ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری

پیگیری درخواست ثبت شرکت و تغییرات شرکت پیگیری درخواست برای پیگیری مدارکی که قبلاً در سامانه اینترنتی ورود اطلاعات شده است باید بر روی لینک … اساسنامه در شرکت های با مسئولیت محدود شامل 26 ماده و دو تبصره، در موسسات غیرتجاری 26 ماده و در شرکت های سهامی خاص sixty four ماده و 11 تبصره می باشد. در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود. هم چنین روز و ماه سال مالی هر شرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولاَ یکم فروردین هر سال می باشد.

سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری

تکمیل نمودن دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص که قسمت نقدی آن نباید از 35 درصد کل سهام کمتر باشد . برای تشکیل شرکت های مختلط سهامی و همچنین شرکت های سهامی خاص نیز به حداقل سه شریک برای ثبت شرکت نیاز می باشد . در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و ثبت برند تجاری هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید.

اینکه در چه حوزه ای فعالیت نمایید کاملا بستگی به خودتان دارد که می بایست خود آن را انتخاب نمایید. من مدرک لیسانسم را هنوز نگرفته ام ولی داری سابقه طولانی کار (بالای ده سال) در این زمینه و انیمیشن در شرکتی هستم .در حال حاضر آخرین مدرک تحصیلی من دیپلم است. قصد دارم یک شرکت تاسیس کنم .کار من تولید بازیهای کامپیوتری هست. شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل 7 نفر با تابغیت ایرانی باید حضور داشته باشد. شرکتی است که تحت نام مخصوصی بین یک عده شرکای سهامی و 1 یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود.

فرآیند ثبت تغییرات در موسسه غیر تجاری

واضح است که در حال حاضر مبلغ یک میلیون ریال بسیار ناچیز است. “مسیریاب نشان” یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخنگوی فارسی استفاده کنید. مالیات شرکت ها در ایران 20 درصد از سود خالص شرکت در سال است.

ضمناً نسخه امضاء شده سند نهایی پس از اسکن در پرونده الکترونیک ثبت شخص حقوقی مربوط ذخیره و یک نسخه از سند چاپ شده نیز به متقاضی تحویل می‌شود. الف- مرجع ثبت شرکتها پیش نویس سند ثبت تاسیس یا تغییرات شخص حقوقی را در سامانه تولید و مفاد آن را به نحو الکترونیک به اطلاع متقاضی می‌رساند. بله اگر به انجام کار تسلط دارین به سایت اداره ثبت شرکتها مراجعه کنید. در این گام می‌توانید تمام مدارک مورد نیاز که باید پس از تعیین نام برای ادراه ثبت شرکت‌ها پست کنید، مشخص شده، پس از یاداشت شماره پیگیری می‌توانید با زدن تیک تائید مدارک مورد نیاز و دکمه پذیرش نهایی پرونده خود را جهت کارشناسی در سایت بارگذاری کنید.

  • حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود.
  • به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی (از 2 نفر به بالا) جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند.
  • مجدد به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت صورتجلسه تغییرات می شوید.
  • پس از پر کردن درخواست تاسیس، باید همۀ اسناد و ضمیمه‌های آنها را در پاکت مخصوص پستی به اداره کل ثبت شرکت‌ها ارسال نمود.
  • اطلاعات خواسته شده در سامانه فوق باید تکمیل شود و برای موسسه باید 5 نام را به ترتیب الویت در آن جا ذکر کنید.
  • منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود.

اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند . در این مرحله مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت تاسیس مورد درخواست به شما نشان داده می شود که پس از تایید می توان گزینه پذیرش نهایی را انتخاب کنید. در این قسمت ، در شرکت های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی مورد نظر و در شرکت های سهامی باید تعداد سهم وارزش اسمی آن وارد گردد. اطلاعات باید دقیقا با متن مستندات و صورتجلسات تطابق داشته باشد ، مراحل ثبت شرکت ها در سامانه الکترونیکی دارای eight ثبت تغییرات مرحله است که در این قسمت به طور کامل توضیح خواهیم داد . با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه امور مربوطه به صورت اینترنتی انجام می گردد .

