آشنایی با سامانه ی ثنا

شما این تفاوت را نباید در روال کار این دو سامانه یعنی سامانه ثنا و سامانه سنا از یاد ببرید. عمدتا در گذشته افرادی به عنوان مأمور ابلاغیه با یک لباس خاص برای ارائه برگ ابلاغیه نامه به منزل افراد مراجعه می‌کردند، که ص این کار نمی‌توانست جلوه مناسبی داشته باشد. در این قسمت توضیح خواهیم داد که پس از ثبت نام، چگونه می توانیم به سامانه ثنا وارد شویم.

این ثبت نام در دو مرحله الکترونیکی و حضوری از طریق دفاتر خدمات قضایی انجام می گیرد.پس از تکمیل ثبت نام یک رمز شخصی برای شما برای انجام خدمات به صورت الکترونیک صادر می شود. برای بازگردانی رمز سامانه ثنا و پرونده قضایی خود، ابتدا وارد سامانه ابلاغ شوید. در قسمت بعد وارد صفحه شخصی خود در سامانه ابلاغ می‌شوید، که تمامی اطلاعات (اطلاع از شکایت ، زمان دقیق پیگیری شکایات، نتیجه نهایی بررسی قاضی از پرونده شما و… ) نوشته می‌شود.

این جلوگیری باعث می‌شود تا روند پرونده سرعت عمل بیشتری داشته باشد و فضای دادگاه با تنش کمتری همراه شود. مراجعان به دادگاه برای برآورد امور قضایی خود با استفاده از سامانه ثنا در دریافت خدمات می‌توانند به راحتی بهبود شرایط را احساس کنند. بر روی عبارت متوجه شدم کلیک کنید.پس از وارد کردن رمز شخص شما کاملا وارد حساب خود شده اید.اکنون می توانید با کلیک بر روی ابلاغیه های جدید، از اخرین اعلانات نسبت به پرونده خود ثبت شرکت در تهران مطلع شوید. اگر قبلا ابلاغیه خود را در سامانه ثنا مشاهده کرده اید، باید بر روی ابلاغیه های مشاهده شده کلیک کنید که آرشو شما در سامانه ثنا می باشد. نیز می توانید با شماره پرونده، و با رمز پرونده نیز از فیلد های مربوطه برای دریافت ابلاغیه و پیگیری اقدام کنید. البته از آنجایی که امضا کردن با موس کار دشواری است، بهتر است این مرحله از احراز هویت سامانه عدل ایران را با استفاده از تلفن همراه خود انجام دهید.

در حالی که سامانه ثنا برای دریافت ابلاغیه‌های قضایی به صورت الکترونیک استفاده می‌شود. 6️⃣ نماینده قانونی یا مدیر حساب کاربری می تواند شخص یا اشخاص دیگری را (پیش از آن باید بصورت شخص حقیقی ثبت نام شده باشد)به عنوان افراد مجاز برای دسترسی به حساب کاربری معرفی نماید. 5️⃣ شخص مراجعه کننده پس از ثبت نام اختیار تغییر نماینده قاونی یا مدیر حساب کاربری را در سامانه ثنا دارد.

  • درپایان به شما یک رمز شخصی ارائه می شود که در نگه داری آن کوشا باشید .
  • اما از دی ماه سال ۱۳۹۹، با اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، “سامانه احراز هویت برخط قوه‌قضاییه” راه‌اندازی شد و تمامی مراحل ثبت‌نام در سامانه ثنا و دریافت کد ثنا، به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر خدمات قضایی انجام می‌شود.
  • سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی اولین سامانه الکترونیکی این دانشگاه بوده و دانشجویان این دانشگاه پیش از سامانه هم آوا از سایت سجاد استفاده می کردند .
  • اما از سال ۹۵ قوه قضاییه با ثبت نام در سامانه ثنا، صدور رمز شخصی برای کاربران را به صورت غیرحضوری آغاز کرد.
  • تنها ابلاغیه به حساب کاربری افراد ارسال می‌شود و همچنین پیگیری پرونده نمی‌تواند دردسرهای خاص خود را در برای افراد به وجود آورد.

