شرکت سهامی خاص بایگانی

خیر یک سامانه وجود دارد ولی ثبت در سامانه نیازمند تخصص و آشنایی می باشد، شما سامانه را ناقص تکمیل نموده اید. شما حتی اگر تایید نام هم بشید و اقدامی نفرمایید اون نام تا three ماه منقضی خواهد شد نگران نباشید. اساسنامه شرکت مشتمل بر 63 ماده eleven تبصره می باشد که درجلسه مورخ …..

سامانه ثبت شرکت سهامی خاص

نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد. تومان شروع می شود و با افزایش تعداد کلمات و حروف آگهی، این مبلغ زیاد تر خواهد شد . این زمان از تحویل و تکمیل اوراق و صورتجلسه مهر و امضاء شده به موسسه حساب می شود. و خیلی موارد دیگر که در همین مقاله و مقاله های دیگر در سایت خدمات اداری ثبت روز به اطلاع رسیده است. سرمایه حداقل ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که ۳۵ درصد آن پرداخت شده باشد.

روزنامه رسمی مرجع قانونی انتشار تمام آگهی‌های حقوقی در کشور است و سندی دولتی محسوب می‌شود. این روزنامه متعلق به قوه قضائیه است و مهم‌ترین وظیفه آن، انتشار آگهی‌ ثبت شرکت و آگهی‌ تغییرات شرکت است. درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی به منظور اطلاع‌رسانی رسمی فعالیت آنها انجام می‌شود.

مدارک لازم جهت واگذاری سهام شرکت سهامی خاص

در صورت تائید یکی از اسامی شما باید این نام را در تمامی مدارک تنظیمی قرار دهید و از طریق شعب منتخب پستی اقدام به ارسال مدارک نمائید. در صورت عدم تائید باید اسامی جدید را مجددا وارد سامانه کنید. در این حالت نیز امکان تغییر هیچ گونه اطلاعاتی به جز اسامی پیشنهادی برای شما وجود ندارد. تهیه و تعیین تمام موارد زیر برای تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص لازم است. اگر خودتان اقدام به ثبت شرکت سهامی خاص کنید نیاز به ۵ گام دارد که شاید چند هفته زمان لازم باشه تا تمام این مراحل برای شمایی که می خواهید اولین بار نسبت به ثبت شرکت اقدام کنید.

  • البته به این نکته نیز توجه داشته باشید معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد.
  • در این حالت تمامی مدارک عینا از طریق پست برگشت داده می شود و باید پس از رفع مشکلات و ایرادهای مطرح شده مجددا درخواست جدیدی در سامانه ثبت شود و با شماره پیگیری جدید و تهیه مدارک جدید اقدام به ارسال درخواست نمود.
  • پس از آن باید به سامانه اداره ثبت شرکت ها رجوع کرده و اطلاعات خواسته شده را کامل نمود.
  • در شرکت سهامی خاص، موسسان شرکت در واقع همان سهامداران اولیه شرکت محسوب می‌شوند.
  • در روزنامه رسمی شرکت سهامی خاص کلیه امور مربوط به تغییرات شرکت سهامی خاص به ثبت رسیده و تاسیس شرکت سهامی خاص در یک نوبت به چاپ می رسد.
  • قرارداد «ثبت شرکت سهامی خاص» باید منعقد گردد که این کار می تواند به صورت تلفنی یا حضوری و یا آنلاین انجام شود.

پس از چاپ در آگهی در روزنامه رسمی،شما قادر خواهید بود به صورت رسمی فعالیت خود را در کرج شروع کنید. باید توجه داشته باشید که ثبت شرکت با ثبت تغییرات شرکت شرکت نامه متفاوت بوده و موارد و مراحل و حتی دفاتر آن متفاوت خواهد بود. باید در اسم شرکت عبارت “سهامی خاص” قبل یا بعد از آن به کار رود.

ثبت برند

الف- هنگامی که موضوع شرکت انجام یافته ثبت برند یا اینکه انجام آن غیرممکن باشد.

