مدارک مورد نیاز ثبت نام ثنا شرکتهای خصوصی و تعاونی ها

ابتدا وارد آدرسeblagh.adliran.ir شوید و همانند تصویر ذیل ابتدا کد ملی و سپس رمز شخصی خود را که در حین ثبت نام و نام نویسی سامانه ثنا دریافت کردید را وارد کنید و سپس گزینه آبی رنگ «مرحله بعد» را انتخاب نمائید. در این مرحله در صورت صحیح وارد کردن اطلاعات موردنیاز، به صفحه پرداخت یوآیدی جهت احراز هویت منتقل می‌شوید. البته باید توجه داشته باشید که احراز هویت در سامانه ثنای قوه قضاییه رایگان نیست و مبلغ 9 هزار تومان به عنوان تعرفه برایش در نظر گرفته شده است. سامانه ثنا (ثبت نام الکترونیک) در سال ۱۳۹۵ توسط مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه راه اندازی شد. برنامه جامع عدالت الکترونیکی در بستر شبکه ملی عدالت است که از طریق آن، ابلاغیه ها و نتایج آرای دعاوی به صورت اینترنتی و فایل های قابل دانلود در اختیار مراجعه کنندگان به قوه قضاییه قرار میگیرد. دربعضی موارد اشخاص در ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی به وسیله موبایل دچار مشکل می‌شوند.

زمانی که ثبت نام اولیه را انجام دادید برای نهایی کردن ثبت نام و احراز هویت، باید با همراه داشتن کارت ملی، به یکی از نزدیک ترین دفاتر قضایی محل سکونت تان مراجعه کنید. بعد از مراجعه شما یک پیامک حاوی رمز عبور برای شما ارسال می شود که از طریق آن می توانید وارد سامانه ثنا شوید. در این قسمت از کاربر خواسته می‌شود تا اطلاعات هویتی خود شامل کد ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه را در کادرهای مشخص شده وارد نماید. در آخرین کادر می‌بایست کد عددی که برای شما به نمایش گذاشته شده است را وارد نموده و در انتها بر روی گزینه “ادامه” کلیک نمایید.

سامانه ثنا ثبت نام

آموزش های آنلاین، برگزاری دوره های کارآموزی در خصوص کسب و کار با دعوت از اساتید خوشنام و صاحب سبک از دیگر اقدامات موسسه فرهنگی طرح نوین اندیشه می باشد. در قدم اول شما باید از طریق منو دست راست پایین صفحه وارد سامانه احراز هویت ثنا شوید، ثبت نام در این سامانه فرایند ساده ای دارد و شما ثبت شرکت در تهران نیاز نیست که خیلی تخصص بالای داشته باشید و با یک موبایل یا لپ تاپ هم می توانید این کار را انجام دهید. در این مرحله کاربرا می‌بایست هزینه 9 هزار تومانی احراز هویت را پرداخت نماید، یکی از درگاه‌های پرداخت را از منوی موجود در صفحه انتخاب نموده و سپس بر روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید.

در صفحه بعدی اطلاعات کامل شما استعلام می شود و شما باید محل تولد و دین تان را انتخاب کنید و وارد صفحه بعد شوید. در این مرحله اطلاعات تماس و ایمیل تان را وارد کنید و روی مرحله بعد کلیک کنید. در این مرحله، اطلاعات مربوط به محل سکونت و آدرس کامل خود را وارد نموده و سپس گزینه مرحله بعدی را انتخاب کنید.

به تازگی احراز هویت سامانه ثنا با دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود. با قابلیت جدیدی که از طرف قوه قضائیه به سامانه ثنا اختصاص یافته شما می­توانید اکنون از خارج از کشور در سامانه ثنا ثبت نام نمایید. توجه داشته باشید که پیش از آغاز مراحل ثبت نام لازم است تا از مرورگری به­روز استفاده کرده و سعی کنید در محل‌های عمومی اقدام به ثبت نام ننماید. لازم است تا حتما رمز و نام کاربری که از طریق سایت دریافت می­کنید را با خود در محلی امن نگهداری کنید و آن را در دسترس افراد قرار ندهید. مراحل ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور با مراحل ثبت نام افراد در داخل کشور یکسان است با این تفاوت که شما لازم است ابتدا وارد این آدرس international.adliran.ir شوید. در گام اول سامانه ثنا جهت ثبت نام اشخاص حقیقی ایجاد شده است.

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1401

پس از انجام این مراحل بر روی گزینه «اتمام» کلیک کرده و سپس پیامی برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد که بیانگر موفقیت‌آمیز بودن مراحل ثبت نام می­باشد. در ادامه در فیلدهای مربوطه اطلاعات تماس خود را وارد نمایید. ۴_اطلاعات را وارد کنید و دکمه ثبت اطلاعات ثبت تغییرات شرکت اولیه را بزنید. هدف اصلی ابلاغیه الکترونیکی، خدمات رسانی آسان و بهتر به مردم و همچنین احترام به حریم خصوصی افراد است. 5- در این مرحله اطلاعات مشخص شده شامل “دین”، “محل تولد” و “وضعیت تاهل” را تکمیل نموده و برروی دکمه “مرحله‌ی بعدی” کلیک کنید.

