پیگیری ثبت شرکت؛ سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست️

بنابراین با افزایش هر یک از این موارد، این عدد نیز اندکی بیشتر می‌شود. سهام این نوع شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار نیست، اما مردم می‌توانند به راحتی آن را بین خود خرید و فروش کنند. مسئولیت هر یک از شرکا ثبت تغییرات نیز تنها به میزان سرمایۀ آنها خواهد بود. سه نفر به عنوان سهامدار (که اعضای هیئت‌مدیره نیز محسوب می‌شوند و یکی از آنها مدیرعامل، نفر دیگر رئیس هیئت‌مدیره و دیگری عضو هیئت‌مدیره است) و دو نفر به عنوان بازرس.

2- در شرکت های تضامنی مدت زمان محدودی برای انتصاب مدیران در نظر گرفته نمی شود و همچنین نیازی به وجود بازرس در بین اعضای هیئت مدیره نخواهد بود. 4- شما سرمایه ای را که به اداره ثبت اعلام می کنید را باید 35درصد آن را به حساب شرکتی که قرار است ثبت کنید واریز کرده و رسید آن را به اداره ثبت ارائه می نمایید. زمانی که به سامانه وارد می شوید و ثبت نام اولیه را انجام می دهید یک کد پیگیری به شما ارائه می شود که از طریق آن قادر خواهید بود وضعیت پرونده خود را پیگیری نمایید. لذا بعد از ثبت نام الکترونیکی و دریافت کد رهیگیری می توانید بر روی لینک”پیگیری درخواست”از طریق همین سامانه کلیک کرده و از پیشرفت کار و تصمیمات گرفته شده آگاهی پیدا کنید. در دنیای امروز جهت پیشگیری از هدررفتن وقت و هزینه متقاضیان محترم ثبت شرکت با راه اندازی پایگاه اینترنتی ثبت شرکت ها دیگر اشخاص به صورت حضوری مراجعه نمی کنند بلکه به صورت غیر حضوری و از شیوه پایگاه اینترنتی امور خود را انجام و پیگیری می کنند. می دانید که برای انجام کارهای تجاری باید شرکت ثبت کنیم اما برای انجام کارهای غیرتجاری چه باید کرد؟ اگر قصد انجام فعالیت های غیرتجاری مانند خیریه ، انجمن ، صندوق های قرض الحسنه و… دارید بایستی موسسات غیرتجاری ثبت کنید.

آموزش تغییر آدرس شرکت سهامی خاص

سرمایه هر یک از قالب های ثبتی متفاوت می باشد بعنوان مثال سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد. حداقل سرمایه و تعداد سهامداران در شرکت های سهامی خاص یک میلیون ریال و سه نفر سهامدار و عضو هیئت مدیره می باشد اما در شرکت های سهامی عام پنج میلیون ریال و حداقل پنج نفر عضو می باشد . شرکت های مدنی دارای شخصیت حقوقی نمی باشند چنانچه نیازی به ثبت این گونه شرکت ها در اداره ثبت شرکتها نیست ، برخلاف شرکت های تجاری که باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت شوند تا رسمیت پیدا کنند . سپس اوراق قانونی را تنظیم و برای اداره ثبت شرکتها ارسال کنید و در پایان منتظر جواب کارشناس باشید.

  • مشخصات سهامداران و میزان سهم آنها نیز در همین مجمع روشن خواهد شد.
  • خدمات مشاوره تلفنی ثبت کاج در رابطه با ثبت شرکت سهامی خاص توسط کارشناسان خبره حقوقی صورت گرفته و به صورت کاملا رایگان می باشد.
  • اشخاص حاضر در جلسه منظور اشخاصی هستند که ذیل صورتجلسه را امضاء نموده اند.توجه کنید زمانی که جلسه با کلیه سهامداران برگزار شده است، باید کلیه سهامداران، صورتجلسه را امضاء نمایند.
  • یکی از اشخاص دارای سمت در شرکت و یا وکیل رسمی شرکت ابتدا به شورای حل اختلاف مراجعه نموده و جهت اخذ نامه از اداره مذکور خطاب به اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید سپس با در دست داشتن این نامه و مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری نسبت به اخذ لیست مربوط اقدام دهند.
  • اعضاء انتخاب شده شرکت نباید سوء پیشیینه کیفری داشته باشند حداقل 3نفر آنها باید سهامدار باشند حتی 1 درصد.

درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی به منظور اطلاع‌رسانی رسمی فعالیت آنها انجام می‌شود. هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب ثبت برند قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود. شرکت‌نامه رکن اساسی شرکت‌های با مسئولیت محدود، تضامنی، نسبی و مختلط‌غیرسهامی است.

مسئولیت گروه اول به میزان آورده‌شان است، اما گروه دوم مسئول تمام قرض‌هایی هستند که ممکن است علاوه بر دارایی‌های مجموعه پدید بیاید. اختیار انتخاب مدیران در دست شرکای ضامن و حق نظارت بر عملکرد آنها بر عهدۀ شرکای با مسئولیت محدود است. در واقع، ثبت شرکت مختلط غیر سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. به طور کلی، این‌گونه شرکت‌ها زمانی تاسیس می‌شوند که فردی برای فعالیت‌های مستقل کارآفرینی خود به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد. سپس او سرمایه‌گذارانی پیدا می‌کند که در منافع آن کسب‌وکار شریک می‌شوند. همچنین کمترین میزان سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط غیر سهامی مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود.

