ثبت بیش از 8 هزار شرکت تجاری از ابتدای راه اندازی سامانه جامع ثبت شرکت‌ها

مهم‌ترین اموری هستند که وکیل موسسه برای تنظیم مدارک تاسیس شرکت شما انجام می‌دهد. سهام این نوع شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار نیست، اما مردم می‌توانند به راحتی آن را بین خود خرید و فروش کنند. سه نفر به عنوان سهامدار (که اعضای هیئت‌مدیره نیز محسوب می‌شوند و یکی از آنها مدیرعامل، نفر دیگر رئیس هیئت‌مدیره و دیگری عضو هیئت‌مدیره است) و دو نفر به عنوان بازرس.

کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق شبکه های ارتباطی آنلاین مثل واتسپ مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از چند روز بدون نیاز به حضور شما، شرکت خود را ثبت شده تحویل بگیرید. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید . پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید . اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد .

تمام مدارک لازم برای ثبت شرکت را می‌توان به صورت اینترنتی تکمیل کرد و ارسال نمود. در مورد تشریفات و نحوه تاسیس و ثبت شرکت سهامی عام در لایحه اصلاحی قانون تجارت بطور مفصل بحث شده است. شرکت سهامی عام شرکتی است که لزوماً بخشی از سرمایه آن از طریق پذیره نویسی به عموم مردم واگذار شود و موسسین شرکت نمی توانند تمام سهام و سرمایه شرکت را در اختیار داشته باشند. برای تاسیس و ثبت شرکت سهامی عام موسسین شرکت باید حداقل 20 درصد سرمایه شرکت را تعهد کرده باشند و حداقل 35 درصد از مبلغ تعهد شده را در حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس سپرده گذاری نمایند. البته این سایت در ابتدا که اجرا شد، قابلیت های کمی داشته و تعداد اندکی از خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به صورت انلاین در اختیار کاربران قرار می داد.

چاپ آگهی در روزنامه رسمی و درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار نیز جزو مخارج این کار هستند. به این فهرست باید پست مدارک، واریزی‌های اداره ثبت، حق‌الوکاله و پلمب دفاتر را نیز اضافه کرد. همچنین تاسیس شرکت‌های سهامی مستلزم تهیه دفتر سهام و برگه‌های سهام سهامداران است.

ثبت درخواست پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، از جمله خدماتی است که در سایت ثبت شرکت هابه نشانی irsherkat.ssaa.ir وجود دارد. افرادی که متقاضی پلمپ یک دفتر قانونی می باشند، می توانند با ورود به این بخش از سامانه، درخواست خود را برای پلمپ یک دفتر قانونی ثبت کنند. به منظور پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی لازم است که اشخاص اطلاعات مختلفی از جمله هیئت مدیره شرکت، مشخصات شخصیت حقوقی، اطلاعات متقاضی پلمپ دفتر قانونی و … ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ازطریق سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی بخش پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

لذا متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت شرکت، می توانند پس از اسکن مدارک و انجام مراحل اینترنتی به راحتی اقدام به ثبت شرکت نمایند. امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی و با اجرایی شدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه مراجعات متقاضیان جهت ثبت شرکت، به صورت غیر حضوری و به راحتی انجام می گیرد. از مزایای این سامانه، تسریع در انجام امور و صرفه جویی در زمان و هزینه ی کاربران و سهولت کار برای متقاضیان است. برای ثبت آگهی در روزنامه رسمی، می بایست از طریق پورتال روزنامه رسمی کشور به آدرس … موسسه حقوقی فکر برتر، افتخار دارد با استفاده از توان بالای کادر مجرب خود ، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را جهت ثبت شرکت، ثبت برند و علامت تجاری ،ثبت طرح صنعتی به عمل آورد. پس از پذیرش نهایی درخواست ثبت تاسیس، کارشناس مربوطه به بررسی اطلاعات وارد شده در سامانه می پردازد و نتیجه نام های درخواستی شرکت مشخص می گردد که در صورت تایید، بعد از اخذ رسید پذیرش اینترنتی، می بایست مدارک تایید شده و پرینت گرفته شده از طریق سامانه توسط اعضا امضا شود.

از بین رفتن جعل با احراز هویت متقاضیان ثبتی به صورت برخط

در نتیجه دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می توانند در زمان کم تری کارهای خود در این زمینه را انجام دهند. برای استفاده از خدمات این سامانه باید وارد سایت my.ssaa.ir شده و ثبت نام ثبت من را انجام دهید. مطابق با قانون، یکی از اقدامات لازم و ضروری پس از ثبت شرکتها انتشار آگهی در روزنامه رسمی کشور است. هنگامی که تصمیم به انعقاد قرارداد، ثبت شرکت در تهران افتتاح حساب و اخذ تسهیلات بانکی، اخذ کد کارگاهی، اخذ کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده و همچنین پلمپ دفاتر قانونی شرکت خود را دارید، طرف های قرارداد شرکت، بانکها، سازمان ها و ادارات، روزنامه رسمی شرکت را از شما مطالبه خواهند نمود. متقاضیان تاسیس شرکت، پس از طی کردن مراحل قانونی، باید این موضوع را در روزنامه رسمی آگهی کنند.

