سامانه ثبت شرکت سهامی خاص

با وجود این، کمترین مبلغ برای انجام این کار را عرفاً یک میلیون ریال در نظر می‌گیرند. گفتنی است که امکان انتشار سهام برای این شرکت‌ها وجود ندارد و تمام سرمایه نقدی شرکت باید پیش از تشکیل شرکت تأمین شده باشد. همچنین باید اشاره کرد که شرکا می‌توانند مدیر شرکت را از میان خود یا خارج از مجموعۀ خود برگزینند. آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند.

در سال های گذشته حرکت بزرگی در جهت مجازی سازی و خدمات آنلاین شرکت ها و سازمان های دولتی انجام شده است. در این راستا هر یک از سازمان های دولتی اقدام به طراحی و اجرای وب سایتی نموده اند که کاربران بتوانند از طریق آن، ‌به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت، کارهای خود را انجام دهند. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم اقدام به راه اندازی وب سایت خود با عنوان سامانه ثبت من و با نشانی اینترنتی my.ssaa.ir کرده است. بنابراین، در حال حاضر افراد می توانند با ورود به سامانه ثبت شرکت ثبت منو ثبت نام در ثبت من ، بخش زیادی از خدمات مربوط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید. پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند.

سامانه ثبتشرکتها

ثبت شرکت‌های سهامی خاص و با مسئولیت محدود معمولاً کمتر طول می‌کشد. پس از تعیین نام شرکت و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتهای رشت ،وکیل های موسسه حقوقی ماهان روند ثبتی پرونده را پیگیری مینمایند پس از طی 10 روز و پس از بررسی کارشناسان اداره ثبت رشت آگهی تاسیس ثبت تغییرات شرکت منتشر میشود. همچنین چنانچه نمی خواهید که سرمایه نقدی شرکت را در بانک سپرده گذاری کنید باید شرکت مسئولیت محدود را انتخاب نمایید. زیرا برای ثبت شرکت سهامی خاص بایستی حداقل ۳۵ درصد از سرمایه شرکت را در حسابی به نام شرکت در حال تاسیس سپرده گذاری کنید.

از زمان ثبت شرکت تا پایان سال شما فرصت دارید که نسبت به دریافت دفاتر پلمپ اقدام کنید. همچنین باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی مبادرت نمایید. همچنین به هنگام ثبت شرکت تا ۲ ماه بعد باید به میزان نیم در هزار سرمایه شرکت به عنوان مالیات از طریق وب سایت اداره مالیات پرداخت کرد؛ در غیر اینصورت ملزم به پرداخت جریمه­ای دو برابر مبلغ مذکور می­شوید. بعد از تایید ، با ورود اطلاعات در سامانه ثبت شرکتها و دریافت کد رهگیری ، می توانید پیگیری های لازم ، در رابطه با روند پیشرفت پرونده و تصمیمات اخذ شده را انجام دهید . باتوجه به شماره پیگیری درخواست پلمپ وارد سامانه ثبت شرکت ها می شوید و نظر کارشناس را چک می کنید و درصورتی که نظر کارشناس مثبت بوده باشد برای شما لینک پرداخت پلمپ دفاتر ظاهر می شود و شما می بایست پرداخت هزینه دفاتر پلمپ را انجام دهید.

ارکان اداره کننده اداره ثبت شرکتها

مهم‌ترین اموری هستند که وکیل موسسه برای تنظیم مدارک تاسیس شرکت شما انجام می‌دهد. پیگیری ثبت اسناد تا دریافت گواهی ثبت برند نهایی نیز بر عهده موسسه است. دلیل اصلی ثبت شرکت، رسمیت دادن به فعالیت‌های اقتصادی و قانونی شدن شراکت افراد است.

  • انتخاب بازرس شرکت – زمان انتخاب بازرسین قانونی شرکت – انتخاب حساب…
  • ما قبل و بعد از ثبت شرکت به صورت تلفنی و یا حضوری تمام اطلاعات اولیه مورد نیاز را به صورت راهنمای ثبت شرکت در اختیار شما قرار می دهیم.
  • در ادامه مطلب می توانید اطلاعات کامل درباره ثبت موسسه مطالعه کنید.

بله ایشون می تونن مدیر عامل شرکت شما باشن و مدرک تحصیلی دیگه ای نیاز نیست، مورد دوم هم برای تغییرات در اداره ثبت شرکتها نیاز هست نامه تاییدیه اداره کار رو ارائه کنید.در اساسنامه شرکت شما هم احتمالا قید شده که هرگونه تغییرات با اجازه اداره کار اماکن پذیر هست. شرکتنامه در شرکت های سهامی خاص و هم چنین در موسسات غیرتجاری جزء اوراق شرکت محسوب نمی شود و به بیانی دیگر این دو نوع ثبت تاسیس شرکتنامه ندارند اما در شرکت های با مسئولیت محدود متن شرکتنامه می بایست تنظیم گردد. در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود. هم چنین روز و ماه سال مالی هر شرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولاَ یکم فروردین هر سال می باشد. شرکتهای مسئولیت محدود حداقل 2 نفر و سهامی خاص حداقل 3 نفر سهامدار نیاز دارد .

در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد. جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید.

مجامع عمومی فوق العاده شرکت ها

در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید. همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند. 2 سپس بعد از تایید نام نسبت به صدور مجوز موضوع فعالیت و پرداخت هزینه ها اقدام به ثبت اساسنامه و صورت جلسات و بعد از تکمیل آنها مدارک بصورت فیزیکی به اداره ثبت شرکتها ارائه میگردد. موسسه خدمات اداری کاج با شماره ثبت با علامت تجاری ثبت شده، یک استارتاپ مشاوره خدمات اداری است، مشاوره به مدیران و کارآفرینان عزیز در داخل و خارج از کشور برای اجرایی نمودن ایده های خود با بهترین کیفیت و طبق آخرین قوانین کشور. ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد.

با ورود به صفحه ی روزنامه، «روز شروع سال مالی»و «ماه شروع سال مالی» را در کادر مربوطه پر کنید.همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد. به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید. اطلاعات مربوطه در رابطه با اشخاص را وارد نمایید ، منظور افرادی هستند که دارای سمت و یا سهام می باشند . کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد. مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود.

سامانه رسا سلامت به عنوان یکی از سامانه های بسیار جامع و کامل در زمینه انجام امور بیمه شناخته می شود. در واقع با بهره وری از راهکار سلامت الکترونیک کاربران می توانند کارهای مرتبط با بیمه خود را در سریع ترین زمان پیش ببرد. شرکت های بیمه دی، آتیه سازان حافظ و بیمه کار آفرین با توجه به زیر ساخت های نرم افزاری رسا سلامت می توانند با صرفه جویی در هزینه و کاهش خطرات کار های عملیانی پروسه مختص خود را داشته باشند.

کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق شبکه های ارتباطی آنلاین مثل واتسپ مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از چند روز بدون نیاز به حضور شما، شرکت خود را ثبت شده تحویل بگیرید. اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید. سایر موارد را می توانید با دریافت اطلاعات و مشاوره از کارشناس ثبت مرتفع گردانید . ثبت شرکت یک امر تخصصی و بسیار حساس به موارد و مذاکرات است از این جهت نیاز است تا شما با مراجعه به یک مرکز معتبر و رسمی این اقدام را انجام دهید . در سامانه ثبت شرکتهامتن اساسنامه نیز مورد نیاز است ، پیش از ثبت نام این متن را آماده کنید .

اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری

معمولا روند رسیدگی به پرونده طی بیست 10 روز کاری انجام می شود. پس از آن شما مستلزم پرداخت هزینه های مربوطه و پرداخت هزینه چاپ و انتشار تغییرات در روزنامه رسمی شرکت خواهید بود. همه این عوامل جز تغییراتی می باشد که باید به صورت رسمی در اداره ثبت به ثبت برسد تا بتواند وجه قانونی داشته باشد. ثبت موسسه غیر تجاریاین مؤسسات بر اساس نوع فعالیت به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه به شرح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت. موسسه غیر تجاری طور کلی با اهدافی غیر تجاری و برای فعالیت هایی این چنین به وجود آمده اند.