نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکتها

بنابراین برای رسیدن به یک نام مناسب برای برند خود راهی بس طولانی پیش رو دارید. ما ادعا نمی کنیم که این راهنما جامع و کامل است، چرا که موضوع نامگذاری یک برند همیشه یک موضوع چالشی و بحث برانگیز بوده و هست. ما به شما توصیه می نماییم که این روند را از ابتدا آغاز کنید و تلاش نمایید تا نامی را پیدا کنید که هم خلاقانه و هم کاملاً با حرفه شما متناسب باشد.

به بیان دیگر نام های تجاری همانند چشم اندازی هستند که مدیران ارشد سازمان قصد دارند بر اساس آن جهان را به مکان بهتری برای زندگی انسان تبدیل کنند. بر اساس این تعبیر مدیریت نام تجاری عبارت خواهد بود از یک تیم متشکل از مدیران ارشد که برای به تصویر کشاندن جهانی که می خواهند آن را از طریق نام تجاری خود بسازند وقت و تلاش بسیاری را صرف کنند. هم چنین از اسامی شعرا و فرهیختگان معاصر در نامگذاری استفاده نشود.

  • خوب دقت نمایید، چون برای اتمام مرحله قبلی باید در این مرحله و مرحله بعد بسیار مراقب باشید.
  • فقط با پرداخت 990 هزار تومان ، پلتفرم مسابقه ما این امکان را به شما می دهند که یک اسم برند شگفت انگیز ، سریع و مقرون به صرفه ایجاد کنید.
  • اگر به این فکر افتاده‌اید که از ظرفیت‌های فوق‌العاۀ موجود در اینترنت برای گسترش کسب‌وکار خود استفاده کنید، به شما تبریک می‌گوییم.
  • برای سنجش اسم هایی که در نظر دارید راه حلی جادویی وجود ندارد.
  • هر چند این نام ها به صورت جهانی شناخته نشده اند اما می توانند گزینه مناسبی برای انتخاب اسم برند باشند.

اما اگه می‌خواین انتخاب دقیق‌تری داشته باشین باید هزینه‌ای بیشتری کنین و صفحات فرود طراحی کنین. البته لازم نیست برای هر اسم، لوگوی مخصوص به اون رو طراحی کنین چون تو این مرحله فقط قراره اسم رو بررسی کنین. اسم برند باید منحصربه‌فرد، به یاد موندنی و متفاوت از اسم‌های دیگه باشه.

مجموعه کامل ضرب المثل های فارسی با معنی بر اساس الفبا

برای انتخاب لوگو و اسم برند باید علاوه بر مواردی که در مقاله ذکر شد به نوع کسب و کار و ویژگی که شما رو از رقبا جدا می‌کند توجه داشته باشید. لذا برای انتخاب درست لوگو و اسم برند پیشنهاد می‌شود که از افراد متخصص کمک بگیرید و آنها با شناخت کامل از کسب و کارتان بهتر شما را راهنمایی خواهند کرد. البته برای این کار می‌توانید و به نظر ما باید از عالی‌جنابان گوگل و ویکی‌پدیا کمک بگیرید. شما گاهی با خواندن تاریخچه کسب وکارتان یا مواردی از این دست می‌توانید به کلمات نابی برای انتخاب اسم برند دست بیابید. در مورد پیام‌هایی که از دیگران در خصوص خدمات و محصولاتشان دریافت می‌نمایید، فکر کنید.

گروهی که جمعی از دوستان یا اعضای خانواده باشند هیچ فایده‌ای ندارد. تولید اسامی یک فرآیند خلاق است و اگر به خودتان آزادی بدهید به بهترین وجه کار می‌کند. بنابراین اگر ما هم بتوانیم چنین نام های قدرتمند و خاص تصویری را در ساخت اسم شرکت خود انتخاب کنیم در زمانی کوتاه می توانیم برند تجاری موفقی را داشته باشیم. اگر مشتریان و مخاطبان فعالی دارید می‌توانید به کمک ابزارهای نظرسنجی آنلاین(ارسال ایمیل) از آن‌ها بخواهید تا در مورد اسم برند جدیدتان به شما کمک کنند.

اسم های کافه مانند «آغوش با قهوه» «قندریز» بامزه به نظر می‌رسند و مدت‌ها در ذهن مشتریان می‌مانند. می‌توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید و سعی کنید اسم کافه‌تان جناس داشته باشد. اسمی کوتاه و شیرین انتخاب کنید و سعی کنید از انتخاب نام‌هایی که تلفظ آن دشوار است خودداری کنید. نام‌هایی مانند کافه فلامینگو، کافه دارکوب، کافه بلوط، کافه ترنج از این دست نام‌های ساده و یک کلمه‌ای هستند.

نام گذاری برند براساس استخراج یک کلمه از یک بستر معنایی، به عنوان مثال اپل . نام گذاری برند براساس توصیف کاری که انجام می دهد، مثل British Airways. همکاری برند لوکس لویی ویتون با طبیعت در این بخش از مجله مد و فشن برندکده، قصد داریم به سراغ یکی از برندهای لوکس دنیا، لویی ویتون، برویم و گزارشی از اقدامات جدید برند لویی ویتون در راستای حفظ محیط زیست در اختیار شما بگذاریم. دوره‌ی‌ اوج و شادمانی، و با پوشیدن لباس های این برند شما همیشه احساس جوانی و جذابیت می‌کنید. ابتدا با مشاوران ما صحبت کنید تا بهترین پیشنهاد به شما داده شود، پس از گرفتن مشاوره رایگان می بایست برای تکمیل مدارک خود اقدام کنید.

