0 تا A Hundred ساخت اسم شرکت + 60 نمونه نام مناسب شرکت

برند یک نام تجاری است که در ذهن افراد هک شده و آن ها را به سمت کالای مورد نظر جذب می نماید. در حال حاضر در دنیای پر رقابت امروز، اکثر شرکت ها به دنبال ثبت برندی هستند که بتواند آوازه آن ها را به گوش مردم در سراسر دنیا برساند. هدف شما در انتخاب اسامی خاص برای برند یک مفهوم است که با تعداد زیادی از اسامی روبرو است. یک تصویر بصری ایجاد کنید که مخاطبان شما به آسانی بتوانند آن رابه یاد بیاورند. مهم نیست که چه تصمیمی بگیرید یا چه روابطی پیدا کنید، همیشه مطمئن شوید که ایده‌هایتان را دارید به چالش می‌کشید.

اسم های پیشنهادی برای برند

یعنی تمامی پیشنهاد‌ها،‌ حتی آن‌ها که به نظرتان جالب نبوده یا بی معنی و مسخره هستند را بپذیرید و سپس یک به یک گزینه‌ها را حذف کنید. سایت Wordlab Business Name Generator سایتی که از بین بیش از 7.2 میلیون اسم تجاری به صورت تصادفی برای ثبت برند تجاری شما نام­ تجاری پیشنهاد می­دهد. برند ایرانی سس های خرسی مهرام که به خرس هویت بخشیده است. شرکت یونایت فروتز فروشنده بزرگ موز در آمریکای جنوبی بود که با تغییر نام به چیکتا به موز هویت داد و چیکیتا موز بی هویت را صاحب هویت و شخصیت کرد.

ثبت برند مواد غذایی ارزان ثبت

بلک بری به معنی توت سیاه است و به دلیل شباهت دکمه های روی دستگاه به دانه های روی میوه انتخاب شده است. این نام از کلمه لاتین sonus گرفته شده به معنی صدا و اصطلاح عامیانه sonny boy، که در دهه ۱۹۵۰ژاپن آن را به عنوان “مردان جوان هوشمند قابل معرفی” توصیف کرد. روش مرسوم در بین روشهای مختلف نام گذاری، استفاده از روش توصیفی ثبت شرکت در تهران و استعاره ای است. در این روش بلافاصله پس از یک اسم، اسم یا صفتی ترکیبات یا ویژگیهای کالا یا خدمات را بیان می کند. علاوه بر روشهای معمول و فرمولهای موجود که اکثر برندها از آنها استفاده کرده اند، هر کس می تواند با استفاده از قوه تخیل و ابتکار خدادایش با الهام از این برندها به خلق واژه های جدید و جذابی هم بپردازد.

بهترین پیشنهادها در مورد کسب و کار شما همان اسامی گلها و دختران فانتزی می باشد. با توجه به منطقه ای که قرار است شما کسب و کارتان را انتخاب کنید استفاده از نام مناطق شهری، يا نام شهرها ویا دیگر لیست ها به شما پیشنهاد میشود. انتخاب اسم خاص برای فروشگاه و سایت اینترنتی حساسیت بیشتری دارد چرا که هم بایستی ثبت نشده باشد.(میتوانید در سایت whois چک کنید.) و هم تمام شرایط یک نام و دامنه خوب که در بالا ذکر شد را داشته باشد. برای انتخاب اسم مزون لباس و آرایشگاه زنانه و بوتیک زنانه استفاده از نام های فانتزی مانند اسامی دختران اسامی گلها یا حتی مناطق شهری که به شما در بالا پیشنهاد دادیم بسیار مناسب است. در ذهن بماند و با یک بار شنیدن توسط یک نفر در ذهنش ثبت شود و اگر روزی خواست از خدمات و محصولات شما استفاده کند به دنبال اسم برند شما نگردد.

برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید. و قابلیتی تحت عنوان تفکیک اسامی بر اساس کسب و کارهای مختلف وجود ندارد. سعی کنید در هنگام نام گذاری برند خود این موارد را فراموش نکنید؛ همان گونه که بریتانیایی ها اشاره می کنند، استیو جابز نام اپل را تصادفی انتخاب نکرده ثبت تغییرات است. شبکه اجتماعی Tinder مملو از نام هایی است که بر اساس ناآگاهی انتخاب شده اند، فکر می کنید دلیل این همه نام بی مسما و بدون هویت چیست، به نظر چیزی غیر از مشاوره های ناقص و برداشت نادرست از فرهنگ لغت ها نیست. خاطره بسیار خوبی که خود ما داریم از یک پیج فوق العاده در اینستاگرام است که مربوط به موسیقی است.