همچنین، برای احراز هویت حضوری نیز باید مدارک شناسایی معتبری را ارائه دهید. اگر هم دوست داشته باشید می توانیداحراز هویت غیر حضوری ثنارا انجام دهید. در زمان ثبت نام در سامانه sana بایستی کدپستی و شماره موبایل خود را در سامانه وارد کنید. اگر احیانا ثبت برند تجاری رمز عبور اتصال به سامانه ثنا را فراموش کردید، کد تایید به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که باید وارد سامانه کرده تا به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید. سامانه ثنا به زبان فارسی است و استفاده از آن آسان است و اموزشی نیاز ندارد.

  • سامانه سنا، سامانه ای مربوط به ثبت روزمره مبادلات ارزی است و با سامانه ثنا کاملا متفاوت است.
  • دفتر وکالت ما واقع در ، آریاشهر – بین فلکه اول و دوم صادقیه – ابتدای شهدای صادقیه جنوبی – پلاک 41 واحد four پذیرای موکلین عزیز می باشد.
  • با ارائه مدارک مورد نیاز سامانه ثنا (موارد بالا) به دفاتر خدمات قضایی و پرداخت حق‌الزحمه، ثبت‌نام شما در سامانه ثنا انجام می‌شود.
  • همان طور که در تصویر شماره 1 مشاهده می کنید، ابتدا یکی از کارگزاران را انتخاب و گزینه “پرداخت هزینه” را کلیک کنید.
  • مثلا شخص نمی تواند ادعا کند چون از طریق الکترونیکی به او خبر داده شده به هر دلیلی اطلاع ندارد یا نمی تواند بگوید نقصی در سامانه وجود داشته که باعث بی اطلاعی او شده.

ایجاد سامانه ثنا کیفیت خدمات رسانی قوه قضاییه را به میزان چشمگیری افزایش داده و موجب شده است تا به میزان قابل توجهی در هزینه، زمان و انرژی عموم مردم صرفه‌جویی شود. در مرحله اول شما باید اطلاعات خود را در سامانه وارد کنید و در مرحله دوم برای تایید صحت اطلاعات و احراز هویت باید به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید. دومین سایت در نتایج جستجو با عنوان سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی و با آدرسsana.adliran.ir مربوط به ثبت نام ثنا می باشد. از آنجایی که خدمات مربوط به قوه قضاییه بسیار حساس است، باید روشی برای اعتبار سنجی و احراز هویت افراد وجود داشته باشد. سامانه ای ایجاد شده است با نام ثنا که وظیفه اعتبار سنجی افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری دارند را بر عهده دارد.

رئیس کل دادگستری استان فارس

همچنین لازم به ذکر است که سامانه ثنا برای ابلاغ نامه الکترونیکی قضایی مورد استفاده قرار گرفته و برای رفاه حال عموم مردم خدمات مقرون به‌صرفه‌ای را به ارائه خواهد داد. همانطور که قبلا هم ذکر شد، باید این گزینه را مد نظر داشت که با استفاده از سامانه ثنا می‌توان با در نظر گرفتن حفظ حریم شخصی افراد، از هزینه‌های بسیاری مربوط به ابلاغیه نامه نیز جلوگیری کرد. هدف این وب سایت اطلاع رسانی و آموزش به عموم، و بهره برداری همکاران محترم برابر با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و قوه محترم قضائیه می باشد. از اینکه با نظرات و پیشنهادات خود ما را در هرچه بهتر شدن این وب سایت یاری کرده و همچنین از مطالب این وب سایت با ذکر منبع «دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهرضا» همراه با لینک «» استفاده می کنید ، سپاسگزاریم. در صفحه بعدی اطلاعات شخصی خواسته شده مانند کد ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه را وارد نموده و عدد تصادفی تولید شده را در کادر مربوطه وارد نمایید. تمامی امور مربوط به ابلاغیه‌های قضایی از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی (سامانه ثنا) صورت می‌گیرد.

در گذشته آرای مربوط به طرفین دعوی از طریق ماموران به صورت حضوری ابلاغ می گردید که با جا افتادن این سامانه الکترونیکی، این روش سنتی منسوخ خواهد شد که موجب حفظ حریم خصوصی افراد و کاهش هزینه های خدمات می شود. در صورت تأیید پرداخت مجدداً به صفحه احراز هویت منتقل می‌شوید. همچنین یوآیدی از شما می‌خواهد که با استفاده از دوربین سلفی یا دوربین وب‌کم لپ‌تاپ خود یک عکس جهت احراز هویت آنلاین بگیرید. تا پیش از این ثبت‌نام در سامانه ثنا به دو روش حضوری و نیز روش اینترنتی/حضوری امکان‌پذیر بود. ۳با وارد شدن در سایت ثنا، امکانات مختلفی را مشاهده خواهید کرد. اگر شخص حقیقی هستید و قصدثبت نام در سایت ثنارا دارید، می توانید روی ثبت نام برخط کلیک کنید.