جهت دریافت نمونه اسم شرکت میتوانید از لیست زیر که برای شما تهیه کرده ایم استفاده کنید . این لیست یک نمونه کوچک از نمونه اسم های شرکت می باشد و شما عزیزان میتوانید اسم های تخصصی تر و مرتبط تر با مجموعه خود از ما دریافت کنید . انتخاب یک نام مناسب برای امور هنری یک مسئله ای مهم برای اهالی هنر در روزهای اخیر به حساب می آید که مورد توجه افراد اهل فن و هنر قرار گرفته و به همین جهت انتخاب بهترین و مناسب ترین راه بسیار مهم تلقی می شود .

اسم های مناسب برای برند

تلفظ اسم تجاری و به خاطر سپردن آن باید برای کاربران امری راحت باشد. توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا و شکیل برای برند بسیار حائز اهمیت است. نام تجاری باید ویژگی‌هایی مثل رنگ کالا یا عملکرد محصول را در ذهن ایجاد کند. خاص بودن نام برند تاثیر به سزایی در تبلیغات شما دارد چنانچه متمایز بودن نام انتخابی مسئله بسیار اساسی است که نباید آن را نادیده گرفت . نام انتخابی باید ساده و صریح باشد چنانچه دشوار بودن تلفظ ، نوشتار می تواند تأثیر منفی در فروش ، تبلیغات و به یاد ماندن آن در حافظه مشتریان داشته باشد . اسم برند مربوطه نباید بر خلاف قوانین و موازین شرعی باشد .

در نظر داشته باشید که رفتار کاربران در انتخاب صفحه مناسب شما را شگفت‌زده می‌کند چراکه در بیش‌تر مواقع کاربران رفتاری مخالف رفتار مورد انتظار ما دارند. برای مثال کایلی جنر از نمونه سلبریتی‌های خارجی است که برند لوازم آرایشی را پایه‌گذاری کرده است. همچنین لیلا اوتادی از نمونه‌ سلبریتی‌های ایرانی است که اسم خود را بر روی برند عطر و ادکلن انتخاب کرده است. این ترکیب یکی از بهترین اسم‌های مخفف شده ایرانی در سال‌های اخیر است. پس توصیه می‌کنیم اگر اسم مخفف شده‌ی خیلی خاص و زیبایی پیدا کردید استفاده کنید اما در غیر این‌صورت قید استفاده از کلمات مخفف را بزنید. برای مثال شرکت‌هایی مانند بی‌ام‌و و یا آی‌بی‌ام از اختصار استفاده کرده‌اند اما لازم است یادآوری کنیم که این شرکت‌ها منابع عظیم مالی برای فرهنگ سازی نام برندشان در اختیار دارند.

همانطور که یک برند مناسب برای شرکت، می‌تواند باعث به اوج رسیدن کسب‌وکار شما شود، یک اسم اشتباه هم می‌تواند کسب‌وکار شما را از موفقیت دور کند. باید به ثبت برند دقت بررسی کنید که اسم انتخابی قبلاً ثبت نشده باشد. مثلا استفاده از نامی مانند “لوازم آشپزخانه مروارید” شما را به لوازم آشپزخانه محدود خواهد کرد.

ویت برند خود را مشخص کنید

برخی از کلمات را می‌توان در اسم شرکت استفاده کرد اما باید بدانید آن‌ها جز سیلاب‌ها شمرده نمی‌شوند و در انتخاب نام شرکت باید از سه سیلاب دیگر نیز استفاده شود. این کلمات شامل صفاتی مانند بهتر،‌ برتر،‌ نیک،‌ خوب و… ثبت شرکت و همچنین نام شهرها، اعداد و رنگ‌ها و کلماتی که موضوع فعالیت را شرح می‌دهند مانند بازرگانی، تجاری، خدماتی، ساختمانی، تولیدی و… می‌شوند. تو مقاله‌ای که مطالعه کردین در مورد انتخاب نام برند و اهمیت اون صحبت کردیم.

۷ ایده خلاقانه برای اسم شرکت حسابداری

اسم کوچک شما هم هر چند خوبه ولی از اونجایی که برند رستوران «هانی» در صنایع غذایی معروفه بهتره یک اسم دیگه پیدا کنید. چرا که نه، اگر جا افتاده به همون اسم شعب دیگه رو هم افتتاح کنید. توی تمام ویدیوها و محصولات و اموزشهام اون کلمه پیگیری ثبت تغییرات شرکت آورده شده. و اینکه من خودم اسم 《D.N》را در نظر دارم که مخفف دستبند نخی است. این مقاله به کوشش محمد حسین عراقی، سمیرا سرباز، حامد رضوی، سعید رهبری، صفیه منتظری، حسین بابائی، مینا شهانی و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است.

اگر این مسیر را درست پیش بروید و نام خوبی انتخاب کنید، می‌توانید آن را برای سالیان طولانی حفظ کنید و همواره ارزشش را بالاتر ببرید. 💡 اگر تنهایی دارید بار این مسئولیت را به دوش می‌کشید، سه سایت Namelix، howtostartanllc و Shopify کمک‌تان می‌کنند که به اسامی انگلیسی جالبی برسید. بهتر است قبل از شروع جلسه این مقاله را با اعضای جلسه به اشتراک بگذارید، تا با دید بازتری وارد طوفان فکری شوند. در آخر، از طریق تکنیک حذف نام‌های ضعیف، به تعدادی اسم قدرتمند و مناسب خواهید رسید. در کل، از بین تمام مواردی که گفتیم، به احساسی که نام برندتان به مخاطب منتقل می‌کند، خیلی دقت کنید. نام برند می‌تواند بیانگر احساساتی مانند انرژی زیاد (ردبول)، آرامش و لطافت (پتوی نرمینه)، توجه به سنت‌ها (روسری تاج‌محل)، زنانگی (روبان)، نوشتن (وردپرس) و … باشد.