راهنمای سامانه ثبت شرکتها آموزش سایت Irsherkat Ssaair

به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. سهامداران شرکت باید در حوزه کاری شرکت مشغول فعالیت باشند و مجوزهای لازم را داشته باشند. همینطور وقتی شرکتی قانونی باشد، همه اعضای سهامدار توسط قانون حمایت می شوند و دیگر سهامداران مجبور به انجام وظایف و مسئولیت های خود خواهند بود.

لازم به ذکر است که اگر ثبت شرکت خدماتی توسط وکیل انجام می‌شود باید حتما یک وکالت‌نامه به نام وکیل تنظیم شود. مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ثبت تغییرات شرکت ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید.

اداره ثبت شرکتها | توضیحات بنیادی و شماره تماس مرکز ثبت +98… این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت . یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد. در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند. یعنی بعد از اینکه متقاضیان تعداد و نحوه شراکت خود را مشخص کردند، اسمی تعیین می کنند.

سایت ثبت شرکت ها

اما خود این کار مراحل مختلفی دارد و شاید برخی از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات و یا زمان کافی، هزینه ای را به یک شرکت مشاوره ای در این زمینه پرداخت می کنند تا صفر تا صد این کار برای آن ها صورت بپذیرد. برای ثبت شرکت ابتدا باید شرکایی که قصد تاسیس شرکت را دارند، به اقتضای موضوع فعالیتی که برای شرکت در نظر دارند و همچنین میزان مسئولیتی که حاضر به تقبل هستند، نوع شرکت را انتخاب و نسبت به طی مراحل آن مبادرت ورزند. من دارم یه شرکتی رو در گیلان ثبت می کنم در واقع یک موسسه حقوقی مدارک رو هم به امضای خودم و شریکم رسوندم اما الان تقریبا ۱۰ روزه که مدارک برای اداره ثبت شرکت ها پست شده ولی نتیجه نیومده. در نهایت، متقاضی، باید یک نسخه از آگهی را به «واحد روابط ثبت شرکت در تهران عمومی» ‌مستقر در اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و نسخه‌ی دیگر را به دفتر یک روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، تسلیم کند. با توجه به ماده‌ی 6 نظامنامه‌ی قانون تجارت وزارت عدلیه و ماده‌ی 197 قانون تجارت در ظرف مدت یک ماه از تاریخ ثبت شرکت، باید خلاصه‌ی شرکت‌نامه و منضمات آن، توسط اداره‌ی ثبت در روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت به خرج خود شرکت، منتشر شود. پس از اینکه کلیه مدارک تایید شد و آگهی تاسیس شرکت صادر شد و شماره ثبت توسط موسسین دریافت شد باید پس از ثبت نام در روزنامه رسمی، آگهی ثبت شرکت را منتشر نمایید.پس از ثبت نام ، انتشار آگهی در روزنامه رسمی تقریبا ۲ هفته زمان می برد.

راهنمای ثبت شرکت

مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید. یک نسخه اساسنامه و شرکتنامه و اظهارنامه، تحویل مؤسسین شرکت می گردد. در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد.

شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا 5 نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند. سامانه ثبت شرکت میزان به صورت آنلاین تمامی هزینه ثبت شرکت و سایر نیازهای شما را از ابتدا به صورت شفاف به شما اعلام می کند و هیچگونه هزینه پنهانی در ادامه روند انجام پرونده به موکلان اعلام نخواهد شد. در این مرحله دوباره امکان رد و ایراد توسط اداره ثبت شرکت موجود است ،توسط شماره پیگیری که ادره ثبت به شما داده است بررسی کنید و اگر رد صورت نگرفته بود موسسه ی شما به مرحله ی تاسیس رسیده است. در ادامه به توضیح و تشریح اداره ثبت شرکتها و آدرس و وظایف آن ها خواهیم پرداخت.

در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم. چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود. در حقیقت دفتر ثبت شرکتنامه در این مورد به منزله ی دفتر اسناد رسمی می باشد.

پس از بررسی پرونده و تائید کارشناس و رئیس اداره پرونده به مرحله چاپ آگهی ثبتی شرکتها می رسد. در آگهی ثبتی تمامی مواردی که برای اداره ارسال شده است در آگهی ثبتی ذکر و به چاپ می رسد. بعد از تحویل ثبت برند آگهی ثبتی می بایست نسبت به پرداخت های قانونی و چاپ روزنامه رسمی و کثیرالانتشار اقدام شود. تاریخ تاسیس این سازمان دولیتی (اداره ثبت شرکتها) به تصویب قانونی با عنوان ثبت شرکتها بر می گردد.

