نرم افزار ساخت اسم شرکت *******

برای استفاده رایگان از این سایت فقط کافی است به قسمت Keyword وارد شوید تا ایجاد نام­های پیشنهادی برای شما شروع شود. هنگام انتخاب نام شرکت دقت کنید نام­هایی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارند قابل قبول نیستند. شرکت یونایت فروتز فروشنده بزرگ موز در آمریکای جنوبی بود که با تغییر نام به چیکتا به موز هویت داد و چیکیتا موز بی هویت را صاحب هویت و شخصیت کرد. و برای اولین بار فروش میوه به صورت فله ای را که امروزه در ایران شاهد آن هستیم را تغییر داد. پوما یک برند برتر ورزشی دنیاست که در ابتدا برادران داسلر در سال 1307 شمسی کارخانه ی کفش سازی خود را در کشور آلمان راه اندازی کردند اما سال ها بعد این دو برادر آلمانی از هم جدا شدند. آدولف دالسر همان ابتدا یک نام ترکیبی از اسم و فامیل خود با عنوان آدیداس (آدی+داسلر) برای کارخانه خود در نظر گرفت و از همان ابتدا نیز موفق بود.

  • موسسه حقوقی ثبت نوول در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره ی نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکت ها مطالبی را ارائه نماید مقاله را بخوانید و چنانچه با هر سوال و مسئله ای مواجه شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • برای ثبت اسم شرکت، ابتدا پس از رعایت شرایطی که بیان شد، پنج اسم برای شرکت خود انتخاب نمایید و به ترتیب اولویت در پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت شرکت ها به نشانی irsherkat.ssaa.ir وارد کنید تا از بین آن ها یکی مورد تایید قرار گیرد.
  • آیا تغییر نام شرکت امکان پذیر است ؟ تغییر نام شرکت سهامی خاص یا مسئولیت محدود چه مراحل و هزینه ای دارد و از چه طریقی انجام می شود؟ تمام این سوالات در ادامه پاسخ داده می شوند به طور دقیق.
  • ۱-۵ در صورتی که متقاضی به نتیج کارشناسی نام، اعتراض داشته باشد،مراتب را با ذکر دلایل خود در قالب فرم اعتراض ، به مرجع ثبت شرکت های بررسی کننده نام ، اعلام تا کارشناسی مجدد صورت پذیرد.

هر نام تجاری اسم خاص است که این اسم این قابلیت را دارد که از اسم اجتماع، شهر، گروه و یا یک شخص تشکیل شده باشد.حتی اسم شما هم می تواند یک نام تجاری باشد. برند تجاری بین المللی به مصرف کنندگان و مشتریان هویت و جایگاه مشابهی را در سرتاسر جهان ارائه می نماید در صورتی که برند تجاری بین المللی موقعیت و یا هویت برندهای تجاری خود را به منظور اینکه با مخاطب متناسب گردد تغییر می دهد. همانند مک دونالد که یک برند تجاری جهانی می باشد.زیرا فهرست غذایی آن با عنایت به فرهنگ هر کشور تغییر می نماید ولی اپل یک برند تجاری بین المللی می باشد که در همه جای جهان محصول را با همان کیفیتی که دارد ارائه می نماید. مخصوصا که امروزه به دلیل زیاد شدن شرکت ها انتخاب اسم شرکت مناسب برای آنها بیش از پیش سخت شده و پر از نکات ریز و درشتی است که می تواند در انتخابمان، تأثیر گذار باشد. three سیلاب یعنی 3 واژه در واقع این three سیلاب ( واژه ) کنار یکدیگر قرار میگیرند و اسم کاممل شرکت را تشگیل میدهند .

سازمان ها و شرکت ها با توجه به قوانین و دستورات ارائه شده مستلزم رعایت نکاتی در هنگام انتخاب نام برای خود هستند. تعیین نام شرکت ها و موسسات غیر تجاری که قبلا سابقه داشته و هم اکنون قصد تعویض نام آن را دارند. تنها در صورتی امکان استفاده از کلمات متعلق به نهاد های دولتی و نیرو های مسلح وجود دارد که مجوز های لازم از مقام های صلاحیت دار این نهاد ها و نیرو ها دریافت شده باشد. تغییرات شرکت توجه داشته باشید امکان استفاده از اسامی 12 امام شیعیان و القاب آن ها و هم چنین نام های متبرکه بدون دریافت مجوز از مسئولین مربوطه وجود ندارد. راهکار اولی که ما بارهای بار در مقالات قبلی هم روی آن تاکید نموده‌ایم مالکیت یک برند علاوه بر نام تجاری شرکت است. چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین موسسه ثبتی در کشور است و ماموریت ما ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت است.

هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. یک نام صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند. اسم باید انتقال دهنده تجربه، ارزش، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد. در این مقاله به توضیحاتی درباره اسم شرکت، اسم های اصیل ایرانی برای شرکت، انتخاب اسم شرکت، نام شرکت پرداخته شده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انتخاب نام شرکت و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ثبت داشته حال قصد تعویض نام آن را دارند. انتخاب نام شرکت و مؤسسات غیر تجاری خارجی كه در كشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آنها در ایران تاسیس می شود. نام انتخابی شما برای شرکت یا موسسه باید ریشه فارسی داشته باشد و کاملاً معنادار باشد. همچنین کلماتی متشکل از دو واژه فارسی که تداعی‌کننده یک واژه بیگانه باشند مورد قبول قرار نمی‌گیرند. البته لغات بیگانه به شرط تایید فرهنگستان زبان و ادب فارسی، قابل ثبت خواهند بود.

نحوه انتخاب نام برای شرکت

بهتر است نام شرکت از تعداد سیلاب کمتر و معنی آن متناسب با کار شما باشد ، در این صورت نام شرکت شما بهتر در ذهن افراد باقی می ماند. مسلماً هر شخص یا شرکتی زمانی که یک کار را شروع میکند موفقیت در آن کار را هدفش قرار میدهد. از کلمات بی معنا و مفهوم، الفاظ قبیح و مستهجن و مخالف اخلاق حسنه نمی توان استفاده کرد. انتخاب نامی که خاص باشد یا حداقل عمومیت کمتری داشته باشد.

انتخاب نام های مقدس ائمه برای ثبت شرکت باید مجوز مربوطه را دریافت کند. اسم خاص کلمه ای است که برای نامیدن هرچیز مثل شخص ، حیوان ، اشیا یا مفهومی به کار می رود.اسم خاص را جمع نمی بندند. کارشناسان ما، مشتاقانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما در زمینه انتخاب نام شرکت هستند. اساسنامه مقررات یا قراردادی است که برای طرز کار یک جمعیت مشخص و معین می شود مانند قانون اساسی و اساسنامه شرکت های تجاری و انجمن ها. به منظورثبت شرکت های تعاونی نخست بایستی نام پیشنهادی از مرجع های وزارت تعاون به صورت نامه ای تک تک تقاضا شود.

ثبت اسم شرکت

امکان تغییر نام در هر زمانی پس از ثبت اولیه شرکت امکان پذیر است . در صورت وجود تعارض با مقررات، مراتب رد نام با ذکر علت به اطلاع متقاضی خواهد رسید. در این شرایط، متقاضی موظف است دوباره پنج اسم جدید را به ترتیب اولویت به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه دهد و روند انتخاب نام شخصیت حقوقی همانند بار اول انجام می‌پذیرد. سعی کنید نامی که انتخاب می کنید طوری نباشد که از گفتن آن خجالت زده شوید.

البته در همه‌ی این مراحل باید صبر داشته باشید و از انتخاب نام‌های عجولانه پرهیز کنید. پاسخ این است که بین اسم تجاری و اسم و برند تفاوت‌های زیادی وجود دارد. در واقع اسم ثبت برند تجاری تجاری اسم خاصی است که با مخاطب با شنیدن آن باید هویت شرکت مشخص شود. در سامانه شناسه ملی استعلام بگیرید که نام انتخابی شما قبلا توسط شخص حقوقی دیگری ثبت نشده باشد.

نمونه هایی از نامهای منتخب برای شرکتها

همان طور که شخص حقیقی دارای نام می باشد شخص حقوقی هم باید دارای اسم باشد اسم شرکت یکی از مقوله های مهم ثبت شرکت است اسم شرکت در آینده شرکت تاثیر بسیار زیادی دارد ممکن است شرکت را به بالا بکشاند و یا شرکت را به پایین بکشاند و در نهایت ورشکست شود. اسم شرکت نباید از اسامی افراد معروف و دارای شهرتی مانند دانشمندان را شامل شود . در این راه موسسه ثبت نوول شما را به صورت کامل و با در نظر گرفتن ویژگی های محصولتان راهنمایی خواهند کرد . شما می توانید در هر ساعت از روز های کاری با شماره تماس های موسسه ثبت نوول تماس گرفته و با مشاوره تخصصی مشاوران ثبتی و حقوقی ثبت نوول خیال خود را از صحیح انجام شدن امور حقوقی آسوده سازید . موسسه سفیر صلح به منظور تکمیل تیم متخصص خود،از افراد با تجربه در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند دعوت به عمل می آورد. با تغییراتی که در روند ثبت شرکت ها انجام شده است، شما می بایست نام های مدنظر خود را در هنگام مراحل ثبت اعلام نمایید.

درج نام شرکت در سامانه ثبت شرکت:

با مراجعه به دفا‌تر موجود و کثرت نام شرکت‌های ثبت شده موجود سعی می‌شود که همواره نام انتخابی تشابه اسمی با نام شرکت‌های ثبت شده را پیدا نکند. نام شرکت باید دارای معنی و ریشه ثبت شرکت در تهران فارسی و موجود در یکی از فرهنگ نامه‌های معتبر فارسی از جمله فرهنگ نامه دهخدا، معین و عمید باشد. اسم انتخاب شده برای شرکت باید بتواند ارزش و تجربه را میان محصولات انتقال بدهد.