بنابراین، افراد با احراز هویت دیجیتال در سامانه ثنا ، با صرف کمترین… جمالی با اشاره به اینکه بیش از ۹۸ درصد اوراق قضایی در شعبه نهم دادیاری آن دادسرا به صورت الکترونیکی ابلاغ می شود؛ از همه شهروندان خواست پس از رسیدن به سن قانونی ثبت برند در سامانه ثنا ثبت نام کنند تا از مزایای متعدد آن بهره مند شوند. برای اینکه بتواید از سامانه الکترونیک قضایی و امکانات آن (مانند مشاهده ابلاغیه) استفاده کنید ابتدا باید از طریق سامانه ثنا به عنوان شخص حقیقی و یا حقوقی ثبت نام کنید.

ثبت نام مسکن ملی فارس

امروزه با توجه به خدمات بی نظیر تکنولوژی و دنیای فناوری، شما می‌توانید با استفاده از سامانه ثنا تمامی خدمات قضایی خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید. به گونه‌ای که خدمات ثنا تنها در گوشی همراه شما رویت می‌شود و به همین شکل است که حریم شخصی شما حفظ می‌شود. سامانه قضایی ثنا و نحوه ثبت‌نام گام‌به‌گام در آن که امروزه به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است به ساده‌ترین روش ممکن انجام می‌شود کافی است در این مقاله با فراپیام همراه باشید. در صورتی که هیچ گونه اصلاحی در مرحله قبلی نیاز نداشته باشید، می توانید با انتخاب درگاه مورد نظر خود اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام در سامانه عدل ایران نمایید. سلام من برام ابلاغیه اومده رمز شخصی از شناسنامه قدیمی صادر شده دوساله شناسنامم جدید کردم روی شماره سریال شناسنامه جدید باز نمیکنه… در مرحله دوم یک توافق‌نامه حساب کاربری برای فرد ارسال می‌شود و با تأیید آن، فرم‌های ثبت‌نام شما نمایش داده می‌شود.

ثبت نام سامانه ثنا برای شرکت

شما با رمز کاری و رمز عبورتان می‌توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. در ادامه شما را با سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی و نحوه ثبت نام ثنا را به شما آموزش… به همین دلیل ما برای شما آموزش گرفتن برگ ثنا را به به سادگی توضیح می دهیم. زیرساخت احراز هویت برخط سامانه ثنا گامی در راه هوشمندسازی قوه قضاییه است که اخیرا از آن رونمایی شده است. با افتتاح این سامانه، تمامی مراحل خدمات قضایی بصورت آنلاین صورت خواهد گرفت. سامانه ثنا به عنوان سامانه‌ای پیشرو در جهت ارائه­ی خدمات قضایی با همت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضایی طراحی شده است.

رئیس سنجش آموزش پزشکی

شما باید از عکس باکیفیتی که از چهره خود گرفته اید، این مرحله را سپری کنید. با اتمام این مراحل، احراز هویت شما به اتمام می رسد و شما باید منتظر اعلام نتیجه نهایی ثبت نام در ثنا بمانید. زمانی که شما پرداخت هزینه ثبت نام در سامانه ثنا را انجام دادید، وارد صفحه دیگری با نام احراز هویت غیرحضوری می شوید. لازم است در این مرحله بر روی گزینه شروع فرایند احراز هویت کلیک نموده و وارد صفحه مورد نظر شوید. لازم است در صفحه سفید رنگی که در پیش روی شما قرار می گیرد، با استفاده از حالت تاچ پد لپتاپ یا موس امضای خود را وارد کنید.

دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه تغییرات شرکت داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند . برای آشنایی هرچه بیشتر با فرآیند ثبت ‌نام و مشاهده راهنمای ثبت ‌نام ازاینجافایل راهنمای تهیه شده توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک را مشاهده نمایید.

مطابق تصویر شماره 2 با انتخاب گزینه “پرداخت اینترنتی درگاه آپ” به درگاه متصل و پرداخت اینترنتی را انجام دهید. سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. البته در نظر داشته باشید ، عکس شما باید حتما اسکن شود ، زیرا در قسمت سایر اطلاعات از شما فایل اسکن شده عکس تان خواسته می شود و باید آن را آپلود نمایید. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید. در صورتی که از این نوشته خوشتان آمده است، در پایین می توانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید. خیر،درخواست تجدیدنظر را باید حضوری به مرجع قضایی که حکم را صادر کرده است انجام داد.