مراحل ثبت شرکت تضامنی:

بعد از ثبت شرکتها شما برای تشکیل پرونده و بعد از آن تعیین حوزه مالیاتی جهت انجام امور مالیاتی نیاز به اخذ یک کد ۱۲ رقمی به نام کد اقتصادی دارید. ها امکان پذیر است اما می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان ثبت موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر انجام اموری مانند تنظیم اساسنامه و یا موضوع شرکت ، انتخاب نوع شرکت و تنظیم صورتجلسات مختلف و مورد نیاز، انتخاب نام مناسب برای شرکت و تنظیم مقررات برای شرکت را انجام دهید . اگر قصد دارید تا شرکتی ثبت کنید که هر یک از شرکا ضامن سود زیان فعالیت های شرکت باشند باید اقدام به ثبت شرکت تضامنی کنید این شرکت بین دو یا چند نفر تشكیل میشود. قابل ذکر است که بدانید اگر دارائی های این شركت ثبت شده برای تسویه کردن کلیه بدهی های شرکت کافی نباشد در اینجا هر یك از اعضا نسبت به پرداخت تمام بدهی های این شرکت مسئولیت داردن و میبایست آن را تسویه کنند..

تاسیس و راه اندازی شرکت های حقوقی ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد. اما کافیست به اداره ثبت، اداره مالیات و دارائی، دادگاه های حقوقی و سایر مراجع مرتبط سر بزنید. در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که ثبت یک شرکت خدمتی است که از طریق شرکتی خاص به شما ارائه می شود.

  • برنامه های اندرویدی گوناگونی با موضوعات مختلف تاکنون منتشر و عرضه شده است.
  • از طرف دیگر کسب و کار در فضای مجازی نیز به شدت در حال رشد می باشد.
  • اساسنامه در شرکت های با مسئولیت محدود شامل 26 ماده و دو تبصره، در موسسات غیرتجاری 26 ماده و در شرکت های سهامی خاص sixty four ماده و eleven تبصره می باشد.
  • در مرحله بعد، مدیران شرکت باید اعضای هیئت مدیره و افراد کلیدی شرکت را تعیین کنند.

خیر شما در ابتدای کار و برای ثبت شرکت نیاز نیست که مستندات مکانی رو ارائه کنید و از هیچ ارگانی برای ثبت شرکت برای بازدید نمیان. اما در ادامه و شروع فعالیت برای اخذ کد های مالیاتی و بیمه ای باید یک مکان مجهز داشته باشید. از هر نظر قانونی و مواردی که برای اداره مهم است باید بررسی شود تا وقت مشتری هدر نرود. پس حتما در هنگام درخواست تاسیس شرکت خود، به این نکته توجه کنید تا با کمترین ریسک به هدف خود برسید.

پیشنهاد سریع و تخصصی ما به شما بهره مندی از تجارب کارشناسان مجرب در انجام امور ثبتی در اداره ثبت شرکت ها می باشد . برای شما ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود با موضوع فعالیت مرتبط با خدمات کشاورزی مناسب ترین حالت برای راه اندازی شرکتتون هست. در زمینه تسطیح لیزری اراضی کشاورزی ،و خدمات ابیاری نوین و تحت فشار مشغول میباشم .میخواهم شرکت تاسیس کنم .نمیدانم که شرکت خدمات کشاورزی تاسیس کنم یا شرکت سهامی خاص یا …لطفا راهنمایی بفرمایید.

موضوعات فعالیت نیازمند اخذ مجوز

ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خارجي در ايران مشروط به عمل متقابل كشور متبوع شركت خارجي مي‌باشند، يعني اگر در كشور متبوع شركت خارجي شعب يا نمايندگيهاي شركت‌هاي ايراني به ثبت برسند آن شركتها نيز مي‌توانند نسبت به ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خود در ايران اقدام نمايند. شرکت های دانش بنیان شرکت هایی هستند که می توانند از طریق فروش فناوری (خدمات) به درآمد و سود برسند. به جهت اینکه مقاله فعلی با مقاله قبلی از نظر کیفی قابل تشخیص باشد، مقاله قبلی را نیز در انتهای صفحه مجدد قرار داده ایم و تشخیص کیفیت نوشته فعلی را با نوشته های پیشین یا سایر نوشته های موجود در اینترنت بر عهده کاربران گرامی گذاشته ایم. در این گام باید صورتجلسه موسسین هر شرکت قید گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود. در سال 1400 و طبق آخرین قوانین ” فقط تصویر مدارک شناسایی اعضا ” مورد نیاز است. فروشندگان کالا یا خدمات جهت دریافت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان خود موظف هستند که گواهینامه ارزش افزوده داشته باشند.

مسائلی اعم از انتخاب نام شرکت، تحریر صحیح موضوع فعالیت شرکت، مشاوره صحیح و درست در زمینه میزان سرمایه اولیه شرکت و …. لذا تهران ثبت با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان گرامی، مشاوره های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و موارد پیرامون به آنان داده و با تخصیص بهترین وکلای ثبتی این مهم را در راستای خدمت رسانی درست، دقیق و بموقع به آنان، لحاظ داشته است. ابتدا باید به تهیه ی مدارک ثبت موسسه ی خود بپردازید و مدارک تهیه شده را به متصدی ثبت شرکت تحویل دهید و با این مدارک وارد سیستم و سامانه ثبت شرکت شوید و در سیستم اساسنامه و شرکت نامه را تنظیم کنید و در این مرحله درخواست شما را به اداره ثبت شرکت ها فرستاده میشود. این شرکت نسبت به دیگر شرکتها در برخی موارد قدری متفاوت می باشد که به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.