متقاضيان ثبت تأسيس و تغييرات شركتها و مؤسسات غيرتجاري بايد اطلاعات مورد نياز را بر اساس فرم هاي موجود در سامانه جامع ثبت شركتها وارد نموده و پس از پذيرش نهايي درخواست، از طريق سامانه نسبت به دريافت كد پيگيري يكتاي پرونده تشكيل شده در سيستم اقدام نمايند. دستور العمل چگونگي ثبت الكترونيكي شركتها و موسسات غير تجاري» … از طريق پست به مرجع ثبت شرکتها و مؤسسات غيرتجاري اداره کل ثبت … برای مشاهده مدارک لازم جهت تاسیس شرکت سهامی خاص روی این لینک … موسسه غیر تجاری به لحاظ ساختاری شباهت بسیار زیادی به شرکت با مسئولیت محدود دارد و همانند شرکت با مسئولیت محدود الزامی به حضور بازرس وجود ندارد اما اعضاء در صورت نیاز یا تمایل می‌توانند اقدام به انتخاب بازرس یا بازرسین نمایند. اگر میخواهید بدانید که شرکت یا موسسه خاص مد نظر شما بصورت رسمی ثبت شده است یا نه، همینطور به جهت استعلام وضعیت شخصیت حقوقی مد نظرتان، باید اقدام به استعلام شماره ثبت و شناسه ملی شخصیت حقوقی فوق نمایید.

ثبت تغییرات شرکت و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت ها از Zero تا A Hundred

طبق تصویر بالا روی فیلد اشخاص کلیک کرده و لیست افرادی که در گام قبلی به عنوان سهام دار انتخاب کردید مشاهده می‌کنید. (طبق تصویر پایین) هر فرد را یک‌بار انتخاب کرده و با پرکردن فیلدهای ستاره‌دار روی دکمه ثبت سرمایه شخص و شخص را به لیست اضافه کنید. توجه داشته باشید که مجموع سهم‌الشرکه افراد نباید از سرمایه شرکت بیشتر باشد سپس روی گام بعد کلیک کنید و به گام بعدی بروید. حالا شما وارد گام نام‌های درخواستی شدید (طبق تصویر بالا) در این گام شما باید 5 تا اسم طبق اولویت برای موسسه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید از به هیچ‌وجه از عنوان موسسه در اسامی استفاده نکنید و اسامی که انتخاب می‌کنید باید حداقل 3 سیلاب فارسی باشد. در ضمن نسبت به فعالیت‌تان می‌توانید از عنوانی چون حقوقی، فرهنگی، هنری، انجمن، خدماتی و غیره استفاده کنید.

راهنمای ثبت تغییرات اینترنتی صورت جلسه

چنانچه قصد استفاده از یک وکیل را داشته باشید ، باید اطلاعات هویتی وکیل مربوطه من جمله شماره وکالتنامه ، شماره ملی ، شماره تماس و … را تکمیل نمایید . لطفا جهت تغییرات شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکیمل و ارسال فرمائید. لطفا جهت تاسیس شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود.

موسساتی که مقصود از تشکیل آنها ممکن است جلب منافع مادی و تقسیم منافع بین اعضای خود یا غیر باشد، مانند کانون‌های فنی و حقوقی و غیره. در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید. همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند.

شما جهت اطلاع از نظر کارشناسان اداره در مورد پرونده ارسال شده به آن اداره محترم می بایست به قسمت پیگیری درخواست مراجعه و نوع درخواست و شماره پیگیری خود را در آن کادر وارد کنید تا نظر کارشناس برای متقاضی نمایش داده شود. در ثبت شرکت این مرحله، مشخصات نماینده قانونی شرکت که متقاضی ثبت شرکتاست را وارد نمایید و مجددا دکمه گام بعدی را بزنید. برای اطلاع دقیق از هزینه های ثبت شرکت در تمام نقاط ایران، با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید.