نامهای خوب برای فروشگاه شرکت صابون

در صورتی که برای بار دوم اسم دخواستی شما رد شود شما می­توانید مجدداً یک فرم حاوی دلایل اعتراض خود را این بار به سازمان ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری ارسال کنید. پس از این اعتراض نظر سازمان ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری با استعلام از فرهنگستان زبان صورت می­گیرد و تصمیم نهایی است. البته سایت‌هایی نیز برای کمک به پیدا کردن اسم وجود دارد که ممکن است در بعضی قسمت‌ها مفید باشند اما خیلی نباید روی آن‌ها متمرکز شوید.

مثلاً در حوزه مُد و فشن شرکت معروف Victoria Secret از شرکتی که اسم برند خود را Victoria’s Little Secret گذاشته بود شکایت کرد و توانست از آن‌ها غرامتی چند میلیون دلاری دریافت کند. از اسامی انتخابی نام مطلوب انتخاب و بوسیله نامه برای شهرستان مربوطه صادر می‌شود. کلیه این نامه‌ها پس از اینکه وارد دفتر اندیکاتور اداره شود در قسمت نام مورد بررسی قرار می‌گیرد. تعیین نام شرکت و مؤسسات غیرتجاری که قبلاً سابقه‌ای نداشته و مؤسسین قصد تأسیس آن را دارند.

اسم شرکت ایرانی

سلام دوست عزیز، لطفا جهت مشاوره با تلفن های مجتمع ثبتی ایلیا تماس برقرارکنید. در دنیای مدرن امروزبا تنوع و خاص بودن کالاها و خدمات، انتخاب اسامی لوکس و منحصربه فرد برای یک کالا یا خدمات مورد توجه فعالان و ارائه دهندگان خدمات موضوعی مهم به حساب می آید . اسم انتخاب شده باید بتواند ارزش و تجربه را میان محصولات انتقال بدهد. بعضی ازکارشناسان بر این باورند که اسم های انتزاعی بهترین اسم ها می باشند. ج- در اقدام نوع سوم نسبت به شركتهای با تابعیت خارجی به نحو شركتهای با تابعیت ایرانی عمل می شود و در دفتر مخصوص شركتهای خارجی منعكس می شود. نام های یک سیلابی یا نهایتاً دو سیلابی انتخاب نمایید، اما اکنون نام های انتخابی شما باید ۳ سیلاب (بخش) به بالا باشند.

که در شرکت سهامی خاص ابتدای تاسیس باید حداقل ۳۵ درصد از سرمایه ثبتی اعلامی به حساب شرکت در شرف تاسیس واریز گردد. اما در شرکت با مسئولیت محدود نیازی به واریز سرمایه ثبتی اعلامی به حساب نمیباشد و هر عدد سرمایه که اعلام شود نیاز به واریز ندارد. اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آن‌ها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارائه تقاضای ثبت تأسیس به مرجع ثبت شرکت‌ها، به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند. در ثبت شرکت‌های کنسرسیوم و جوینت ونچر که مشارکت دو یا چند شرکت ایرانی و خارجی هستند، می توان از نام کامل شرکت خارجی یا قسمتی از نام شرکت خارجی به همراه نامی فارسی با ارائه مدارک شرکت خارجی و ترجمه رسمی اوراق آن استفاده نمود.

سلام خسته نباشید .ببخشید میشه کمکم کنید.امروز میرم برای انتخاب اسم موسسه م.میخواستم یک اسم پر معنا برام پیداکنید ممنون میشم. اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. در زمان ثبت شرکت ها باید 5 نمونه از نام های منتخب خود را بر طبق اولویت به اداره ثبت شرکت ها ارائه داده و از این طریق اقدام به انتخاب بهترین و مناسب ترین اسم برای شرکت و موسسه خود کنید . اسم شرکت و برند به دلیل خاص بودن باید کاملاً تخصصی انجام شود از این رو لیست نمونه اسامی قابل ثبت را می توانید از راه مشاوره آنلاین و تخصصی کارشناسان حقوقی ایلیا دریافت کنید. در مقاله مربوط به اسامی خاص نیز می توانید نمونه اسامی خلاقانه را مشاهده کرده و از این راه نامی مناسب برای شرکت و برند خود برگزینید.

از جدیدترین اخبار و قوانین ثبتی باخبر شوید

تعیین نام شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری خارجی که در کشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آن‌ها در ایران تأسیس می‌شود. کلماتی مانند بازرگانی، مهندسی، خدماتی و امثال آن قابل ثبت به عنوان اسم شرکت هستند ولی به ثبت تغییرات شرکت عنوان یکی از سیلاب‌های خاص نام شرکت محسوب نمی‌شوند. خواه یا ناخواه، نامی که برای شرکت‌تان انتخاب می‌کنید بخش جدایی ناپذیر از برند شرکت‌تان خواهد شد. اسم شرکت نشان دهنده برند و موقعیت آن در بازار خواهد بود.

  • بسیاری از شرکت در طول مدت زمانی حدود ۶ ماه بیش‌از ۳۰۰۰ اسم مختلف را بررسی می‌کنند.
  • گاه برخی افرادی اسمی برای شرکت خود انتخاب می‌نمایند که حتی از بیان آن شرمنده می‌شوند.
  • اسم شرکت باید منحصر به فرد باشد و تکراری نباشد به همین جهت پیش از درخواست نام های پیشنهادی باید از نام های درخواستی استعلام بگیرید .
  • البته به شرط تکراری نبود امکان انتخاب نام دو سیلابی هم وجود دارد.

در بین میلیونها اسم ثبت شده ، باید اسم شرکت مدنظر شما خاص و منحصربه‌فرد باشد و همیشه تازه و جوان و جذاب باشد. برند یک نام تجاری است که در ذهن افراد هک شده و آن ها را به سمت کالای مورد نظر جذب می نماید. در حال حاضر در دنیای پر رقابت امروز، اکثر شرکت ها به دنبال ثبت برندی هستند که بتواند آوازه آن ها را به گوش مردم در سراسر دنیا برساند. ب- در اقدام نوع دوم نسبت به تغییر نام شرکتها بایستی صورتجلسه تغییر نام را که شرکاء موافقت خود را بوسیله آن تغییر نام شرکت را نموده اند را تسلیم نمایند. پس از بررسی نام جدید انتخاب و در صورتجلسه ارائه شده منعکس می شود و در دفاتر تعیین نام نیز وارد می شود و برای اقدام و صدور آگهی نزد مسئول مربوطه فرستاده می شود.

نام شرکت، باید به گونه ای انتخاب شود که مختص خودش باشد و هیچ شرکت دیگری را نمی توان به همان اسم پیدا کرد. بارها در مقاله های محتلف سعی کردیم این موضوع را مطرح کنیم که منظور از برند در ایران همان نام تجاری است. ماده 8-چنانچه نتیجه کارشناسی نام،نشانگر وجود تعارض در نام پیشنهادی با مفاد این دستورالعمل باشد،مراتب با ذکر علت رد نام پیشنهادی،به متقاضی اطلاع رسانی می شود تا نام های جدیدی پیشنهاد نماید.

مثلا ممکن است نامی را پیدا کرده باشید که از لحاظ تلفظ و املایی سخت و دشوار است. اما برای توجیه اسم سخت می‌گویید که خب فلان کمپانی بزرگ هم اسم سختی دارد اما به‌خوبی موفق شده است. حقیقت این است که کسب و کارهای خانگی و کوچک در شروع کار خود اعتبار و ارزش زیادی ندارند که البته کاملا طبیعی و مشخص است. اما بعضی از این شرکت‌ها برای بدست آوردن این اعتبار کارهای اشتباهی می‌کنند که ممکن است در آینده ضررهای بزرگی را به برند و کسب و کارشان وارد کند. سلام من یه اسم در ضمینه شرکت خدماتی میخوام.من حامی زنان بی سرپرست هستم و فقط با اونا کار میکنم،میخوام یه مضمون ارامش دهنده داشته باشه اسمم.