  • اسامی ای که انتخاب می شوند خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه و اصول اعتقادی و مذهبی نباشند.
  • در این بین افرادی که در حوزه های مختلف اقدام به فعالیت و افتتاح مغازه کرده اند به دنبال نامی خاص برای مغازه خود کرده اند .
  • نامی را برای برند خود انتخاب کنید که همه‌ی مردم بتوانند آن را به سادگی بخوانند، تلفظ کنند، بنویسند و در گوگل جستجو کنند.
  • بهتر است به این موضوع توجه کنید که به هیچ عنوان اسم خود یا فامیلی خود را بر روی برند نزارید زیرا این نوع اسامی قابلیت برندسازی نخواهند داشت و نمی توان با تکیه به آن ها برندی بزرگ و ماندگار را ثبت کرد.
  • به نام‌هایی مانند مزمز و یا چین چین دقت کنید، نام این برندها دقیقا از این ویژگی استفاده کرده‌اند.

فقط تصور کنید که راه اندازی یک کسب و کار چقدر مشکل است و لغو کردن کارهایی که قبلاً انجام شده و تکرار همان کارها تا چه اندازه پر استرس است. فکر نکنید این کار مثل دعوا کردن با دوستتان است و همه چیز خیلی زود به سرجای خودش بر می گردد؛ به آن به چشم یک نوع طلاق نگاه کنید. گفته می شود بسیاری از برندهای معروف و بزرگ مثل Backrub، Research in Motion و Brad’s Drin نام خود را تغییر داده اند. به گفته یکی از کارآفرینان، استخدام یک متخصص برای انتخاب نام برند، ممکن است تا 55 هزار پوند هزینه داشته باشد. اگر یک جستجوی سرسری در اینترنت انجام دهید به سرعت با پلتفرم های مختلفی مواجه می شوید که این خدمات را ارائه می دهند؛ تعدادی از آنها عبارتند از Branditory، Namella و Spellbrand (از نام آنها کاملاً مشخص است که در چه زمینه ای فعالیت می کنند).

استفاده از نام حیوانات یا شخصیت‌های خاص برای انتخاب اسم برند هنری و

برای اطلاع از قوانین و مقررات حقوقی با کارشناس‌ها یا مشاوران ثبت حقوقی مشورت کنید. با سلام، من صاحب یک وبسایت آموزش زبان هستم که علاوه بر منابع و مطالب رایگان پکیج های خودم را در آن به فروش میرسانم. به نظر شما آیا بهتر است با همین نام خودم ادامه بدم یا عبارتی مفهمومی (مثلا آلمانی آسان) انتخاب کنم ؟ ضمنا از ریدایرکت استفاده خواهم کرد تا باعث اقت سئو نشود. اسم برندتان حتماً باید دارای ریشه فارسی بوده و معنی‌دار باشد؛ ملاک داوری هم لغت‌نامه دهخدا است.

به پلتفرم های فروش تی شرت مانند Teespring و Spreadshirt نیز نگاهی بیاندازید تا بتوانید از آنها ایده بگیرید. همین روند را معکوس کنید؛ همه نام های بنجل را بررسی نمایید و ببینید که چرا آنها را دوست ندارید. ممکن است با خود بیندیشید چه اشکالی دارد که اگر بعد از مدتی متوجه شدم نام برندم مناسب نیست و ایده های جدیدی به ذهنم خطور کرد، آن را عوض می کنم. چند دلیل وجود دارد که توصیه می کنیم هرگز این کار را انجام ندهید. اولاً شما نباید این قضیه را با ماهیت کلی «برندسازی» اشتباه بگیرید. کلمه «برند» به معنی سوختن است؛ در واقع ریشه این کلمه به زمانی بر می گردد که تولید کنندگان نام مارکشان را بر روی محصولاتشان به روش سوزاندن حک می کردند.

اگر در این زمینه بودجه‌ ی کافی در اختیار داشته باشید، می ‌توانید با بهره مندی از یک مشاور حرفه ‌ای و استفاده از راهنمایی ‌های او در انتخاب نام برند تلاش کنید. اما اگر نمی توانید در این زمینه سرمایه ای را اختصاص دهید خود نیز با اندکی تلاش بیشتر می توانید نتیجه ی خوبی کسب کنید. البته شما متقاضیان انتخاب اسم خاص برای برند و علامت تجاری می توانید در لغتنامه نیز اسم مورد نظر خود را بر طبق قوانین و مندرجات اداره ثبت انتخاب کنید . اما نمی توان اسامی انتخابی در لغتنامه را جزو موارد خاص به حساب آورد . از موارد و ویژگی هایی که می توان برای انتخاب نام مناسب مدنظر قرار داد می توان به توانایی ها ، ضعف ها و یا برانگیختن احساسات افراد در انتخاب و نام گذاری برند استفاده کرد .

از جمله آن نکات می توان به جستجوی الهامات و مواردی خاص که در پیرامون یک برند و ارائه محصول به بازار وجود دارد اشاره کرد . کلماتی در زندگی روزمره ما وجود دارند که امکان دارد بارها از آن ها در طول روز استفاده شود . سلام برای یه سایت هواپیمایی دنبال اسم برند تجاری خوب هستم میشه راهنماییم کنین.