها بخواهید تا در مورد اسم شرکت شما نظر دهند.

گوگل به صورت خودکار برای دامنه های ملی مخاطب هدف را همان کشور قرار میدهد. اسم یار یک سرویس آنلاین انتخاب نام دامنه می باشد و حاوی دیتابیسی کامل از بهترین اسامی مناسب برای انتخاب به عنوان دامنه سایت می باشد. برای مثال پسوندهای زیادی مانند info، ninja و …

اسامی گلها برندی خاص و لوکس برای کسب و کار شما

وجود یک کلمه خاص غیر مشابه در آن طبقه فی النفسه آن عبارت را ثبت پذیر می نماید. لندن و زهره به ترتیب به اسم یک شهر خاص و به یک سیاره خاص اشاره می کند. اسم خاص در زبان انگلیسی Proper Noun نامیده می شود. اگر سرمایه گذاری اخیر شما به خوبی پیش نمی رود ، باید نام شرکت خود را تغییر دهید تا اثری ماندگار بر مخاطب بگذارد.

استفاده از الگوی ساخت اسم شرکت نام تجاری استعاره‌ای

با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند. صورتجلسه ی تغییرنام شما شامل عناوینی جدیدی خواهد بود که با درج آن موارد و در نظر گرفتن پنج نام برای شرکت میتوانید اقدام به تغییر نام نمایید همچنین میتوانید از لیست اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . قبل از ارائه نام انتخابی در سایت اداره ثبت شرکت ها باید از ثبت قبلی این نام در اداره اطمینان حاصل کرده که امور ثبتی شما دچار مشکل نشود که مجبور به پرداخت هزینه های حقوقی بیشتر نگردد. یک نام خوب باید منحصر به ‌فرد بوده و به ‌آسانی به خاطر سپرده شود و موجب سودآوری در آینده شود. در ضمن،هر چند استفاده از اسامی شهرها،رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد.

در حالی که یک ایده جدید تجاری در شرکت کشاورزی به احتمال زیاد نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت و شرکت شما به سرعت رشد خواهد کرد. اما آیا شما فکری کرده اید که برای شرکت جدید خود یک نام معتبر و جذاب داشته باشید؟ نام شرکت خود را نادیده نگیرید زیرا برای موفقیت تجارت بسیار مهم است. ضمنا به این دلیل که شما دوست عزیزی که این مقاله را می‌خوانید احتمالا قصد دارید برای شرکت خود نامی انتخاب کنید به دنبال کسب اطلاعات و موارد حقوقی هم هستید. بنده چند پیشنهاد برای شما دارم، برای انتخاب نام عطر فروشی میتواند از اسامی گلها، اسامی برند عطر و ادکلن معروف و یا اسامی دختران استفاده کنید. با توجه به نوع شرکت استفاده از اسامی ترکیبی، اسم مناطق شهری یا اسم مشاهیر و … به شما پیشنهاد می شود.

نوع جملات و عباراتی که در قوانین و دستورات ارائه شده توسط مراجع مربوط وجود دارد، شاید برای کاربران عام و اکثر مردم عزیز قابل درک نباشد چون دارای اصطلاحات و عبارات حقوقی هستند. کارشناسان ثبت آراز در این نوشته سعی دارند که با استفاده از کلمات ساده و به شیوه ای رسا و قابل فهم منظور قانون گذار را برای شماکاربران گرامی شرح دهند. پوما یک برند برتر ورزشی دنیاست که در ابتدا برادران داسلر در سال 1307 شمسی کارخانه ی کفش سازی خود را در کشور آلمان راه اندازی کردند اما سال ها بعد این دو برادر آلمانی از هم جدا شدند. آدولف دالسر همان ابتدا یک نام ترکیبی از اسم و فامیل خود با عنوان آدیداس (آدی+داسلر) برای کارخانه خود در نظر گرفت و از همان ابتدا نیز موفق بود. برخی نام های تصویری مانند برند پوما هستند که در یک کلمه دو هجایی چند کلید اصلی برای انتخاب نام برند تجاریشان استفاده کرده اند.

در این ثبت سامانه ای کلیه مشخصات افراد اعم از سهامداران و اعضا هیئت مدیره به همراه کلیه اطلاعات شرکت اعم از آدرس، مقررات و قوانین، مزان سهم الشراکه و حق امضا و غیره در این سامانه ثبت می گردد. • در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود. ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما ثبت تغییرات شرکت تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید. تعیین انتخاب نام شركت و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ای نداشته مؤسسین قصد تاسیس آن را دارند. تعیین نام شركتها و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ثبت داشته حال قصد تعویض نام آن را دارند. تعیین نام شركتها و مؤسسات غیر تجاری خارجی كه در كشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آنها در ایران تاسیس می شود.

هنگام انتخاب اسم برای سایت خود، حتما نوآوری به خرج داده و ترجیحا از سایت‌های مشابه کپی برداری نکنید. مخفف عبارت commercial به معنای تجارت ثبت شرکت است، همچنین یک دامنه بین المللی محسوب می شود. وب سایت هایی که فعالیت های تجاری انجام میدهند به طور معمول از این پسوند در دامنه سایت خود استفاده می کنند.