مشاوره تعیین نام شرکت

هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک مطرح می شود انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. گزینش یک نام مناسب که با اطلاعات کافی و توجه لازم انتخاب شده است، می تواند شرکت شما را تا اوج موفقیت بالا ببرد. از طرف دیگر انتخاب یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت شما را نابود کند. دوستان بسیاری با مجموعه ما تماس می‌گیرند و تقاضای مشاوره برای ساخت نام شرکت یا به عبارتی پیشنهاد اسم شرکت دارند.

ماده 1-متقاضیان ثبت اشخاص حقوقی، با مشخص نمودن نوع شخصیت حقوقی و ارائه مدارک لازم،نسبت به پیشنهاد اسم شخصیت حقوقی (انتخاب اسم شرکت) مورد نظر اقدام نمایند. انتخاب اسم شرکت از اولین و مهمترین مراحل ثبت شرکت می‌باشد. نام یک شرکت باید حداقل از سه کلمه‌ی خاص یا به اصطلاح “سه سیلابی” تشکیل شده باشد و ترکیب مشابه آن‌ در اسم سایر شرکت های ثبت شده وجود نداشته باشد. انتخاب اسم شرکت جزء اولین و مهمترین مراحل ثبت شرکت می‌باشد. برای به حداقل رساندن شباهت‌ها، نام یک شرکت باید حداقل از سه کلمه‌ی خاص یا به اصطلاح “سه سیلابی” تشکیل شده باشد و ترکیب مشابه آن‌ در اسم سایر شرکت‌های ثبت شده وجود نداشته باشد.

اما چرا؟ وقتی شما شرکتی راه اندازی می کنید ، مواردی در کسب و کارتان وجود که پایه های اصلی فعالیت شما هستند ، مثلا خدمات با کیفیت ، جذب مشتری ، دخل و خرج و … . یکی از این راه ها نام زیبا و مرتبط در مورد کارتان هست. برای تعیین نام شرکت،موسسین باید بدواَ نظر مساعد ثبت شرکت اداره ثبت شرکت ها را کسب نمایند. انتخاب نام شرکت به شکل نادرست نیز می تواند به همان اندازه قدرت شکننده داشته باشد. شرکت هایی که نام های کلیشه ای دارند و یا نام خود را تغییر می دهند در نظر دیگران از لحاظ تجاری و کسب و کار به شدت غیر حرفه ای به نظر می آیند.

تعداد بالای متقاضیان ثبت شرکت باعث گردیده است که اسامی خیلی خوب و مناسب ، به دلیل تشابه نام رد شوند ، لذا پیشنهاد می گردد خیلی خودتان را اذیت نکنید ، انشاله بعد از ثبت شرکت ، میتوانید نام برند و علامت تجاری تان را با دقت و حوصله فراوان ثبت کنید . اسم موسسه حقوقی که کلمات مربوط به عدالت وحق جویی داشته باشه. جهت ثبت شرکتهای تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای جداگانه درخواست گردد. ثبت برند خیر، ثبت برند یا نام تجاری می تواند به فارسی باشد و یا به لاتین و یا به هر دو شکل انجام شود، ولی متقاضیانی که می خواهند علامت یا نام تجاری را به صورت لاتین نیز ثبت کنند، الزاماَ باید کارت بازرگانی داشته باشند . تعیین نام شرکت ها و موسسات غیر تجاری خارجی که در کشور های خارجی سابقه ثبت دارند و شعباتی از آن ها در ایران تاسیس می شود. بهتر است حتی الامکان از اسم های اصیل ایرانی برای شرکت استفاده شود.

برای به حداقل رساندن اینگونه مشابهت ها اسم شرکت باید حداقل شامل سه کلمه خاص ( غیر عام ) باشد که ترکیب مشابه آن در اسم سایر شرکتهای ثبت شده وجود نداشته باشد. اكثر مراجعین كه فقط نام شركت را می دانند به قسمت تعیین نام مراجعه نموده و با توجه به اسم شركت شماره ثبت آنها از دفاتر موجود استخراج و به آنها داده می شود. بطور كلی در قسمت تعیین نام های ارسالی از وزارتخانه ها و دادگاهها و سازمانها و ادارات و شركتها همگی بطور جداگانه تفكیك شده و مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد.