پورتال اداره ثبت شرکت ها

در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می شود که بعداَ می توانید از طریق این شماره وضعیت کار خود را در سامانه پیگیری کنید. لطفا برای آشنایی بیشتر با شرایط همکاری با ما تماس بگیرید تا کامل از 0 تا a hundred همکاران ما شما رو راهنمایی کنن و با فرآیند این کار آشناتون کنن. استعلام ثبت شرکت چیست و چه کمکی به ما می کند؟ خوب این سوالی است که بسیاری از مشتریان ما آن را شنیده اند و می خواهند بدانند که معنی آن چیست. ما قصد داریم به شما این آگاهی را بدهیم که اگر از مشاوره ثبتی معتبر در زمان راه اندازی شرکت خود کمک نگیرید، در ادامه حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که قیمت آن ممکن است چندین برابر باشد.

سایت ثبت شرکت

4- برای تشکیل شرکت های نسبی باید حداقل 2 نفر سهامدار در ابتدای تاسیس وجود داشته باشند. 4- شما سرمایه ای را که به اداره ثبت اعلام می کنید را باید 35درصد آن را به حساب شرکتی که قرار است ثبت کنید واریز کرده و رسید آن را به اداره ثبت ارائه می نمایید. ثبت شرکت چیست؟ چه زمانی و چگونه برای ثبت شرکت اقدام کنیم؟ این سوالات و چالش هایی است که برای بسیاری از مخاطبان ما پیش می آید.

ورود به سایت اداره ثبت شرکت ها

اما در ادامه برای تشکیل پرونده ای مالیاتی ممکن است کارشناسان مالیاتی از شما دفتر آماده شده بخواهند. پس مراقب باشید که با غافل شدن از ضروریت های قانون شرکتهای حقوقی به دردسر نیوفتید. برای ثبت شرکت باید در ابتدا یک آگهی در روزنامه رسمی به چاپ برسد. این آگهی به این دلیل است که شرکتی خاص نسبت به نام انتخاب شده شرکت شما اعتراضی نداشته باشد.

به این کار اصطلاحاً تقویم کردن گفته می‌شود و سند حاصل از آن را تقویم‌نامه می‌نامند. تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. 3- اجازه ورود و ویزا برای تبعه های خارجی در منطقه های خاص بر اساس قانون و مقررات داخلی کشور می باشد اما در منطقه های آزاد ، ویزای ورود در مرزهای ورودی به کشور داده می شود و مقررات کار و بیمه اجتماعی در استخدام داخل کشور است. مناطق آزاد دارای یکسری ویژگی های خاصی هستند که افراد ترغیب می شوند که شرکت خود را در این مناطق ثبت کنند.

البته ثبت یک شرکت به طور کلی سه مرحله دارد که هر یک از این مراحل زمان خاصی را نیاز دارند. بعید است تا به حال قصد ثبت شرکت داشته باشید و دچار پیچ و خم ها و ابهام های این فرآیند نشده باشید، در موسسه کاج همه چیز چنان منظم و مشخص است که ثبت فوری شرکت برایتان به طرز عجیبی ساده به نظر خواهد رسید. ۶-پرداخت هزینه جهت ارسال روزنامه و انتشار آن در روزنامه رسمی کشور. سلام من یکی از وراث شرکتی به ثبت رسیده هستم سایر ورثه ۹۲درصد سهام شرکت را فروختند برای اینکه باقی مانده شرکت که سهم من است را مدارکش را به دست بیاورم چطور اقدام کنم ویابه کجا بایدمراجعه کنم. با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد.

  • سامانه ثبت شرکت میزان به صورت آنلاین تمامی هزینه ثبت شرکت و سایر نیازهای شما را از ابتدا به صورت شفاف به شما اعلام می کند و هیچگونه هزینه پنهانی در ادامه روند انجام پرونده به موکلان اعلام نخواهد شد.
  • در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد .
  • شرکت بازرگانی همانطور که از نام آن مشخص است برای اموری مانند خرید و فروش و صادرات و واردات به ثبت می رسد.
  • در نظر داشته باشید که اعزام کارشناس در محل و مشاوره حضوری به معنای عقد قرارداد نخواهد بود.
  • پس از پذیرش نهایی درخواست ثبت تاسیس، کارشناس مربوطه به بررسی اطلاعات وارد شده در سامانه می پردازد و نتیجه نام های درخواستی شرکت مشخص می گردد که در صورت تایید، بعد از اخذ رسید پذیرش اینترنتی، می بایست مدارک تایید شده و پرینت گرفته شده از طریق سامانه توسط اعضا امضا شود.

✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است. آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند. در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد. در مرحله نهایی، لازم است که شعبه و روزنامه کثیر الانتشار شرکت را مشخص کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق این سامانه به انجام رسد. در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید. سپس دو نسخه از آگهی ثبت به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، نزد اداره ثبت ، ضبط می گرددو نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است.

مدارک ثبت شرکت پس از تکمیل و بازبینی باید به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شوند. این کار از طریق پست و با پاکت‌های مخصوصی که برای این کار طراحی شده است انجام می‌شود. اظهارنامه ثبت برند ثبت شرکت جزو اوراق بهادار محسوب می‌شود و باید آن را از اداره ثبت شرکت‌ها تهیه کرد. پر کردن تمام بندهای اظهارنامه برای طی کردن مسیر تاسیس شرکت الزامی است.

برای شرکت های پیمانکاری، رتبه بندی شرکت ها در ۱۱ رشته معرفی شده و در پایه های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ تعریف می شود و شرکت های مهندسی مشاور در ۳ پایه رتبه بندی می شوند. در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید. همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید .

سهام این نوع شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار نیست، اما مردم می‌توانند به راحتی آن را بین خود خرید و فروش کنند. مسئولیت هر یک از شرکا نیز تنها به میزان سرمایۀ آنها خواهد بود. سه نفر به عنوان سهامدار (که اعضای هیئت‌مدیره نیز محسوب می‌شوند و یکی از آنها مدیرعامل، نفر دیگر رئیس هیئت‌مدیره و دیگری عضو هیئت‌مدیره است) و دو نفر به عنوان بازرس. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت سهامی خاص نیز طبق قانون محدودیتی ندارد، اما عرفاً مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود. گفتنی است که این شرکت‌ها محدودیتی در زمینۀ فعالیت خود ندارند و می‌توانند به راحتی در همۀ حوزه‌ها کار کنند.

خدمات تخصصی موسسه حقوقی های ثبت

همچنین چنانچه نمی خواهید که سرمایه نقدی شرکت را در بانک سپرده گذاری کنید باید شرکت مسئولیت محدود را انتخاب نمایید. زیرا برای ثبت شرکت سهامی خاص بایستی حداقل ۳۵ درصد از سرمایه شرکت را در حسابی به نام شرکت در حال تاسیس سپرده گذاری کنید. تاسیس شرکت نسبی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. دلیل اصلی انتخاب شرکت نسبی در ایران جلب اعتماد مشتریان است، زیرا مسئولیت شرکا در قبال پرداخت بدهی‌ها موجب اطمینان افراد می‌شود. همچنین ذکر نام دست‌کم یکی از این اشخاص به همراه عبارت‌هایی مثل شرکا و برادران الزامی است. با وجود این، کمترین مبلغ برای انجام این کار را عرفاً یک میلیون ریال در نظر می‌گیرند.

با این تفاوت که شریک ضامن، سرمایه خود را نمی تواند به سهام تبدیل کند. و تایید این نام توسط کارشناسان تعیین نام اداره ثبت شرکتها است. در قانون ثبت شرکت در تهران تجارت و در ماده ۵ لایحه اصلاحی آن، قانونگذار فقط در مورد مقدار سرمایه شرکت سهامی خاص تعیین تکلیف کرده و آن را ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین نموده است.

موسسه کاج یکی از آن شرکت هایی است که در زمینه ثبت انواع شرکت و مشاوره های مربوط به آن فعالیت می کند. ما در موسسه کاج نیروهای متخصص و ماهری داریم که می توانند مشاوره های تخصصی و دقیقی را به شما ارائه دهند. توجه داشته باشید که مشاوره های درست و صحیح قبل از راه اندازی یک کسب و کار اهمیت بالایی دارد و باید به آن توجهی پیگیری ثبت تغییرات شرکت ویژه داشته باشید. تعداد افراد تشکیل دهنده ی یک شرکت سهامی خاص حداقل ۳ سهامدار و ۲ بازرس می باشند. نکته ی قابل توجه در نام گذاری این گونه شرکت ها این است که حتما باید قبل یا بعد از اسم شرکت عنوان “سهامی خاص” ذکر شود. جهت دریافت مشاوره ثبت شرکت، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.