در مرحله ششم مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرکت قید می گردد. تبصره 2- تمامی آگهی ها و ابلاغیه های رفع نقص یا عدم امکان ثبت که اطلاع متقاضی از آن ضروری است در سامانه بارگذاری و از طریق کد پیگیری اختصاص داده شده به متقاضی قابل روئت خواهد بود. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد . اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود .

سامانه جامع ثبت شرکت ها

تبصره 1- پس از پذیرش هر تقاضا توسط سامانه، یک کد پیگیری اختصاص داده خواهد شد و در تمامی مراحل، نتایج اقدامات از طریق پیام کوتاه با ذکر کد پیگیری به اطلاع متقاضی می رسد. در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و … همچنین، افراد می توانند آخرین وضعیت اظهارنامه های تجاری را از طریق این بخش مشاهده نمایند. مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند.

شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا 5 نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند. • کلیه شرکتهای تعاونی که با موضوع فعالیت مختلف تاسیس می شوند، به موجب قانون فوق می بایست برای تاسیس و تغییرات خود از تعاون شهرستان مربوط مجوز اخذ نمایند . از آنجایی که در هر مرحله از فرایند ثبت شرکت باید مبالغی را به حساب‌های گوناگون واریز کرد، وجود سامانه‌ای که تمام این پرداختی‌ها را یکجا انجام دهد بسیار مفید خواهد بود. سامانه هوشمند ثبت شرکت آسان‌ثبت با فراهم کردن امکان پرداخت یکپارچه تمامی این هزینه‌ها گامی مهم در مسیر آسان کردن ثبت شرکت در ایران برداشته است.

فایل اتوکد مجتمع تجاری

پر کردن تمام بندهای اظهارنامه برای طی کردن مسیر تاسیس شرکت الزامی است. قابل دسترسی می باشد.بای ثبت شرکت شما باید به اداره ثبت شرکتها مراجعه کنید. در این مقاله سعی داریم برایتان در رابطه با اداره ثبت شرکتها در اهئاز توضیحات مختصر و البته تغییرات شرکت مفیدی ارائه دهیم لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. لازم به ذکر است برای ثبت اسم شرکت، باید پنج نام برای شرکت خود انتخاب نمایید و به ترتیب اولویت در سامانه ثبت شرکت وارد کنید تا از بین آن ها یکی مورد تایید قرار گیرد.

  • با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند.
  • این موضوعات در بیست و هفت جدول تنظیم شده‌اند و در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند.
  • این تعهد در قبال مشتریانی است که ما می خواهیم همکاری بلند مدت و دوستانه ای با آنها داشته باشیم.
  • افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند.

لازم به ذکر است که برای دریافت کارت بازرگانی باید کد اقتصادی داشته باشید. اما برای دریافت کارت بازرگانی چه مدارکی لازم است؟ اشخاص درخواست کننده کارت بازرگانی چه شرایطی باید داشته باشند؟ مراحل اخذ این کارت چگونه است؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل شما را برای دریافت کارت بازرگانی راهنمایی کنیم. تمام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی قادر به ثبت شرکت در ایران هستند.

به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سامانه ای را با عنوان سامانه جامع ثبت شرکت ها راه اندازی نمود که از طریق آن متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری می توانند کلیه فرآیند درخواست خود را تا مرحله نهایی انتشار آگهی در روزنامه رسمی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام دهند. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است. است که پس از شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی خاص در رتبه سوم بیشترین تعداد شرکت های ثبت شده در ایران قرار دارد. برای ثبت شرکت تعاونی با هر موضوع فعالیتی که باشد، اخذ مجوز از اداره تعاون شهری که تصمیم به ثبت شرکت تعاونی در آن شهر را دارید، قبل از ثبت ضروری است.

ثبت شرکت ایلیا جهت پاسخ گویی به سوالات شما هموطنان عزیز در زمینه ثبت شرکت ها اطلاعاتی را جهت ثبت شرکت و انواع شرکتها در اختیار شما سروران گرامی قرار داده است. علاوه بر اطلاعات متقاضی برای ثبت شرکت در سامانه، می بایست مواردی نظیر نام و اطلاعات شخص حقوقی، مدت و موضوع فعالیت، سرمایه شخص حقوقی، اشخاص، سمت اشخاص، ارتباط بین اشخاص، شعب، روزنامه، اظهارنامه/تقاضانامه، اساسنامه، شرکتنامه در سامانه مشخص گردد. همچنین کلیه ثبت برند تجاری ی اطلاعات مربوط به پیگیری درخواست، پذیرش صورتجلسه، پلمپ دفاتر تجاری، بخشنامه ها، شیوه نامه های اجرایی ثبت شرکت را می توان از طریق همین پایگاه رصد و پیگیری نمود. در همین راستا،ثبت صورتجلسه ی تغییرات شرکت ها نیز بر خلاف گذشته اینترنتی شده است و دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری افراد نمی باشد. امکان انتشار آگهی های ثبتی موضوعه ادارات ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در چارچوب الزامات قانونی و نظام تحولی سازمان …