راهنمای ثبت شرکت برای کسب‌و‌کارهای مختلف

3- موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان ها و ارگان ها به ثبت می رسند. باید نوع کاری رو که تصمیم دارید با این شرکت انجام بدین رو به ما بگید که ما بتونیم موضوعی که شامل فعالیت بازرگانی باشه رو هم به شما معرفی کنیم. بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن. این دقیقا یکی از بهترین و مهم ترین خدماتی است که یک کارشناس خبره باید در هنگام انجام خدمات شما باید برای شما انجام دهد. ما باید درخواست مشتری را قبول کرده و قبل از اقدام استعلام بگیریم که آیا این شرکت قابل ثبت هست یا نه. با توجه به این که هر یک از موارد گفته شده در بالا متناسب با شرایط شما مبلغ خاصی دارد، به طور قطعی نمی توانیم را این کار بیان کنیم.

5- چنانچه محل تشکیل جلسه مجمع عمومی ، دفتر شرکت و یا دفتر اصلی شرکت و یا سایر عناوین ذکر شده باشد با توجه به تصریح ماده 100 قانون مذکور نشانی کامل می بایستی صراحتا اعلام گردد. شایان ذکر است که معیار هایی دیگری هم در هزینه ثبت شر کت هم دخالت دارد مثلا اگر قصد دارید شرکت کوچک به ثبت برسانید هزینه روزنامه رسمی یک قیمت میباشد ولی اگر شرکت بزرگی را به ثبت برسانید هزینه ها بیشتر خواهد بود. ابتدا با مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شود و کلیه ی شرکا ی شرکت در آن حاضر شوند و سپس صورتجلسه ی انحلال توسط همه ی آنها امضا شود و مهر شرکت زیر صورتجلسه باشد. گام ششم باید میزان سرمایه ی هر کدام از شرکا را مشخص کنید و سپس اطلاعات مربوط به نماینده ی شرکت به همراه حدود اختیاراتش را ثبت کنید. در گام دوم باید وارد سامانه اداره کل شرکت ها همچنین موسسات غیر تجاری شوید سپس اطلاعات خود را در کادر مربوطه ثبت کنید. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت های مختلف یکسان نمی باشد و با توجه به نوع شرکت این عدد متفاوت است، برای سرمایه گذاری در شرکت سقفی وجود ندارد.

سامانه ثبت شرکتها سهامی خاص

افرادی که قصد دارند تا به عنوان یک شرکت سهامی خاص فعالیت کنند، ممکن است این سوال بسیار مهم را مطرح کنند که به منظور ثبت شرکت سهامی خاص به چند نفر اعضا نیاز است. در راستای بررسی این مسئله باید گفت به منظور ثبت لازم است تا حداقل سه نفر سهامدار وجود داشته باشد و دو نفر هم به عنوان بازپرس معرفی شوند. برای اطلاع از قیمت و روش ثبت شرکت سهامی خاص بعد از تکمیل و ارسال فرم فوق حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس حاصل فرمایید تا تفاوت را احساس کنید.

استفاده از عبارات بنیاد, انجمن, تشکل, لیزینگ و موارد این چنینی مستلزم اخذ مجوز می باشد. جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید. موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. مجددا مدارک به بخش ثبت دفاتر برای انجام ادامه مراحل اداری تحویل می شود.

در طول حیات شرکت، ممکن است قوانین حاکم بر شرکت تغییر کند یا برای آن که شرکت بتواند خود را با تحولات اقتصادی داخل و خارج آن تطبیق دهد، چهارچوب حقوقی اولیه ای را که برای فعالیت اقتصادی – تجاری خود در نظر گرفته است تغییر دهد. این موارد، وضعیت خاص جدیدی را در شرکت ایجاد می کنند و ثبت شرکت در تهران شرکت را دچار تغییر می سازند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. صدور کلیه گواهینامه های ایزو با کد قابل استعلام و حداقل زمان ممکن با توجه به فعالیت شما و ارسال مشاور و استقرار سیستم ایزوی مربوطه.

با انتخاب گزینه شرکت سهامی خاص، صفحه جدیدی باز خواهد شد که در آن اطلاعاتی مانند موضوع شرکت، اسم شرکت، اطلاعات اعضا، میزان سرمایه شرکت و دیگر موارد خواسته شده را ثبت باید ثبت کرد. برای ایجاد شخصیت حقوقی یکی از انتخاب های شما برای ثبت شرکت،ثبت شرکت با مسئولیت محدوداست. برای ثبت این شرکت قانون حداقل وجود دو دارنده سهم الشرکه را برای تاسیس این شرکت الزامی دانسته است. در همین قانون حداقل سرمایه ای برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود تعیین نکرده است اما به علت قواعد عرفی حاکم نمی توان سرمایه کمتر از یک میلیون ریال را تعیین کنید. بله ایشون می تونن مدیر عامل شرکت شما باشن و مدرک تحصیلی دیگه ای نیاز نیست، مورد دوم هم برای تغییرات در اداره ثبت شرکتها نیاز هست نامه تاییدیه اداره کار رو ارائه کنید.در اساسنامه شرکت شما هم احتمالا قید شده که هرگونه تغییرات با اجازه اداره کار اماکن پذیر هست. بعد از تایید نام شرکت مدارک اعلام شده به همراه اوراق امضا شده توسط کلیه موسسین و شرکا شرکت در پاکتهای مخصوص اداره ثبت شرکتهای کرج به این اداره ارسال می گردد.