مشخص کردن وضعیت حق امضاء و در نهایت کیک بر روی گزینه ثبت سمت شخص وارد مرحله بعد خواهید شد. لازم به ذکر است اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آن ها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارائه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها،به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند. در این مرحله، شما باید سمت مورد نظر (مانند مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره ) و تاریخ شروع فعالیت ثبت شرکت های آنها را وارد کنید. شرکت سهامی خاص به عنوان شرکتهای بازرگانی و تجارتی محسوب میشوند و محدود فعالتی ندارند حتی اگر فعالیت تجاری نکنند. برای تشکیل شرکت سهامی خاص نیازی به سرمایه های کلان نمیباشد میتوانید با سرمایه های کوچک نیز این شرکت را تاسیس کنید. شرکت سهامی خاص نسبت به مابقی قالبهای ثبت شرکت از پیچیدگی بیشتری برخوردار است و اعمال مقررات در این شرکتها از اهمیت بیشتری برخوردار میباشد.

تکمیل مدارک ثبت شرکت

سپس نوع شرکت را در کادر مشخص کرده، سپس عبارت امنیت را در کادر وارد نمایید. در ماده نهم اساسنامه بی نام و بانام بودن سرمایه را مشخص نمایید. در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می شود که بعداَ می توانید از طریق این شماره وضعیت کار خود را در سامانه پیگیری کنید. در صورت برکناری عضوی از هیئت مدیره، آن فرد قادر به ادعای ضرر و زیان نخواهد بود. پس از رفع نواقص، پرونده شما دوباره به جریان می‌افتد تا اینکه در نهایت گواهی ثبت شرکت شما صادر شود.

© کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت می بایست در ابتدا تادیه و پرداخت گردد. رسیدگی به گزارش مؤسسین و تصویب آن و همچنین احراز پذیره نویسی کلیه سهام شرکت و تأییدیه مبالغ لازم. استعلام کد پستی اعلام شده می بایست با پلاک و واحد اقامتگاه یکسان باشد و درصورتی که کد پستی اعلام شده پلاک و یا واحد دیگری را مشخص کند می بایست از اداره پست منطقه استعلام کدپستی اخذ گردد. اقرارنامه مدیران شرکت مبنی بر ممنوع نبودن فعالیت‌های تجاری آنها طبق قانون. آدرس، کد پستی و شماره تماس مرکز اصلی و شعب شرکت در صورت وجود.

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص را می توان به دو دسته هزینه های قانونی و اجرت موسسه ثبت شرکت ذهن ناب تقسیم بندی کرد. پس از تاسیس شرکت سهامی خاص می بایست نسبت به پرداخت روزنامه ها و اخذ پلمپ دفاتر شرکت سهامی خاص ظرف مدت ۱۰ روز اقدام شود. در غیر اینصورت در روند تاسیس مشکلاتی از جمله عدم دریافت پلمپ دفاتر از تاریخ تاسیس مشمول متقاضی می گردد. در شرکت های سهامی خاص افتتاح حساب در زمان تاسیس شرکت انجام می شود و میزان سرمایه تعهدی در همان حساب بلوک می شود و با در دست داشتن برگه تائید نام شرکت سهامی خاص با مراجعه به یکی از بانک های مجاز داخلی می بایست به افتتاح حساب اقدامات لازم انجام شود. در روزنامه رسمی شرکت سهامی خاص کلیه امور مربوط به تغییرات شرکت سهامی خاص به ثبت رسیده و تاسیس شرکت سهامی خاص در یک نوبت به چاپ می رسد. لازم به ذکر می باشد در زمان تاسیس شرکت سهامی خاص حداقل نیاز به ۲ شخص حقیقی و یا حقوقی به عنوان بازرسین شرکت می باشیم.

توجه داشته باشید که در صورت بروز اشتباه در این مرحله کار شما عقب می افتد، همین موضوع در ادامه می تواند مشکلاتی را برای شما به دنبال داشته باشد. بعد از آنکه نام شرکتتان تایید شد شما باید از اوراقی که سایت به شما می دهد 2 نسخه پرینت بگیرید و به امضا تمامی سهامداران برسانید. پس از گذشت 1 الی three روز اسامی که در مرحله 3 وارد کرده اید یکی از آنها تایید می شود که این امر با مراجعه به سایت اداره و وارد کردن کد پیگیری قابل مشاهده است. در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که مشاوره برای ثبت شرکت ها به دو صورت انجام می شود. همچنین ثبت شركت میزان، تنها موسسه در میان همکاران می باشد که پایین ترین و ارزانترین هزینه ها را دریافت خواهد کرد. علاوه بر آن نیاز شما در کمترین زمان و به صورت فوری به انجام خواهد رسید.